• دوشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94031810087
  • خبرنگار : 71486

سبک دست: تکلیف من و اجاره استقلال این هفته روشن می‌شود/ با سجادی ملاقات نداشتم

سبک دست: تکلیف من و اجاره استقلال این هفته روشن می‌شود/ با سجادی ملاقات نداشتم

گزینه نخست اجاره باشگاه استقلال می‌گوید در هفته جاری به صورت قطعی مشخص می‌شود که آیا وزارت ورزش و جوانان باشگاه استقلال را به شرکت وی می دهد یا خیر.

گزینه نخست اجاره باشگاه استقلال می‌گوید در هفته جاری به صورت قطعی مشخص می‌شود که آیا وزارت ورزش و جوانان باشگاه استقلال را به شرکت وی می دهد یا خیر.

شاهرخ سبک دست در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ورزشی ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا حضور او در استقلال قطعی شده است، بیا‌ن‌ کرد: ما پیشنهادمان را به وزارت ورزش و جوانان داده‌ایم و منتظر پاسخ از سوی آنها هستیم. قرار است هیات مدیره‌ای برای باشگاه معرفی شود و ما با توجه به این مساله کار را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است چند عضو هیات مدیره را شرکت او تعیین کند؟ بیا‌ن‌ کرد: تا جایی که ما اطلاع داریم قرار است هیات مدیره را وزارت ورزش و جوانان به ما معرفی کند و ما افرادی را از آنها انتخاب کنیم تا بتوانیم کار را جلو ببریم. به‌ هر‌ حال پیش بردن کار باید به گونه‌ای باشد که برخی از اعضا بتوانند به ما در طول فصل کمک کنند.

سبک دست در پاسخ به این سوال که قرارداد سه ساله او با وزارت ورزش و جوانان جهت اجاره باشگاه استقلال، قابل فسخ است؟ گفت: همه قراردادها بعد از مدتی با توافق طرفین می‌تواند فسخ شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با سجادی دیداری داشته است؟ گفت: خیر اما بهرام افشارزاده با سجادی دیدار داشته و اصلا افشارزاده من را به سجادی معرفی کرده است. به‌ هر‌ حال اگر لازم باشد با سجادی هم دیدار خواهیم داشت.

سبک دست در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مدیر‌عامل استقلال شود؟ عنوان کرد: مثل سال گذشته هیات مدیره، مدیر‌عامل را انتخاب می‌کند و چیزی مشخص نیست.

عضو هیات مدیره استقلال در سال گذشته در پاسخ به این سوال که اگر سجادی تمایلی نداشته باشد با او کار را ادامه دهد، تکلیف قرارداد اسپانسرینگ استقلال که سال گذشته منعقد شده چه خواهد شد؟ عنوان کرد: در این صورت با سجادی می‌نشینیم و توافق جدیدی می‌کنیم . آنچه که اهمیت دارد موفقیت و آرامش استقلال است.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف او و استقلال مشخص می‌شود؟ گفت: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده که در هفته‌ جاری این مطلب روشن می‌شود که باشگاه استقلال به ما اجاره داده خواهد شد یا خیر. همه چیز به اعلام هیات مدیره ارتباط دارد.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha