• چهارشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۷:۴۳
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 93112212224

ندا شهسواری: عدم حضور در رقابت‌های بین‌المللی از دست رفتن رنکینگ پینگ‌پنگ را سبب شده است

ندا شهسواری: عدم حضور در رقابت‌های بین‌المللی از دست رفتن رنکینگ پینگ‌پنگ را سبب شده است

بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید عدم اعزام به رقابت‌های بین‌المللی سبب افت کیفیت و قرار نگرفتن در رنکینگ فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ شده است.

بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید عدم اعزام به رقابت‌های بین‌المللی سبب افت کیفیت و قرار نگرفتن در رنکینگ فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ شده است.

ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد عدم حضور بانوان پینگ‌پنگ باز ایران در رده‌بندی فدراسیون جهانی، اظهار کرد: حضور نداشتن در رقابت‌های بین‌المللی سبب شده تا نتوانیم در رنکینگ فدراسیون جهانی حضور داشته باشیم که این مطلب جای تاسف دارد.

او افزود: حضور مستمر در رقابت‌های بین‌المللی سبب ارتقاء کیفیت ورزشکاران ایرانی می‌شود و همین امر می‌تواند جایگاه ما را در رده‌بندی جهانی برترین پینگ‌پنگ بازان بالا ببرد.

ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان ایران با بیان این که در حال حاضر چند ماهی است که در رقابت‌های بین‌المللی حضور نداریم، گفت: متاسفانه علاوه بر تبعیضی که میان بانوان و مردان در فدراسیون تنیس روی میز وجود دارد، خارج شدن از رنکینگ فدراسیون جهانی نیز از نظر روحی و روانی صدمه زیادی را به ما وارد کرده است.

شهسواری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رقابت‌های جام فجر نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور در رقابت‌های جام فجر فکر می‌کنم در رده‌بندی ماه آینده بتوانیم دوباره در جایگاه مناسبی قرار بگیریم. البته رقابت‌های کاپ آسیا را نیز در پیش‌رو داریم که تلاش می‌کنم نتایج خوبی را بگیرم و جایگا‌هم را در رنکینگ بین‌المللی ارتقا دهم.

او افزود: ما برای رسیدن به جایگاه مناسب نیاز به حضور مربیان خارجی و حریفان تمرینی خوب داریم. اگر امکانات و شرایط مناسب فراهم باشد می توانیم جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران خاطر نشان کرد: در رویدادهای بین‌المللی با حریفانی روبرو می شویم که از سطح بالای آمادگی برخوردار هستند. برای این که در برابر این رقیبان بتوانیم عملکرد خوبی را داشته باشیم نیاز به حریفان تمرینی خوب داریم.

شهسواری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به زمانی که برای ورزش قهرمانی می‌گذارد اشاره کرد و گفت: متاسفانه هنوز بحث حقوق ماهیانه ما درست نشده است و این امر فشار زیادی را از نظر روانی به ما وارد می‌کند. بعد از این همه سال حضور در سطح حرفه‌ای پینگ‌پنگ اگر دچار حادثه شویم چه اتفاقی برای ما رخ می‌دهد؟

انتها‌ی‌ پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha