• سه‌شنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 94030502731
  • خبرنگار : 71467

سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی باز شد

سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی باز شد

سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از امروز – سه‌شنبه، پنجم خرداد‌ماه – باز شده و حذف‌شدگان می‌توانند شکایت خود را در این رابطه ثبت کنند.

سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از امروز – سه‌شنبه، پنجم خرداد‌ماه – باز شده و حذف‌شدگان می‌توانند شکایت خود را در این رابطه ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بعد از شروع حذف یارانه نقدی افراد غیرنیازمند براساس تبصره 20 قانون بودجه سال 1394، تعدادی از این افراد نسبت به حذف یارانه خود معترض شدند.

از این‌رو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از پنجم خردادماه سامانه‌ای به منظور دریافت این اعتراضات راه‌اندازی خواهد شد.

براین اساس افراد خارج شده از لیست یارانه نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می‌توانند با مراجعه آدرس الکترنیکی yaraneh10.ir درخواست خود را ثبت کنند.

این در حالی است که فرآیند اعتراضات از ثبت‌نام تا پاسخ کاملا غیرحضوری بوده و متقاضیان یک‌ماه برای اعلام اعتراض خود فرصت دارند.

کمیسیون موضوع ماده 10 قانون هدفمندسازی یارانه‌ها درخواست افراد برای برگشتن یارانه نقدی آنها را بررسی و در صورت استحقاق یارانه به‌طور مجدد برقرار خواهد شد.

آنطور که پیش‌تر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود درخواست‌های مطرح شده تا 15 روز بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۴۴

سلام امکانش هست پيگيري بفرماييد ببينيد کسي با ورود اطلاعات در داخل سامانه مشکل داشته يا نه ؟ من از صبح هر چي اطلاعات رو وارد ميکنم ميزنه اطلاعات اشتباه هستش در حالي که کاملا درست هستش ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۲۴

باسلام. من از بشاگرد مزاحم شما ميشم الان مدت يک سال است که يارانه ما قطع شده و در روستا زندگي ميکنيم و پدرم درسن 70 سالگي و تواناي کارکردن ندارد به هر دري زديم هيچ گونه اقدامي صورت نگرفت تو را بخدا مشکل ما را حل کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۵۳

علت قعطع يارانه من چيست بلکه مستاجر بودنمه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۲۹

سلام من هم از صبح هر چه اطلاعات وارد مي كنم با اينكه اطمينان از صحت اطلاعات دارم ولي پيغام اطلاعات وارد شده صحيح نمي باشد مي دهد لطفا راهنمايي بفرماييد.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۳۱

فرهنگي هستم يارانه پسرم را اشتباها حذف نموده ام . لطفا مجدد اختصاص دهيد. ازدواج کرده است. نيازمنده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۳۸

اصلا"نميشود درخواستي ثبت کرد و اين جمله ميآيد. "اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نيست."لطفا" رسيدگي کنيد و خودتان يکبار هم که شده خودتان اين سايت را امتحان کنيد. مشکل داره.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۷:۰۶

با سلام. از فروردين پارسال من و همسرم يارانه دريافت نکرديم. ما هنوز حساب جدا براي يارانه نداشتيم و تحت سرپرستي خانواده هامون بوديم به اشتباه جز خانواده هامون ثبت نام نکرديم و بيشتر از يکساله که يارانه نداريم خواهشا پيگيري کنيد. فرمانداري اسم نوشتيم ولي هيچ خبري نيست. سامانه اي ک اعلام کردين فقط يک متن ساده اس کجا اعتراض کنم!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۸:۰۰

اصلا"نميشود درخواستي ثبت کرد و اين جمله ميآيد. "اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نيست."لطفا" رسيدگي کنيد و خودتان يکبار هم که شده خودتان اين سايت را امتحان کنيد. مشکل داره. من بازنشسته هستم يارانه منو قطع کردند

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۰۶

اگر يه سايتي ميزارين .. سايتي بزارين که کامل باشه مثلا من ميخوام يکي از اعضاي خوانوادم جا مونده کجا برم اضافش کنم... هيچ کارشون رو اصول نيست

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۰:۳۶

يارانه ما چرا قطع شده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۰:۵۷

سلام. از ابتداي مرحله دوم ثبت نام يارانه من و فرزندم پرداخت ميشه ولي يارانه خانمم حذف شده است. به بخشداري و فرمانداري نيز رفتم جواب ندادند. بسيار نيازمندم و بي کارهستم. اگر مسلمان هستيد رسيدگي فرماييد حقم ضايع شده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۱:۴۹

تمامي هم رده هاي بنده يارانه خود را دريافت نموده اند بنده و كل خانواده فاقد منرل بنام خود ميباشيم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۲:۰۵

سلام يعني چي؟؟؟؟؟من اطلاعات رو درست وارد کردم ولي همش اخطار ميده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۲:۴۴

حدودا ده ماه است يارانه من قطع شده لطف کنيد پيگيري فرماييد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۲۳:۴۶

لطفا فکري هم واسه جامانده ها کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۸:۴۱

چرا مردم رو سر کار ميزارين خوب بگيد نميديم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۰۱

اصلاً قسمتي براي ثبت نداره كه اطلاعاتي واردبشه چه طوريه ؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۲۳

با درود فراوان. پس از اولين ورود به سامانه به اصطلاح ثبت اعتراض و ... تنها ميشود به اين نتيجه رسيد که : اين سامانه تنها توهيني ديگر است به شعور مردم فهيم و نجيب سرزمينمان ايران ... براي مسئولين متأسفم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۲۶

بازنشسته ام هيچ منبع در آمدي ندارم ولي يارانه ام حذف شده خواهشمنم رسيدگي نمائيد .با تشکر

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۰۱

ازدواج کردم يارانه ام حذف شد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۴۲

هرچقداطلاعات وارد کردم همش ميگه اطلاعات وارد شده اشتباه مي باشد!!!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۳۳

با سلام اعتراض به اينکه يارانه اينجانب و خانواده ام قطع شده و با سن 60 سال هيچگونه درامدي ندارم فرزندانم متحمل مخارجم هستند

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۶:۴۰

باسلام چرا سايتي رو طراحي ميکنن که پاسخگوي مشکلات مردم نيست خانم و آقا کارمند با يک فرزند در همسايگي مان دريافت ميکنن متاسفانه من که مستحقم قطع شده شيوه ديگري رو براي جمع آوري اطلاعات مالي ملت انتخاب کنيد اين شيوه اي که داريد تاسف برانگيزه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۸:۰۰

من که جز قشر ثروتمند نيستم علت قطع يارانه چي بوده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۸:۲۹

من سرپرست خانواده هستم ودختر صغيري دارم علت قطع يارانه من چي بوده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۸:۴۹

سلام خسته نباشيد.که بفکرمردم هستيد!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۲۲:۲۹

با سلام اگر بتونيد سيستم شناسايي افراد غير نيازمند را شرح بديد ممنون ميشم. در ضمن سايت ثبت اعتراض مشکل داره

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۲۳:۱۳

باسلام من زن مطلقه هستم به يارانه احتياج دارم .چرا يارانه من رو قطع کردين؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۴:۰۹

به علت فوت پدرم به دليل اشتباه پليس +10 از ثبت نام يارانه جامانده ايم و بيشتر از يكسال است يارانه ما قطع شده،خواهش ميكنم راه ثبت نام افراد جامانده از ثبت نام را باز كنيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۹:۰۹

بيکاري و بدون درامد بودن

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۰:۰۹

حدود 14 ماه يارانه خود و خانواده ام(سه نفر) قطع شده است، پيگيري زيادي انجام داده ام مي گويند چون ثبت نام نكردي به منزله انصراف از دريافت يارانه است اين در حاليست كه اينجانب ثبت نام نموده ام وليكن شايد سهوا نتوانسته ام اطلاعات را ارسال نمايم و بعدا نيز به خيال ثبت نام درست وارد سايت نشده و پيگيري ننمودم و متاسفانه درآن حين تلفن همراه هم نداشتم. اين حقير حدود 13 سال به صورت شركتي و سپس قراردادي در يك سازمان دولتي(وزارت كشور) مشغول مي باشم و حدود 8 سال در خانه پدر خود در منطقه دور افتاده كرج زندگي مي كنم و به اين پول احتياج دارم. خودم هيچ ولي حق پسر بچه 5 /2 ساله ام و همسرم را ضايع نموده اند. به قولي حق الناس حق الناس و... من راضي نيستم. واي از اين بي برنامه گي. خدا به داد مردم بيچاره برسد كه خراب كردن برايشان راحت است ولي درست كردنش به هيچ وجه .......

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۰:۱۹

سلام . دو روزه وارد سامانه شدم هر چه مي زنم ميگه مشخصات صحيح نيست. هر چند که اطلاعاتم صحيح هست. لطفا رسيدگي شود... تازه همسايه مون سه تا ماشين سنگين داره ماشين کوچک هم زيرپاشه. يارانه سبدکالا ميگيره من که بابام 65 سالشه و کارگري تمام بدنش را کوفته و خسته کرده چرا بايد يارانه مون قطع بشه. حق عدالت اينه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۱:۱۰

باسلام من کارمند نظام پزشکي با درآمد 175هزارتومان و هيچ گونه در آمدديگري هم ندارم يارانه هم قطع کنيد ديگه وضع بدتر ميشه خواهشمنديم رسيدگي بفرمائيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۲:۰۸

خواهشمندم بررسي شود خواهش

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۲:۳۶

با سلام خيلي خيلي براي مسئولين متاسفم چرا که رفاه مردم براي آنها هيچ اهميتي ندارد. مردمي که سال‌هاي جنگ تحميلي را با جان و دل پشت سر گذاشتند اکنون اختلاس‌هاي ميلياردي در جامعه رخ ميدهد و آب از آب تکان نميخورد. حال تصميم به قطع يارانه مردم بيچاره گرفته تا بلکه گوشه ايي از اختلاسهاي ميلياري جايگزين شود!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۲۳:۱۷

سلام لطفا تکلیف کساني که در دوره اول فرصت ثبت نام نداشته اند چه مي شود؟ ايا براي اين دسته از افراد فکري شده است؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۰۱:۴۱

سلام انگار اين سايت کاملا الکيه. من هيچکس رو نديدم که بتونه اعتراضشو ثبت کنه چون قرار نيست که ثبت بشه...واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۲۳:۴۲

من شغلم پرستار است وبا کار شبانه روزي با اقساط ماهيانه32ميليون ريال(معادل سه ميليون دويست هزار تومان)يارانه ام قطع شده است.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۸:۴۵

اينجانب جانباز و کارمند بازنشسته اين مملکت با وجود درآمد کم بازنشستگي و داشتن تاکسي اصلا قادر به پرداخت هزينه زندگي دو خانواده نيستم و به پول يارانه نیاز دارم.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۷:۴۸

اينم شد سايت؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۹:۲۶

هيچ اموالي اضافه اي ندارم و با توجه با درامد ماهيانه ام کمتر از يک میليون ميباشد و فاقد هر نوع حسابي بانکي ميباشم و نيازمند دريافت يارانه ميباشم و در مناطق محروم زندگي ميکنم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۰:۳۵

با سلام. اين سايت که لينکي برا اعتراض نداره

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۲:۴۹

من در حال حاضر در خانه پدريم زندگي ميکنم و هيچ خانه و ملکي ندارم شغلمم ازاد درامدم کم است

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۲:۵۸

اين که گزينه ثبت نداره. ملت رو کم سرکار بذارين

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۶:۵۵

چرا ريارانه ي زن و پسرم را قطع کرده ايد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۲۱:۰۱

سلام من کارگرساختمان هستم دوره اول يارانه ام قطع شده با يد چکار کنم لطفا اطلاع رساني کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۲۱:۱۴

سلام من کارم ساختماني است مي خواهم بدونم که چرا يارانه منو قطع کردند

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۰۶:۲۹

سلام من مادر سه فرزند هستم پسربزرگم دانشجوي عمران دوميم پشت کنکوري و دخترم محصل ميباشد. شوهرم کويت ميرود به خاطر کار. آخه خودتون قضاوت کنيد اگه اينجا کار بود و منبع درامد بود چرا بيچاره يکسال تو غربت و در گرماي 50درجه برودکار؟ بخدا آنچنان درامدي هم ندارد يک کارگرساده هست و ماسه ماهي 700هزار بايد بيمه رد کنيم و برجي 450 هزار وام پرداخت ميکنيم. تکليف ما چيه؟ چون سرپرستمون بيرون ازکشور کار ميکنه ازحقوق شهروند بودنمان بايدحذف شويم؟ ما به يارانه مان احتياج زياد داريم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۴:۳۷

از روز اول هر چه ميزنم مينويسد اشتباه است در صورتيکه میدانم صد در صد درسته

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۲۱:۲۵

سلام وارد سايت yaraneh10.ir/شدم براي عتراض ولي سايت اين جواب رو به من داد (اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نيست. بنابراين در وضعيت يارانه شما تاکنون تغييري ايجاد نشده است.) در صورتي که بيشتر از يکسال است يارانه اي دريافت نميکنم لطفاً جواب من را بدهيد تشکر

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۳:۱۳

سلام. کارگر معدن کار هستم. با حقوق اداره کار. يارانه اين دوره من قطع شده است . سه فرزند دارم. لطفا اطلاع رساني کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۶:۵۲

با سلام روز 7خرداد نسبت به يارانه خود ثبت اعتراض نمودم ولي تا کنون که 16 خرداد است هيچ جوابي نگرفتم قرار شد به تلفن همراهم پيامک بيايد جهت ادامه اعتراض که با گذشت 9روز هنوز محقق نشده و در بلا تکليفي بسر مي بريم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۷:۵۵

سلام من دو ساله که ازدواج کردم و به خونه خودم رفتم در دور دوم هدفمندي يارانه ها چون من يارانه ام رو از خانوادم جدا نکرده بودم با خانواده ثبت نام نکردم تا با شوهرم ثبت نام کنم که متاسفانه سايت قبول نکرد و من اشتباها جزو انصرافي ها محسوب شدم. خواهش ميکنم شرايطي ايجاد کنيد تا بتونم دوباره ثبت نام کنم. من واقعا به اين پول نياز دارم خونمون اجاره اي هستش خودمم دانشجو هستم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۸:۲۰

من يک گارگر هستم و حدود يک سال است که يارانه من را که يک خانواده ي چهار نفره هستيم قطع کردن ومن را جزو انصرافيها قرار دادند و به مرگز يارانه ها در ميدان فاطمي رفتم ولي کسي جوابگو نيست من بايد چکار کنم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۱۴:۰۰

چه طوري اطلاعات را وارد سايت نماييم . درصورتيکه بعد از وار کردن کد ملي و شماره حساب مينويسد اطلاعات شما ثبت نشده است؟! چرا مردم را سر کار گذاشته اند؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۲۳:۵۴

سلام. چرا فکري به حال جامونده ها که يکساله يارانه نميگيرند نمي کنيد. من و همسرم از سال پيش به خاطر اطلاع رساني اشتباه رسانه ها جا مونديم ابتدا گفتند زوج هاي جوان ثبت نام نکنند بعد از روز اول گفتند با سرپرست قبلي ثبت نام کنند .

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۰۸:۵۴

بند يک کارمند بزنشسته دولت هستم به چه علت يارانه بند قطع شده است.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۳

من يک فرهنگي هستم با حقوق پايين ...لطفن رسيدگي شود

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۲:۰۹

باسلام ازماه گذشته يارانه منوهمسرم قطع شده ما نياز به اين يارانه داريم ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۱۲:۴۸

با سلام من 47 سال دارم و ازدواج نکردم و خودم سرپرست خودم هستم و مستمريي بگير پدرم هستم از دوران احمدي نژاد به من يارانه مي دادند ولي زمان دکتر روحاني که آمد من نمي دانستم بايد دوباره ثبت نام کنم از آن موقع يارانه من قطع شده است

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۰۳:۳۰

يارانه مايک نفره مون حذف شده پنج نفر ميگرفتيم الان چهارنفرميگيريم لطفا رسيدگي شود مااحتياج داريم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۱۱:۴۵

سلام يارانه ماه ارديبهشت براي بنده واريز نشده لطفا بررسي شود.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۶ ۱۴:۳۶

اين جانب حميد عسگري کارگر ساده هستم و يارانه من قطع شده لطفا رسيدگي کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۲:۰۰

يارانه من و پدرم که نه حقوق از دولت ميگيرد نه درامد مکفي دارد جرا با قطع بشه جواب بديد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۳:۰۳

سلام با عرض سلام هادي روشني يک کارگر ساده علت واريز نشدن خرداد ماه را لطفا بررسي کنيد ممنونم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۸:۱۲

سلام بنده بعنوان يک اموزگاربعد 24سال سابقه که فاقد خانه ومشکلات تحصيلي فرزندان وبيماري هاي و مشکل دندان وديگر مشکلات بايدبا اين گراني ها راه چاره چيست. باتشکر عباس کيان پور

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۰:۲۹

يارانه ما دو ماه که قطع شده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۲:۱۸

سلام من کارمند باز نشسته هستم و مستاجر هستم از مادرم هم نگهداري ميکنم يارانه خرداد من ريخته نشده چرا؟!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۴:۱۲

از مسئولين تقاضا داريم در حذف يارانه ها دقت بيشتري بکنند چرا فقط کارمندان را از دريافت يارانه حذف مي کنند علی الخصوص فرهنگيان را بيشتر حذف کرديد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۹:۳۸

دليل واريز نشدن ياران ام چيست

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۲۲:۵۵

اشتباها يارانه ي ما رو قطع کرديد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۸:۱۷

با سلام با قطع يارانه مردم از دولت بدبين ودلسرد ميشه چرا که قبلا به خاطربنزين واب وبرق وگازو...درنظر مي گرفتند.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۲۱:۱۳

باتوجه به شرايط کاري نيازمند به پرداخت يارانه ميباشم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۲۳:۰۴

باسلام من داراي همسر و دو فرزند هستم که نه شغل دولتي دارم و نه کار آزاد دارم که چندين ماه است که يارانه ام حذف شده است لطفا رسيدگي بفرماييد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۲۳:۱۷

من اين مشکل را داشتم که با وارد نمودن اطلاعات در سايت yarane10 پيام "اطلاعات وارد شده صحيح نمي باشد ...." ظاهر مي شد. من با اضافه کردن تعداد نه صفر به ابتداي شماره حساب 8 رقمي ام امکان ثبت درخواست برايم فراهم شد. توصيه مي کنم ساير دوستاني که اين مشکل را دارند اين مساله را امتحان نمايند.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۲۳:۴۳

با سلام ، با توجه به اينکه ما 9 ساله ازدواج کرديم و فاقد مسکن بوده و در خانه استيجاري ساکن هستيم و با توجه به زياد بودن اجاره بها و اقساط خواهشمند است نسبت به پرداخت يارانه اقدامات لازم را مبذول فرماييد.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۰۰:۲۸

با سلام يارانه اينجانب از ارديبهشت قطع شده است لطفا براي پرداخت اقدامات لازم انجام دهيد ممنونم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۰۰:۴۸

مظلومتر از فرهنگيان در اين جامعه نيافته ايد از اه مظلوم بترسيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۰۱:۵۵

سلام من يک کارگر هستم مستاجر ام. چرا يارانه خرداد من واريز نشده.لطفا رسيدگي کنيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۰۸:۱۵

سلام کارمند بزنشسته ام چرا يارانه ام قطع شده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۱۱:۱۹

سلام، اشتباهي دستم خورده يارانه ام حذف شده. دارم بچه دار ميشم وضع مالي ام خرابه لطفاً يارانه ام را برقرار کنيد يا راهنمايي کنيد کجا ثبت کنم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۱۱:۴۴

سامانه مشکل داره اطلاعات رو وارد ميکنم و اخطار ميده لطفا رسيدگي کنيد در غير اينصورت به دادگاه شکايت خواهم کرد .يارانه پسرم که دانشجويه قطع شده .!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۱۸:۵۵

يارانه من حذف شده خواهش درست کنيد کارگر سادم نياز دارم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۲۳:۳۵

اينجانب نسبت به قطع يارانه اعتراض دارم وتقاضاي رسيدگي وبرقراري يارانه ام رادارم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۱۵:۱۲

چرا يارانه من که با کارگري نون در ميارم قطع شده

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۲۲:۲۵

ايجانب نسبت به قطع يارانه اعتراض دارم .لذا تقاضاي رسيدکي وبرقراري يارانه ام را دارم.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۰۹:۱۰

من سرپرست خانواده هستم و دو فرزند دارم که حضانت آنها برعهده من است.علت قطع يارانه من چه بوده.من واقعا به اين پول نياز داشتم.از مسئولين خواهشمندم حتما رسيدگي کنند.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۱۸:۵۷

اينجانب نسبت به قطع يارانه معترضم تقاضا دارم به شکايت من رسيدگي فرماييد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۹ ۱۲:۴۷

اينجانب به حذف يارانه معترضم وتقاضا دارم به اعتراض من رسيدگي فرمائيد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۹ ۱۴:۱۲

من يک فرهنگي هستم واقعابراساس چه ملاکي يارانم قطع شد لطفا رسيدگي شود ممنونم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۱ ۱۹:۴۶

چرا و به چه دليل يارانه من قطع شده کدام عقل سليمي چنين تصميمي گرفته.

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۶:۳۱

من زن بی سرپرست هستم ۳۱ساله تا پارسال یارانه ام رو از حساب شوهر سابقم میگرفتم ویارانه اش قطع شد ومن اقدام کردم تا دوماه به حساب خودم واریز میشد ولی قطعش کردن وهر چه پیگیر شدم هیچ ترتیب اثر ندادن

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۷ ۱۴:۵۳

من اززنجان پیام میدم چرا بما سهام عدالت ندادن بیکارهستم ومتاهل ومستاجر