• یکشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94022715768

تیموریان: تلخ‌ترین خاطره دوران ورزشی‌ام رقم خورد/ باید پرده از راز آن شب برداشته شود

تیموریان: تلخ‌ترین خاطره دوران ورزشی‌ام رقم خورد/ باید پرده از راز آن شب برداشته شود

بازیکن تیم تراکتورسازی می‌گوید بازی با نفت "تلخ‌ترین خاطره" دوران ورزشی‌اش بوده است. او همچنین به خاطر نایب قهرمانی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

بازیکن تیم تراکتورسازی می‌گوید بازی با نفت "تلخ‌ترین خاطره" دوران ورزشی‌اش بوده است. او همچنین به خاطر نایب قهرمانی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

آندرانیک تیموریان پس از نایب قهرمانی تراکتورسازی در لیگ چهاردهم و ناکامی این تیم در رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر به خبرنگار ایسنا گفت: لازم است به همه هواداران خونگرم و پرشور تیم تراکتورسازی اعلام کنم که آن شب در ورزشگاه یادگار امام (ره) تلخ‌ترین خاطره دوران ورزشی‌ام رقم خورد.

وی افزود: من هم مانند همه تبریزی‌های عاشق فوتبال لحظه شماری می‌کردم که جام قهرمانی را بالای سر ببریم و با هم جشن قهرمانی برپا کنیم اما همه چیز به یکباره از دست رفت و ما در نهایت نایب قهرمان لیگ شدیم. متاسفانه پس از بازی شنیدم که برخی هواداران با آسیب‌های روحی و جسمی مواجه شده‌اند که این تلخی ناکامی آن شب را برای من بیشتر می‌کند. احساسات هواداران برایم ارزشمند و فراموش نشدنی است و من هم مانند تک تک آنها هنوز از شوک نتیجه بازی با نفت تهران خارج نشد‌ه‌ام. اگر قصوری از سوی من بوده با تمام وجودم از شما عذرخواهی می‌کنم.

تیموریان درباره تاثیری که تصمیم داور در روند بازی داشت به ایسنا گفت: هرگز درباره داوری حرفی نزده‌ام. اگر عدالت اجرا شده حرفی نیست اما چنانچه اخراج من تصمیم درستی در آن فضا و شرایط حاکم بر ورزشگاه نبوده قضاوت را به عهده مردم و کارشناسان می‌گذارم.

کاپیتان تیم ملی افزود: حالا کار از کار گذشته و من فقط می‌خواهم بار دیگر از هواداران تیم تراکتورسازی به خاطر نایب قهرمانی عذرخواهی کنم و به آن‌ها بگویم که تراکتورسازی قهرمان واقعی لیگ بود. احساسات تبریزی‌ها را درک می‌کنم و به آنها اطمینان می‌دهم که تراکتور با انگیزه و برنامه‌ریزی بیشتر به سوی قهرمانی لیگ پانزدهم قدم بر می‌دارد. بار دیگر از هواداران می‌خواهم که با همان شور و حرارت همیشگی و مصمم‌تر از همیشه تراکتورسازی را در لیگ همراهی کنند تا این تیم به حق واقعی‌اش دست یابد.

آندو درباره اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داد و برخی به نیمکت این تیم خبر قهرمانی تراکتورسازی و تساوی بازی سپاهان-سایپا را انتقال دادند نیز گفت: من روی نیمکت نبودم و وقایع را از نزدیک ندیدم اما در جریان اتفاقات قرار دارم. امیدوارم پرده از این راز برداشته و روشن شود که چه کسی خبر قهرمانی تراکتور و خبر تساوی نتیجه بازی سپاهان-سایپا را به نیمکت‌نشین‌های ما انتقال داد. کاری که آن شب در ورزشگاه یادگار امام (ره) انجام دادند با اصول اخلاقی و پهلوانی همخوانی ندارد و امیدوارم که هرچه زودتر عوامل انتشار این خبر دروغ معرفی شوند تا مردم پاک تبریز در جریان وقایع قرار بگیرند. مطمئنا خبری که اعلام شد هم به ضرر تیم تراکتور بود و هم نفت تهران.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۴:۴۰

درود بر شرف آندو

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۴:۴۴

جالبه.. ميگه اصول اخلاقي و پهلواني خخخخخ

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۴:۴۶

كاش فقط اشتباه آقاي فغاني اخراج آندو بود مي گفتيم اشكالي ندارد اما صحنه پنالتي دقيقه نود را كودك سه ساله هم مي ديد پنالتي مي گرفت و عكس آن همه جا منتشر شده يادم خيلي از حاميان امروز آقاي فغاني. داور استراليايي را بخاطر تنها يك اشتباه لگد كوب كردند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۴:۴۶

آقاي تيموريان ديگه دوست نداري براي آقاي قلعه نوعي جلو دوربين شلک در بياري!!؟خخخخ

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۴:۵۰

آندو درروز جمعه چون بهترين بازيکن ميدان بود اخراج شد . داور به حق موتور محرکه تراکتور را شناسائي کرد . به غيرت آندو سرخم مي کنم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۴:۵۰

آندو دوست داريم سال ديگه هم تو تراختور بمون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۵:۰۸

راز اون شب اين بود که 3 تا گل خورديد و قهرماني را از دست داديد آقاي آندو اگه با اون حرکت بچگانه اخراج نميشدي تراکتور الان قهرمان بود ..... اين راز اون شبه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۵:۴۲

با اينکه تلخه ولي حق با علي است . اصلا نبايد کار به جايي مي‌کشيد که منتظر نتيجه تيم سپاهان مي بودند ...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۵:۳۲

آندو بخاطر بازي زيبات متشکريم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۵:۴۲

به نظرمن حق با تيم تراکتورسازيه ولي نبايد تيم نفت و سپاهان رو هم نديدگرفت. در کل ليگ پويايي بود... ان‌شاءالله سال آينده تراکتور و نفت دوباره فينال رو برگزار کنن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۵:۴۶

جناب آندو ، راز اون شب ، هفته 29 بازي با فولاد چي بود که با اون حرکت بچگانه از سوي همين فغاني اخراج شدي و استقلال در بازي آخر مقابل همين تراکتور جام و آسيا رو از دست داد!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۵:۴۸

تيم تراکتور حرفه‌اي اگه بود 2 گل نميخورد. و 1 نماينده ميفرستند مستقيم اصفهان نتيجه رو مستقيم رصد ميکرد. الان دنبال چي ميگرديم نميدونم؟ ؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۵:۵۴

راز اون شب اينه که بازي سه بر يک رو با تساوي عوض کردين و جامو تقديم کردين به سپاهان

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۶:۰۶

آندو تيموريان از ته دل دوستت داريم ....شک نکن اي کاش سال ديگه هم تو تراکتورسازي بموني..........

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۶:۲۲

دوستاني که دارن به اندو تهمت ميزنن فکر ميکنم که هيچ چيزي از فوتيال نمي‌فهمن . کدوم شما ميتونين بگين که علت اخراج اندو چي بود ما هم بفهميم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۶:۳۴

فرض مي‌کنيم که اين تيم تراکتور الان قهرمان شده است. آيا در آسيا حرفي براي گفتن دارد ؟ از سال 1990 ميلادي تا کنون هيچ تيم ايراني در باشگاههاي آسيا قهرمان نشده. در جام جهاني هم اگر هر 4 سال صعود کنيم حرفي براي گفتن نداريم، يک نگاه به تيم واليبال بکنيد در رده نوجوانان - جوانان - بزرگسالان اين قدر پيشرفت کرده‌اند که روي آنها در جهان حساب ويژه‌اي باز مي‌کنند. پس چرا شما هنوز اندر خم يک کوچه هستيد ؟ چرا فکرتان اين قدر کوتاه است ؟ علت چيست ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۶:۴۱

رازش اينه که بددهني بچگانه کردي و داور قانون رو اجراکرد...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۷:۰۷

آندو دوستت داريم. مي‌دانيم كه خودت را كمي مقصر ميداني اما ما هواداران تبريزي عاشق تو هستيم.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۷:۲۱

فقط بمان

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۸:۰۲

با نظر دانيال فاتح کاملا موافقم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۸:۵۰

با اين عصر ارتباطات چطور نتونستيد از نتيجه خبردار بشيد. تبريزيها

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۲۰:۳۵

حتما قلعه نوعي مقصره قهرمان نشدن شما شد!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۲۱:۳۹

راز اونشب اينه كه پول ميلياردي ميگيريم ولي اخلاقمون حرفه‌اي نيست. اخراج هم كه ميشيم هوادارامون به داور تهمت ميزنن . فغاني خوب اداره كرد بازي رو.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۲۱:۴۴

چوب خدا صدا نداره

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۲۳:۰۷

راز اون شب اينه که بازي سه بر يک رو با تساوي عوض کردين و جامو تقديم کردين به سپاهان بخاطر توهين کردن و غير حرفه اي بودن شما کاپيتان!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۲۳:۱۳

تيم رو گرفتي نابود کردي ادعاتم ميشه! اون کريمي پرسپوليسي بود که پارسال برا تراکتور جام آورد ولي امسال تيموريان استقلالي جام رو از دست تراکتور گرفت.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۰۹:۰۴

من خودم طرفدارتراکتورسازي هستم ولي مسئول آژانسمون دشت آبادي طرفداربازي جوانمردانه هستش به نظرمن بازي بايد توام باخشونت باشه تاجذابتر بشه ولي کلا من ساحل دريارو بيشتردوست دارم