• شنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94012207105
  • خبرنگار : 71533

اسدالله کبیر: هدف اصلی ما حفظ جایگاه‌ فعلی‌ در جدول است

اسدالله کبیر: هدف اصلی ما حفظ جایگاه‌ فعلی‌ در جدول است

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مهم‌ترین هدف ما در هفته‌های آتی لیگ حفظ جایگاه‌مان در جدول است و برای رسیدن به این هدف شانس زیادی داریم.

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مهم‌ترین هدف ما در هفته‌های آتی لیگ حفظ جایگاه‌مان در جدول است و برای رسیدن به این هدف شانس زیادی داریم.

اسدالله کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص بازی‌های دشوار تیمش تا پایان فصل، اظهار کرد: در بازی‌های خود در مقابل تیم‌هایی مثل پتروشیمی بندر امام (ره) و مهرام تهران تلاش خواهیم کرد با روحیه جنگندگی مقابل‌شان ظاهر شویم، ولی حتی اگر در برابر این تیم‌ها هم شکست بخوریم باز هم شانس داریم تا جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.

او درباره بازی تیمش مقابل پمینای اصفهان در جریان هفته‌ یازدهم لیگ نیز گفت: ما مقابل پمینا که جمعی از بازیکنان ماهان و ذوب آهن را با خود دارد و از بازیکنان خارجی هم بی‌بهره نیست، بازی خیلی خوب و هماهنگی ارائه دادیم و مخصوصا در دفاع خوب ظاهر شدیم. هم مهره‌های اصلی و هم نیمکت‌نشینانمان که به بازی وارد شدند همگی به برد ما کمک کردند. هر چند اشتباهات تیم پمینا در پرتاب پنالتی‌هایشان نیز در این رابطه تاثیر خود را داشت.

کبیر در پاسخ به این پرسش که چرا شهرداری گرگان در بازی‌های دشوارش در لیگ، نتایج مناسبی نمی گیرد، گفت: این تیم‌ها از بازیکنان ملی استفاده می‌کنند، در حالی که ما بازیکن ملی نداریم. از طرفی این تیم‌ها هزینه‌های بیشتری می‌کنند و از بازیکنان خارجی توانمندتری استفاده می‌کنند و در نهایت کادر بهتری دارند و به همین خاطر هم نتایج بهتری می‌گیرند.

او در این باره ادامه داد: برای بهتر عمل کردن کادرفنی لازم است ابزار کار آنها هم فراهم باشد. یکی از مهم‌ترین این ابزارها بازیکنان تیم است. اگر بازیکنان هر تیمی کاملا هم سطح باشند و به راحتی جایگزین هم شوند کادرفنی نگران آسیب‌دیدن یک یا دو بازیکن خوبش نیست، چرا که می‌داند همه بازیکنان به خاطر هزینه‌های مناسب و سرویس دهی کافی، در سطح مناسبی هستند و به راحتی می‌توانند جای یکدیگر را پر کنند.

او در پایان به مساله خرید بازیکن خارجی برای لیگ نیز اشاره کرد و گفت: اگر بسکتبال ما رشد کرد و به مسابقات جهانی و المپیک راه یافت سهم بازیکنان توانمند خارجی و برخورد و مواجه بازیکنان‌مان با آنها را نباید نادیده گرفت، اما این موضوع به این معنی نیست که تمام توان یک تیم محدود به بازیکنان خارجی‌اش شود و بازیکنان دیگر در حاشیه باشند، بلکه باید هم بازیکنان خارجی و هم داخلی با یکدیگر هماهنگ شوند.

انتها‌ی‌ پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha