• دوشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94021408006
  • خبرنگار : 71431

پاسخ به سوال مخاطبان ایسنا درباره جریمه غایبان سربازی

پاسخ به سوال مخاطبان ایسنا درباره جریمه غایبان سربازی

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح نحوه ارسال پیامک به متقاضیان پرداخت جریمه ریالی سربازی به سوالات و کامنت‌های مخاطبان ایسنا، در این خصوص پاسخ داد.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن تشریح نحوه ارسال پیامک به متقاضیان پرداخت جریمه ریالی سربازی به سوالات و کامنت‌های مخاطبان ایسنا، در این خصوص پاسخ داد.

سردار ابراهیم کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: همانطور که می‌دانید بحث جریمه مشمولان 8 سال غیبت و بیشتر از آن ازسوی مجلس مورد تصویب قرار گرفته و در لایحه بودجه سال 94 نیز پیش‌بینی شد.

وی افزود: براین اساس مقرر شد تا آن دسته از مشمولانی که تا پایان سال 94، 8 سال و بیشتر از آن غیبت از سربازی و یا فرار مداوم از سربازی داشته‌اند، بتوانند برحسب مدرک تحصیلی و وضعیت تاهل و تعداد فرزندانشان با پرداخت جریمه ریالی از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه از پانزدهم بهمن‌ماه سال گذشته پیش‌ثبت‌نام‌ این طرح آغاز شده و تاپایان روز کاری سال 93 ادامه داشت، خاطرنشان کرد: پس از آن همزمان با آغاز سال 94 ما منتظر مصوبه مجلس بودیم که از اواخر فروردین‌ماه کار را آغاز کرده و پرونده متقاضیان را از دفاتر پلیس +10 کشور دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه برابر آخرین آمار 288 هزار نفر برای بهره‌مندی از جریمه ریالی ثبت‌نام کردند، اعلام کرد: از صبح فردا پانزدهم اردیبهشت‌ماه پروسه ارسال پیامک به متقاضیان آغاز شده و در تلاش هستیم تا طی یکی دو ماه این مراحل را به پایان برسانیم.

کریمی درباره اینکه محتوای این پیامک‌ها چیست و برحسب چه اولویتی به متقاضیان ارسال می‌شود، به ایسنا گفت: در این پیامک‌ها که از طریق سامانه 1100 به متقاضیان ارسال می‌شود، نحوه پذیرش درخواستشان اطلاع داده می‌شود. به طور مثال به متقاضی گفته می‌شود که آیا درخواستش در بررسی‌ها مورد قبول واقع شده یا خیر؟

وی ادامه داد: اگر این درخواست مورد قبول واقع نشود، متقاضی می‌تواند با مراجعه به پلیس+10 چرایی عدم پذیرفته شدن درخواستش را بررسی کند و دفاتر پلیس +10 موظف هستند دلایل آن را به متقاضی تشریح کنند.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به مشمولانی که درخواستشان پذیرفته شده است نیز خاطرنشان کرد: این دسته از مشمولان تا یک هفته پس از دریافت پیامک فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام کنند و پس از آن نیز ظرف 10 روز باید به شعب عامل بانک سراسر کشور نسبت به واریز وجه اقدام کنند، در غیراینصورت به منزله انصراف محسوب شده و با آنان همانند سایر دیگر مشمولان غایب و فراری برخورد خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از مخاطبان ایسنا درباره اینکه در صورت قطع شدن تلفن همراه یا مسدود شدن آن به هر دلیل چطور می‌توان از ارسال پیامک باخبر شد، گفت: این موضوع را نیز مدنظر قرار خواهیم داد و طی چند روز آینده در سایت سازمان سامانه‌ای در نظر خواهیم گرفت تا مشمولان با مراجعه به آن بتوانند از طریق اینترنتی از طریق پیامک به خود باخبر شوند.

کریمی همچنین درباره اینکه نحوه ارسال پیامک به متقاضیان چگونه خواهد بود؟ اظهار کرد: در این خصوص اولویتی مانند حروف الفبا و یا زمان ثبت درخواست مطرح نیست، بلکه با توجه به کامل بودن مدارک متقاضیان و به نتیجه رسیدن استعلام‌ها به آنها پیامک داده می‌شود و تاکنون بیش از 5000 مورد، مورد رسیدگی قرار گرفته که نتایج بررسی‌ها چه پذیرفته شده باشند و چه پذیرفته نشده باشند از طریق پیامک به آنها اطلاع داده خواهد شد.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا دراین باره که پس از پذیرش درخواست متقاضیان، آنان باید چه مراحلی را پس از مراجعه به پلیس +10 طی کنند، گفت: این افراد پس از اینکه مدارکشان مورد پذیرش قرار گیرد، به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و تعهدنامه‌ای باید امضا کنند همچنین باید تاییدیه اظهارات مدارکشان را نیز داشته باشند و به شعب بانک مراجعه کرده و مبلغی را که از سوی دفاتر پلیس +10 به عنوان جریمه سربازی به آنان اعلا م شده به یکی از شعب عامل بانک‌های سراسر کشور واریز کنند.

وی ادامه داد: پس ازواریز جریمه می‌بایست فیشی به مبلغ 20 هزار تومان را که هزینه صدور کارت است واریز کرده و سپس تمامی این مدارک را به دفاتر پلیس+ 10 ببرند تا پس از گذشت 10 روز کارت معافیت برایشان صادر شود.

کریمی درخصوص آن دسته از متقاضیانی که شرایطشان مورد تایید قرار نگرفته نیز گفت: این دسته از متقاضیان همانند دیگر مشمولان غایب یا سربازان فراری خواهند بود و هر اقدامی که بخواهد درخصوص مشمولان غایب انجام شود درخصوص آنان نیز انجام خواهد شد. به عنوان مثال اگر بنا باشد طرح تشدید برخورد با مشمولان غایب یا سربازان فراری انجام شود، با این دسته از افراد نیز همانطور برخورد خواهد شد. البته همانطور که در مصاحبه‌های قبلی گفته بودم، ما اطلاعات وضعیت مشمولان تمامی این افراد را داریم و ثبت‌نامشان اطلاعاتی را در این خصوص به ما نداده است و ما تنها از وضعیت تاهلشان و آخرین مدرک تحصیلی‌شان با خبر شده‌ایم.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره اینکه مدت 10 روزی که تا صدور کارت طول می‌کشد، آیا مشمولان می‌توانند از کشور خارج شوند یا خیر؟ اظهارکرد: پس از تکمیل مراحل پرداخت جریمه، اطلاعات فرد در سیستم ما ثبت شده و این افراد می‌توانند نسبت به دریافت گذرنامه، گواهینامه و... اقدام کنند.

کریمی درباره اینکه تعهدنامه برای کدام دسته از متقاضیان اخذ می‌شود نیز گفت: مبنای محاسباتی ما مدرک تحصیلی است و با توجه به اینکه اصالت مدرک برای ما مهم است، این تعهدنامه از آنان گرفته می‌شود. البته ما استعلام‌های لازم درخصوص مدارک را انجام داده‌ایم.

امکان پرداخت قسطی جریمه وجود ندارد

وی در پاسخ به سوال گروهی از مخاطبان ایسنا که درباره امکان پرداخت قسطی جریمه سوال کرده بودند، تصریح کرد: امکان پرداخت قسطی جریمه وجود ندارد و حتما باید به شکل نقدی انجام شود و همانطور که گفتم اگر طی مدت 10 روز نسبت به پرداخت این رقم اقدام نشود، به منزله انصراف متقاضی از پرداخت جریمه خدمت سربازی خواهد بود.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره اینکه آیا امکان ثبت اعتراض به مبلغ جریمه وجود دارد یا خیر؟ افزود: این دسته از افراد با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

ثبت‌نام برای جریمه ریالی یک بار دیگر تمدید می‌شود

کریمی درباره اینکه آیا امکان تمدید دوباره برای پرداخت جریمه ریالی وجود دارد یا خیر نیز گفت: بعد از اتمام کار و تعیین تکلیف 288 هزار نفری که ثبت نام کرده‌اند، یک بار دیگر برای ثبت‌نام افراد جامانده یا کسانی که در زمان اعلام شده موفق به پرداخت وجه نشده‌اند، فرصتی دوباره اعلام خواهد شد.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: به عنوان مثال اگر کسی امکان پرداخت مبلغ را نداشته باشد، همانطور که گفته شد، اقدامش به منزله انصراف خواهد بود؛ اما وی می‌تواند در مهلتی که مجددا اعلام خواهد شد، درخواستش را ثبت کرده و مدارکش را ارائه دهد، البته رسیدگی به درخواست این افراد نیز همانند افرادی که ثبت‌نام نکرده‌اند خواهد بود.

وی درباره نحوه رسیدگی به اصالت مدارک تحصیلی برای مشمولان خارج از کشور به ایسنا تصریح کرد: ممکن است برخی از مشمولان مدارکشان را از دانشگاه‌های خارجی دریافت کرده باشند که برای این دسته از افراد مبنای تاییدیه مدارک، وزارت علوم، وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه است و اگر یکی از این سه وزارتخانه مدرک یا دانشگاه اخذ مدرک را تایید کند، از نظر ما نیز مدرک تحصیلی ایرادی ندارد.

کریمی در پاسخ به کامنت برخی مخاطبان درخصوص اینکه وضعیت مشمولی که برفرض 8 سال غیبت از سربازی داشته و پس از آن به سربازی رفته و در حال حاضر کمتر از 8 سال از تاریخ فرارش می‌گذرد، چیست؟ گفت: مبنای ما 8 سال غیبت از سربازی یا 8 سال فرار مداوم از سربازی است و در غیراینصورت چنین افرادی شرایط رسیدگی را ندارند.

هشدار به سودجویان

وی درباره سودجویی‌های احتمالی از پرداخت جریمه ریالی اظهار کرد: متقاضیان توجه داشته باشند پیامکی که از طریق سازمان وظیفه عمومی به آنها اعلام می‌شود پیامکی است که از طریق سامانه 1100 ارسال شده و در متن آن هیچ‌گونه شماره حسابی اعلام نشده است. تنها در این پیامک‌ها چگونگی پذیرش یا عدم پذیرش درخواست متقاضیان صادر شده و از آنان خواسته شده تا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به دریافت شماره حساب اقدام کنند. بنابراین متقاضیان توجه داشته باشند که در دام سودجویان و کلاهبرداران نیفتند.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: همچنین آن دسته از افراد انگشت شمار که ممکن است به فکر سودجویی بیفتند شناسایی و دستگیری آنان برای پلیس کار سختی نخواهد بود و آنان به سرعت شناسایی خواهند شد؛ البته تاکنون چنین موردی نداشته‌ایم.

به گفته وی تنها وجهی که پلیس +10 می‌توانند از این دسته افراد دریافت کنند همان 20 هزار تومانی است که بابت صدور کارت و... باید پرداخت شود و پرداخت هر رقم دیگری غیرقانونی است.

کریمی همچنین تاکید کرد که طرح جریمه ریالی سربازی تنها تا پایان سال 94 انجام شده و هیچ تصمیمی برای اجرای آن در سال 95 گرفته نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۱۶:۴۱

درود با تشکر از ايسنا بابت پيگيري گرامي قاعدتا اين طرح بايد آيين نامه هاي زيادي داشته باشد و به نظر مي رسد اجراي اين شکلي کمي خارج از عرف و منطق باشد . هيچ شکي نيست کساني که ثبت نام کردند اعلام آمادگي کردند براي پرداخت ولي اين چه قانوني است که حتما بايد طي 10 روز وجه حاضر شود و پرداخت شود . خيلي از دوستان به دنيال منابع مالي هستند که در همين سال 94 پرداخت کنند ولي تحت فشار قرار دادن ثبت نام کنندگان به هيچ عنوان منطقي به نظر نمي رسد . گذشته از نحوه پرداخت خيلي از مطالب ديگر نيز مانند کسر بسيج - تخفيف سازمان هاي بهزيستي - کميته و ... - همچنين موضوع فراري ها نيز شفاف سازي نشده است

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۱۷:۰۰

دوماه طول ميکشه تا پيامک بياد يا کل مراحل از ارسال پيامک تا صدور کارت دو ماه زمان ميبره؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۱۷:۱۵

سلام، خوندم كه نوشتيد ادامه دارد، اما خواهشمندم سرباز هاي در حال خدمت كه شامل طرح ميشوند را در اولويت قرار دهيد، و جزييات ترخيص آن ها را هم اعلام و ابلاغ كنيد،

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۱۸:۲۸

ايسناي عزيز عاشقتم که هميشه پيگير مسائل ما هستي.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۱۸:۳۲

سلام کار خوبي ميکنيد از فردا اميدوارم همه افرادي ک ثبت نام کردن بدون مشکل و با کمترين پرداختي معافيت بگيرن وبه زندگيشون ادامه بدن ولي کاش قسطي پرداخت ميکرديم ظرف ده روز يا بيست روز من فروشنده چطوري 10 تومن جور کنم جناب سردار خودتون قسطيش کنيد پرداخت اقساط که تمام شد کارت رو صادر کنيد جيب بانکا رو پر نکنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۱۸:۳۵

سلام آيا سربازان فراري بايد دادگاه بروند يا خير؟ لطفا در اين مورد هم اطلاع رساني کنيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۰:۰۱

دوست عزيز از دادکاه نترس چيز خاصي نيست . مشکلي برات پيش نمياد خيالت راحت باشه اونايي بترسن که کار خلاف در پادگان انجام دادن و فرار کردن يا خسارت زدن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۰:۴۸

الان چرا جواب درست ندادين هشت سال کامل غيبت قبل فرار محاسبه ميشه يا نه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۰:۴۸

هشت سال غيبت قبل فرار محاسبه ميشه ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۰:۴۹

من نفهميدم الام من با هفده سال غيبت و چهار سال فرار شاملم ميشه ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۱:۰۵

نه متاسفانه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۰:۵۱

درست بگين تکليف فراري ها چيه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۰:۵۱

من ده سال غيبت قبل فرار دارم تکليفم چيه ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۰:۵۳

ميدونم تائيد نميکنيد ولي به عنوان يک رسانه پيگير از ايشون بپرسيد آيا اينهمه آدم که اکثرا هم جزو آدم هاي معمولي و نه ثروتمند هستن ميتونن جيرينگی اين مقدار پول نقد جور کنن ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۱:۰۷

با تشکر فراوان از خبرگزاري خوب ايسنا.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۱:۰۸

ايسنا جوووووون دست خوش. بچه ها براي هرکس پيام اومد از فردا اينجا اطلاع رساني کنه.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۱:۲۶

بسيار سپاسگزاريم از پيگيري ايسنا.خدا خيرتون بده که دل خيليها رو شاد کردين.ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۲:۰۲

عجیبه که اعلام کردن ما تلاش مي کنيم کل اين پروسه تا 1 يا 2 ماه تمام شود و بعد 10 روزه کارت صادر مي کنند؟ بابا جان ارسال يک اس ام اس ساده اینقدر سخت بود و از 15 فروردين تا الان امروز و فردا مي کنيد و الان هم اعلام کرديد 2 ماه طول مي کشد؟ فکر کنم کارت را 6 ماه پس از واريز پول ارسال کنيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۲:۲۱

با تشکر و سپاس فراوان از پيگيري ايسنا. ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۳:۳۳

سايت نظام وظيفه بروز رساني نمي شود و اين مسله باعث سردرگمي متقاضيان شده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۳:۴۴

سري دوم پيامك ها چه زماني ارسال ميشه؟ هفته اي چند تا پرونده رسيدگي ميشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۳:۵۲

ممنون از اطلاع رسانى، لااقل ميپرسيديد غيبت قبل فرار محاسبه ميشه يا نه،اين بهتر نبود؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۳:۵۸

چطور ميشه ظرف 10 روز ابن پولو جور گرد چرا اينطور فشار مياريد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۷:۳۰

واقعا چرا هيچکس مشکلي با اين ده روز نداره!!!!!! حداقل يکي دو ماه فرصت بدين

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۰۰:۰۰

آيا من كه يازده سال غيبت دارم و چهار سال فرار جرمم از فوتباليستي كه با كارت جعلي بود بيشتره كه مهر نابخشودني زدين؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۰۱:۱۹

با سلام با تشکر از ايسنا بابت پيگيري از استرس مرديم خدا کنه فرداپيامک زود بياد( مرسي ايسنا)

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۰۱:۲۶

سلام. اوني که 40 سالشه وشش ساله فراريه وغيبت قبل هم داشته باشه با 2 تا بچه نميتونه اقدام کنه؟ باباايول به شما

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۰۲:۵۸

سربازي که سال 86 مشمول بوده و86 به خدمت رفته و سال 87 فرار کرده مشمول اين طرح نميشه، ولي اگه کلا نميرفت مشمول اين طرح ميشد. کدامشان اولويت بيشتري دارن؟ اوني که ميخواسته خدمت کنه و به هزار دليل موجه يا ناموجه نتونسته و کسي که کلا بيخيال بوده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۰۳:۰۴

چرا خبرنگار محترم سوال نکرده اند که چگونه کسي که در سيستمي پرقدرت پيش ثبت نام کرده ممکن است مورد پذيرش قرار نگيريد چنين حالت بعيدي با توجه به اينکه اينقدر از سوي سردار بدون حتي ذکر مثالي مدام تکرار ميشود و با استنباط از سخنان ايشان پيام اصلي پيامک هم خواهد بود عجيبتر مي نمايد وجالب اينکه که حتي مورد سوال هم واقع نشده است .

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۰۸:۰۷

باسلام يک سرباز فراري داريم که در سال 89 از پادگان ارتش آزاد شهر فرار کرده و چند بار بهشان گفتيم به محل خدمتتان برو و خدمت تمام کن -مي گويد دولت دنبال من نيست شما خودتان مسخره کرديد که من خدمت کنم- شماره خط موبايل خود را قطع کرده حالا اگر شما پيامک بخواهيد بفرستي خط موبايلش قطعه با پدرش قطع رابطه و در سرآسياب تهران به اتفاق دامادش کار مي کند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۰۸:۴۵

اين با تعيين تکليف مشمولان غايب در تناقص هست که کسي که دوازده سال غيبت داره چون فرارش کمتر از هشت ساله شاملش نشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۰۸:۴۷

مگه هدف اين طرح اين نبود که کساني که سنشان زياده تعيين تکليف بشن ؟پس چرا اينجوري آيين نامه ميدين که غيبت قبل فرار حساب نشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۰۹:۴۱

اين چه قانونيه که سربازايي که رفتن و فرار کردن اين همه حقشون پايمال بشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۰:۱۶

بازم بعضي سوال دوستان بي جواب ماند که سوال بنده هم بود

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۰:۲۸

ميشه لطفا يه مثال بزنين كه چطوري يكي كه ثبت نام كرده ممكنه شامل اين قانون نشه؟ آخه چرا انقدر استرس مي دين؟ خواهش مي كنم ايسنا يه نمونه بگين كه چطور يه نفر كه شرايط رو داشته و ثبت نام كرده يهو اين قانون شاملش نشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۱:۰۸

سلام اگه كسي پيامك دريافت كرده اطلاع بده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۱:۱۹

سلام لطفا پيگيري کنيد . يعني چي که پيامک ميدن که شامل اين قانون ميشيم يا نه؟ مگه قرار نشيم؟ مگه وقتي ثبت نام تونستيم بکنيم، معنيش اين نيس که شامل اين قانون هستيم؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۲:۳۵

امکان دارد بعضي ها مدارک تحصيلي پايينتر ارائه کرده باشند و يا اينکه نطام وظيفه استعلام تحصيلي بعضي از افراد را نداشته و يا اينکه بعضي از افراد که شامل طرح نمي شدند با پارتي بازي ثبت نام کرده باشند که البته تعداد اين افراد هم خيلي کم هست. هر کسي خودش با محاسبه سال غيبت و سن و سال خودش مي داند که شامل طرح مي شود يا نه .مثلا کساني ثبت نام کردند که از لحاظ قانوني شامل طرح نمي شوند ولي به دليل ضعف سيستم موفق به ثبت نام شدند که در اين مرحله نامشان از ليست ثبت نام خارج مي شود و به خدمت اعزام ميشوند جون اينبار نظام وظيفه اسم و آدرس کامل اين افراد غايب را دارد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۴:۱۰

سلام، چطور ميشه که کسي ثبت نام کنه و جز اين قانون نشه؟ اصلا اگه چند سال غيبت نداشتيم سيستم اجازه ثبت نام نمي داد. لطفا از مسولين بپرسين

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۱:۳۵

يعني تو اين 1-2 ماه فقط 5000 نفرو بررسي کردند؟؟؟؟؟ فکر کنم اگه بخواهند 288000 نفرو بررسي کنند ميره واسه ساله بعد!!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۲:۲۶

جالب شد در خبر ديگري که ديشب اعلام کردند گفتند بررسي مدارک را تا مهر ماه تمام مي کنند. با اين وضعيت فکر کنم اگر خوش شانس باشيم سال 95 شايد کارت را بگيريم.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۳:۲۲

آره تو رو خدا استرس گرفتيم. چرا ميگن پيامك ميدن كه پذيرفته شديم يا نه. مگه بر اساس شرايط ما رو ثبت نام نكردن؟ ايسنا لطفا پيگيري كن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۳:۴۰

کاش پيگيري هم در مورد تحصيلکرده ها مي کرديد و اجازه خريد به مدارک فوق ليسانس به بالا هم داده مي شد اغلب ما سالها درس خوانده ايم و در کنارش کار کرده ايم حال اگر بخواهيم خدمت برويم کارمان را از دست مي دهيم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۳:۴۶

براي کسي امروز پيامک اومده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۴:۰۴

سلام من ترك تحصيل كردم و به سربازيم نرفتم و بعد از چند سال ديپلم گرفتم تكليف من چيه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۴:۲۶

سلام ايسناي عزيز خسته نباشي... اگر کسي 8 سال پيش تو مقطع کارداني با زير 10 واحد قبولي اخراج شده باشه مدرکي که واسش حساب ميشه چيه؟؟؟ و اينکه اگر رسيد تاييديه پيش ثبت نام داشته باشي ولي پيامک اوليه نيومده باشه مشکلي نداره؟؟؟؟دوستان لطفا راهنمايي کنيد ممنون ميشم...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۴:۳۲

اگه واسه کسي اس ام اس اومد لطفا اينجا اعلام کنه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۴:۴۰

آيا کسي پيامک را دريافت کرده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۴:۴۱

کلا کسي که نرفته کار خوبي کرده. جالب اينه که تو قانون کسي که بيشتر از يک سال غايب باشه فراري حساب مي شه. و همونطور که با سربازاي فراري رفتار مي شه با اونم برخورد بشه.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۴:۴۸

لطفا فکري به حال تحصيل کرده هايي که غيبت ندارن بکنيد. بنده با 32 سال سن دانشجوي دکتري هستم و از هر لحاظ رفتن به خدمت سربازي مقدور نمي باشد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۸:۲۳

اگر مقدور نيست اشکالي ندارد 8 سال غايب باشيد حتما مسئولين فکري خواهند کرد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۴:۵۱

ايا سرباز فراري ها دادگاهي ميشوند؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۵:۰۵

اخه چرا انفدر لفتش ميدن؟؟؟؟من ميخوام دانشگاه برم اينجوري که بررسي ميشه تا سال بعد طول ميکشه که

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۵:۵۷

خداييش به اين فكر كردين كه چرا كسي كه اين همه غايب بوده و بعدش فرار كرده نبايد شاملش بشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۶:۰۳

جاي بسي تاسف داره که افرادي که قانون رو دور زدن و دنبال کار يا خوشگذراني رفتن و سربازي نرفتن ميتونن خدمتشونو بخرن ولي افرادي که درس خوندن و از معافيت تحصيلي استفاده کردن نميتونن خدمت رو بخرن.اميدوارم افرادي که در راس کار هستن رسيدگي کنن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۰

اگه کسي پيامک دريافت کرده بگه لطفا

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۶:۵۱

اگه همين حالا به سايت نظام وظيفه بريد ميبينيد نوشته غيبت قبل فرار جمع و محاسبه خواهد شد . اين يعني چي ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۷:۱۳

من كه پيامى دريافت نكردم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۸:۰۰

به چند تا از پليس هاى بعلاوه ده رفتم تا اخراى ساعت كارى مشمولى ميگفتن به ما براى خريد مراجعه نكرده حتى تماس هم نگرفته كه من پيامك دريافت كردم چكار كنم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۸:۰۷

امروز براي هيچ کس پيامک نرفته

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۸:۳۳

با سلام و عرض خسته نباشيد بنده در حين خدمت هستم و شرايط لازم براي خريد را دارم اما متاسفانه روند رسيدگي به پرونده ها کند است ميخواستم عاجزانه خواهش کنم سربازان در حين خدمت در اولويت قرار بگيرند. اگر بنده غيبت کنم و به پادگان نروم مشکلي براي خريد پيش مي ايد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۸:۴۲

من 8 صبح پيامک رو دريافت کردم. بدين شرح: متقاضي محترم نتيجه درخواست شما مثبت اعلام ميگردد جهت تکميل فرايند رسيدگي ظرف مدت 5 روز به دفتر +10 مراجعه فرماييد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۹:۲۷

لطفا دستور فرماييد هر چه سريعتر پرونده ها رو بررسي نمايند اگر بررسي تا مهر طول بکشه خيلي زياده-مگه شما نمیگين اطلاعات همه رو داشتين پس بررسي ديگه چيه- تعهد محضري هم که ميگيريد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۹:۳۶

سلام و تشکر دوستان اين روند رسيدگي خيلي زمان بر هست گويا_يعني چي فقط 5000 نفر!!!!!!!!! با اين رويه تا سال ديگه پيامک نمياد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۹:۳۸

اون دوستي که ميگه بعضي ها با مدارک پايين تر ثبت نام کردن !!!! دوست عزيز چنين چيزي امکان نداره چون اگر براي ثبت نام رفته باشي اصل مدرک رو ميخواستن به همراه تاييديه از دانشگاه يا آموزش و پرورش و تا وقتي کارت پايان خدمت نداشته باشي دانشگاه مدارک پايين تر رو بهت تحويل نميده تا کارت ببري و بعد بهت مدرک بدن و اونايي که مثلا گفتن ما زير ديپلم هستيم بايد ميرفتن آموزش و پرورش تاييديه ميکرد به همراه مدرسه!!! امکان نداره کسي بتونه توي مرحله ثبت نام چنين کاريو کرده باشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۹:۴۰

اگر استعلام ميکنند پس ديگه تعهد نامه چيه؟ ايسنا جان يه سوال براي ارسال پيامکها 2 ماه طول ميکشه يا کل مراحل پيامک و واريز پول و صدور کارت؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۹:۴۳

دوستان حواسشون نيست کلا 5000 نفر اماده پيامک هستند بايد دقت کنيم اين 5000 نفر از کل کشور است نه 1 استان! احتمالا هر استان 100 تا 200 نفر به طور ميانگين! بعد از اين هر استان را تقسيم بر شهرهاي اون استان کنيد ببينيد چه مقدار ميشه! پليس +10 نبايد هم بگن کسي براي خريد خدمت مراجعه کرده اين تعداد يعني هيچي!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۹:۵۰

امروز رفتم چندتا از دفاتر پليس +10 همه ميگفتن از صبح کسي براي اين کار نيامده و ميگفتن انگار اصلا امروز پيامک نيامده خواهشن «((اگر براي کسي پيامک امد خبر بده)) ممنون از ايسنا که فکر جووناست

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۱۹:۵۹

خواهشا اگر براي کسي پيامک اومد اطلاع بده.ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۲۰:۱۸

امروز كه اصلا نه وبسايت نظام وظيفه چيزى نوشته و نه پيامى براى مشمولان اومده، ده تا از دفاتر پليس بعلاوه ده تماس گرفتم گفتن هيچكس به ما مراجعه نکرده بگه پيامك امده، همه ى پليس بعلاوه ده ها هم ميگن معلوم نيست واسه كدوم استان پيامك بياد اول

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۲۱:۵۸

فراهم كردن اين پول تو مدت 10 روز كار ساده اى نيست!اگه وقت ثبت نام اين شرايط رو ميدونستيم بهتر بود!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۲۲:۴۱

سلام،مگه نگفتن كسايي كه تحت پوشش سازمانهاي حمايتي مثل بهزيستي يا كميته امداد امام هستند شامل تخفيف ميشن؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۵ ۲۳:۵۹

سلام در جاي ديگه خوندم سردار گفتند تا مهر ماه طول ميکشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۰۰:۳۵

دوستان براي کسي اس ام اس نيومد؟! خواهشن در جريان بزاريد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۰۱:۰۸

من امروز رفتم 10+گفتن همه چيز مشخص شده سايت باز شده يه تعهد ميديم برا دفترخانه بعد واريز پول اما سايت اشکال داره به من گفتن فردا بيا

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۰۸:۳۸

چرا اين‌قدر کند رسيدگي مي‌کنند؟ چرا هر دفعه ميان ميگن، از فردا اس ام اس مياد، ولي بازم خبري نيست؟ و...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۰۹:۰۱

سرباز فراري با غايب چه فرقي مي کنه که شما فرق مي ذاريد بينشون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۰۹:۵۲

آقا سجاد شما واقعا پيامک را گرفتيد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۰:۳۲

سلام براي من امروز صبح ساعت 6:48 پيامک اومد با اين متن که نتيجه بررسي مدارک شما مثبت بوده و تا 7 روز بعد از اين پيامک به پليس +10 مراجعه کنيد. رفتم بهم صورتحساب داده با يه برگه تعهد نامه که بايد ببرم محضر مهر و امضا کنم. ايشالله براي همتون زود بياد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۰:۴۹

خواهشن يه رسيدگي براي سرعت کار بشه! آخه يعني چي تا مهر!!!! به خدا کلي بدبختي داريم ... خواهشن سريعتر

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۶

من هم به چند تا پليس +10 زنگ زدم مراجعه داشتن همشون و ظاهرا پيامكها داره ارسال ميشه توكل به خدا

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۰:۵۶

چرا با سرباز فراري اينجوري رفتار مي شه؟ سرباز غايبي که اصلا نيومده کار خير انجام داده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۱:۲۴

دوستان من امروز رفتم يه تعهد نامه بهم دادن با يه برگه محاسبتي و با مبلغ و شماره حساب. تعهدنامه رو بايد محضر تایيد کنه از تاريخ صدور 10 روز وقت داري بريزي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۱:۳۱

دوستاني که پيامک دريافت ميکنن لطفا استان و مدرک تحصيلي و ميزان جريمه شون رو بگن تا از استرس بقيه کاسته بشه. چون هيچ اطلاعي نداره کسي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۹

تهران - ليسانس غير پزشکي - متاهل - 8 سال غيبت. مبلغ جريمه 23750000 تومان

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۲:۳۷

اقا حامد مرسي كه اطلاع دادي به بچه ها.ايشالا اس ام اس بقيه هم زود بياد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۴:۱۷

اگر در عرض يک ماه به 5000 مورد رسيدگي شده پس رسيدگي به 288 هزار مورد 56.6 ماه طول ميکشه يعني حدود 4 سال ديگه ممکنه پيامک بياد!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۶:۱۳

گقتن پرونده متقاضيان اخر فروردين به حوزه نظام وظيفه رفته يعني در عرض 15 روز 5000 نفر را اماده کرده اند تقريبا 2 سال طول ميکشه البته به گفته خودشون تا مهر ماه تموم ميشه ارسال پيامک!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۴:۲۵

ليسانس غيرپزشکي متاهل يک فرزند 8 سال غيبت 225000000 ريال

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۱۷:۳۶

ساعت چند پيام مياد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۴:۴۳

والدين من كهنسال و معلول بهزيستي هستند ولي تشريفات زياد معافي و تكريم والدين باعث شد حاضر به جريمه شم، ولي هيچ كجا از تخفيف يا منطقه محروم نكته اي نگفتند و فقط ضرب الاجل ده روز كه خيلي خيلي سخته

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۴:۴۸

دوستان روال ارسال پيامک به اينصورته که از مقاطع بالا شروع و طي روندي به مقاطع پايين مياد. يعني الان براي ليسانسه ها و بالاتر پيامک ارسال و سپس فوق ديپلم و ديپلم و زير ديپلم پيامک خواهد امد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۶:۲۴

براي خانواده ايثارگران تخفيف نداره؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۶:۲۷

براي ديپلم ارسال شده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۶:۴۸

شما ديپلمه هستيد و براتون ارسال شده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۷:۱۶

براي دانشجويان انصرافي معيار جريمه اخرين مدرک يا مقطعي که تحصيل کردن است؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۸:۴۲

مدرک پيش دانشگاهي بايد باشه چون ليسانس رو که نگرفتي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۰۱:۱۷

پس من که رشته کارشناسي بودم و انصراف که دادم بهم کارداني دادن تکليفم چي هست؟ آخرين مدرکم که ديپلم نيست، فوق ديپلم هست!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۷:۴۴

خبرنگار عزيز اخه سوالتون عجيب نبود گفتيد كسيكه هشت سال غيبت داشته و بعدش باز رفته چهار ساله كه فراريه چيه وضعيتش،اخه چرا نپرسيديد غيبت قبل فرار محاسبه ميشه يا نه يعنى مجموعة بشه هشت (غيبت+فرار=?) بهتر موضوع رو متوجه ميشديم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۷:۵۴

نميشه از سردار سوال كنيد ايا ايشون وقت دارن نظرات مخاطبان ايسنا رو بخونن يا نه اصلا مهم نيسن براشون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۸:۲۹

من متولد سال1367.2.4هستم وسال1386ترک تحصيل کردم دوم دبيرستان ميخواستم بدونم من تو اولويت هستم يا نه و قيمتش چند ميشه برام

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۱۴:۲۷

مبلغ جريمه شما 10 ميليونه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۹:۳۰

سري دوم پيامک ها کي ارسال ميشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۲۰:۱۷

سلام دوستان لطفا اگر براتون sms اومد بگين مدرکتون چي بوده و چند سال غيبت داشتين. ايا درست حساب کردن مبلغو؟ ممکنه براي بعضي ها بيشتر محاسبه کنن يا اشتباهي صورت بگيره؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۲۲:۰۴

دوستان لطفا موردي صحبت کنيد...هر بحثي رو نا تمام نگزاريد.الان اعلام کنيد هر کس ديپلم و زير ديپلم هست پيام دريافت کرده اينجا اعلام کنه.مرسي.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۰۹:۰۸

اي کاش زودتر برسه اين پيامک.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۰۹:۰۸

فرق سرباز فراري با غايب تو چيه فرق مي ذاريد بينشون. توضيح بديد لطفا

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۰۹:۱۹

از دوستاني که تعهد رو امضا کردند اين تعهد متنش چيه براي چي تعهد ميگيرند؟ با تشکر

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۰۹:۳۳

موقعي که من فراري بودم شما 2 ماه به 2 ماه منو مي گرفتيد مي برديد. چجوري فرارمو مداوم نگه مي داشتم. بعدشم من قصد خدمت بوده به هر دليلي چند ماه خدمت کردم. الان شما چرا اين تفاوت بين سرباز فراري و غايب مي ذاريد. اونم سرباز فراري که به شدت زير فشار. يکم عادل باشيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۰۱:۱۸

حرفت کاملا درسته، سرباز فراري که 85 رفته ولي از اون موقع تا حالا هي ميان ميگيرنش آخه چه جوری 8 سال غيبت جور بکنه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۰۹:۴۷

دوستان سلام امروز پنج شنبه لطفا اگه براي کسي پيامک اومده اطلاع رساني کنه و شرايط ش رو به همراه مبلغ جريمه و مدرک تحصيلي بنويسه.مرسي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۰۹:۵۱

ايسناي عزيز لطفا يک صفحه جدا ايجاد کن براي تبادل نظر ما مشمولان که با خبر بشيم از پيامک ها و....

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۱۲:۵۱

سلام كسي از زير ديپلم پيامك دريافت نكرده؟ اگه كسي دريافت كرده اطلاع بده ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۱۵:۵۳

دوستان کسي از ديپلم يا زير ديپلم smsبراش امده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۱۸:۱۴

براي من هم اومد براي پرداخت پول گفتن بايد يك شناسه ايي رو بانك وارد كنه من يه بار پول را ريختم كه برگشت شد به حسابم بعد چند ساعت،حالا بانكيه ميگه جايي براي شناسه پرداخت تو سيستم نيست كه..به هرحال كارم موند براي شنبه كه ببينيم چي مي شه..كسي پول را ريخته؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۱۵:۴۴

پول رو فقط بانک ملي بايد واريز کني

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۰۹:۴۶

من از بانک ملي ريختم شناسه رو کامل نزد و به من گفت که فيش نقدي پر کن اميدوارم برگشت نخوره مدارکم تحويل دادم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۲۲:۴۲

اس نمياد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۸ ۰۰:۰۸

پس چرا اين‌قدر بررسي ها رو طولش ميدن؟ خب چند نفر ديگه رو هم اضافه کنند، واسه اين کار...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۸ ۰۲:۳۶

من فكر ميكنم بر بچه هاي ايسنا هم جملگي سرباز فراريند كه مثل ما پيگيرند.... مرسي از شما لطفا بگيد اين پيامك چرا نمياد پس.... پير شديم رفت بابا بجنبيد .... با تشكر و پوزش از مزاحي كه كردم.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۸ ۰۹:۱۷

دارن خيلي طولش ميدن، شوهر من به اين کارت نياز فوري داره، اگه زود کارت رو نده، از کار بيرونش مي‌کنند. ايسنا لطفاً پيگيري کن. مرسي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۸ ۱۶:۵۹

بجاي اينکه اولويت براي زير ديپلم باشه که نياز به استعلام و نامه نگاري به مراکز دانشگاهي نداره و سرعت رسيدگي به اين افراد بيشتره و درصد بيشتري از ثبت نام شونده ها هم هستند تکليف غايبين زير ديپلم مشخص ميشد .

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۸ ۱۸:۱۴

بچه ها خبري نشد؟برا کسي اومد پيامک؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۰۰:۴۹

خب اينجوري كه خيلي طول ميكشه مگه نميگفتند ما همه اطلاعاتو داريم چي شد پس اگه قرار بود همه اون دو ميليون ثبت نام ميكردنند بعد از چند سال كارت ميومد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۰۹:۰۲

اين چه قانونيه برا سرباز فراري گذاشتيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۰۹:۴۴

ايسنا لطفاً پيگيري کنيد که کار رو سريع‌تر انجام بدن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۱۱:۳۵

اونا منتظرن ايسنا بگه کارارو انجام بدن دلت خوشه ها برادر من

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۱۰:۳۲

از ديپلمي ها کسي براش پيامک اومده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۱۱:۳۹

با سپاس از زحمات شما. لطفا پيگيري بفرماييد تا سريعتر انجام شود. چند ماهه كه منتظريم الان هم هر روز بايد انتظار پيامك رو بكشيم. لطفا سيستمي جهت پيگيري مراحل كار و اطلاع رساني بهتر در نظر بگيرند.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۲۳:۳۰

زير ديپلم .امروز شنبه اس نيومده استان آذربايجان شرقي تکليف چيه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۰۱:۱۱

کسي با مدرک سيکل براش اس اومده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۰۱:۱۱

امروز 19 ارديبهشته هنوز واس من پيام نيومده. من ک ديگه بيخيال شدم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۰۸:۵۸

سرباز فراري و غايبي که از نظر سني. زمان فارغ التحصيلي يکي هستن.سرباز غايب هيچ تصميمي نداشته برا خدمت. سرباز فراري قصد خدمت داشته به هر دليل اشتباهي ترک کرده. چرا اين همه تفاوت مي ذاريد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۰۸:۵۹

بچه ها براي کسي پيامک امد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۱۲:۲۱

دوستان سلام از فوق ديپلم ها اگر کسي براش پيامک اومده لطفا اطلاع رساني کنه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۱۴:۱۵

سلام چرا مدت چند سال و از تاريخى كه فرد بايد به سربازى بره براى همه حساب نمى كنند؟ چه فرقى بين كسى كه اصلا خودشو معرفى نكرده با سربازاى فرارى هست؟ از مسئولين بخوايد نظر خود را در اين مورد تغيير بدن چون واقعا ناعادلانه است

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۱۴:۴۵

از دوستان زيرديپلم کسي براش اس ام اس اومده؟ يعني ما بايد تا مهر هر روز منتظر پيامک باشيم؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۱۶:۵۶

امروز پليس +10 فرمودند ديپلم چند روز ديگر پيامک ارسال مي شود

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۰۹:۵۴

تورو خدا اقلا بگيد تقريباً واسه ديپلم و زير ديپلم کي پيامک مياد که حساب کار خودمونو بکنيم. کساي که موافق هستن مثبت بدن لطفا مسولين پيگيري کنن ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۱۸:۰۰

مرسي رضا جان...خوش خبر باشي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۲۰:۲۰

امروز از نظام وظيفه ي شهر محل سکونتم با من تماس گرفتن گفتن فردا بيا نظام وظيفه! مگه قرار نيست پيامک بياد؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۲۲:۴۰

يکشنبه تمام شد اس نيومد. زير ديپلم آذربايجان شرقي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۰۰:۵۷

براي من امروز پيامك اومد تا پيامك نياد شناسه پرداخت بانك براتون باز نميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۰۱:۰۴

بنده امروز واريز وجه رو انجام دادم. پول فعلا از طريق بانك دي و شهر و اقتصاد نوين انجام ميشه و با شماره شبا و شناسه پرداخت جهت اطلاع دوستان توضيح دادم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۰۷:۰۲

اقا امروز 21 ارديبهشته خدايي نگرفتن مارو !؟؟ پس کو اين پيامک ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۰۷:۴۶

با سلام براي من 5 شنبه 17 ام ساعت 8 صبح پيامک آمد رفتم پليس +10 اصلا در جريان نبودن و فکر ميکنند شوخي ميکنم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۰۸:۴۸

چرا اين همه تفاوت بين سرباز غايب و فراري

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۱۱:۳۱

من زنو بچه دارم مقيم خارج هستم. واسه اين که گواهينامه کشورمو ندارم اينجا بهم گواهينامه نميدن ... 10 سال ايران نتونستم بيام واسه اين که پايان خدمت نداشتم. الان هم هر روز منتظر پيامکم خيليييي زجرآوره انتظار در اين حد .. واسه من سرنوشت سازه الان هم بعد از اين همه سال که اجازه ايران امدن دادن محدود کردن مدت اقامتمو تو ايران .. حالا هم که گفتن يک هفته بيشتر وقت نداريد بعد از ارسال پيامک. حالا نميدونم من الان بيام ايران يا نيام. تورو خدا زودتر پيامک ارسال کنيد اين همه جون تکليفه خودشونو بدونن. ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۱۳:۰۵

خبري نشد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۱۴:۳۴

دوشنبه تموم شد اس نيومد مسولان رسيدگي کنند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۱۸:۲۸

ايسنا تو رو به جان خودت قسمت ميدم که ازشون بخاي کار رو سريع‌تر انجام بدن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۱۹:۴۲

سلام.امروز برا کسي پيامک اومده؟ تو رو خدا ايسنا پيگيري کن مرديم از استرس

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۲۳:۵۰

ليسانس کسي براش پيام اومده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۰۷:۳۳

آقا خواهشن نظرات رو تاييد کنيد که ببينيم خبري نشد واسه کسي پيامک نيومده ما هروز ميام اينجا چک ميکنيم ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۰۹:۲۹

فرار مداوم يعني چي. سن و زمان فارغ التحصيل ملاک قرار بديد مثل سربازاي غايب. چرا اين همه تفاوت بين غايب وفراري گذاشتيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۱۰:۳۲

چرا پيامک نميدن ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۱۳:۰۲

مرديم از بلاتکليفي کي پيامک مياد؟ من ليسانسم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۱۷:۵۰

سلام. ايسنا جان لطفاً يه زحمت بکش پيگيري کن سامانه‌اي که سردار کريمي گفتن قراره راه‌اندازي بشه تا ببينيم پيامک برامون ارسال شده يا نه چي شد؟ مرسي بابت زحماتتون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۱۸:۴۶

سلام. ايسنا جان لطفاً يه زحمت بکش پيگيري کن سامانه‌اي که سردار کريمي گفتن قراره راه‌اندازي بشه چي شد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۲۰:۳۵

دوستان من شنبه مدارك رو ارسال كردم ببينيد بعضي شعب بانكها اصلا در جريان حواله شناسه دار نيستند و فيش مربوطه را ندارند بنابراين به شعب ديگر بانكها مراجعه كنيد.. بانك قوامين و ملي نزديك ما اين كار را انجام ندادند اما صادرات حواله كرد...كارت هم چند روزه مياد. اگر كسي كارتش رسيد اينجا پيغام بذاره..

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۲۱:۳۷

حداقل بگن که واسه زير ديپلم يا ديپلم کي قراره پيامکهاشون رو بفرستند.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۲۲:۱۷

اخبار اعلام کرد فقط 5 روز فرصت باقي مونده ک جريمه هارو پرداخت کنن مشمولان...و گفتن به واجدين شرايط پيامک زدن...يعني چي؟؟؟؟؟هنوز پيامک نفرستادن که....چرا استرس ميدن انقدررر

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۲۳:۲۶

دوستان ايسنا با تشکر از پيگيري شما. متاسفانه پيامک سرويس مناسبي براي موضوعي به اين حساسي نيست. ضمن اينکه براي من تا الان پيامک نيومده با مدرک ليسانس. مراجعه کردم به پليس 10 . توي سيستم چک کرد و همش حرفهاي الکی ميزدن. ميگفتن شامل نشدين که توي اين 10 روز پيامک نيومده. لطفا اين افراد پليس 10 را توجيه کنيد. بسيار بد برخورد مي کنند و بسيار بد و غلط راهنمايي مي کنند.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۰۸:۱۳

من 8 سال غيبت تمام دارم اما از فرارم 7 ساله ميگذره ثبت نام کردم اما صحبتي از آخرين فرار نبود همچنان ما ثبت نام کرديم گفتن ملاک آخرين فراره!!! من به اعتياد گرفتار شدم راهي ندارم بخدا اگه ميتونستم که خوشم نميومد اين همه پول بدم ميرفتم خدمت. خداوکيلی اين پيامک زندگي منو عوض ميکنه پس از مسوولان يه خواهش دارم بيشتر فکر زندگي هايي که با اين پيامک ميپاشه باشن .

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۰:۰۵

کماکان منتظر دريافت پيامک

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۱:۳۱

خيلي از سايت ها شايعه کردن تا 25 ارديبهشت تنها مهلت پرداخت وجود داره. من خودم امروز صبح با پليس+10 تماس گرفتم اونها رد نکردن اين شايعه رو و گفتن حضوري بياين. مراجعه کردم گفت خبري نيست هنوز!!!! لطفا يه راه پيگيري ديگه مثل سايت رو هم فعال کنيد و دقيق اطلاع رساني کنيد تا اين همه متقاضي از بلاتکليفي و استرس خارج بشن. اگر براي کسي به هر دليلي پيامک به دستش نرسيده باشه و مهلتش نمام بشه بايد چيکار کنه؟ اگر کسي امروز پيامک اومده لطفا بياد بگه و مبلغ و شرايط خودش رو

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۶:۰۹

تو رو خدا بگيد اين فرار مداوم و بيخيال بشن :(((

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۶:۲۹

خداوکيلي اگه بخواهين مسوولان عزيز برا يکسال اينطرف يا اونطرف گير بدين يه شخضي که فرار کرده اعزامي 87 بوده اما از غيبتش 8 سال ميگذره چرا نبايد شامل اين طرح بشه بخدا کسي فرار کرده ديگه خدمت بکن نيست خودتون فکر کنيد نهايت شما ميگيرين ميبرين پادگان دوباره او فرار ميکنه پس زندگي يکي را نجات بدين نه راه چاه را نشان بدين

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۶:۳۴

پيگير فراري ها باش ايسنا عزيز حقشون ضايع شده!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۷:۲۴

دوستان ديپلم هستم امروز چهار شنبه پيامک اومد ايشالا براي شما هم بياد از تهران

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۹:۵۷

تاريخ 94/2/17 برام پيامک اومد همون روز پرداخت کردم و فرداش با تعهدنامه محضري رفتم مدارک رو تحويل پليس +10 دادم. هيچ رسيدي بابت دريافت مدارک ندادند و 4 روز بعد وقتي مراجعه کردم ديدم هنوز مدارکم ارسال نشده پرسيدم چرا گفتن هنوز فراخوان ارسال مدارک برامون نيومده !!!! يعني بعد از 4 روز هنوز تو سيستم چيزي ثبت نشده بود. حالا اگر 10 روز بگذره و تو سيستم ثبت نکنن ميخوان چي بگن !! کسي تونسته ببينه مدارکش تو سيستم ثبت شده يا نه ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۲۰:۲۸

اخبار گفت کسانى که پيامک واسشون اومده پنج روز وقت دارن بيان پول بدن وگرنه يعنى نميخوان معاف بشن و منصرف شدن!!!!!! خوب شد ثبت نام نکردم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۲۲:۱۰

سلام. الان برا من پيامک اومده که درخواست شما در حال بررسي ميباشد نتيجه متعاقبا با پيامک برايتان ارسال خواهد شد. لطفاً کسي هست که براش اين پيامک اومده باشه؟ بعد چند روز پيام اصلي مياد؟ لطفاً بگيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۰۹:۱۰

چرا تفاوت مي ذاريد بين سرباز غايب و فراري. سن و زمان فارغ التحصيلي هر فرد را ملاک قرار دهيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۲:۵۱

94/2/16 برام پيامک اومد. همون روز پرداخت کردم و فرداش قبض پرداختي و تعهدنامه و... تحويل پليس +10 دادم. 4 روز بعد يعني 94/2/21 به پليس +10 مراجعه کردم گفتن چيزي جايي ثبت نشده و هنوز فراخوان براي ارسال مدارک نيومده و ديدم مدارک من هنوز رو ميزشونه !!!!! ضمن اينکه هيچ رسيدي هم بابت تحويل مدارک به من ندادن و 10 هزار تومن هم دوباره گرفتن که ميدونم نبايد ميگرفتن ولي کارمون گيره بگن 100 هزارم بايد بديم. حالا اگه اين 10 روز بگذره و اينا ثبت نکنن با وجود پرداخت به موقع و تحويل به موقع بايد بيفتيم دنبال اثبات و گرفتن حقمون. هيچ راهي هم نداره بفهميم مدارکو ثبت کردن يا نه و هر بار ميريم يا با عصبانيت جواب نميدن يا ميگن نميدونيم. کاش راهي ميزاشتين خودمون کارمونو بر اساس کد ملي پيگيري کنيم که اسير اين دفاتر پليس +10 پرمشغله نشيم.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۵:۴۲

سلام.الان براي من يک اس ام اس اومده با اين مضمون : پرونده جريمه مشمولان غايب شما در حال رسيدگي ميباشد.نتيجه رسيدگي متعاقبا از طريق پيامک ارسال خواهد شد.سازمان وظيفه عمومي ناجا. موضوع روشنه ولي محض احتياط من بايد منتظر اس ام اس تاييد باشم ديگه الان که نبايد برم پليس +10؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۵:۵۳

سلام خواهشا سامانه ايي که در صورت قطع بودن تلفن همراه براي فهميدن ارسال پيامک به خط قطع شده را در آن مي توانيم پيگيري کنيم را اعلام کنيد .

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۶:۲۹

دمه ايسنا گرم ايسنا آمار بگير چرا انقد دير پيام مياد اخه مرديم از استرس

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۶:۴۱

سلام امروز پنج شنبه پيامكي با نوشته اي زير از نظام وطيفه اومد پرونده جريمه مشمولان غايب شما درحال رسيدگي مي باشد. نتيجه بررسي متعاقبا از طريق پيامک ارسال خواهد شد. سازمان وظيفه عمومي ناجا

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۶:۴۲

چند روز بعد واريز پول کارتو ميدن کسي خبر داره؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۷:۳۹

سلام ديروز عصر براي من اس ام اس اومد فوق ديپلم غير پزشکي.متاهل.10 سال غيبت.تهران.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۸:۱۶

امروز صبح براي من از سامانه 1100 پيامک رسيد با اين عنوان: "پرونده جريمه مشمولان غايب شما درحال رسيدگي مي باشد. نتيجه بررسي متعاقبا از طريق پيامک ارسال خواهد شد. سازمان وظيفه عمومي ناجا" دوستاني که اين پيامک رو دريافت کردن لطفااينجا بگن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۹:۱۵

امروز از سامانه 1100 واسه من پيامک اومد منم با خوشحالي وقتي پيامکو خوندم نوشته بود پرونده شما در حال بررسي ميباشد همچنان منتظر پيامک ما باشيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۰۰:۴۲

شش ساله شوهرم فراريه از بس اومدن رفتن مأمورا مجبور شديم خانه رو عوض كنيم بريم اجاره نشينى،شوهرم از فرارش هشت سال نميگذره، مدرك ديپلم داره و بايد دوازده سال پيش ميرفته خدمت اما نرفته، الان رفته ثبت نام كرده ميگن هشت سال باز همه زندگيمو برگشت به قبل خوشحال بوديم كه داريم راحت ميشيم، اما چرا گفتین هشت سال از فرار تغییری ایجاد نمیکنه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۱۱:۲۰

پس چي شد اين اس ام اس

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۵

براي من اس اومده پرونده شما در حال بررسي ميباشد نتيجه متعاقبا اعلام خواهد شد...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۱۶:۲۴

سلام دوستان از کساني که اس ام اس دوم رو دريافت کردن خواهش مي کنم بگن چه مدت بعد از اس ام اس اول اومد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۱۹:۰۴

سلام دوستان گرامي(من زير ديپلم هستم) امروز برام پيامک اومد که: پرونده جريمه مشمولان غايب شما در حال رسيگي مي باشد.نتيجه بررسي متعاقبااز طريق پيامک ارسال خواهد شد.سازمان وظيفه عمومي ناجا. جمعه 25/2/94 ساعت 10:45 صبح

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۰:۲۰

برا من پيامک اومده که :پرونده جريمه مشمولان غايب شما در حال رسيدگي مي باشد.نتيجه بررسي متعاقبا ارسال خواهد شد . سازمان وظيفه عمومي ناجا

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۵۷

براي من امروز -روز جمعه- پيامک زدند »پرونده شما در حال پيگيري مي باشد» . براي کسي اين پيامک اومده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۸:۵۶

فرار مداوم يعني چي . اين تبعيض بي دليل بين غايب و فراري

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۱:۱۷

براى من ديروز _ روز جمعه_ پيامك اومده از نظام وظيفه كه " پرونده شما در حال رسيدگى است و نتيجه بررسى متعاقباً از طريق پيامك ارسال خواهد شد" . كسى اين پيامك رو دريافت كرده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۷:۵۱

برا من پيامك اومد ونوشته شده بود پرونده مشمولان غايب شما در حال بررسي است ونتيجه متعاقبا براي شما ارسال ميشود،زير ديپلم هستم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۱:۳۴

واسه منم همين پيام امده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۱:۵۰

سلام دوستان تا الان براي کسي زير ديپلم پيام ارسال شده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۳:۵۷

براي من که نيومده ديپلم هم هستم تو رو خدا جواب بديد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۲۲:۵۹

سلام از دوستان زير ديپلم پيامك براش اومده از دوستاني كه مدارك بالاتر دارن ميشه متن پيامك رو بگن چيه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۰۸:۲۵

چرا بين سرباز غايب و فراري تفاوت مي ذاريد. مدال مي ديد به سرباز غايب که اصلا سربازي نيومده.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۰۸:۳۰

سن و زمان فارغ التحصيلي سربازاي فراري ملاک قرار بديد. مثل سربازان غايب. سرباز فراري از کره ديگه نيومده.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۰۹:۴۳

براي من هم چند روز پيش پيامک اومد که در حال بررسي هستيد. زير ديپلم هستم. کاش به همين بسنده نکنند و زودتر ارسال کنند. راستي با اين همه پولي که از مردم مي‌گيرند، چرا چند نفر رو براي تسريع در کار استخدام نمي‌کنند?

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۰:۱۵

مسوولان عزيز خداوکيل واسه فراري هايي که از فرارشان 7 سال گذشته ولي از غيبتشان 8 ساله ميگذره فکري کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۹

امروز هم خبري نشد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۲۱:۰۰

اقاي من غايب ديگه غايبه ديگه اين 8 سال فرار از کجا اومده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۹ ۰۰:۱۷

دوشنبه تموم شد اس نيومد به هيچ مدرک تحصيلي اس نيومد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۹ ۰۹:۲۹

سرباز فراري که از نظر سن غيبت و زمان فارغ التحصيلي با سرباز غايب تفاوتي نداره. چرا اين همه تفاوت بينشون مي ذاريد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۹ ۰۹:۵۲

شايد اين جمعه بيايد شايد...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۳۰ ۰۱:۰۴

با مدرک سيکل هنوز اس نيامده...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۳۰ ۱۲:۲۳

سلام امروزچهارشنبه بازهم خبري نشد???

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۳۰ ۱۲:۲۶

مدت ثبت نام تا پايان سال تمديد شد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۳۰ ۱۶:۲۹

چهارشنبه تموم شد اس نيومد.ايسناي عزيز خيلي ممنون از شما من تا روزي که به خودم اس نياد ديگه پيام نميزارم تا روز پيام دوستان باي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۳۰ ۲۱:۱۵

ايسنا جان بپرس براي زير ديبلم كي پيامك مياد داريم زجر ميكشيم تو رو خدا

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۳۰ ۲۱:۳۵

به خدا شما بگيد که چرا بين فراري ها با غايبين فرق گذاشتيد. ما غيبت 8 سال رو داريم اما از فرارمان 7 ساله ميگذره. فکري کنيد. تا جايي ميتونيد اولم اونايي که اولويت دارن مثل فراري ها چون کسي که فرار کرده به دين قسم بخدا مثل من مشکل داشته

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۰۰:۱۹

دقيقا . شما هم اعزام 87 هستيد . من هم همين مشکل دارم. پيامک اومده قبول نيستيد. براي 2 ماه. ؟؟!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۱۱:۳۲

سلام پنج شنبه بازهم براي زير ديبلم پيامك نيومد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۱۸:۰۸

پنجشنبه هم گذشت پيام ندادن

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۱ ۱۱:۴۳

واسه من با سيکل هنوز اس نيومده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۰۸:۴۴

سرباز فراريها رو اينقدر اذيت نکنيد همانند سربازان غايب برخورد کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۰:۵۳

اي بابا

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۵:۵۹

امروز هم خبري نشد ايسنا جان يه خبري بگير براي زير ديبلم كي مسج مياد والله داريم زجر ميكشيم خواب و خوراك نداريم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۶:۰۷

زير ديپلم هستم، هنوز پيامي نيامده...

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۸:۳۲

سه هفته اي هست که واسه ليسانس ارسال ميشه.. احتمالا اين در حال بررسي که گفتن تا پايان سال ادامه داره

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۱۴

ديپلم هستم و هنوز برام پيامک نيومده. خيلي استرس دارم. ديپلم،کسي هست براش پيامک نيومده باشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۲۳

سلام. دوستان لطفا نظرشونو ارسال کنن تا بقيه هم از اخبار جديد مطلع شن. من زير ديپلم از تبريز, هنوز پيامک مبلغ جريمه نيومده. رفتم پرسيدم گفتن طي اين ده روز واسه همه ارسال ميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۳:۰۵

سلام امروز هم خبري نشد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۵:۲۰

سلام ديپلم هستم با هشت سال غيبت بعد پيامک رسيدگي پيام ديگه اي نيومده برا من

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۱:۳۶

براي دوستاني كه مدرك ديپلم دارن پيامك اومده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۳:۴۰

سردار کمالي چرا ديپلمو دعوت نمي کنيد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۸:۲۲

برخوردتون با سرباز فراريها مثل سربازان غايب باشه لطفا

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۴:۰۱

بنده فوق ديپلم هستم تا الان هيچ اس ام اسي واسم نيومده ، مثل اينکه اولويت بر اساس تاريخ برگه تاييد هست

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۵:۴۰

سلام من تاريخ 15 بهمن ماه ثبت نام کردم تا الان به غير از پيامک رسيدگي چيزي نيامده. مدرکم ديپلم هستش

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۷:۳۹

بخدا خسته شديم بچه ها شما رو بقرآن کسي جواب منو بده من ديپلم سال 86 گرفتم متولد 68 هستم و سال 87 رفتم خدمت و بعد از 3 ماه فرار کردم الانم بخدا قسم شرايط رفتن به خدمت را ندارم خدا ميدونه فقط. کسي هست خداوکيلی راهنمايي کنه. خدا خيرتان بده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۰۳

ابهام توش مشخص نيست

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۲

سلام من هم ديپلم هستم تا حالا اس ام اس نيومده نگرانم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۱۳

ايسنا تو رو قسم به مقدسات برو پيگير شو چرا نمياد اين اس. بدش چرا ده روز کاري اونايی که پول ريختن کارت نيومد و در آخر گفته بودن پول واريز شد ميتوني پاسپورت گواهي نامه بگيري. چرا واقعا چند مدل حرف ميزنن چرا ؟ وقتي ملت ميان پيام ميذارن خواهشا تقاضا داريم رسيدگي کنيد ايسنا لطفا حامي ما باش با تشکر علي ده سال غيبت زير ديپلم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۴:۳۵

سجاد بهت نميخوره شرايط خريداري خدمت

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۵:۲۶

خبرگزاري محترم لطفا سوال بفرماييد که سازماني که اطلاعات همه افراد رو داره و واقعا هم داره چون اگر نداشت آمار هم نداشت. پس براي يک استعلام و پيامک چرا اينقدر وقت هست که مردم رو ....

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۶:۲۵

سلام به همگي امروز هم خبري نشد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۰:۴۷

اميد به تو ام نميخوره

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۴:۲۳

حداقل بگين براي زير ديپلم کي پيامک مياد؟ دارم ديوونه ميشم ديگه !؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۳۷

چند روز پيش واسه من پيامکي اومد که پرونده شما در حال بررسي مي باشد!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۵۹

دوستان سايت نظام وظيفه يک گزينه جديد براي خريد خدمت غايبان در نظر گرفته است که مي توانند وضعيت خودشون رو پيگيري کنند.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۶:۱۷

کل سايت رو گشتم گرفتي مارو ها

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۳۸

اين پيامک کي مياد برا زير ديپلمه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۵۹

صدسال ديگه مياد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۵:۵۷

چقدر توي سال دولت و ملت هم دلي و همزباني هست يک فصل تمام از سال گذشته هنوز هيچ اقدامي به جهت تعيين تکليف غايبين نشده کمي به فکر باشيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۷:۳۹

براي ديبلم پيامك امده يانه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۹:۳۵

سلام من زير ديپلم هستم برام اس اومد رفتم پول رو واريز کردم بچه رشتم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۲:۵۱

آقا رضا خيلي گلي دادش. چي شد کارت جور شد؟ من پيامک برام اومده اما نظام وظيفه ازم قبول نکرد گفت اعزامت سال 87 شاملت نميشه هر چي هم گفتم پيامک برام اومده گفت بياد شرايطشو نداري

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۲۱:۰۴

من متولد سال 68 ديپلمم را سال 86 گرفتم و سال 87 رفتم خدمت بعد ار 3 ماه فرار کردم خدا شاهده مشکل بزرگي داشتم اي کاش در مورد بعضي افراد يکم تحقيق ميکردن که چراي فرارشون را ميدونستند من خدا ميدونه دليل موجه دارم. حرف زياد دارم اما.... فقط يه خدا شناسي بگه اين طرح شاملم ميشه؟؟؟؟ خداوکيل مادرم سر نمازه داره اشک ميريزه که خدا کارمو درست کنه چون از سالي که فرار کردم يک روز خوش نداريم. هر کسي که نظر ميده خدا به حق ابوالفضل مراد دلشو بده. منتظرم دوستان گلم.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۰۲:۳۰

سلام رفيق ، شرايط تورو دارم كه اين اس بهم اومده متقاضي محترم با توجه به وجود سابقه اعزام فعال از شما جهت ادامه رسيدگي به وضعيت درخواست جريمه غيبت خود ظرف حداکثر 5 روز به حوزه وظيفه عمومي محل سکونت مراجعه فرماييد ولي تا دو روز مشخص ميشه جوابشون چيه ، ايشالا همه مشكلشون حل بشه ، قول ميدم خبرت ميكنم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۶:۰۶

امروز رفتم حوزه ، بهم نامه دادن برم پادگاني كه ازش فرار كردم ، نوشتن دقيقا بهمون اطلاع بدين كه از كي فرار كرده ، شنبه اين نامرو ميبرم پادگان اگه از زمان فرارم حساب كنن من چهار ماه از هشت سال كم دارم شنبه نتيجش رو بهت ميگم تتها اميدم اين هست كه بهم اس ام اس نيومده كه مورد قبول نشده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۲۲:۳۰

اقا پيام اگه ميخواست بياد تا حالا اومده بود

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۲۳:۳۰

متقاضي محترم با توجه به وجود سابقه اعزام فعال از شما جهت ادامه رسيدگي به وضعيت درخواست جريمه غيبت خود ظرف حداکثر 5 روز به حوزه وضعيت عمومي محل سکونت مراجعه فرماييد اين اس ام اس براي من اومد امشب. چيکار بايد انجام بدم؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۴:۴۴

متقاضي محترم با توجه به سابقه اعزام فعال از شما جهت ادامه رسيدگي به وضعيت درخواست جريمه غيبت خود ظرف حداکثر 5روز به حوزه وظيفه عمومي محل سکونت مراجعه فرمائيد کسي ميدونه معنيش چي ميشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۰۱:۴۲

کارت بگيريم ميتونيم داخل شرکت دولتي کار کنيم؟ تورخدا هرکي ميدونه جواب بده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۲۱:۵۱

ايسناي عزيز آخرين خبري که گذاشتي حدود يک ماه ازش گذشته و فک کنم اگه رسانه ملي و کمک شما نباشه قصد دارن تا نيمه دوم سال ادامه بدن جريان رسيدگي رو که در اين شکل متاسفانه بايد گفت عمدا ميخوان که به مبلغ مجددا 10 درصد اضافه شه. در اخر عاجزانه از گوش‌هاي شنوايي که ممکنه صداي ما رو بشنون خواهش دارم که روند رسيدگي رو شفاف تر اعلام کنن و سرعت را بالا ببرند چون تمام افراد که در طرح مذکور ثبت نام کرده اند بلا شک زير بار تعهد و بدهي رفته اند تا مبالغ رو تهيه کنند پس با رسيدگي و اخذ اين کارت اميد دارند که راهي به بازار براي فعاليت رسمي و اقتصادي پيدا کنند باشد که بعد از چندين سال تعهدات خود را ايفاء کنند.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۰:۰۴

رامين جان قبلا دفترچه پست کردي؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۰:۳۴

براي زير ديپلم مسج اومده محمد كي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۱:۳۳

رامين جان مدرك تحصلي تون چيه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۱:۵۷

کسايي که اين متن براشون اومده: متقاضي محترم با توجه به سابقه اعزام فعال از شما جهت ادامه رسيدگي به وضعيت درخواست جريمه غيبت خود ظرف حداکثر 5روز به حوزه وظيفه عمومي محل سکونت مراجعه فرمائيد بايد برن حوزه ي محل سکونتشون و اونجا معرفيشون ميکنن به يگان مربوطه شون براي تعيين جريمه و مشکلات احتمالي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۲:۰۵

رامين جان با ذکر مدرک تحصيلي .لطفا بگو آيا در حين خدمت درخواست دادي يا بگو کي دفترچه پست کردي .ممنون.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۹:۱۵

براي كسي كه زير ديپلم باشد پيامك تأييد اومده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۹:۳۲

khakhs شما فراري بودي؟؟چند سال؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۹:۵۵

متقاضي محترم با توجه به سابقه اعزام فعال از شما جهت ادامه رسيدگي به وضعيت درخواست جريمه غيبت خود ظرف حداکثر 5روز به حوزه وظيفه عمومي محل سکونت مراجعه فرمائيد همين متن امروز براي من هم آمد ، دوستان اطلاع دقيقي دارن و اينکه چه مراحلي بايد انجام بشه...کسي بابت اين اس ام اس مراجعه کرده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۲۰:۵۲

متقاضي محترم با توجه به وجود سابقه اعزام فعال از شما جهت ادامه رسيدگي به وضعيت درخواست جريمه غيبت خود ظرف حداکثر 5 روز به حوزه وظيفه عمومي محل سکونت مراجعه فرماييد يعني براي من هم الان اين اومد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۲۳:۲۲

کساني که براشون پيامک اومده طي پنج روز برن حوزه نظام وظيفه براي چه کاري هستش

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۹:۲۴

ايسنا جان در صورت امکان يه سري به سردار بزنيد. مرسي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۰:۴۵

اره دوست عزيز واسه زير ديپلم اومده واسه من 6 خرداد اومد براي شمام مياد ناراحت نباش

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۳:۰۵

براي منم اين پيامک اومد ،رفتم حوزه نظام وظيفه ،يه نامه بهم دادن ،گفتن بايد بري يگانت براي استعلام 8 سال غيبت ميخوام ببينم اگه برم نميگيرنم؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۲۰:۴۵

اقا شمارو بخدا کسي ميدونه بعد از پيامک به فراري ها دادگاهي ميشن؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۲۳:۴۸

کسي هست براش اس ام اس اومده باشه ديپلم باشه برا واريز پول

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۰۲:۲۳

من هم شرايط شمارو دارم ، بهم ديروز اس اومد متقاضي محترم با توجه به وجود سابقه اعزام فعال از شما جهت ادامه رسيدگي به وضعيت درخواست جريمه غيبت خود ظرف حداکثر 5 روز به حوزه وظيفه عمومي محل سکونت مراجعه فرماييد امروز رفتم گفتن دوماه خدمت رفتي احتمالا شامل حالت نشه، ولي اميد هم دادن كه از تبريز بپرسيم بهت بگيم قراره فردا برم، ايشالا جور شد خبرش رو بهت ميگم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۰:۵۹

سرباز غايب با فراري چه فرقي داره. قانون برابر تعيين کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۲:۳۳

كسي هست زير ديبلم كه پيامك پرداخت مبلغ جريمه براش اومده باشه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۳:۵۲

کسي خبر داره غيبت قبل از فرار با بعد از فرار جمع ميشه يا نه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۳:۵۴

اقا رضا حتما خبر بده داداش به ما

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۰:۲۲

اونايي که اس ام اس فعاليت براشون اومده پاشن برن حوزه وظيفه بهشون نامه ميدن که بايد ببرن جايي که خدمت ميکردن بعد يگان خدمتي نامه اي ميزنه که شما در چه سالي فرار کرديد و تحويل شما ميده بعد نامه را ميبريد حوزه نظام وظيفه درباره شما تصميم گيري ميشه که شامل طرح ميشيد يا خير

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۰:۵۴

اقا شما رو بخدا جواب بديد من اعزامي سال 87 هستم امروز برام پيامک اومده که به نظام وظيفه مراجعه کنم رفتم ميگن بايد اعزامت سال 86 به قبل باشه خوب اگه شاملم نميشد تو پيامک بهم ميگفتن چرا کسي پيگيري نميکنه تو پيام نوشته 5 روز فرست داريد ولي نظام وظيفه سيرجان ميگه نه شاملت نميشه. شمارو به خدا جواب بديد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۲:۳۷

اقا من 9 سال غيبت دارم اما از فرارم 7 ساله ميگذره يعني اعزامي 87 هستم امروز برام پيامک اومده که به نظام وظيفه مراجعه کنم رفتم نظام وظيفه سيرجان ميگه بايد اعزامت 86 به قبل باشه گفت برو شاملت نميشه حالا تو پيامم نوشته که 5 روز فرصت داريد حالا بايد چکار کنم؟؟؟؟ ايسنا تو رو خدا پيگيري کن اين موضوع را تا بدونيم تکليف زندگيمون چيه??

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۳:۳۲

ايسنا يه سري به سردار بزن بپرس براي زير ديبلم كي پيامك مياد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۲۰:۱۰

يک شنبه رفتم يگان آموزشيم،نامه ايي که از نظام وظيفه بهم دادن رو ازم گرفتن گفتن برو يکشنبه ي هفته ي آينده بيا!!!بهشون گفتم کلا از 5 روز فرصت 1 روز مونده،ممکنه بعدش جوابو ازم قبول نکنه؟!!جوابي ندادن

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۴:۱۵

رفتم يگان اونام نامه دادند سازمان نيروهاي مسلح بعدش وثيقه گرفتند گفتند بايد يگان بري .چي مي گن

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۹:۴۹

زير ديپلم پيامک کي مياد ايها الناس ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۱۳:۲۳

كسي كه مبلغ جريمه رو وأريز كرده كارتش دستش رسيده

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۱۳:۲۵

كسي كه مبلغ جريمه رو پرداخت كرده تونسته با رسيد پليس10 پاسپورت يا گواهينامه ثبت نام كنه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۲۱:۳۲

امروز 14 خرداد 94 هست و هنوز پيامک اعلام وضعيت واسه مني که زير ديپلمم نيومده 3 هفته چيش اخرين پيامکي که واسم اومد نوشته بود پرونده در حال بررسي هست و متعافبا اطلاع ميدن -- چند روز پيش چند نفر رو تو پليس + 10 ديدم که گفتن واسه ما اس اومده و داريم ميريم مبلغ رو بريزيم . ديگه نپرسيدم چقدره تحصيلاتشون --- خبري شد همينجا اعلام ميکنم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۵ ۱۱:۵۹

سلام. من دانشجوي انصرافي كارشناسي سال 82 هستم. غيبتم از سال 82 حساب ميشه يا از سال 78 كه ديپلم گرفتم لطفا اگر كسي اطلاع داره خبر بده. ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۰۳:۴۰

دوستان لطفا کساني که پول واريز کردن اعلام کنن که مبلغ چقدر بوده در هر مقطعي که هستيد لطفا بگيد که مبلغ واريزتون چقدر بوده که هم مقطعيهاتون براي پرداخت خودشون رو اماده کنن . تشکر از همه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۹:۳۱

بابا بفرسين اين پيامك رو ديگهههههههه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۰۰:۲۰

سلام - امروز پيامک آمد - نوشته جواب مثبت است - تا 7 روز به پ+10 مراجعه کنيد . مدرک ديپلم - روز ثبت نام 17 بهمن - قيمت مشخص شد مينويسم.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۱:۳۱

سلام من مدرك تحصيليم زير ديبلمه و بهمن ثبت نام كردم تا الان خبري از پيامك نشده كسي نمي دونه كي قرار پيامك بفرستن؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۲:۳۳

زير ديبلم چي شد پس؟؟؟؟؟؟؟كى ميفرسين؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۵:۲۶

دوستان گلم کسي بگه من چکار کنم ثواب داره بخدا . اس ام اس اومده که اعزام فعال و ،،، رفتم نظام وظيفه سيرجان ميگه شاملت نميشه اونم با چه عصبانيتي حالا 3 روزه ديگه کلا مونده چکاررررر کنم دوستان گلم. اعزامي 87 .ديپلمم را سال 86 گرفتم. متولد 68. هر کسي نظر ميده خدا مراد دلشو بده. بخدا دارم ميميرم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۵:۲۸

آقا فراري هاي سال 87 بايد چکار کنن نظام وظيفه هم نميدونه پيامک اومده براي خيلي ها???????????!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۵:۴۲

دوستان سوال تکراري نپرسين کسي اگر ميدونست که ميگفت...هي ميپرسين کسي ميدونه...پس کي.....به جاي اين حرفا از دوستان بايد خواهش کرد هرکس هر اتفاقي واسش افتاد اطلاع بده...به اميد اتفاقات خوب واسه همه ما.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۷:۵۷

ايسنا عزيز معلوم نشد براي زير ديبلم كي پيامك ميايد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۹:۰۵

آقا خسته نباشيد خداوکيلي شما طي سه ماه تونستيد 30 هزار پرونده رو بررسي کنيد يعني به طور متوسط ماهانه 10 هزار نفر خوب اگه با همين سرعت بخواد بررسي بشه فک کنم برا مابقي افراد يه مدتي حدود 27 ماه يعني دو و نيم سال طول ميکشه تا بررسي ها به اتمام برسه درصورتي که اين مبالغ جريمه تماما در رديف بودجه 94 تخصيص خورده و دولت براي اون پيش بيني مالي کرده سردار عزيز اگه نظام وظيفه سرعت عملش رو به توان حداکثري يعني 10 برابر حال حاظر برسونه شايد تا اخر سال تمام بشه و اين مطلب جاي تامل دارد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۰۱:۴۵

من ديپلمم ديروز پيام اومد امروز پول واريز کردم.متاهلم.14 سال غيبت 21 ميليون.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۳:۰۸

من ديپلم دارم مبلغ جريمه واسم اومده 21 ميليون!! به نظر شما با 30 سال سن ارزش داره اين مبلغ رو جور کنم و پرداخت کنم. کل پس انداز من و خانوادم همين 20 ميليونه. در ضمن گواهينامه دارم و قصد رفتن به خارج رو هم ندارم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۳:۲۳

متقاضي محترم،نتيجه درخواست معافيت جريمه مشمولان غايب شما مثبت اعلام ميگردد.جهت تکميل فرايند رسيدگي حداکثر ظرف مدت 7 روز به دفتر پ10+ مراجعه فرماييد سلام براي چند تا از دوستانم كه مدرك زير ديبلم دارند پيامك بالايي اومده واي واسه من كه همون بهمن ثبت نام كردم هنوز خبري نيست خيلي استرس دارم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۴:۳۱

حالا حالا ها سر کاريم تا اخرسال نمياد اين اس ها

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۴:۳۴

ايسنا پيگيري نميخواهيم فقط زحمت بکش کامنت ها را به روز منتشر کن!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۰۰:۱۵

متقاضي محترم،نتيجه درخواست معافيت جريمه مشمولان غايب شما مثبت اعلام ميگردد.جهت تکميل فرايند رسيدگي حداکثر ظرف مدت 7 روز به دفتر پ10+ مراجعه فرماييد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۰۰:۱۹

من زير ديپلمم پيامک اومده متنو فرستادم اما چون پول ندارم نميدونم برم يا نه اگه مبلغ مشخص بود بهتر ميشد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۰۷:۵۵

ديروز برام اس ام اس اومد که مثبته فوق ديپلم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۱۱:۰۴

سجاده جان...کي فرار کردي؟پادگانت کجا بوده و محل سکونتت کجاست؟بگي راهنماييت ميکنم.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۱۳:۲۴

سلام قربون معرفتت داداش .من ديپلمم سال 86 گرفتم و سال 87 رفتم خدمت بعد از 3 ماه فرار کردم. متولد 68. مرسي اگه جواب بدي salam

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۱۵:۲۹

سجاد جان چون آخرين فرار تا پايان سال 94 محاسبه ميشه و شما سال 87 3ماه رفتي،و از زمان فرارت )1387 تا 1394)7سال ميگذره متاسفانه شاملت نميشه. روش محاسبه:1394-سال فرار=8سال به بالا.مخلصيم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۱۵:۵۲

آقا نظام وظيفه سيرجان اصلا نامه نميده براي فراري ها. مسوولان بالا رسيدگي کنن. من 4 روزه پيامک دادن بهم اما اينا نامه نميدن. 20 تومان اولش براي ثبت نام پول داديم. حالا بايد اينجوري جواب مردم بدن. خدا وکيلی پيگيري کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۱۶:۳۸

سجاد جان آموزشي سيرجان بودي؟؟؟؟گردان و گروهانت رو يادت هست؟؟ساکن کجايي؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۶ ۰۸:۲۶

راهنمايي کن اگه ميتوني . گردان گروهان چه ربطی داره؟!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۲۰:۲۵

سلام زير ديپلم واسه من هنوز هيج

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۲۲:۳۷

نظام وظيفه استان تماس گرفتم ميگه مشکلي نداره بيا نامه بگير ببر پادگاني خدمت ميکردي چند تا از دوستام اعزامي 88 و 89 بودن برا اونا هم اس اومده حتي نامشونم نظام وظيفه داده بردن پادگان . ميگن بايد نامتو بدن حالا چه شاملت ميشه چه نميشه اگرم نشه پيام اخر بهت ميگن. خيلي از نظام وظيفه ها استان تماس گرفتم ميگه قراره بخشنامه اي براتون بياد. دوستان کسي ميدونه چکار کنم. Salam نظر شما هم برام مهمه.????

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۰۳:۴۶

سلام دوستان،من نامه يگان که تاريخ فرارم رو زده بود رو بردم حوزه،اونجا به من گفتن يه هفته ديگه خبر بگير،همينطوريه?

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۰۸:۲۴

سجاده چه ماهي از سال 87 فرار کردي؟ اخه ميگن 7.5 سال به بالا رو هم 8 سال حساب ميکنند

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۱۵:۰۲

سلام دوست عزيز آموزشي کرمان 05 بودم و بعد رفتم اصفهان 5 روز بيشتر خدمت نکردم بعد از آموزشي. حالا هم خدا ميدونه اينقدر شرايط بدي دارم که فقط شب تا صبح دست به دامن خدا و قرآن شدم چون اصلا شرايط خدمت را ندارم به هيچ وجه. حالا چکار کنم دوستان ؟؟؟؟؟ اعزامي 18.11.87 علي جون منتظرم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۰۴

کسي زيره ديبلم پيامک دريافت کرده؟خواهش هر کسي دريافت کرده اعلام کنه. ايسنا جان هيچ وقت پيام من رو نزاشتي.اين يکي رو زحمتش بکن.مرسي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۳:۱۲

سلام زير ديپلم هستم چرا پيامي برام نيامده نوزدهم بهمن ثبت نام کردم کي مياد پس اين پيامک

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۸:۳۷

پادگان شهيد انشايي چند روز همه رو سر کار گذاشته و جواب نامه ها رو نميده وتو اس ام اسا هم مهلت دادن

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۴:۴۷

بنده براي پرداخت جريمه به بانک مراجعه کردم و جريمه را پرداخت کردم ولي مسئول بانک هنگام وارد کردن شناسه واريز يه صفر کم گذاشت و شناسه را اشتباه وارد کرد و به اين دليل تا دوباره پول به حساب من برگرده ،مهلت 10 روزه من تمام شد.ميخوام بدونم چرا يه پول ريختن ساده به حساب رو اينقدر سخت کرديد و 20 رقم شناسه واريز براش گذاشتيد .که اين داستان پيش بياد.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۰۰:۱۳

آقا اصلا چرا برخوردشون با فراري ها اونجوري؟مگه طرف قتل کرده؟چرا تاريخ غيبت مارو از مدرک حساب نميکن؟مگه ما آدم نيستيم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۱۶:۰۲

زيرديپلم تا امروز 93/03/22 بجز پيامک درحال برسي ،، همچي اروووومه تاريخ ثبت نام 93/11/15

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۰۴:۵۳

سلام دوستان،6,84اعزام شدم و 7,84فرار کردم،18روز پيش پيامک اومد که برم حوزه ،رفتم و نامه دادن برم پادگان و به وضعيتم رسيدگي شه،رفتم پادگان و با همراه متهم فرستادنم دادسرا و اونجا چند ميليون وثيقه گذاشتم و نامه گرفتم بردم پادگان،بالاخره پادگان نامه تاريخ فرارم رو داد و بردم حوزه شهرمون تحويل دادم،خلاصه بالاخره امروز ،جمعه پيامک اومد که نتيجه جريمه مثبت اعلام شده و صبح شنبه ميرم براي اختتاميه خريد خدمت به پليس +10 فکر کنم اولين سرباز فراريم که کارم تموم شد اينارو گفتم تا خيالتون راحت باشه،همه ايشالا کاراتون حل ميشه مثله من، سوالي داشتيد در خدمتم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۱ ۰۲:۰۷

سلام حامي جان ميخاستم بپرسم کارتت اومد يا نه؟ سوال بعديم اينه که ميگن واسع سرباز فراريا کارت قرمز مياد جريان چيه کارتت چه جوريه؟ ممنون ميشم جواب بدي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۱۰:۲۸

سلام . ايسنا جان شما که ميبيني موضوع انقدر حساس هست و اين همه مشمول هيچ راهي واسه اطلاع از وضعيتشون ندارند و دلشون به تبادل نظر در اينجا خوش هست لااقل سريع تر نظرات رو تاييد کن دادا. من زير ديپلم هستم واسه منم هنوز تا الان شنبه 23 خرداد اس نيومده . البته اس ام اس قبلي که در حال بررسي هست رو 40 روز پيش دريافت کردم -نيمي از دوستام که زير ديپلم بودن واسشون اس اومده-اين يعني بايد صبر کنيم و هي نگين چرا نمياد و غر بزنين- من 2 روز يکبار ميرم پليس 10 و کد ملي رو ميزنم ببينم اومده يا نه که همين امروز شنبه هم رفتم گفتن نيومده هنوز ----بچه ها هنوز دير نشده و خيلي ها هنوز پيامک دريافت نکردن پس نگران نباشيد. متولد 66 هستم و متاهل و يک فرزند دارم. سال 81 هم که 14 سالم بوده ترک تحصيل کردم. سال 84 مشمول شدم که نرفتم و فقط غايبم نه فراري.فعلا منتظرم ببينم کي پيامک مياد.بازم خبر ميدم .... خدا وکيلي کسي اينجوري شرح نداده بود تو نظرات انقدر کامل و دقيق مثل خودم . ايشالا اگه همه چي خوب پيش بره لينک تصوير کارت معافيتم رو هم همينجا ميزارم تا حدود يکي دوماه اينده . بگيد ايشالا خخخخ!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۱۱:۴۷

سلام حامي جان، من حامدم متولد 62 و سال 88 يک هفته رفتم اموزشي و فرار کردم واسه منم پ حوزه نظام وظيفه واسه پادگانم تو شيراز نامه دادن، رفتم اونجا از اونجا هم من رو فرستادن دادگاه اونجا 500 هزار تومان جريمه دادم، يه نامه دادن بردم پادگان، از پادگان هم دوباره يه نامه دادن برم نظام وظيفه، نامه رو به نظام وظيفه بردم اما جواب دستي به من ندادند، تو رو خدا اگه مي توني راهنماييم کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۵ ۱۱:۲۰

سلام حامد جان، عزيز مشکلت حل شد؟ چيکار کردي؟ چي شد؟ اطلاع رساني کن.مرسي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۱۵:۲۶

سجاد جان من مخلصم..شما ماهي که فرار کردي رو من نميدونم...اما به هرحال مراجعه کن و حتما نامه بگير اما 7.5سال هم 8حساب ميشه.حتما برو و نامه بگير. در خدمتم.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۱۶:۲۷

زير ديبلم پيامك اومد برام ديروز و شنبه رفتم مبلغ رو پرداخت كردم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۱۷:۲۴

سلام من حدود 20 روز هست که مبلغ جريمه را پرداخت کردم ولي هنوز نه کارتي برام امده نه اس ام اس تاييد پولم اصلا معلوم نيست چه خبر هستش

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۱۸:۵۹

از شما دوستان گل کسي هست که زيره ديبلم باشه و پيامک تعين مبلغ براش اومده باشه؟! اگه کسي زيره ديبلم کسي براش پيامک اومده و مبلغ رو واريز کرده واسه بقيه دوستان توضيح بده و مبلغ واريزش رو بگه.مرسي..

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۹ ۰۱:۰۰

سلام من زير ديپلم هستم 20خرداد اس مثبت اومد متولد59 و 19 سال غيبت دارم 15 درصد تخفيف 16150000 تاريخ 26 خرداد واريز کردم و منتظرم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۱۱:۵۲

واسه من زير ديبلم پيامك نيومد واي رفتم به پليس 10 كد ملي رو تو سيستم زِد پرونده ام اماده بود و مبلغ جريمه رو بهم دادن

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۱۴:۲۲

زير ديبلم هنوز نيومد.واسه من مياد تا اخرسال واسه همه نيامد سال ديگه مياد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۱۹:۲۲

يک ماه پيش همچين روزي سردار اومد تو شبکه خبر گفت تا يک ماه نهايتا تا 45 روز ديگه واسه همه پيامک ارسال خواهد شد حتمي و نگران نباشيد منم رو حرفش حساب کردم زن و بچه زندگي ول کردم از اون سر دنيا اومدم که کارامو انجام بدم خدايی اين درسته که حداقل نميگن چقدر ميخواد طول بکشه و همش ميگن به ما ابلاغ نشده منم واسه موندنم محدوديت دارم نميدونم با اين همه خرج باز برگردم يا بمونم تورو خدا همون نهايتا 45 روز بشه يعني 15 روز ديگه رسيدگي کنيد ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۲۳:۲۰

سلام ايسنا جون اي کاش همه مثله تو بودن من زيره ديپلم هستم هنوز اس نيومده حتي اس در حال بررسي هم نيومده کمک کن

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۱۰:۴۱

علي احمدي عزيز من هم ديپلم هستم واس من هم حتي اس بررسي نيومده وقتي ميگه از 288 هزار ففط 30 هزار تا بررسي کرديم خب پس واسه خيلي ها نيومده نگران نباش

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۲۳:۵۹

من سه ماه ثبت نام کردم گوشيم سيم کارتش سوخت شماره که داده بودم ميخوام مبدون ازکجا بايدبفهم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۱۲:۳۱

دوستان کسي هست که قبلا)چند سال پيش )برگ سبز گرفته باشه و الان اس ام اس واسش اومده باشه؟؟ممنون اگر جواب بديد. مرسي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۱۵:۲۸

سلام دوستان. ليسانس غيرپزشکي پيوسته هستم. روز 18 اسفند 93 ثبت نام کردم. روز 23 ارديبهشت پيامک در حال بررسي دريافت کردم. روز 10 خرداد 94 پيامک مثبت دريافت کردم. روز 12 خرداد پول واريز کردم. شش روز بعد از واريز پول يعني 18 خرداد اين پيام برام اومد: مشمول گرامي تاييد واريز وجه جريمه غيبت شما از سوي بانک مرکزي به اين سازمان ارسال گرديد. امروز 25 خرداد کارتم از طريق پست به دستم رسيد. تاريخ صدور کارت نيز همان تاريخ دريافت پيامک تائيد واريز وجه يعني 18 خرداد هست. ضمنا رنگ کارت سبز و مثل تمامي کارت هاي معافيت است. نوع معافيت: جريمه مشمولان غايب. کل پروسه واريز پول تا دريافت کارت سيزده روز طول کشيد. با آرزوي موفقيت براي همه جوانان مملکتم. ياعلي

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۱۶:۱۵

بچه ها امروز محض کنجکاوي رفتم دربه کلاه نيروي دريايي سيرجان ببينم چه خبره کسي براي گرفتن تاريخ فرارش مياد که ديدم خداشاهده اينقدر شلوغ بود که نگو رفتم کنار چندتاشون که اومده بودن بيرون پادگان و منتظر تاکسي بودن سوال کردم وضعيت داخل پادگان چطوره گفتن بخدا هيچ گرفتني در کار نيست. هر تاريخ اعزامي بگي اومده بود و حتي بخدا خودم نامشونو ديدم دادسرا هم پادگان بهشون با احترام نامه داده بود که 900 تومان جريمه شده بودن و تمام بچه ها نترسيد بريد. من حقيقتش اعزامي 87 هستم 3 روزه اس دادن اما ميترسيدم برم که امروز رفتم ديدم که اعزامي سالهاي 90 و 88 و 87 و 84 و 85 زياد اومده بودن بخدا کارشونم تموم شده بود و داشتن ميرفتن شهرشون آذربايجان. منم فردا صبح ميرم خبرشو بهتون ميدم که ....

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۸:۵۳

سجاد جان چي شد رفتي پادگان نامه بگيري عزيز؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۱۵:۰۲

آره دوست عزيز عماد جون بخدا هيچ خبري نبود برين بچه ها زندگيمون چندين ساله ريخته بهم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۱۷:۴۳

من پنجم ارديبهشت جريمه رو واريز کردم هنوز هم کارتم نيامده ،گفتن 10 روز طول ميکشه ولي حالا حالا ها بايد چشم انتظار بمونم تا پستچي بياد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۹:۳۹

اولين پيامک ها از 15 ارديبهشت ارسال شده شما 5 ارديبهشت پرداخت کردي؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۱۸:۱۵

سلام دوستان ،لطف کنيد بگيد اگه کسي کارت به دستش رسيده اطلاع رساني بشه ،مرديم از بلاتکليفي ،من يک ماهه جريمه رو دادم هنوزم خبري از کارت نيست

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۶ ۰۹:۴۶

اين چه قانونيه. زمان غيبت از فارغ التحصيلي حساب کنيد. اين فراريارو اذيت نکنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۶ ۱۰:۵۷

ايسنا جون يه خبر ازشون بگير چرا مال ديپلمه ها رو نميفرستن

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۶ ۲۱:۴۶

ايسناجون براي من پيامک آمده به ذوالفقارعلي(ع)قسم به نان شبم محتاجم ازعيدتاحالاهيجده روزکارکرده ام باسه تابچه ازکجابيارم؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۲:۲۴

تورو خدا سال غيبت رو حساب کنيد تا سال فرار، آخه واقعا انصاف نيست

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۹:۳۱

از خبرنگارتون تقاضا دارم گزارشي از تعداد کسايي که کارت جريمه خدمت رو گرفتن و نحوه ارسال پيامک .حداقل بدونيم و از بلاتکليفي دربيايم.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۳:۱۷

من سه شنبه دوازدهم پيامک برام اومد شنبه شونزدهم رفتم کاراشو انجام دادم امروزم بيست و هشتم کارتم اووووووووووووومد ديپلم هم هستم بچه ها نگران نباشيد ايشالله به زودي کار همتون حل ميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۳:۴۵

سلام. مبلغ رو واريز کرديم و کارت امروز بدستمون رسيد زده روش نوع معافيت.. جريمه مشمولان غايب. اميدوارم مشکل همه حل شه ماکه با کلي قرض پرداختش کرديم

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۶

اين اس ام اس چرا نمياد ديپلم دارم با چهارده سال غيبت و روز پانزدهم بهمن ثبت نام كردم هر روز هم تو پليس +10 هستم در حال پيگيري

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۳:۰۴

4 ماهو نيم از ثبت نام من ميگذره زير ديپلم هستم امروز 30 خرداد هنوز هيچ پيامکي نيومده ! ؟ ايسنا تا کي بايد صبر کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۱:۲۴

آدمين سايتت را به روز منتشر کن بخدا تنها جايي عقده دلمون خالي ميشه اينجاست کجايي. بچه ها فکر کنم آدمين خودشم سرباز فراريه???????دخخخخخخخخ

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۰۳:۴۵

يعني قرار نيست قولي که سردار داد که گفت 1 ماه و نهايتاً تا 45 روز ديگه واسه همه پيامک ارسال خواد شد بشه؟!

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۰۴:۳۳

ايسنا حداقل پيگير شو واسه زير ديپلم کي مياد اخه اين پيامک ! 15 بهمن در خواست مو ثبت کردم پس چرا نمياد ؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۰۸:۳۲

اونايي که در سالهاي فرار به اعتياد دچار شدن و شرايط خدمت کردن را ندارند فکر آنها هم باشيد 1 سال کم دارم ولي غيبتم کامله

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۱۲:۰۰

من يه سوال دارم 21 ميليون مبلغ جريمه من شده...ولي خدا شاهده ندارم بدم ...به نظر شما اگه جريمه رو پرداخت نکنم بازم شانس مجدد ميزارن مثلا يک سري ديگه ثبت نام کنن تا باز بتونيم پولو پرداخت کنيم و بخريم؟

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۱۳:۲۴

عاجزانه تقاضا دارم هرچه سريعتر سري دوم ثبت نام براي خريد را اعلام کنيد و همچنين سربازاني که حين خدمت هستند را سريعتر مورد بررسي قرار دهيد چون ظاهرا مدت زمان خدمت انها در صورت خريد ناديده گرفته شده و مبلغي کسر نميشود درواقع هم براي خريد خدمت پول ميدهند و هم بايد مدت زمان انتظار را خدمت کنند و اين خيلي شرايط سختي است.انتظار براي اعلام سري دوم هم به مراتب امري سختتر:(خواهشمندم رسيدگي نماييد.

avatar
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۱۷:۰۴

من ديپلم هستم - 20 روز پيش اس ام اس آمد - فرداش مبلغ ريختم به حساب - بعد براي گذرنامه اقدام کردم گفتن بايد صبر کني تا چراغت سبز بشه - هر روز سر زدم تا روز ششم بعد از واريز مبلغ چراغ سبز شد و هنوز کارت پايان خدمت نيومده بود که بعد از 3 روز گذرنامم رسيد - يعني کارتم نيومده بود ولي گذرنامم آمد - بعد از 4 روز هم کارنم آمد - يعني بعد از واريز مبلغ 13 روز بعد کارتم آمد .

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۰۰:۴۵

سلام دوستان من زير ديپلم بودم از اراک پنجم خرداد واريز کردم الان هم که 31 خرداد هست شماره مرسوله کارتم اومده انشالله براي شما هم زودتر بياد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۰۹:۵۸

با سلام. زيره ديبلم هستم و 18بهمن ثبت نام کردم.هنوز برام پيام تعيين مبلغ نيومده..از دوستان کسي هست که زيره ديبلم باشه مبلغ رو واريز کرده باشه؟ممنون ميشم اگه کمي توضيح بده و مبلغ واريزيش رو هم بگه..با تشکر..روز خوش..

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۱۴:۲۷

بقرآن مجيد کار خوانوادم شده رنج و گريه من 87 اعزام شدم اخه اين انصاف نيست بخاط 1 سال غيبتم هم 8 ساله متولد 68 شما رو بقرآن کسي فرار کرده بيياييد بيشتر هر چي دوست داريد جريمش کنيد بخدا خيلي ها وضعيت جسمي برا خدمت نداشتن و ندارن

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۱۸:۵۴

سلام بچها کسي کارت زير ديپلم گرفته .. لطفا مبلغ و سالهاي غيبتشم ذکر کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۲۰:۱۱

با سلام خدمتمون تموم شد اس ام اس نيومد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۱۴:۴۰

لطفا اين سايت به روز کنيد مردم از حال هم خبردار شن ممنون ايسنا

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۱۴:۵۶

سلام ايا کسي فرار داشته بره نظام وظيفه بگن مشمولت نميشه بايد بري يگاني که فرار کردي تسويه بگيري

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۳ ۰۰:۵۷

دوستان من تاريخ ده خرداد وجه رو واريز کردم ،ولي هيچ پيامک تاييدي برام نيومده ،از کارت هم که خبري نيست ،چيکار کنم ،جايي هست که بشه مراجعه کرد و جوابگو باشن،+ 10که جوابگو نبود! اگه ميدونيد راهنمايي کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۳ ۰۲:۲۴

سلام دوستان من 13 سال فرار داشتم زير ديپلم هستم پنجم خرداد واريز کردم ديروز هم کارتم رسيد ،اميدوارم کار همتون حل بشه از ايسنا و بچه هاي سايت خيلي ممنون واقعا دستتون درد نکنه و خدا خيرتون بده

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۳ ۰۳:۳۳

منم پيامکم جمعه 30خرداد اومد که تاييد شده بود فردا ميرم جريمه رو بريزم ولي نميدونم کارتم کي بياد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۳ ۱۸:۲۳

سلام من امروز رفتم بانک پولو گرفتم برگه واريزو به همراه مدارک ديگه بردم پليس +10 ،بعد از ظهر برام اس ام اس اومد از بانک که پول برگشت به حسابم.حالا نميدونم چيکارکنم,برم دوباره مدارک پر کنم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۴ ۲۱:۰۰

مبلغ واريزي من هم ظهر به حساب برگشته دليلش چيه؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۳ ۲۲:۱۶

سلام دوستان من هجدهم ارديبهشت پول را واريز کردم کارت برا من نيومده مي خواستم بدونم چند روزه مياد.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۴ ۱۰:۴۸

زيرديپلم تا امروز 1394/04/04 بجز پيامک درحال برسي. همممممممه چيييييييي ارووووومههه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۵ ۰۰:۲۸

جمعه برام اس اوم جواب مثبته ديروز هجده تومن ريختم الان منتظر کارتمم که چند روز طول بکشه بياد نميدونم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۵ ۱۳:۳۸

سلام من فراري سال 86 هستم. من هم ميتوانم جريمه پرداخت. کنم، راهنماي کنيد ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۱ ۱۳:۱۹

سلام من ديپلم هستم واسه من پيام اومد که برم پليس +10 و رفتم برگه هارو گرفتم و مبلغ رو هم واريز کردم و بعد تکميل مدارک رو تحويل دادم به پليس +10 الان منتظر هستم که کارت معافيتم بياد. انشاالله که کار همه سريعتر حل بشه و از بلاتکليفي دربياين.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۱۴:۴۷

سلام. ايسنا لطفا پيگير زير ديپلمها باش چرا پيامک براشون نمياد. من و برادرم با هم ثبت نام کرديم ايشون ديپلم دارن. پيامک هم اومد مبلغ رو هم پرداخت کرد و کارتشون هم ارسال شد. ما همچنان منتظر دريافت پيامک هستيم. ممنون ميشم پيگير وضعيت ما زير ديپلمها باشيد. با تشکر

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۱:۵۶

سرباز فراري هستم ...اس ام اس اومد كه شرايطم پذيرفته شده برم پليس 10 بعلاوه يك ..رفتم اونجا گفتن 10800000 به حساب وجوه متمركز جريمه سربازان غايب بريزيد..بيست هزار تومان هم براي صدور كارت .يه فرم هم ببريد محضر امضا و تاييد كنه .همه اين كارها رو انجام دادم.برگشتم پليس 10 +1 يه فرم رسيد داده يه برگه ترخيص از خدمت .ميگم كجا ببرم اين برگه رو ميگه نميدونم .نامه به نيرو زمينيه ارتشه .ميبرم لويزان و كل اونجا رو زير و رو ميكنم اصلا در جريان اين نامه نيستند ميگند برو ميدان سپاه وظيفه عمومي .ميرم اونجا ميگن بايد بري يگانت برگه تسويه بگيري .حالا يگان من بيرجنده و بايد پاشم برم بيرجند و مشحص نيست واقعا كارم اونجا هم راه بيافته ...

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۴ ۰۱:۵۳

سلام من زيره ديپلم هستم مبلغ واريزيو 25 روزه پيش واريز کردم ولي خبري ازکارت نيست کسي هست شرايط من رو داشته باشه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۷ ۱۹:۲۲

داداش چند روز بعد از پرداخت جريمه كارتت اومد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۰۲:۰۰

سلام دوستان، من 10ام خرداد برام پيامک اومد، 27ام هم پول رو واريز کردم، ولي تا امروز هيچ خبري نشده، حتي پيامکي مبني بر تاييد پرداخت جريمه هم برام نيومده، چه برسه کارت معافيت! خواهشا دوستاني که موفق به دريافت کارت شدن، راهنماييم کنن. روندش به چه صورته؟ چرا مال من انقدر طول کشيد؟!

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۱۳:۴۹

من بيست سوم مبلغ جريمه رو پرداخت كردم امروز كارت معافيتم اومد انشالله كار همه زود تَر رَآه بيفته

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۱۶:۴۶

با سلام من ميخوام پول واريز کنم فردا 19 ماه اخرين روزمه که ده روز به پايان ميرسه اما متاسفانه جمعه هست ايا ميتونم شنبه واريز کنم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۱۹:۵۱

ايا ده روز مهلت براي پرداخت وجه نقدي روزهاي تعطيل مثل جمعه يا شب احيا حساب ميشوند؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۲۲:۲۸

من25روز پيش پول واريز کردم تا حالا کارتم نيامده لطفآ راهنمائيم کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۴ ۱۲:۴۷

سلام من زير ديپلم هستم دهم بهمن ثبت نام کردم هنوز جواب نگرفتم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۴ ۱۴:۰۳

امروز برام پيامکي مبني بر کد سخا آمده يعني چي؟

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۴ ۲۳:۲۸

من2 تير پولو جريمه را واريز کرده ام تا الان خبري از کارت نيست لطفا راهنمايي کنيد بايد چکار کنم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۵ ۰۳:۳۸

چرا ب زيرديپلم پيامک نمياد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۵ ۰۸:۱۰

با سلام من جريمه رو پرداخت کردم ولي به حسابم برگشته تا چند روز وقت دارم دوباره پرداخت کنم

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۵ ۱۴:۴۵

سلام من ديپلم8 تيرپيامک اومد. با 13 سال غيبت با يک بچه مبلغ 20 ميليون 16 تير مبلغ رو با هزار قرض واريز کردم فعلن منتظر کارتم.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۵ ۱۴:۴۹

سلام من 20ارديبهشت جريمه را واريز کردم اما هنوز متاسفانه کارت نيامده لطفا راهنمايي کنيد .

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۲۵ ۲۰:۲۸

واسه من امروز صبح يعني 25 تير پيامک اومد که جواب مثبته . رفتم ديدم 10 مليونه .