• چهارشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۲۳:۴۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94021609683
  • خبرنگار : 71506

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا

کمیل قاسمی ضربه شد/ پایان کار ایران با ۲طلا، یک نقره و یک برنز در روز نخست

کمیل قاسمی ضربه شد/ پایان کار ایران با ۲طلا، یک نقره و یک برنز در روز نخست

در پایان رقابت های ۴ وزن نخست رقابت های قهرمانی آسیا، مسعود اسماعیل پور، علیرضا کریمی ایران را صاحب ۲مدال طلا کردند و کمیل قاسمی و یونس سرمستی نیز به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند.

در پایان رقابت های ۴ وزن نخست رقابت های قهرمانی آسیا، مسعود اسماعیل پور، علیرضا کریمی ایران را صاحب ۲مدال طلا کردند و کمیل قاسمی و یونس سرمستی نیز به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، اسماعیل پور نماینده وزن ۶۵کیلوگرم ایران در مبارزه نخست مقابل چامارا از سریلانکا به برتری ۸ بر صفر دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این دور نیز ریونگ هاک هوانگ قهرمان سال 2013 آسیا از کره شمالی را با حساب 8 بر 6 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. اسماعیل‌پور در این مرحله نیز با نتیجه 9 بر 8 و با ضربه فنی روسلان پلی اف از ازبکستان را شکست داد و به فینال راه یافت. وی در دیدار نهایی نیز با حساب ییک ر یک توموتسوگو ایشیدا از ژاپن را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

علیرضا کریمی نماینده وزن ۸۶کیلوگرم ایران نیز در دیدار نهایی این رقابت ها مقابل آتسوشی ماتسوموتو از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با حساب ۶بر ۳ به برتری دست یافت و دومین مدال طلای ایران در این رقابت ها را بدست آورد.

کریمی در دور نخست عظمت دولتبکوف از قزاقستان را 9 بر صفر شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل امید عثمان‌اف قهرمان سال 2013 آسیا و نفر سوم بازی‌های آسیایی 2014 از ازبکستان قرار گرفت که با پیروزی 10 بر 5 راهی فینال شد اما کمیل قاسمی نماینده سنگین وزن با ارایه یک نمایش ضعیف در دیدار نهایی مقابل آیال لازارف از قرقیزستان با ضربه فنی مغلوب شد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.

کمیل قاسمی، نایب قهرمان جهان و برنده مدال برنز المپیک لندن بود در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم پنج بر یک دنگ از چین را شکست داد. قاسمی در نیمه نهایی نیز به مصاف محمد ساکلاوی از عراق رفت تا با برتری 11 بر صفر به برتری دست یافت.

همچنین یونس سرمستی نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران نیز برای کسب مدال برنز به مصاف ندیرجان صفراف از ازبکستان رفت و حریف خود را با ضربه فنی مغلوب کرد و به مدال برنز این رقابت ها رسید.

سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ژیای مودی از چین با نتیجه 9 بر 7 به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل سامات ندیربک از قرقیزستان با ضربه فنی شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

فردا (پنج شنبه) ۴ آزادکار دیگر ایران شامل احسان پور، داداش پور، یاراحمدی و محمدیان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha