• سه‌شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94012509004
  • خبرنگار : 71419

میرزاجانپور: حرف زدن دردی را دوا نمی کند/ باید پیشرفتمان را در عمل نشان دهیم

میرزاجانپور: حرف زدن دردی را دوا نمی کند/ باید پیشرفتمان را در عمل نشان دهیم

قدرتی زن تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین گفت: هدف من و همه بازیکنان موفقیت در لیگ جهانی و پیروزی مقابل غول های جهان است تا دل مردم شاد شود.

قدرتی زن تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین گفت: هدف من و همه بازیکنان موفقیت در لیگ جهانی و پیروزی مقابل غول های جهان است تا دل مردم شاد شود.

مجتبی میرزاجانپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ما بعد از تعطیلات به اردوی تیم ملی ملحق شدیم. قدری از نظر بدنی افت کرده‌ایم اما به تدریج به آمادگی قبلی خود برمی گردیم. انشالله این روند ادامه داشته باشد. انتظارات از همه بازیکنان و خود من خیلی بالاست. نسبت به چند سال قبل پیشرفت زیادی کرده‌ایم و حالا باید برای حفظ این جایگاهی که بدست آورده ایم تلاش کنیم. البته خود من استرس ندارم که خوب بازی می‌کنم یا بد کار می‌کنم. می‌روم تا در میدان مسابقه تمام تلاش خود را به کار ببندم و برای تیم ملی مفید باشم. امیدوارم بتوانیم به تیم کمک کنیم و برای والیبال ایران مفید باشیم. دست به دست هم دهیم و مثل سال قبل برای موفقیت بجنگیم، بردهای خوبی بیاوریم و همچنان شگفتی ساز باشیم. هدف اصلی ما شاد کردن دل مردم است.

وی افزود: قطعا نسبت به چند سال گذشته با فکرتر کار می کنیم. خیلی از بازیکنان حالا دیگر تجربه بالایی از رویارویی با تیم های بزرگ دارند. خودم هم حس می کنم که نسبت به چند سال قبل بهتر شده ام. باید در عمل نشان دهیم که می خواهیم پیشرفت کنیم. اینکه به حرف زدن بسنده کنیم، دردی را دوا نمی کند. باید در میدان مسابقه توانایی های خود را ثابت کنیم. هدفم در تیم ملی این است که تلاش کنم و خودم را در زمین خیلی خوب نشان دهم. باید خودم را در میدان های بزرگ خوب نشان دهم.

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: همه حریفان ما در لیگ جهانی غول های والیبال دنیا هستند. باید مقابل حریفان خود خیلی خوب و کم اشتباه کار کنیم تا پیروز شویم. مخصوصا خیلی مهم است که در ایران به موفقیت برسیم. باید امتیاز بازی های تهران را بدست بیاریم تا به صعود امیدوار باشیم.

میرزاجانپور درباره پیشنهادهای باشگاهی نیز گفت: الان هدفم فقط تیم ملی است و بعد از آن به قرارداد باشگاهی سال آینده فکر می‌کنم. باید ابتدا با بزرگترهایم در این باره مشورت کنم. هرچه صلاح باشد پیش می آید. الان فقط هدفم تیم ملی است. به قول والیبالی ها پیشنهاد باشگاهی می آید. درباره فنرباغچه هم باید بگویم که به مشکل مالی خوردیم. آن ها ابتدا رقمی را پیشنهاد دادند اما پای قرارداد رسمی درصدی را کم کردند. من هم ناراحت شدم و اصلا نرفتم در آن باشگاه بازی کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۰:۰۹

مطمئنم باز هم در ليگ جهاني 2015کم نمي آوريد.