• سه‌شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94012508955
  • خبرنگار : 71460

آنچلوتی: در فکر یازدهمین قهرمانی در اروپا هستم

آنچلوتی: در فکر یازدهمین قهرمانی در اروپا هستم

کارلو آنچلوتی با تمجید از دیگو سیمئونه، او را بهترین مربی جهان توصیف و ابراز امیدواری کرد رئال مادرید به یازدهمین قهرمانی در اروپا برسد.

کارلو آنچلوتی با تمجید از دیگو سیمئونه، او را بهترین مربی جهان توصیف و ابراز امیدواری کرد رئال مادرید به یازدهمین قهرمانی در اروپا برسد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید و آتلتیکومادرید امشب (سه‌شنبه) در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان می‌روند.

کارلو آنچلوتی که کارنامه ضعیفی برابر دیگو سیمئونه دارد پیش از این دیدار به تمجید از سرمربی آرژانتینی پرداخت و گفت: هر بازی مشکل خاص خودش را دارد و برای هر بازی باید تفکر خاصی داشت. شکست‌هایمان مقابل اتلتیکو همیشه در شرایطی متفاوت بدست آمدند. مشکل است بتوان گفت چه اتفاقی رخ داده است اما من این روند را بررسی کردم. این بار در دو بازی رفت و برگشت مقابلشان قرار می‌گیریم. شاید حتی کسب دو تساوی برای صعود هم کافی باشد. بازی مشکلی در پیش است. آنها تیمی هستند که از دقیقه یک تا 90 می‌جنگند و این ویژگی بارز آنهاست.

او درباره شرایط گرت بیل برای این بازی گفت: بیل در شرایط خوبی است. او مثل کل تیم آماده است. قبل از بازی ترکیب را مشخص می‌کنم. همه بازیکنان آماده و سرحال هستند. نقشه تیمی ما مثل همیشه است و به دنبال استفاده از سرعت خواهیم بود. اگر بیل آماده نباشد بازی می‌کند. ترکیب خوبی در اختیار داریم و هر بازیکنی که آماده نباشد جایش را به بازیکنی دیگر می‌دهد. گرت بیل یک فصل بی نظیر را داشت و امسال هم خوب بوده است. او سال قبل در دو فینال گل زد و این برای پایان فصلمان خیلی مهم بود. حضورش در مقطع پایانی فصل خیلی مهم است.

کارلتو ادامه داد: مقابل اتلتیکو دچار وسواس روحی نمی‌شویم. تمام تمرکزمان روی مرحله یک چهارم نهایی است. هدفمان پیروزی مقابل اتلتیکو نیست. هدفمان یازدهمین قهرمانی در اروپاست. این یک بازی بسیار برابر خواهد بود و ۵۰ درصد شانس داریم اما تفکرمان عوض نمی‌شود.

این مربی ایتالیایی درباره همتای خود در آتلتیکو گفت: سیمئونه را به خوبی می‌شناسم و برای او احترام زیادی قائل هستم. به نظرم او یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان است و موفقیت‌هایش در آتلتیکو این موضوع را اثبات می‌کند.

او در پایان درباره امتیاز از دست دادن بارسلونا برابر سویا گفت: بازی را ندیدم. به سینما رفتم تا از تماشای فیلم لذت ببرم و خبر نداشتم که چه اتفاقی افتاده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha