• چهارشنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94032011369
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

اشتری تاکید کرد

برخورد پلیس با موجبات نگرانی‌ مردم در ماه رمضان

برخورد پلیس با موجبات نگرانی‌ مردم در ماه رمضان

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مردم شهید پرور و مومن و دیندار شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت خواهند کرد گفت: پلیس بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود با مواردی که موجب نگرانی مردم در این ماه شود، برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مردم شهید پرور و مومن و دیندار شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت خواهند کرد گفت: پلیس بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود با مواردی که موجب نگرانی مردم در این ماه شود، برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه کرمانشاه، سردار حسین اشتری امروز (20 خرداد) در نشست خبری با رسانه‌های استان کرمانشاه، در خصوص برنامه‌های پلیس در ماه رمضان و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار کرد: مانند سنوات گذشته طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی در ماه رمضان ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: پلیس در ماه مبارک رمضان بر حسب وظیفه ذاتی خود با مواردی که موجب نگرانی مردم شود، برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: برخوردهای پلیس در این زمینه مطابق با قانون خواهد بود.

سردار اشتری با اشاره به در دستور کار بودن دو برنامه در جهت تخصصی شدن و حرفه‌ای شدن نیروهای انتظامی و نیز استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته در خدمات نیروی انتظامی، اظهار کرد: برنامه داریم تا با آموزش، نیروهای خود را به سمت تخصصی شدن و حرفه‌ای شدن پیش ببریم و این کار از سالهای گذشته شروع شده و در حال حاضر با جدیت بیشتری ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: همچنین در نظر داریم تا با خرید تجهیزات نوین و پیشرفته، از این تجهیزات و تکنولوژی‌ها در انجام ماموریت‌های پلیس استفاده کنیم.

اشتری تصریح کرد: قطعا تامین اعتبار توسط مسئولین کشوری جهت خرید این تجهیزات، تاثیر مستقیمی در نظم، امنیت و آسایش و آرامش مردم و جامعه خواهد داشت.

اشتری در ادامه هدف از سفر به این استان را جمع‌بندی نظارت ستادی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با بازدیدهای میدانی که توسط همکاران در هفته‌های گذشته از تمام مراکز استان و شهرستانها صورت گرفته، جمع بندی‌های اولیه حاکی از ارتقاء مطلوب شاخص‌های امنیتی استان دارد.

وی تصریح کرد: ارزیابی‌های لازم صورت گرفته و در حال جمع‌بندی نهایی اطلاعات و آمار هستیم که خوشبختانه بررسی اولیه شاخص‌ها نشان از ارتقاء امنیت استان نسبت به سالهای گذشته دارد و امیداریم این روند در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha