• دوشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94022112629

آذری: مخالف برگزاری فینال در 11 خرداد هستیم/ قرار است سازمان لیگ تاریخ جدید را اعلام کند

آذری: مخالف برگزاری فینال در 11 خرداد هستیم/ قرار است سازمان لیگ تاریخ جدید را اعلام کند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان می‌گید که با برگزاری فینال جام حذفی در تاریخ 11 خرداد تیم فوتبال ذوب‌اهن مظلوم واقع خواهد شد و این باشگاه منتظر اعلام تاریخ جدیدی برای این بازی از سوی هیات رییسه سازمان لیگ است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان می‌گید که با برگزاری فینال جام حذفی در تاریخ 11 خرداد تیم فوتبال ذوب‌اهن مظلوم واقع خواهد شد و این باشگاه منتظر اعلام تاریخ جدیدی برای این بازی از سوی هیات رییسه سازمان لیگ است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سعید آذری پس از جلسه مدیران عامل و سرمربیان دو باشگاه نفت تهران و ذوب آهن اصفهان درباره برگزاری فینال جام حذفی در تاریخ 11 خردادماه گفت: آمده بودیم تا طی جلسه‌ای تاریخ جدیدی را برای فینال جام حذفی تعیین کنیم اما ظاهرا تاریخی که قبلا اعلام شده بود با قوانین AFC مطابقت نداشت چرا که فاصله زمانی 72 ساعت بین دو بازی برای نفت تهران رعایت نمی‌شد. با توجه به اینکه نفت قرار است در تاریخ ششم خرداد در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشته باشد برگزاری بازی در تاریخ قبلی ممکن نبود.

وی با بیان اینکه باشگاه ذوب آهن مخالف برگزاری بازی در تاریخ یازدهم خرداد است افزود: ما این تاریخ را نپذیرفتیم و مقرر شد هیات رییسه سازمان لیگ پس از برگزاری جلسه‌ای تاریخ جدیدی را برای فینال جام حذفی اعلام کند چرا که ذوب آهن در صورت برگزاری بازی در تاریخ یازدهم مورد ظلم قرار می‌گیرد. بنابراین ما منتظر اعلام تاریخ جدید هستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همچنین در پاسخ به اینکه آیا جلسه جداگانه‌تان با رییس سازمان لیگ درباره همین تاریخ جدید فینال جام حذفی بود؟ گفت: خیر در آن جلسه ما درباره مطالبات باشگاه‌ها صحبت کردیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکل حق پخش خاطرنشان کرد: در مورد حق پخش مسائل مختلفی وجود دارد، یکی از آن‌ها اینکه صدا و سیما اعلام کرده پول حق پخش باید به حساب وزارت ورزش واریز شود و پس از آن بین تمامی فدراسیون‌های ورزشی پخش شود که این موضوع چندان قابل قبول نیست چرا که این پول حق فوتبال است و نمی‌توان گفت پولی که از طریق پخش فوتبال به دست می‌آید بین تمامی رشته‌های ورزشی تقسیم شود. با توجه به اینکه صدا و سیما زیر نظر رهبری است به نظرم در این زمینه باید به رهنمودهای ایشان توجه جدی شود.

آذری در پایان درباره حرف و حدیث‌های مطرح شده مبنی بر ترانسفر کاوه رضایی پس از پایان لیگ خاطرنشان کرد: او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و خودش چندین و چند بار گفته که می‌خواهد در ذوب آهن بماند. در حال حاضر هم ما یک بازی دیگر در لیگ داریم و فینال جام حذفی را پیش رو داریم. نباید به این موضوعات بپردازیم اما در مورد ترانسفر کاوه رضایی باید بگویم که هنوز هیچ صحبتی در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha