• سه‌شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۰:۵۳
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 94020100007
  • خبرنگار : 71060

معاون مخابرات استان تهران پاسخ داد

مردم از اینترنت مخابرات رضایت دارند؟

مردم از اینترنت مخابرات رضایت دارند؟

معاون تجاری مخابرات استان تهران از رضایت حدود 75 درصدی کاربران از ADSL مخابرات خبر داد و گفت: اکنون صف انتظار ما در مرکز پشتیبانی 2020 به کمتر از سه دقیقه رسیده و امیدواریم در سال 1394 بتوانیم این رقم را بار دیگر کاهش دهیم.

معاون تجاری مخابرات استان تهران از رضایت حدود 75 درصدی کاربران از ADSL مخابرات خبر داد و گفت: اکنون صف انتظار ما در مرکز پشتیبانی 2020 به کمتر از سه دقیقه رسیده و امیدواریم در سال 1394 بتوانیم این رقم را بار دیگر کاهش دهیم.

محمدرضا بیدخام در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره کیفیت اینترنت مخابرات و صحبتهای برخی مسوولان مخابراتی مبنی بر اینکه مردم به دلیل نارضایتی به پس دادن اینترنت مخابرات اقدام می کنند، عنوان کرد: رقمی که اکنون در ارتباط با تخلیه لینک‌های اینترنت مخابرات وجود دارد رقمی است که مطابق با عرف حوزه است و این رقم در شرکتهای PAP نیز تفاوت چندانی ندارد.

وی ادامه داد:‌ تقریبا حدود 50 درصد سهم بازار از پورت‌های ADSL دایر شده مربوط به مخابرات استان تهران است و درصد تخلیه ما در بازار عددی بین 20 تا 30 درصد محسوب می شود که این رقم با شرکتهای PAP برابری دارد و عدد نرمالی محسوب می شود و اصلا این گونه نیست که بخواهیم بگوییم این عدد غیر قابل قبول است.

معاون مخابرات استان تهران در ادامه افزود: در میان مشترکان ما نیز عده بسیاری از کیفیت سرویس دریافتی رضایت دارند چراکه اگر غیر از این بود سرویس خود را پس می دادند. البته با این وجود همواره عده‌ای ناراضی هستند و همیشه درصدی نارضایتی وجود دارد که این امری طبیعی است.

کندی در تامین پهنای باند

بیدخام در ادامه گفت: به دلیل مشکلاتی که گاه در تامین پهنای باند وجود دارد ممکن است در برخی مقاطع زمانی کیفیت خدمات برخی مشترکان کاهش پیدا کند، ما این مشکل را قبول داریم اما این که همه بخواهند بگویند سرعت اینترنتشان پایین است را قبول نمی کنیم.

وی درباره این که چند درصد مردم از اینترنت مخابرات رضایت دارند اظهار کرد: از نظر من به طور نسبی 75 درصد مشترکان اینترنت مخابرات از سرویسی که دریافت می کنند رضایت دارند چرا که اگر غیر از این بود سرویسهای خود را باز می گردانند، بر همین اساس اعتقاد ما آن است که درصد نارضایتی‌های موجود زیاد نبوده و این رقم در شرکت‌های خصوصی هم ممکن است وجود داشته باشد.

مناطقی که تنها از مخابرات می توانند اینترنت بگیرند...

معاون مخابرات استان تهران در پاسخ به این مطلب که همچنان در بسیاری از نقاط تهران مشترکان به دلیل زیرساخت‌های مخابراتی تنها قادر به دریافت اینترنت مخابرات هستند و چاره ای جز استفاده از اینترنت مخابرات ندارند، اظهار کرد: درصد محله‌هایی که تنها از مخابرات می توانند اینترنت بگیرند خیلی زیاد نیست.

بیدخام در پاسخ به این سوال که آیا مخابرات در واگذاری اینترنت ضریب اشتراک یک به هشت را رعایت می کند، توضیح داد: ما همواره سعی داریم این ضریب را رعایت کنیم اما به هر حال بحث تامین پهنای باند هم موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد ما مدتهاست به شرکت ارتباطات زیرساخت برای تامین پهنای باند درخواست داده‌ایم و حتی در برخی موارد مبالغی را هم پرداخت کرده‌ایم اما به دلایلی که به آنها ورود نمی‌کنیم همچنان در تامین این پهنای باند مشکلاتی بر سر راه ما قرار دارد.

صف های انتظار را انکار نمی کنیم

معاون تجاری مخابرات استان تهران در بخش دیگری از صحبتهای خود درباره صفهای انتظار چندماهه ای که در برخی مراکز برای واگذاری تلفن ثابت یا ADSL وجود دارد، متذکر شد: صف‌های انتظاری که در برخی مراکز وجود دارد را انکار نمی کنیم اما بر این باوریم که این عدد اصلا قابل توجه نیست و این مشکل در شرکت‌های PAP هم می تواند به وجود آید.

وی در عین حال اظهار امیدواری کرد: توجه به توسعه‌های صورت گرفته و برنامه هایی که مخابرات در سال جاری پیش رو دارد قطعا این آمار در سال 1394 کاهش پیدا خواهد کرد.

معاون مخابرات استان تهران در پایان درباره برنامه های سال 1394 مخابرات نیز اظهار کرد: عمده توسعه ما در سال جاری به بحث ADSL مربوط می شود البته در زمینه تلفن ثابت هم برنامه‌های خوبی داریم تا بتوانیم نیازهای مردم را برطرف کرده و به حداقل برسانیم. در نهایت نیز توسعه ADSL ، گسترش شبکه تلفن ثابت، ارائه سرویس به واحدهای مسکن مهر و پشتیبانی بهتر از جمله برنامه‌های مهم ما در سال جاری به شمار می رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۰۱:۱۶

پس چرا درخوزستان افتضاح و دايم قطع است؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۰۷:۰۲

من این حرف را قبول ندارم. من اينترنت ADSL دارم بارها قطع می شود و در بسياري موارد سرعت بسیار پایین است

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۰۷:۴۳

چاره اي نداريم! اينترنت مخابرات هميشه تايم اوت است و ما هم گرفتار بي پولي نه عکسي رد و بدل ميشه نه ميتوانيم چيزي دانلود کنيم فقط پول هدر دادن است

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۰۸:۱۹

دو ماه پيش بعد از سه ماه انتظار اينترنت, عطايش را به لقايش بخشيدم!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۰۹:۳۲

برخورد مخابرات با مردم در هر زمينه اي بخصوص اينترنت در يک جمله است: "هميني که هست ميخواي بخواه نميخواي نخواه"

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۰۹:۴۶

با سلام متاسفانه شرکتهاي ارائه دهنده اينترنت در اقدامي هماهنگ، اينترنت نامحدود را ديگر ارائه نميدهند. اين نوع اقدامات به ضرر مصرف کننده است

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۰۹:۵۷

مخابرات اجازه بدهد تمام شرکتهاي اينترنتي در هر منطقه تهران وارد شوند، آن وقت مشخص مي شود کسي از اينترنت مخابرات استفاده مي کند يا نه؟ گاهي سرويس دهي اينترنت مخابرات چنان بد است که صفحه ايسنا هم لود نمي شود!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۲۸

کدوم اینترنت؟ از چی حرف می زنید؟ ما باید خودمان را با کجای دنیا مقایسه کنیم؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۷

مگه با اين کابل نوري شرکت ديگه اي اينترنت اي دي اس ال ميدهد....

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۲:۵۰

معلومه که نه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۳:۵۷

نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه ...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۴:۰۳

خدا نکنه به مشکل بربخوري زنگ بزني که کمکت کنن. يه جوري حرف ميزنن که انگار مال باباشون رو بهشون بدهي داريم. سرعت هم که فاجعه است! بخواهي يه صفحه باز کني، يه ایميلي چک کني! بايد صبح ساعت 6 بزني شايد غروب يه فرجي بشه! دلش برات بسوزه و باز بشه تازه اگه بچه خوبي باشي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۴:۰۷

ما adsl داريم. خيلي خوبه اما فوق العاده گرونه. براي ما با سرعت 525 ماهي 60 تومن ميشه تازه اونم با مراعات کردن در استفاده. ميخواستم از مخابرات بگيرم هر بار به 2020 زنگ زدم حتي بعد 40 دقيقه انتظار به اپراتوار وصل نشد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۴:۲۴

اين جملش روح و روان آدمو بهم ميريزه که گفته :وي درباره اين که چند درصد مردم از اينترنت مخابرات رضايت دارند اظهار کرد: از نظر من به طور نسبي 75 درصد مشترکان اينترنت مخابرات از سرويسي که دريافت مي کنند رضايت دارند چرا که اگر غير از اين بود سرويسهاي خود را باز مي گردانند، به خدا مجبوریم. ميدونیم همينه که هست. اگه اعتراض کنیم همينو هم ميگيرن، نميدونم چرا اين امارا از کجا میاد که میگن 75% راضين!!! تو همون سايتشون نظر سنجي بزارن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۵:۴۴

پولو خوب ميگيرن ولي خدمات خوب نميدن.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۶:۰۱

دورغ‌گويي بد است. اين آمارها را توي خواب مي‌بينند و پخش مي‌کنند. آخر کجاي دنيا اينترنت به اين کندي وجود دارد. وضع افغانستان با اين که اين همه تررويست توي آنجاست از نظر سرعت اينترنت بهتر است. آخر چرا براي دانلود يک مگ بايد يک ساعت اينترنت طول بدهد. خودتان را گول ميزنيد يا مردم را؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۶:۵۹

عجیب امار باور نکردنيه !!! اين مردم راضي کجاند مانمي بينميم بما هم نشون بديد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۷:۱۴

اينترنت سرعت بسيار کمی دارد. فقط پول ميگيرن! يه صفحه روزنامه را باز نميکنه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۹:۳۲

آقا داغونه اين 2020 !بنده خدا راست ميگه من موقعي که مي خواستم اينترنتم رو وصل کنم بدون گرفتن هيچ مدرکي دو دقيقه اي برام وصل کردن ولي وضعيت مزخرفش با اون مرتب قطع شدناش رو ديدم درخواست جمع آوري دادم! چشتون روز بد نبينه 4 ماه طول کشيد تا قطع کردن! فقط دو ماه پول اينترنت دادم بدون اينکه حتي يه بيت استفاده کرده باشم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۲۰:۴۷

اينستاگرام با فيلترشکن باز ميکنه اما بدون اون نه ، حالا هي بگن به فيلترينگ هوشمند ربطي نداره، خب کار بلد نيستيد دست نزنيد ديگه :((

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۲۰:۵۳

اينترنت مخابرات فقط و فقط يک کلام خيلي افتضاحه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۲۰:۵۶

بابا بخدا قسم پدرمون در امد! ما تو شهريار چاره‌اي جز استفاره از اينترنت مخابرات نداريم. بيچارمون کردن بس که قطي داره هرچي هم به زنگ مي زني از سر خودشون باز مي کنن! آخر گفت هميني که هست! ناراحتي برو پولتو پس بگير!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۰۹:۰۸

اينترنت هم مگه داره !!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۰:۵۰

يعني معاون تجاري مخابرات نميدونه که درصد رضايت مشتريو با درصد پس دادن سرويس اندازه نميگيرن ؟ نمی تونن نظرسنجی کنن؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۱:۰۵

اينترنت مخابرات کند،کند...يعني ابرو ريزيه ها، اينترنت ملي بياد چه کنيم!!!!!!!!والا ما که فقط دلمون خوشه اينترنت داريم وگرنه نداريم به خدا...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۰۹:۴۰

منم درمورد محبوبيت خودم توي دوستان وفاميل ها ونزديكان نظرسنجي كردم، 99درصد به من راي مثبت دادن! باور نداريد؟ بريد ازخودشون بپرسيد!!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۱۵:۵۸

داغونه ولي خوبه!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۲۳:۵۶

بايد بگم ده درصد از ما از اينترنت راضی هستیم. ما از افغانستان هم بدبخت تريم! کفش کهنه در بيابان غنيمت است، بخاطر اينه که اينترنت را پس نميديم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۴ ۰۸:۵۰

اينترنت مخابرات بد بد است مرتب تايم اوت است ميره و مياد. من يکي دو سال است که براي مادر و پدر پيرم اينترنت گرفتم که فقط بيايند از طريق اسکايپ نوه ها و بچه ها را ببينند و دلشان باز شود متاسفانه هرموقع که سعي ميکنم برايشان باز کنم پشيمان مي شوم و ميروم سراغ تلفن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۴ ۰۹:۳۲

نه به هيچ وجه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۴ ۱۸:۰۴

اينکه سرعت اينترنت خيلي پايين هست و هزينه خيلي زياد شکي نيس اما يک مشکل ديگه اي هم که با اينترنت مخابرات داريم اينکه شب ها و در زمان دانلود رايگان عملا سرعت اينترنت اينقدر پايين مياد که حتي نميشه ايميل زد اي کاش شرکت مخابرات 2 نوع مختلف سرويس ارائه بده که يکي دانلود رايگان داشته باشه و ديگري نه، و کساني که دانلود رايگان نميخوان ديگه شب‌ها با افت سرعت مواجه نشن مني که تا حالا هيچ وقت از دانلود رايگان استفاده نکردم و نمي کنم چرا بايد تاوان بدم؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۰۱:۳۷

adsl شرکتي بگيرين بابا. این کيلو چنده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۰۸:۴۸

بر روي تمام قبضهاي زمستان کذشته براي تشويق به خريد اينترنت مخابرات: سرعت دو برابر و دانلود شبانه رايگان نوشته بود و ما ثبت نام کرديم. اما حالا و پس از ديدن قبض ديديم که هيچ کدام از آنها رعايت نشده و وقني اعتراض کرديم اپراتور بداخلاق 2020 ميگويد آن طرح اصلا اجرا نشده!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۱۵:۳۱

خدمات که انحصاري و دولتي باشه همينه .

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۶ ۱۵:۱۶

سلام، ساکن منطقه سهروردی جنوبی هستم، منطقه ۸ مخابرات (شهید بهشتی) با پیش شماره ۸۸۴۹ متاسفانه به هیچ شرکت خصوصی اجازه فعالیت در این منطقه رو نمیدن و‌ اجبارا سرعت ۴ مگابیت از مخابرات گرفتم و یک مودم ۱ میلیون تومانی زایکسل از بازار خریدم. کیفیت و سرعت افتضاحه سرعت میانگین زیر ۱ مگابیت هستش و مرتب قطع و وصل میشه. پشیمون شدم، مخصوصا از هزینه مودم. ولی به ترتیب رایتل، همراه اول و ایرانسل خوب جواب میده.