• دوشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ / ۲۱:۳۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93112011734
  • خبرنگار : 71460

دی ماریا: مسی مشکلی برای بازی زیر نظر مورینیو نخواهد داشت

دی ماریا: مسی مشکلی برای بازی زیر نظر مورینیو نخواهد داشت

آنخل دی ماریا می‌گوید ستاره آرژانتینی بارسلونا هیچ مشکلی برای بازی زیر نظر ژوزه مورینیو نخواهد داشت.

آنخل دی ماریا می‌گوید ستاره آرژانتینی بارسلونا هیچ مشکلی برای بازی زیر نظر ژوزه مورینیو نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستن او به چلسی در یک ماه گذشته کم و بیش در رسانه های مختلف به گوش رسیده است. در این بین آنخل دی ماریا همتیمی لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین عنوان کرده است مسی مشکلی برای کار با مورینیو پرتغالی نخواهد داشت.

دی ماریا که در رئال مادربد زیر نظر ژوزه مورینیو کار کرده است در گفت‌وگو با سایت فیفا درباره پیوستن لیونل مسی به چلسی گفت: فکر نمی‌کنم مسی برای کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو مشکلی داشته باشد، ولی فکر می‌کنم خیلی سخت به نظر برسد که مسی بارسلونا را ترک کند.

دی ماریا ادامه داد: خیلی سخت است تا بتوانید در تیمی که در آن به همه چیز رسیده اید و از یک بازیکن ناشناخته به بهترین بازیکن تبدیل شده اید جدا شوید به همین خاطر احتمال جدایی مسی از بارسا کم است.

دی ماریا درباره مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی گفت: این مقایسه بیهوده است و نباید این دو بازیکن را با هم مقایسه کرد. بارها گفته ام این دو بازیکن کاملا متفاوت هستند و هر دو به نحوی بهترین بازیکن محسوب می شوند. اگر من فیفا بودم دو توپ طلا در نظر می گرفتم. یک توپ برای یکی از این دو بازیکن که تلاش کنند و به آن برسند و یکی برای بقیه بازیکنان. مسی بازیکنی است که در لحظه عمل می کند و به یکباره با دریبل یکی، دو بازیکن موقعیت ایجاد می کند در حالی که رونالدو قدرتی است و شوتهای محکمی از فاصله دور می‌زند.

این بازیکن آرژانتینی در پایان گفت: در جام جهانی تلاش زیادی کردیم تا به عنوان قهرمانی برسیم و می توانستیم با برتری برابر آلمان در بازی فینال به این مهم هم برسیم. من در آن دیدار به میدان رفتم و فکر می کنم خواست خدا بود که در دیدار فینال حضور نداشته باشم. درست است که در دیدار نهایی حضور نداشتم ولی این بازی بزرگترین افتخار ورزشی من بوده است. از بچگی در رویای خود می دیدیم که تیمم به فینال جام جهانی برسد. اگر مصدومیت نداشتم این جام خیلی بهتر برای من به پایان می رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha