• سه‌شنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94011804919
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

حضور شهنازی در مراسم روز جهانی تنیس روی میز در اصفهان

قائم مقام کنفدراسیون پینگ پنگ آسیا، گفت: فیلم مراسم برگزار شده از مراسم روز جهانی تنیس روی میز در اصفهان را در اجلاس آینده کنفدراسیون آسیا به نمایش خواهم گذاشت.

قائم مقام کنفدراسیون پینگ پنگ آسیا، گفت: فیلم مراسم برگزار شده از مراسم روز جهانی تنیس روی میز در اصفهان را در اجلاس آینده کنفدراسیون آسیا به نمایش خواهم گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، شاهرخ شهنازی روز گذشته (دوشنبه) در مراسم روز جهانی تنیس روی میز که در مجاورت پل تاریخی خواجوی اصفهان برگزار شد با بیان اینکه قلب ما در اصفهان به ودیعه گذاشته شده است، اظهارکرد: فدراسیون جهانی با هماهنگی سازمان ملل 17 فروردین را به عنوان روز جهانی تنیس روی میز که سابقه‌ای 80 ساله در جهان دارد انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه فیلم مراسم امروز را در اجلاس آینده کنفدراسیون آسیا به نمایش خواهم گذاشت، عنوان‌کرد: در این مراسم می‌توانیم شعار امسال را که همدلی و هم زبانی است را به منصه ظهور برسانیم تا این ورزش محبوب در میان خانواده‌ها جا باز کند و بچه‌ها بیشتر به سمت این رشته سوق پیدا کنند.

شهنازی اضافه‌کرد: همه افراد یا در سطح قهرمانی و یا به صورت تفریحی پینگ پنگ کار کرده‌اند و تقریبا هیچ ایرانی وجود ندارد که این رشته را امتحان نکرده باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: اگر امروز در کنار پل خواجو با امنیت چنین روزی را جشن می‌گیریم تنها به دلیل از خود گذشتگی شهداست، همانگونه که می‌دانید کشورهای اطراف ایران با جنگ و ناامنی رو به رو هستند، اما ما در ایران در کمال آرامش چنین مراسمی را برگزار می‌کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به باشگاه‌های ورزشی اصفهان، تصریح‌کرد: من هم سپاهانی‌ام و هم ذوب آهنی و اعتقاد دارم رگ حیاتی ورزش استان وابسته به این دو باشگاه است، البته بقیه باشگاه‌ها نیز زحمت زیادی می‌کشند.

شهنازی در پایان آرزوی موفقیت برای دیپلمات‌های کشورمان کرد و گفت: امیدوارم دیپلمات‌های کشور ما در صحنه بین المللی موفق باشند تا بتوانیم آینده‌ای موفق تر را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha