• چهارشنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94020905199
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

اعتراض باشگاه پرسپولیس به احکام انضباطی

نژادفلاح: حکم خانزاده کم لطفی در حق پرسپولیس است

نژادفلاح: حکم خانزاده کم لطفی در حق پرسپولیس است

محمد حسین نژادفلاح تاکید کرد، باشگاه پرسپولیس به حکم صادره درباره محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی اعتراض خواهد کرد.

محمد حسین نژادفلاح تاکید کرد، باشگاه پرسپولیس به حکم صادره درباره محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی اعتراض خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: محرومیت 9 ماهه محمدرضا خانزاده و محرومیت سه جلسه‌ای و تعلیقی سوشا مکانی قابل باور نیست. هرگز تصور نمی‌کردیم بخواهند چنین حکم بسیار سنگین و غافلگیرانه‌ای صادر کنند.

وی افزود: خانزاده ابراز ندامت کرده و از سوی باشگاه نیز 30 درصد جریمه نقدی شده و تا اطلاع ثانوی نیز حق بازی کردن ندارد. نباید احکامی صادر شود که باشگاه متضرر شود، بلکه در وهله اول باید ضرر و زیان به بازیکن وارد شود و بعد هم احکامی در نظر گرفته شود که بازیکن را به خود بیاورد. در مواردی بازیکنان فوتبال تخلفاتی داشتند به مراتب حادتر از این موضوع ولی احکامی صادر شده که با حکم صادر شده درباره خانزاده قابل مقایسه نیست.

نژادفلاح در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با آقای محمدزاده صحبت خواهم کرد و ما پیگیر خواهیم شد و به حکم صادره معترض هستیم و ادله‌های فراوانی نیز داریم. در مقایسه با موارد دیگر، این حکم بسیار بسیار سختگیرانه بوده است.

نژادفلاح در پایان گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و امروز آنها را مطرح خواهیم کرد. فقط باید بگویم چنین حکمی کم لطفی در حق پرسپولیس و هوادارانش است و از زوایای مختلف قابل بررسی است. نکاتی را با آقای محمدزاده در میان می‌گذارم و پس از آن صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۰:۱۷

اين بازيکنان را پرو و بي ادب بار آورده ايد . بجاي اينکه تمام قد از رفتارهاي شرم آور آنان در کشور ديگه دفاع کنيد از کرده آنان خجالت بکشيد که چطور آبروي يک کشور رو بردند و با يک هموطن در کشور غريبه درگير شدند. پول ميلياردي ميگرن فوتبال ريالي بازي ميکنن. هم وقت که ميبازن فقط ميگن ماهيچ پولي نگرفتيم از بازيکنان کشورهاي اروپايي ياد بگيرن که در موقع شکست از مردم عذرخواهي ميکنن نه اينکه با اونا در گير بشن.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۰:۳۳

يك چنين بازيكنى را بايد چندين سال محروم كنيد. حالا آنقدر مى روند و مى آيند تا اين جريمه بشود يك جلسه محروميت! همين حرف ها و رفتارها و تخفيف هاى بى مورد فوتبال و اخلاق ما را به اين روز نشانده است.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۰:۴۲

تا حالا نشده يک حکم بر عليه بي انضباطي اين باشگاه صادر شده باشد. اينها اعتراض نکنند، عزيزان در وهله خودتان بايد برخورد کنيد نه اينکه اعتراض کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۳:۱۱

بايد فلاح نژاد را هم براي چنين صحبت و اعتراضي چندين ماه محروم کنند. اگر براي حفظ اخلاق و مرام پهلواني لازم باشد تيم پرسپوليس و تيم هاي بي اخلاق مشابه را کلا" منحل کرد باز هم کاري انجام نشده است.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۴:۰۸

آره بايد فقط هواي کيسه ها را داشته باشن و سر پرسپوليس و ببرن! چرا کرار بايد بعد از قراردادش محروم بشه تا استقلال ضرر نکنه؟ ولي پرسپوليس ضرر کنه ايرادي نداره؟ يه بوم و دو هوا ميشه؟ مگه ميخوان هر طور شده استقلال برنده داربي بشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۴:۵۲

کم لطفي اينه که تيم پرسپوليس دهم جدوله ، کم لطفي اينه که با اين همه بي انضباطي سوشا و صادقيان و خانزاده باز ازشون دفاع کردين، کانتونا تو منچستر با هوادار درگير شد ببينيد چقدر محروم شد، تازه اون ستاره منچستر بود نه اينا که شمع هم نيستن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۱:۲۳

ما هواداراي پرسپوليس تا از پرسپوليس اخراج نشه راضي نميشيم