• پنجشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 93120704263
  • منبع : نمایندگی سمنان

کشف راز مرگ 2 برادر ساروی در دامغان

کشف راز مرگ 2 برادر ساروی در دامغان

ایسنا/سمنان راز مرگ مشکوک دو برادر جوان ساروی در حوالی محور دامغان - کیاسر در محدوده استان سمنان کشف شد.

راز مرگ مشکوک دو برادر جوان ساروی در حوالی محور دامغان - کیاسر در محدوده استان سمنان کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، محمدرضا میرزایی، فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران افزود: ساعت 2:30 بامداد پنجشنبه 30 بهمن کشف دو جسد در حوالی روستای " آگره" دامغان به مرکز فوریتهای پلیسی شهرستان اطلاع داده شد و بلافاصله مامورین انتظامی دیباج در محل حاضر شدند. ماموران در ابتدای امر به یک دستگاه وانت مزدای تک کابین که کنار جاده رها شده بود برخورد کردند و بررسی موضوع از همان ابتدا آغاز شد.

وی ادامه داد: با راهنمایی 2 تن از دامداران منطقه که اولین کسانی بودند که موضوع را به پلیس اطلاع دادند 200 متر دورتر از جاده، 2 جسد در داخل کانال عبور سیلاب مشاهده شد. اجساد کشف شده مربوط به دو جوان 31 و 33 ساله اهل استان مازندران بودند. با هماهنگی مرجع قضایی، اجساد متوفیان، منتقل و تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف این پرونده از کسانی که اجساد را پیدا کرده بودند آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: تحقیقات تخصصی از " ت-ط" از چوپانان منطقه و بررسی مجدد صحنه جرم توسط کارآگاهان پلیس به کشف یک قبضه سلاح شکاری از شیار کوهی در همان حوالی انجامید که احتمال می‌رفت 2 برادر با همین سلاح کشته شده باشند. متهم در تحقیقات اعتراف کرد، "پس از مشاهده اجساد، سلاح شکاری که در کنار آنها افتاده بود را با همکاری صاحب کارم برداشته و در کوهستان مخفی کردیم."

میرزایی افزود: در این مرحله از پرونده فرضیه خودکشی این دو برادر برای ماموران پلیس، مطرح و تحقیقات پرونده به این سمت هدایت شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک دامدار 41 ساله نیز در تحقیقات تخصصی پلیس به آشنایی قبلی با متوفیان اعتراف کرد و گفت،" این دو برادر ساروی روز قبل از حادثه نزد من آمدند و یک قبضه سلاح شکاری به همراه چهار گلوله از من خریدند."

وی به تحقیقات تکمیلی پرونده از پدر و مادر متوفیان، اشاره و اضافه کرد: آنان چند روز قبل از حادثه با چاقو مچ دست خود را به قصد خودکشی بریده بودند که با سر رسیدن والدین و تلاش پزشکان نجات یافتند که آثار آن روی مچ دست آنها مشهود بود. در نهایت بنا بر شواهد و آثار موجود در صحنه و همچنین بررسی‌های تخصصی پلیس آگاهی مشخص شد " م-ش" 31 ساله با شلیک گلوله به سر برادرش، وی را به قتل رسانده و با شلیک دوم به سر خودش، خودکشی کرده است. تحقیقفات تکمیلی در این راستا ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، ضمن قدردانی از ماموران پلیس در کشف سریع این پرونده و ابراز تاسف از بروز این حادثه ناگوار به عموم شهروندان توصیه کرد، با برقراری ارتباط مستمر و همراه با محبت با فرزندانتان، با آنان دوست شده و در مراحل مختلف زندگی یاریگر آنها باشید تا اینگونه اتفاقات ناگوار رخ ندهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۲۰:۴۶

اگر قصد خودکشي داشتن چرا رفتن سمنان.خوب همون ساري خودکشي ميکردند