• سه‌شنبه / ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 94011102073
  • منبع : نمایندگی قزوین

بازدید بیش از یک میلیون مسافر و گردشگرخارجی از قزوین

بازدید بیش از یک میلیون مسافر و گردشگرخارجی از قزوین

ایسنا/قزوین استاندارقزوین از تردد بیش از 5 میلیون خودرو، بازدید یک میلیون مسافر و هزار و 200 گردشگر خارجی از جاذبه‌های استان قزوین طی 10 روز گذشته خبر داد.

استاندارقزوین از تردد بیش از 5 میلیون خودرو، بازدید یک میلیون مسافر و هزار و 200 گردشگر خارجی از جاذبه‌های استان قزوین طی 10 روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین اظهار کرد: بیش از هزار و 500 نفر مسافران و گردشگران پس از بازدید از مراکز دیدنی استان، در هتل‌ها، کمپ‌ها، مدارس و سایر مکان‌های استان قزوین اقامت یافتند.

وی با اشاره به اینکه امسال، سهم استان قزوین از مسافران و گردشگران نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، ادامه داد: طی 10 روزه نوروز امسال بیش از هزار و 200 گردشگر خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، چین، روسیه و ترکیه از مکان‌های دیدنی استان بازدید کردند.

روزبه با بیان اینکه، تلاش‌های لازم برای جلب رضایت گردشگران و مسافران نوروزی در استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: از نیمه دوم سال 93 با تشکیل ستاد سفرهای نوروزی استان 2 هزار و 500 نفر نیز به صورت 24 ساعته به برنامه ریزی و فراهم آوردن تمهیدات مناسب برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی بسیج شدند و بازدیدهای مستمر نیز بطور رسمی، غیررسمی و سرزده از نحوه فعالیت آن‌ها صورت گرفته است و در گفت و گویی که با مسافران و گردشگران انجام شد، میزان رضایت نسبی خود را از خدمات رسانی اعلام کردند.

وی افزود: برای نخستین بار، جشنواره ملی بازی چوگان در 11 و 12 فروردین در استان قزوین برگزار می‌شود که این امر با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در احیای بازی‌های بومی و ملی انتخاب شده است.

استاندار قزوین در ادامه از مسافران، گردشگران نوروزی و علاقه‌مندان در سراسر کشور خواست تا از این جشنواره دیدن کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha