• جمعه / ۱ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 93120100343
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

امام جمعه موقت تبریز تأکید کرد

توجه به الزامات «اقتصاد مقاومتی» تنها راه مبارزه با تحریم‌های آمریکایی

توجه به الزامات «اقتصاد مقاومتی» تنها راه مبارزه با تحریم‌های آمریکایی

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با مردم آذربایجان در 29 بهمن‌ماه گفت: توجه به الزامات «اقتصاد مقاومتی» و منویات رهبری تنها راه مبارزه با تحریم‌های آمریکایی است.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با مردم آذربایجان در 29 بهمن‌ماه گفت: توجه به الزامات «اقتصاد مقاومتی» و منویات رهبری تنها راه مبارزه با تحریم‌های آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله «محمدتقی آل‌هاشم» در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه مردم آذربایجان همواره در صحنه‌های سرنوشت‌ساز نظام و انقلاب اسلامی را یاری و حمایت کرده‌اند، اظهار کرد: مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 با تبعیت از آیت‌الله قاضی برای برگزاری مراسم چهلم شهدای قم به خیابان‌ها آمدند و این واقعه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به سمت پیروزی نقش بسیار موثری داشت.

وی در ادامه افزود: هر سال در 29 بهمن‌ماه مردم آذربایجان برای تجدید بیعت با رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی به دیدار رهبری می‌شتابند.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه رهبری در بیانات خود در این دیدار بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید بسیار داشتند، گفت: توجه به منویات رهبری و الزامات اقتصاد مقاومتی تنها راه مبارزه با تحریم‌های آمریکایی است.

آل‌هاشم هم‌چنین مسئولان را به حمایت از تولید داخلی دعوت و خاطرنشان کرد: باید به تولیدات داخلی و مصرف آن‌ها بیشتر بها داده شود و در حد توان از تولیدکنندگان داخلی حمایت به عمل آید.

وی رهانیدن کشور از وابستگی به نفت را عامل پیشرفت کشور دانست و گفت: مسئولان باید تلاش‌های لازم در این جهت را به کار گیرند تا با تکیه بر توان و پتانسیل‌های داخلی بتوانیم بر روی پای خود بایستیم.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود قتل کارگران مسیحی توسط گروهک داعش را بسیار فجیع و وحشیانه دانست و گفت: این واقعه تأسفبار را به جامعه مسیحیت کشور که همواره هم‌پای مسلمانان پشتیبان انقلاب بوده‌اند تسلیت می‌گوئیم.

آل‌هاشم هم‌چنین ضمن گرامی‌داشت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: حجاب و عفاف آن حضرت(س) در آن زمان شهره خاص و عام بود و زنان مسلمان نیز باید حضرت زینب(س) را الگو و اسوه زندگانی خود قرار داده و در حفظ حجاب و عفاف خود که بهترین زینت برای بانوان است کوشا باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha