• پنجشنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94030704163
  • خبرنگار : 71518

نفت ایران 1 – الاهلی عربستان 2

صعود نفت به جمع 8 تیم برتر آسیا

صعود نفت به جمع 8 تیم برتر آسیا

نفت ایران با وجود شکست دو بر یک مقابل الاهلی عربستان به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرد.

نفت ایران با وجود شکست دو بر یک مقابل الاهلی عربستان به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نفت تهران از ساعت 22:15 میهمان الاهلی عربستان بود که این دیدار در پایان با برتری دو بر یک الاهلی به پایان رسید. برای الاهلی عمر السوما دو گل به ثمر رساند و تک گل نفت را لئوناردو پادووانی به ثمر رساند.

با این نتیجه و با توجه به پیروزی یک بر صفر نفت تهران در دیدار رفت شاگردان منصوریان به عنوان تنها نماینده ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کردند. پیش از این تیمهای پرسپولیس، تراکتورسازی و فولادخوزستان از رقابتهای لیگ قهرمانان حذف شده بودند.

در این دیدار دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند اما نفتی‌ها سعی داشتند با اتخاذ تاکتیک‌های تدافعی گلی را دریافت نکنند اما باز هم ایمان مبعلی با یک ارسال استثنایی باعث شد لئوناردو پادوانی یک فرصت خوبی گلزنی به دست بیاورد و دروازه الاهلی را باز کند.

در آغاز نیمه دوم بازی پرافت و خیزی را شاهد بودیم. نفتی‌ها که دوست نداشتند در این دیدار تحت فشار الاهلی قرار بگیرند در دقایقی بازی هجومی‌تری را نسبت به الاهلی به نمایش گذاشتند و چندین بار روی دروازه الاهلی خطر آفرین شدند. بازیکنان نفت روی دو فرصت خوب با دروازه بان حریف تک به تک شدند ولی با بی دقتی مهاجمان این تیم نتوانستند دروازه الاهلی را باز کنند.

اما سفید پوشان الاهلی که خود را حذف شده می‌دیدند سعی داشتند دروازه نفت را باز کنند و آن‌ها نیز چند فرصت خوب روی دروازه زردپوشان نفت ایجاد کردند که با هوشیاری مدافعان و عملکرد خوب بیرانوند نتوانستند دروازه نفت را باز کنند.

نفت تهران امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، ایمان مبعلی، وحید امیری، مهدی شیری، امین حاج محمدی، علیرضا عزتی، غلامرضا رضایی،‌ لئونارد پادووانی، سیامک کوروشی، مهدی لطیفی و وحید حمدی نژاد به میدان رفت.

الاهلی نیز با ترکیب عبداله المعیوف، موتاز اوساوی،اوساما اوساوی، عقیل السهبی، حسین المقاوی، عبدل شافی، ولید رشید، تایسیر جاسم، مصطفی بساس، سلمان المواشر، عمر السوما به میدان رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۰:۲۰

دمتتتتتتتتتتون گرم. خيلي حال ميده تو اين عربستان با اون کاراشون ببري و اونطوري خوشحالي کني .

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۰:۲۳

ب قول بچه هاي نفت حيدر حيدر حيدر

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۰:۲۴

دمتون گرم!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۰:۲۷

واقعا نشون دادن که پول حرف اولو نميزنه و بازيکناي خوب با مربي با انگيزه اي مثل منصوريان ميتونن حتي به جمع چهار تيم برسن. اميدوارم بعدا از منصوريان و امثال اون مثل يحيي گل محمدي موفقيت هاي بيشتري رو شاهد باشيم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۰:۳۵

آفرين به تيم نفت و آفرين به عليرضا منصوريان

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۰:۳۶

کاش بعضي ها مثل اينا در برابر اجنبي ها غيرت داشتند

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۰:۳۹

به اميد خدا نيمه نهايي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۰:۴۰

چسبيد. خيلي وقت بود تو خاک عربستان شادي ايرانيها را نديده بوديم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۱:۵۳

داش علي منصوريان...

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۶:۵۱

افرين بر شما دلاوران که رو سفيد کرديد مردم ايران رو. و آبروي فوتبال اين کشور رو خريديد.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۷:۳۰

تعارف نداريم که ! خدا رو شکر که نفت رفت بالا ! از حق نگذريم ، الاهلي قدرت هميشگي نبود. منصوريان هم خوب شانس داره !

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۹:۰۹

مرحبا به غيرت ايراني...

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۱:۴۳

صعود تيم نفت را به مردم ايران و آقاي منصوريان تبريک ميگوييم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۱:۴۸

دردت بوره وه جون پرسپوليس

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۱:۴۹

درود به شرف اين بچه ها. واقعا از جان مايه گذاشتن و مستحق برد بودن. زنده باد ايران و ايراني

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۳:۰۵

از لحاظ خبري بسيار گزارش و خبر ضعيفيست در اين ديدار دو تيم بازي متعادلي را به نمايش گذاشتند اما نفتي‌ها سعي داشتند با اتخاذ تاکتيک‌هاي تدافعي گلي را دريافت نکنند اما باز هم ايمان مبعلي با يک ارسال استثنايي باعث شد لئوناردو پادواني يک فرصت خوبي گلزني به دست بياورد و دروازه الاهلي را باز کند. در آغاز نيمه دوم بازي پرافت و خيزي را شاهد بوديم. نفتي‌ها که دوست نداشتند در اين ديدار تحت فشار الاهلي قرار بگيرند در دقايقي بازي هجومي‌تري را نسبت به الاهلي به نمايش گذاشتند و چندين بار روي دروازه الاهلي خطر آفرين شدند. بازيکنان نفت روي دو فرصت خوب با دروازه بان حريف تک به تک شدند ولي با بي دقتي مهاجمان اين تيم نتوانستند دروازه الاهلي را باز کنند. اما سفيد پوشان الاهلي که خود را حذف شده مي‌ديدند سعي داشتند دروازه نفت را باز کنند و آن‌ها نيز چند فرصت خوب روي دروازه زردپوشان نفت ايجاد کردند که با هوشياري مدافعان و عملکرد خوب بيرانوند نتوانستند دروازه نفت را باز کنند. الان الاهلي کي گل زده پس؟؟؟؟!!!!!