• سه‌شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94022917329
  • منبع : فدراسیون والیبال

شهرام محمودی: کارمان سخت است/ غلامی: زمان لازم داریم

شهرام محمودی: کارمان سخت است/ غلامی: زمان لازم داریم

پشت خط زن تیم ملی والیبال در جریان اردوی این تیم در جمهوری چک گفت: امیدوارم در این اردو به صد در صد آمادگی لازم برسیم. از مردم هم می‌خواهم مثل همیشه از ما حمایت کنند و صبور باشند.

پشت خط زن تیم ملی والیبال در جریان اردوی این تیم در جمهوری چک گفت: امیدوارم در این اردو به صد در صد آمادگی لازم برسیم. از مردم هم می‌خواهم مثل همیشه از ما حمایت کنند و صبور باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی اظهار داشت: در فنلاند اردوی مفیدی داشتیم. چند وقتی بود که بچه‌ها با هم بازی رسمی نداشتند. ما به بازی‌های تدارکاتی نیاز داشتیم. برای تیم خیلی خوب بود و حالا دو بازی هم در چک داریم. ولی متاسفانه از طرفی هم، من و عادل غلامی مصدوم بودیم و نتوانستیم در این دیدار تدارکاتی شرکت کنیم. بالاخره ما هم دوست داشتیم در این بازی‌ها و کار تیمی شرکت کنیم. ولی در مجموع اردوی مفیدی برای تیم بود. ان‌شاءالله این جا اردوی خوبی خواهیم داشت. البته اینجا هتل خیلی خوبی نیست هرچند که خود تیم چک هم در هتل ما اقامت دارد. روز اول کمی مشکل داشتیم که با پیگیری‌های آقای خوش خبر شرایط بهتر شد.

محمودی در خصوص وضعیت خود گفت: شکر خدا خوب هستم و امروز با دکتر افروزی تست‌های لازم را انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله اگر جواب بگیریم از فردا همراه تیم تمرین خواهم کرد. امیدوارم مشکلی نباشد چون به تمرین با توپ خیلی نیاز دارم و خیلی برایم مهم هست که بتوانم همراه تیم تمرین کنم تا وضعیت آمادگی‌ام به صد در صد برسد.

وی در خصوص رقابت‌های لیگ جهانی امسال گفت: وضعیت‌مان نسبت به سال گذشته خیلی سخت‌تر است. امیدوارم که بتوانیم خوب بازی کنیم. دو تیم از گروه‌مان صعود می‌کند. وضعیت‌مان هر روز رو به رشد است. در بازی آخر مقابل فنلاند بچه‌ها واقعا خوب بازی کردند. امیدوارم در دو بازی آینده با چک هم به آمادگی و هماهنگی کامل برسیم و بتوانیم در لیگ جهانی برای ورزش ایران افتخارآفرینی کنیم و دل مردم را شاد کنیم. از مردم می‌خواهم برایمان دعا کنند و صبور باشند. چون امسال خیلی کارمان سخت است. البته نیازی به شعار دادن نیست چون همه میزان سختی کار را می‌دانند. امیدوارم مردم مثل همیشه ما را درک و حمایت کنند.

غلامی: زمان لازم داریم

همچنین عادل غلامی دیگر ملی‌پوش والیبال گفت: برای رسیدن به شرایط مسابقه، زمان لازم داریم. امیدوارم به بازی با چک برسم و به تیم ملی کمک کنم.

در اردوی فنلاند سه بازی انجام دادیم، فارغ از نتایج مسابقات به نظرم برای شروع کار بد نبود و کادر فنی توانست نقاط ضعف تیم را شناسایی کند و بازی به بازی در صدد رفع آن‌ها اقدام کند. دراین سه بازی بچه‌ها خود را به شرایط مسابقه نزدیک‌تر کردند و امیدوارم در دو بازی مقابل چک این هماهنگی گروهی بیشتر شود.

وی افزود: به نظرم تیم هنوز در شرایط مسابقه نیست. ما پارسال هم در مسابقات تدارکاتی لیگ جهانی خیلی خوب کار نکردیم و حتی اوایل خیلی مشکل داشتیم. زمان لازم داریم به هماهنگی ایده‌آل برسیم. اصلا بازی‌های تدارکاتی برای همین است. تیم بیشتر روی کار بدنسازی متمرکز است و امیدوارم روز به روز به شرایط بهتری برسیم.

سرعتی زن تیم ملی در خصوص وجود نام‌هایی تازه در لیست تیم ملی گفت: تقریبا اسکلت تیم همان است. اکثرا همه این نفرات در اردوها و تمرینات تیم ملی در گذشته هم بوده‌اند و شاید فقط گاهی اوقات بین 14 نفر نبودند. امسال هم در گروه سختی قرار داریم. اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد. واقعا در گروه سختی قرار داریم و همه تیم‌ها خوب هستند. امیدوارم بتوانیم نتایجی را کسب کنیم که برای دسترسی به آن تلاش کرده‌ایم.

غلامی در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: در حال حاضر مصدوم هستم. از روز دومی که وارد فنلاند شدیم از ناحیه کمر مصدوم شدم. دکتر افروزی در حال تلاش است تا من را به مسابقات تدارکاتی برساند. ان‌شاءالله از امروز زیر نظر دکتر افروزی انجام یک سری تمرینات توپی را آغاز می‌کنم. امیدوارم به بازی اول با چک برسم. امیدوارم مصدومیتم هر چه زودتر برطرف شود و به تمرینات اصلی برگردم و بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

وی در پایان افزود: واقعا باید از دکتر افروزی برای زحمات شبانه‌روزی‌اش تشکر کنم. علاوه بر من برای تک تک بچه‌ها زحمات زیادی می‌کشد. گاهی اوقات در اتاق ایشان حدود چهار بازیکن همزمان درمان می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha