• یکشنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93121710153
  • خبرنگار : 71460

صعود بارسلونا به صدر جدول لیگا با هنرنمایی مسی

صعود بارسلونا به صدر جدول لیگا با هنرنمایی مسی

بارسلونا با برتری پرگل برابر رایووایکانو به صدر جدول لیگا صعود کرد.

بارسلونا با برتری پرگل برابر رایووایکانو به صدر جدول لیگا صعود کرد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و ششم لیگا با برگزاری 2 دیدار ادامه یافت که در مهم ترین بازی بارسلونا در خانه پذیرای تیم رایووایکانو بود و موفق شد با نتیجه 6 بر یک برابر این تیم به پیروزی برسد تا به صدر جدول لیگا صعود کند.

بارسلونا در حالی برابر رایووایکانو به میدان رفت که با شکست رئال‌مادرید برابر بیلبائو روحیه گرفته بود و از همان ابتدا برای باز کردن دروازه حریف خود انگیزه داشت تا این که در دقیقه 5 توانست با هوشیاری لوئیس سوآرس به گل برسد.

پاس زیبای ژاوی در دقیقه 5 سوآرس را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم اروگوئه ای نیز به زیبایی دروازه رایووایکانو را باز کرد. بارسایی‌ها در ادامه با صبر و حوصله خودشان را به دروازه حریف نزدیک کردند ولی نتوانستند دروازه رایووایکانو را باز کردند تا نیمه نخست با برتری یک گلی بارسا به پایان برسد.

بارسایی‌ها در نیمه دوم نیز بازی خوب خودشان را ادامه داده و موفق شدند در دقیقه 49 به گل دوم برسند. این بار جرارد پیکه موفق شد با شوت خود گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه بارسا صاحب یک ضربه پنالتی نیز شد. خطای مدافع رایووایکانو روی لوئیس سوآرس باعث شد تا آبی و اناری‌ها به یک پنالتی برسند و تیتو مدافع رایووایکانو نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. این بار لیونل مسی پنالتی را تبدیل به گل کرد. ستاره آرژانتینی بارسلونا در دقیقه 63 موفق شد گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند تا نشان دهد در آمادگی کامل به سر می برد. این پایان کار برای مسی و بارسلونا نبود. این بار همکاری پدرو و مسی باعث شد تا فوق ستاره آرژانتینی در دقیقه 68 هت تریک کند و گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

بارسلونا در دقیقه 80 مسابقه 10 نفره شد. خطای شدید دنی آلوس در محوطه جریمه روی بازیکن حریف باعث شد تا این بازیکن با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شود و دیدار بعدی تیمش را از دست بدهد و آلبرتو موئنو از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده را جبران کرد. مردان لوئیس انریکه در ادامه باز هم سراپا حمله شدند و در دقیقه 90 توانستند با ضربه لوئیس سوآرس به گل برسند تا این دیدار با برتری 6 بر یک بارسا به پایان برسد و این تیم به صدر جدول لیگا صعود کند.

در جدول رده‌بندی بارسلونا با 62 امتیاز در صدر قرار دارد و رئال مادرید با 61 امتیاز در رده دوم ایستاده است و آتلتیکومادرید با یک بازی کمتر و 54 امتیاز سوم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha