• شنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94022615233
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

دستور استاندار آذربایجان شرقی برای پیگیری اتفاقات بازی تراکتور - نفت

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از دستور استاندار برای پیگیری موضوعات مطرح شده در خصوص بازی تیم های تراکتورسازی و نفت خبر داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از دستور استاندار برای پیگیری موضوعات مطرح شده در خصوص بازی تیم های تراکتورسازی و نفت خبر داد.

سعید شبستری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: اتفاقات روی داده در بازی تیم های تراکتورسازی و نفت باید به دقت بررسی شود.

وی در خصوص شایعات مطرح شده در این بازی گفت: مجموعه مدیران ارشد استان همراه مردم هستند و تمام تلاش خود را برای اعتلای آذربایجان انجام می دهند واز انجام هر کاری که در راستای احقاق حقوق این مردم باشد دریغ نخواهند کرد.

وی ادامه داد: قطعا وظیفه خود می دانم که از حق مردم عزیزمان دفاع کنم، استاندار هم به جد دستور پیگیری داده اند. قبل از بازی هشدارهای لازم به مسئولان مربوطه داده شده و حساسیت بازی گوشزد شده بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با ابراز ناراحتی از وضع پیش آمده اظهار کرد: موضوع از مراجع ذی ربط پیگیری و به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

شبستری گفت: به مراجع ذی ربط دستور داده‌ایم موضوع به صورت دقیق بررسی شود و اینکه چه کسی نتیجه نادرست بازی همزمان را به نیمکت تراکتور منتقل کرده است باید بررسی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۹:۴۹

متاسفانه اينگونه حركات توهين به شعور مردم آذربايجان و جوانان أين منطقه است و مسئولين هم با بي‌تفاوتي از اينگونه حركات زمينه نارضايتي جوانان را پي‌ريزي مي‌كنند... ديروز همه به چشم ديدن و مشخص شد كه فوتبال در ايران واقعا كثيف است و هزاران تاسف به خاطر اينگونه حركات ناشايست

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۲۰:۲۶

لازم نيست بررسي شود. مردم آذربايجان باشعورتر از اين حرفها هستند. ديروز توهين را همه ديدن ..........