• دوشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94012408328
  • خبرنگار : 71419

میکائیل تاجر: والیبال عشق من است

میکائیل تاجر: والیبال عشق من است

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز پس از دعوت به اردوی تیم ملی و تمرین در ترکیب تیم ملی "الف" گفت: انتظار داشتم که خیلی زودتر به تیم ملی دعوت شوم به هر حال والیبال عشق من است و تلاش می کنم تا هر روز بهتر شوم.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز پس از دعوت به اردوی تیم ملی و تمرین در ترکیب تیم ملی "الف" گفت: انتظار داشتم که خیلی زودتر به تیم ملی دعوت شوم به هر حال والیبال عشق من است و تلاش می کنم تا هر روز بهتر شوم.

میکائیل تاجر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شخصا در سالی که در ترکیب پیشگامان کویر یزد بودم و همچنین سالی که در متین ورامین بازی می کردم، جزو بازیکنان تاثیر گذار بودم و انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم. حالا نمی‌دانم در آن زمان چه اتفاقی افتاد اما خوشحالم که بالاخره در اردوی تیم ملی هستم. من همیشه تلاش می‌کنم تا در والیبال پیشرفت کنم. والیبال عشق من است. امسال در ترکیب تیم شهرداری تبریز سعی کردم بهترین بازی‌هایم را ارائه دهم. واقعا سال خیلی خوبی داشتم و خیلی خوشحالم.

وی افزود: از نظر بدنی شرایط خوبی دارم. نسبت به سال های قبل خیلی وزن کم کردم. تمرینات خوبی را انجام دادم. البته کلا استعداد چاقی ام خوب است. پارسال حدود هشت کیلو وزن کردم و به فرم ایده آل رسیدم.

بازیکن تیم شهرداری تبریز گفت: راستش من در تعطیلات بعد از لیگ برتر استراحت کردم اما تا حدودی هم تمریناتم را ادامه دادم. ما در طول فصل هم خیلی سخت تمرین کردیم و در نهایت هم سوم شویم. بعد از لیگ به شهر خودم گنبد رفتم و مدتی استراحت کردم. با شروع تمرینات تیم ملی هم کار را سبک آغاز کردیم. هفته اول اصلا پرش نداشتیم. حالا به تدریج کارها سنگین تر می شود. امیدوارم رفته رفته به شرایط آرمانی برسم و در ترکیب اصلی تیم ملی باشم.

تاجر تاکید کرد: انگیزه و هدف اصلی همه بازیکنان این است که در ترکیب تیم ملی بازی کنند. حالا یکی مثل من اصلا این شانس را نداشته است اما مطمئن هستم حتی فردی که 10 سال سابقه پوشیدن این پیراهن را دارد، باز هم دوست دارد که در ترکیب ثابت باشد. این حد یک ورزشکار حرفه‌ای است. من هم خیلی دوست دارم در لیگ جهانی امسال بازی های خوبی انجام دهم.

وی در پایان گفت: تیم ایران در گروه بسیار سختی قرار دارد اما فکر می کنم والیبالیست های ایرانی پیش از این نشان داده اند که پتانسیل زیادی دارند. همدلی و رفاقت بازیکنان بسیار زیاد است. باید تلاش کنیم تا به مرحله نهایی لیگ جهانی امسال برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha