• دوشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94031810361
  • خبرنگار : 71460

دی‌بروین بهترین بازیکن بوندسلیگا شناخته شد

دی‌بروین بهترین بازیکن بوندسلیگا شناخته شد

کوین دی‌بروین به عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا از سوی مجله کیکر انتخاب شد.

کوین دی‌بروین به عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا از سوی مجله کیکر انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، فصل 2015 - 2014 بوندسلیگا با قهرمانی بایرن مونیخ به پایان رسید. ولفسبورگ به عنوان پدیده این فصل در رده دوم ایستاد و دورتموندی که در ژانویه در بین تیم‌های پایین جدولی قرار داشت در نهایت با درخششی که در نیم فصل دوم داشت، سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد.

مجله کیکر که هر ساله برترین‌های بوندسلیگا را اعلام می‌کند این بار کوین دی‌بروین بلژیکی را به عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا انتخاب کرد. دی‌بروین این فصل با 20 پاس گل در تمام چهار لیگ برتر اروپا (آلمان، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا) بیشترین پاس گل را برای هم‌تیمی‌هایش مهیا کرده بود. او 52 درصد از 183 رای مربوط به بهترین بازیکن بوندسلیگا را به خود اختصاص داد. پس از دی‌بروین آرین روبن هلندی با 23 درصد آرا در رده دوم قرار گرفت و کریم بالعربی مهاجم بایرن لورکوزن در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین روبرتو دی‌متئو، سرمربی ایتالیایی پیشین شالکه به عنوان ناامیدکننده‌ترین سرمربی بوندسلیگا در این فصل انتخاب شد.

کوین دی بروین پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن بوندسلیگا درباره آینده خود گفت: قرار است در تابستان با باشگاه صحبت کنیم. دوست ندارم الان برای باشگاه حاشیه ایجاد کنم. به وقتش در مورد آینده‌ام تصمیم می‌گیرم. دوست دارم اگر قرار است در ولفسبورگ بمانم، چند بازیکن بزرگ نیز به تیم ما اضافه شوند؛ چرا که فصل آینده در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم بود و نیاز است که چند بازیکن بزرگ در تیم ما حاضر باشند.

ستاره بلژیکی ولفسبورگ در ادامه گفت: اولویتی برای بازی کردن در فصل بعد ندارم. اگر بخواهم تیمی غیر از ولفسبورگ انتخاب کنم باید در انگلیس و اسپانیا به دنبال این تیم باشم؛ چرا که سبک بازی من به لیگ برتر و لیگا نزدیک است.

همچنین مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ همان طور که پیش‌بینی می‌شد به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل بوندسلیگا انتخاب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha