• پنجشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94012710639
  • خبرنگار : 71460

هامان: رئال را فراموش کنید، کلوپ به منچسترسیتی می‌رود

هامان: رئال را فراموش کنید، کلوپ به منچسترسیتی می‌رود

دتمار هامان می‌گوید یورگن کلوپ تیم بعدی خود را انتخاب کرده و قرار است به منچسترسیتی برود.

دتمار هامان می‌گوید یورگن کلوپ تیم بعدی خود را انتخاب کرده و قرار است به منچسترسیتی برود.

به گزارش ایسنا، یورگن کلوپ سرمربی جوان آلمانی پس از هفت فصل حضور در دورتموند در نهایت تصمیم گرفت تا در پایان فصل این تیم را ترک کند. کلوپ در دورتموند عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با این تیم قهرمانی در بوندسلیگا و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

پس از خبر رفتن کلوپ از دورتموند در پایان فصل، زمزمه‌های زیادی درباره آینده این مربی و تیم بعدی او به گوش رسیده است. در حالی که ابتدا از رئال مادرید به عنوان جدی‌ترین گزینه برای جذب کلوپ، صحبت به میان آمده بود، دتمار هامان فوتبالیست آلمانی سابق لیورپول و منچسترسیتی عنوان کرد کلوپ فصل اینده در لیگ برتر و تیم منچسترسیتی مربیگری خواهد کرد.

هامان با تمجید از کلوپ گفت: آنچه او در دورتموند انجام داد بی‌نظیر بود. او مربی بسیار محترمی بود و دانش بسیار خوبی دارد. علاوه بر آن انگلیسی را به خوبی صحبت می‌کند و شانس زیادی برای رفتن به منچسترسیتی دارد. کلوپ اصلا به ترس اعتقاد ندارد و فوتبال هجومی را از خود نشان می‌دهد و من مطمئن هستم او فصل آینده در اتحاد مربیگری خواهد کرد. او بارها به من گفته است که لیگ برتر را دوست دارد و دوست دارد در این لیگ به مربیگری ادامه دهد.

هامان ادامه داد: من هم این خبر را خوانده‌ام که رئال مادرید به دنبال اوست ولی باید این را فراموش کنید. او به رئال نخواهد رفت و فصل آینده در منچسترسیتی خواهد بود. او هر جا که بوده رابطه خوبی با بازیکنان داشته و سعی می‌کند آنچه از بازیکنانش که می‌خواهد را به خوبی به آنها بگوید. شیوه مربیگری کلوپ بیشتر با منچسترسیتی جور در می‌آید تا تیمی مثل رئال مادرید. خیلی دوست دارم او را در منچسترسیتی ببینم چرا که دوران پیگرینی نیز در این تیم به سر آمده است.

یورگن کلوپ در نشست خبری خود خود عنوان کرد که نمی‌خواهد یک فصل استراحت کند و تیم آینده خود را به زودی اعلام خواهد کرد. در صورتی که منچسترسیتی در رقابت با لیورپول بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، احتمال حضور این مربی آلمانی روی نیمکت منچسترسیتی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha