• چهارشنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۴:۳۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 94011905413
  • خبرنگار : 71186

دستورالعمل جدید خدمات پس از فروش خودرو ابلاغ شد

دستورالعمل جدید خدمات پس از فروش خودرو ابلاغ شد

دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو از ابلاغ دستورالعمل جدید شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو خبر داد.

دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو از ابلاغ دستورالعمل جدید شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو خبر داد.

عباسعلی غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: این دستورالعمل جدید، ویرایش چهارم دستورالعمل خدمات پس از فروش صنعت خودرو است.

وی با بیان این‌که در این دستورالعمل ضوابط ارزیابی سطح کیفی خدمات پس از فروش صنعت خودرو سخت‌گیرانه‌تر شده است، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این دستورالعمل شاهد افزایش سطح کیفی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو خواهیم بود.

دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: تمرکز دستورالعمل جدید بر جلب رضایت مشتریان است به همین دلیل علاوه بر رده‌بندی‌های پیشین مبنی بر وجود نمایندگی‌های سطح یک، دو و سه ایجاد نمایندگی‌های ممتاز نیز در آن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: نمایندگی‌های ممتاز که ایجاد خواهند شد، خدماتی فراتر از سایر نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ارائه داده و تجهیزات کامل‌تر و خاص‌تری خواهند داشت.

غیاثی با بیان این‌که این دستورالعمل در ابتدای سال جدید به تمام شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان ابلاغ شده است، تصریح کرد:‌ با اجرای این دستورالعمل نمایندگی‌هایی که کیفیت خدمات پس از فروش خود را ارتقا دهند تشویق شده و با نمایندگی‌های کم کار برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha