• شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93111106062

ایران بهترین جایی است که در آن مربی‌گری کرده‌ام اما...

کی‌روش: با این شرایط نمی‌توانم ادامه دهم

کی‌روش: با این شرایط نمی‌توانم ادامه دهم

سرمربی تیم ملی ایران درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: ایران بهترین جایی بود که در طول دوران حرفه‌ای مربیگری‌ام در آن حضور داشتم و با تمام احترامی که برای هواداران قائل هستم، باید بگویم با این شرایط و امکانات نمی‌توانم ادامه همکاری دهم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: ایران بهترین جایی بود که در طول دوران حرفه‌ای مربیگری‌ام در آن حضور داشتم و با تمام احترامی که برای هواداران قائل هستم، باید بگویم با این شرایط و امکانات نمی‌توانم ادامه همکاری دهم.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از جلسه با کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به جرات می‌گویم ایران بهترین جایی بود که در طول دوران حرفه‌ای مربی‌گری‌ام حضور داشته‌ام. امروز آمدم تا با همکارانم درباره شرایط آینده صحبت کنم. من نگفته بودم که استعفا خواهم داد. تمام وظایف و تعهدات ما برنامه‌ریزی شده است و امروز نیز در مورد همین مسائل با همکارانم در کادر فنی گفت‌وگو داشتیم.

وی در این باره ادامه داد: درباره ادامه همکاری با فدراسیون نیز باید بگویم با توجه به صحبتی که در برنامه 90 داشتم، علاقه‌مند بودم این فرصت را داشته باشم تا با کفاشیان درباره احساسات و عقایدم صحبت کنم. برای این فوتبال و هواداران ایران احترام زیادی قائلم و این احترام بی‌پایان است. باز هم می‌گویم که ایران بهترین جایی است که در آن مربی‌گری‌ کرده‌ام ولی این حقیقت نمی‌تواند چشمان‌مان را ببندد. امیدوارم بتوانم بیشتر در ایران بمانم ولی اولا نمی‌دانم در آینده نزدیک چه اتفاقی می‌افتد. در هر حال باید بگویم با این شرایط ادامه دادن، امکان‌پذیر نیست و نمی‌توانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم. بدون حمایت مالی و با این اختلافاتی که پشت پرده وجود دارد، دستیابی به موفقیت غیر ممکن است.

کی‌روش با بیان اینکه گزینه دیگری به جز رفتن برای ارائه به فدراسیون نداشتم افزود: با کفاشیان صحبت کردم تا از طریق یک تفاهم دو سویه به همکاری خود با فدراسیون پایان دهم. احساس می‌کنم اگر من مشکل تیم ملی هستم، برای حمایت از این تیم باید بروم. من این تصمیم را در اختیار رییس فدراسیون می‌گذارم و اگر مصلحت برای پیشرفت فوتبال رفتن من است، طی یک تفاهم دو سویه این اتفاق حاصل شود.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: همه ما اکنون به استراحت و تفکر روی مسائل پیش‌رو نیازمندیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۴:۲۳

اگرآقاي کي روش بروديعني فسادورابطه ازجامعه فوتبال رفتني نيست .

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۴:۳۹

منصور ابراهيم زاده يحي گل محمدي حسين فرکي جانشينان خوبي هستم با يک دهم اون رقم

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۵:۲۵

سال پيش فركي ك مربي فولاد بود و قهرمان شد رفت و برگست به تيم درب داغون استقلال امير باخت. ابراهيم زاده هم دستيار ضعيف قلعه نوعي بوده . گلمحمدي هم براش زوده. حداقل 2تا افتخار . جام بياره بعد...

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۵:۱۶

در برنامه 90 گفت نميتوانم به مردم دروغ بگويم که با اين امکانات و چمن هاي خراب و عدم بازي دوستانه ميشود به جايي رسيد. مشکل امروز ايران ظاهرا نداشتن پول است و جوانان هنوز هم بايد اشک بريزند و از شادي براي فوتبالي که 2 تا استاديوم استاندارد ندارد خبري نيست. دروغ گفت هر کس گفت ايران کشوري ثروتمند است.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۵:۱۸

يحيي گل محمدي گزينه خوبيه... رفتن کي روش به نفع فوتبال هم هست... در ضمن کي روش به هيچ وجه بازيکن سالاري رو از تيم ملي برنداشت اگر اينگونه است پس نکونام چيست؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۵:۲۰

جناب هاشمي،ريشه کن کننده فساد از فوتبال، رييس فدارسيون فوتبال بايد باشند،نه سرمربي تيم ملي.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۵:۲۱

کيروش نبااااااااااااااااييييد بره

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۵:۲۳

دست رو احساسات ايرانيها گذاشت ..

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۵:۳۸

ماندن کيروش با هيچ منطقي سازگار نيست بخصوص به لحاط اقتصادي که نه فدراسيون فوتبال و نه وزارت ورزش توانايي پرداخت دستمزد مربي را ندارند يا حداقل تحت فشار هستند

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۵:۴۸

اميدوارم کي روش بماند

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۵:۵۸

کيروش= غيرت

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۶:۰۵

فقط جون مادرت زودتر برو با اون 50 ميليارد توماني که گرفتي فقط کرنر و دفاع بلدي برو جانم برو

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۶:۰۸

آقا چرا نميذارن اين بنده خدا کارشو بکنه؟بايد چيکار کنه ديگه ؟ بنده با مربيان خوب داخلي هم مشکلي ندارم(همچون امير خان قلعه نوعي،حسين آقاي فرکي،علي دائي و...) ولي بايد قبول کنيم در عرصه بين‌المللي مربي در حد کيروش در فوتبال ايران نداريم، شايد اگه علي دايي را لهش نميکرديم به ي جايي مي رسيد ولي... چند تا دليل دارم واسه دفاع از کيروش: 1) نابودي بازيکن سالاري در تيم ملي 2) ارزش دادن به پيراهن تيم ملي 3) شخصيت بين المللي خودشو به تيم هم تزريق کرده و ايران را به دنيا معرفي کرد 4) وجود يک سيستم در تيم ملي (هر چند دفاعي) 5) استفاده از تمام ظرفيت‌هاي بازيکنان ايراني چه بازيکنان مقيم و چه غير مقيم 6) ايجاد نظم و انضباط و وحدت بين بازيکنان در تيم ملي 7) پرورش مربيايي همچون عليرضا منصوريان(هر چند تعداد اين مربيان مي توانست بيشتر هم باشد ولي ضعف مديريت فدراسيون اين امکان را از مربيان جوان ليگ سلب کرد) 8) انجام مصاحبه هاي قبل و بعد از هر بازي به صورت کاملا حرفه اي و بين المللي 9) مگه ي مربي بايد چيکار مي کرد ديگه برا اين تيم ملي که ديگه داشت از هم مي پاشيد؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۶:۱۴

کي روش و کي روشي پور حيا کنيد / تيم ملي رو رها کنيد

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۶:۳۰

متاسقم براي وزارت ورزش که براي آراي مردم ارزشي قائل نيست و همه اين احساسات خودجوش رو کذب ميدونه.مگه شما فکر ميکني قلعه نويي و دايي با اين افتخاراتشون کمتر از کروش ميگيرن؟مشکل ما اينه که نميزارن اوني باشه که مردم ميخوان.فقط مشکلشون با مردمه و بس.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۶:۳۱

متاسقم براي وزارت ورزش که براي آراي مردم ارزشي قائل نيست و همه اين احساسات خودجوش رو کذب ميدونه.مگه شما فکر ميکني قلعه نويي و دايي با اين افتخاراتشون کمتر از کروش ميگيرن؟مشکل ما اينه که نميزارن اوني باشه که مردم ميخوان.فقط مشکلشون با مردمه و بس.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۸:۳۰

کي روش دوست داريم...

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۱۹:۵۷

واقعا بايد کي روش بايد بمونه اگه بره باز اين جو مثبتي که تو تيم ملي حاکم شده از بين ميره اين غيرت ، اين انگيزه و ساختار و انسجام از بين ميره و قطعا ضربه مي خوريم و پشيموني سودي نداره ما قطعا نمي تونيم و نميريم مربي بزرگتر از کي روش بياريم مطمئنا کار براي جانشين کيروش خيلي خيلي سخت خواهد بود و به جام جهاني نخواهيييم رفت

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۲۰:۴۶

فقط خواستم بگم کي روش بايد بمونه. وزارت ورزش متاسفانه داره به ملت توهين مي کنه و همش مي گه در اين قضيه ماندن نماندن کي روش دخالتي نداره ولي کاملا دخالت مي کنه . اگر اين فرصت همکاري از کي روش رو از دست بدهند مطمئن باشيد که هيچ مربي موفق خارجي ديگه اي رو هم سراغ ندارند و تنها به فکر برخي گزينه هاي داخلي هستند که اصلا اين افراد در حال حاضر شايستگي ندارند چون دانش آنها هنوز کافي نيست و در جامعه هم مقبوليتي ندارند. متاسفم براي وزرات ورزش .

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۲۱:۴۷

کيروش نبود اين جونا رو کي ميخواست از اروپا بیاره. واقعا خلاق و کار بلده کيروش. بايد حفظ بشه

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۲۱:۵۰

اين آقاي کي روش که راست ميگه. دوستان يه بار هم که شده اينقدر جوگير نشيد. اين آقا سري قبل هم بعد جام جهاني که دو نفر انتقاد کردند همينجوري ناز کرد. اين هيچ جا نميره فقط ميخواد قراردادش را عوض کنه مبلغ را اگه ميشه ببره بالا. کسي هم بهش انتقادي نکنه. اين آقا اولا" حق نداره فسخ کنه و اگه هم استعفا بده به پول درست و حسابي نميرسه. جايي هم بهش همچين پولي نميدن. اين آقا روانشناس خوبيه و آقاي کفاشيان را هم خوب شناخته.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۲۱:۵۹

جناب دکتر کپي نه اينکه آقاي کي روش همه مسابقات را با سه چار تا اختلاف برده. آقاي فرکي به استقلال باخت و آقاي کي روش به عراق. يه بازي تمام دفاعي مقابل آرژانتين داشته و بس. بابتش هم تا حالا 100 ميليارد گرفته. حالا هم باز بهانه آورده تا دهان منتقداتن را ببنده. موافقانش دو دسته اند يا نا آگاهند يا مثل بعضي افراد سودي ميبرند. بوقچي زياد داره آقاي کي روش!!!!

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۲۲:۰۴

"بدون حمايت مالي و با اين اختلافاتي که پشت پرده وجود دارد، دستيابي به موفقيت غير ممکن است." اوليش درسته ايشان سالي 15 ميليارد کمش هست بيشتر حمايت مالي ميخواد. دستهاي پشت پرده هم که احتمالا" از اميرخان ياد گرفته. دستيابي به موفقيت هم خنده داره . ايشان بين 32 تيم جام جهاني سي و يکم شد. تو جام ملتها هم که مالي نشديم. کدوم موفقيتها را ايشان ميگه؟؟؟؟ نکنه بازم بايد پول بيشتر بديم باميد آينده. بنظرم آقاي کيروش ،عادل خان را هم با خودت ببر . خوب برات ميتونه بازاريابي کنه.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۱ ۲۲:۰۹

دمت جيز کيروش

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۰۰:۵۳

دوستا طوري صحبت ميکنند که اگه کي روش بره پول به دستشون ميرسه برادر من ما برا همين دوتيم ابي و قرمز سالي حداقل 200 ميليارد خرج ميکنيم يک جام آسيايي هم نياورديم از جيب ما اين همه پول ميره کسي دادش در نمياد پس اين ده ميلياردم روش ايني که از مربيان وطني بهتره شک نکنيد ولي بنظرم 5ميليارد ديگر هم بذارن يه مربي بزرگتر بيارن بهتره

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۰:۵۳

وقتي وزارت ورزش مي گوید دخالت نميکنم! يعني 100% با ماندن کي روش مخالف است

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۲:۱۰

نميدونم... ولي آدم آروم و خوش اخلاقيه بهتر ازين مربيهاي ماست

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۲:۱۷

بااين امکانات,بدون بازي تدارکاتي,باغيرت بازيکنامون,,باتدبيرکي روش,خيلي خوب بوديم تاحالا,, يادتون نره که مابازي تدارکاتي وکلاتدارکات,نداشتيم,, اگرمااندازه ژاپن هزينه مييکرديم ونتيجه نميگرفتيم,ميخواستين چي بگين,,منتقدان دلسوزايران, يکم واقعيت هارودرک کنيم,,..

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۴ ۰۸:۳۱

بنده در حد و اندازه نيستم در مورد ماندن و يا نماندن اقاي کيروش نظر بدم ولي اي رو مطمنم که اهالي ايران زمين ادمهاي باهوش و غيرتي هستن چون نظريه اکثر مردم ماندن اقاي کيروش هست خواهشا بنظريه مردم ايران غيور احترام گذاشته و اقاي کيروش رو نگهداريد باميد پيروزي روز افزون مردم ايران زمين