• جمعه / ۱ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93120100093
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

کمالوند: هیچ تیمی را به لیگ یک نبرده‌ام

کمالوند: هیچ تیمی را به لیگ یک نبرده‌ام

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: جزو مربیانی هستم که هیچ تیمی را به دسته یک نبرده‌ام و ذره‌ای به بقا در لیگ برتر شک ندارم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: جزو مربیانی هستم که هیچ تیمی را به دسته یک نبرده‌ام و ذره‌ای به بقا در لیگ برتر شک ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران اظهار کرد: استقلال تیم بزرگی است و بیشترین نفرات تیم ملی را در اختیار دارد. تمام هدف و برنامه ما برای بازی فردا، این است که به پیروزی برسیم و امیدوارم بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و هر دو تیم، ارائه گر بازی خوب و تماشاگرپسند باشند.

وی افزود: علاوه بر کار بازیکنان و کادر فنی، هواداران نقش مهمی در موفقیت ما در بازی دارند و امیدوارم ورزشگاه را پر کنند و از دقیقه یک تا 90، تیم را تشویق کنند.

کمالوند درباره بخشیده شدن کرار گفت: نمی‌دانم کرار می‌تواند مقابل ما بازی کند یا نه، ولی حضور وی در بازی به ضرر استقلال است، زیرا من وی را به ایران آورده‌ام و هیچ کس به اندازه من راه کنترل کرار را بلد نیست.

وی خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است و تیم خوبی در اختیار دارد، ما نیز با ترکیب جدید مقابل این تیم قرار می‌گیریم و شاید این تغییرات، استقلال را غافلگیر کند و امیدوارم با ارائه بازی زیبا، برنده از میدان خارج شویم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه دیگو اورلاندو اولیویرا به دلیل کشیدگی همسترینگ، فردا نمی‌تواند به میدان برود، گفت: فکر نمی‌کنم مشکل زیادی در مقابل استقلال داشته باشیم و شناخت کافی از این تیم داریم و از نقاط ضعف تیم حریف، نهایت استفاده را خواهیم برد.

وی در خصوص برگزاری بازی در زمین اختصاصی گسترش فولاد نیز اظهار کرد: از شورای تامین، استاندار و نهادهای مربوطه که اجازه دادند بازی در این جا برگزار شود، متشکرم. شرایط ورزشگاه اختصاصی ما بسیار خوب است و فرصت خوبی می‌شود که مردم ببینند زنوزی چه زحماتی برای گسترش فولاد کشیده است.

کمالوند افزود: خوشحالم از اینکه در ورزشگاه خودمان پذیرای استقلال هستیم و امیدوارم هواداران در کمال احترام، شرایطی را به وجود آورند که بازی‌های بعدی هم مقابل استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه برگزار شود.

وی در پایان اضافه کرد: جزو مربیانی هستم که هیچ تیمی را به دسته یک نبرده‌ام و امیدارم با لطف خدا و با حمایت هواداران و اصحاب رسانه، شرایط به گونه‌ای باشد که در لیگ بمانیم، ذره‌ای به بقای تیم در لیگ شک ندارم و امیدوارم بازی با استقلال، آغاز خوبی باشد که با پیروزی مقابل این تیم، وضعیت‌مان بهتر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha