• یکشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94012307532
  • خبرنگار : 71419

حریفان ایران در لیگ جهانی والیبال هنوز ناشناخته‌اند

حریفان ایران در لیگ جهانی والیبال هنوز ناشناخته‌اند

آنالیزور تیم ملی والیبال ایران در حاشیه اردوهای آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ جهانی گفت: با توجه به اینکه اردوی سایر حریفان ایران از دو هفته دیگر آغاز می شود، هنوز اطلاعات کاملی از ترکیب جدید آنها نداریم.

آنالیزور تیم ملی والیبال ایران در حاشیه اردوهای آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ جهانی گفت: با توجه به اینکه اردوی سایر حریفان ایران از دو هفته دیگر آغاز می شود، هنوز اطلاعات کاملی از ترکیب جدید آنها نداریم.

نوید مشجری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی کواچ در هفته اول بیشتر روی آمادگی جسمانی بازیکنان کار شد. خیلی روی بحث‌های تاکتیکی تاکید نداشتیم. هفته آینده کارهای شش به شش و گروهی تیم شروع می شود. فعلا مشکلی نیست و همه چیز خیلی خوب است. خوشبختانه از نظر بدنی هم شرایط مطلوب است و با توجه به تعطیلاتی که بعد از لیگ برتر داشتیم، به نظر می‌رسد که بازیکنان شرایط خوبی دارند. همین که در شروع تمرینات به جز غفور مصدومیت جدی نداریم خوب است.

وی افزود: همین که نزدیک به 40 نفر در هر دو تیم الف و ب بازی می کنند نشان می دهد که کواچ به حضور نیروهای جوان در تیم ملی اعتقاد دارد. چند بازیکن داشتیم که در پست های سرعتی زن و لیبرو عملکرد خیلی خوبی در لیگ داشتند و می توانند در آینده برای والیبال ایران مفید باشند. امسال هم با توجه به مصدومیت امیر غفور ممکن است شاهد حضور بازیکنانی در این پست باشیم. البته من از وضعیت مصدومیت امیر غفور اطلاع دقیقی ندارم. امیدوارم که به لیگ جهانی برسد. اما اگر یک درصد هم نتواند به لیگ جهانی برسد باید جایگزین مناسبی برای او داشته باشیم.

آنالیزور تیم ملی درباره تیم های حریف هم گفت: اردوی تیم های ملی خارجی معمولا از اواسط اردیبهشت آغاز می شود. هنوز ترکیب آنها را به طور دقیق نمی دانیم. من فقط در خبرها از ترکیب تیم روسیه مطلع شدم. از سایر تیم ها هنوز اطلاعات کاملی در اختیار نداریم. چند بازیکن از لهستان خداحافظی کردند اما به نظرم باقی تیم ها تغییرات زیادی نخواهند داشت.

مشجری درباره پیش بینی نتایج در مسابقات پیش رو گفت: انتظارات از تیم ملی والیبال ایران هر سال بالاتر می رود. ما هم سال به سال نتایج بهتری می گیریم. امسال هم با توجه به گروه سختی که در لیگ جهانی داریم، صعود از گروه می تواند موفقیت بزرگی به شمار آید. تنها دو تیم از دور مقدماتی لیگ جهانی صعود می کنند. تیم‌هایی نظیر روسیه و لهستان در گروه ما هستند و بازی برابر آن ها آسان نیست. در مسابقات قهرمانی آسیا هم باید طلا بگیریم. این افتخار کمی نیست. مسابقات جام جهانی والیبال هم تورنمنت خاصی است. با توجه به اینکه هر تیم باید 11 بازی پشت سر هم با همه حریفان انجام دهد و تنها دو تیم برتر به المپیک می روند، کار بسیار دشوار است. ما در دوره قبل رتبه نهم را در مسابقات جام جهانی بدست آوردیم. اگر بتوانیم در بین شش تیم برتر قرار بگیریم خیلی عالی است. اگر هم سهمیه المپیک بگیریم که خیلی خوب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha