• جمعه / ۱ اسفند ۱۳۹۳ / ۲۱:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93120100374

ملی پوشان تنیس روی میز ایران برای رقابت های جهانی مشخص شدند

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران در رقابت‌های جهانی چین را تشکیل می‌دهند.

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران در رقابت‌های جهانی چین را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران با حضور پینگ بازان برتر برگزار شد و در نهایت تکلیف ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی چین مشخص شد.

پس از این رقابت‌های که طی دو روز برگزار شد، در نهایت مشخص شد که نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی پیراهن تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران را برای رقابت‌های جهانی چین در سال 2015 را می‌پوشند.

در روز نخست این رقابت‌ها که 29 بهمن برگزار شد نیماعالمیان، افشین نوروزی، نوشاد عالمیان و محمدرضا اخلاق پسند به ترتیب جایگاه‌های اول تا چهارم را بدست آوردند.

پس از پایان روز اول این رقابت‌ها و با توافق سایر پینگ‌پینگ بازان، نوشاد عالمیان به دلیل اختلاف زیاد با دیگر حریفان با ارسال نامه‌ای از حضور در مرحله دوم انصراف داد تا اولین نفری باشد که پیراهن تیم ملی را می‌پوشد.

در پایان روز دوم این رقابت‌ها نیز نیما عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی و محمد رضا اخلاق‌پسند رتبه‌های اول تا چهارم را بدست آوردند.

سرانجام پس از دو روز رقابت‌ میان پینگ‌بازان برتر ایران نوشاد عالیمان به همراه نیما عالمیان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی به عنوان ملی پوشان تنیس روی میز ایران راهی رقابت‌های جهانی چین در سال 2015خواهند شد.

پیش از این نیز ندا شهسواری به عنوان تنها ملی پوش بانوان ایران موفق به کسب رتبه نخست در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های جهان چین شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha