• جمعه / ۳ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: جام ملت‌های آسیا
  • کد خبر: 93110301210
  • خبرنگار : 71469

/گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از استرالیا/

اشک و آه ملی پوشان/ فریاد کی‌روش بر سر ناظران AFC

اشک و آه ملی پوشان/ فریاد کی‌روش بر سر ناظران AFC

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از باخت مقابل تیم ملی فوتبال عراق به شدت ناراحت هستند و برخی از آنان با چشمانی گریان حاضر به ترک ورزشگاه کانبرا نیستند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از باخت مقابل تیم ملی فوتبال عراق به شدت ناراحت هستند و برخی از آنان با چشمانی گریان حاضر به ترک ورزشگاه کانبرا نیستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از استرالیا، در حالی که تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد، برخی از بازیکنان تیم ملی ایران به شدت از این موضوع ناراحت هستند و در حالی که اشک از چشمان آنها جاری شده است با جام ملت‌های آسیا وداع می‌کنند.

بازیکنانی همچون مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری به شدت از باخت ایران ناراحتند و در حالی که پورعلی گنجی موفق شده بود در این جام نمایش خوبی از خود نشان دهد به زمین چمن کانبرا دوخته شده و بازیکنان تیم ملی به زحمت توانستند او را از زمین بلند کنند.

بازیکنانی همچون انصاری فرد، امید ابراهیم و اشکان دژاگه به سایر بازیکنان دل داری می‌دهند. قوچان نژاد تنها بازیکنی است که به سمت تماشاگران رفته و از آنها تشکر می‌کند.

عراقی‌ها‌ آنقدر از نتیجه‌ به دست آمده خوشحالند که گویی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده‌اند. آنها لباس‌هایشان را از تن در آورده و دور افتخار زدند.

برخی از تماشاگران ایرانی که از نتیجه‌ شوکه شده‌اند، توان ترک ورزشگاه را ندارند این در حالی است که کی‌روش علی‌رغم اعتراضات شدیدش طی بازی به داور چهارم و ناظران AFC پس از پایان بازی و شکست تیم ملی نیز هم‌چنان نسبت به عملکرد داور معترض بود و به شدت به ناظران AFC اعتراض می‌کرد و بر سرشان فریاد می‌کشید.

تماشاگران عراقی نیز بیرون ورزشگاه با به اهتزاز در آوردن پرچم کشورشان به شادی و پایکوبی پرداختند.

پس از پایان نشست خبری این بازی کارلوس کی‌روش به خبرنگار اعزامی یکی از خبرگزاری‌ها از نحوه پوشش خبرهای تیم ملی در این خبرگزاری اعتراض کرد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۳ ۱۴:۰۲

بچه‌ها خسته نباشيد. حق ايران و کي‌روش قهرماني بود . ما مي دانيم به داور باختيم

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۳ ۱۴:۰۴

واقعا آدم تعجب ميکنه که داور پيش خودش چي فکر کرد که کارت زرد دوم رو داد... واقعا اوف بر ويليامز باد... در کل بچه ها خوب بودن و با 10 نفر 2 گل زدن واقعا خوب بود

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۳ ۱۴:۲۹

کي‌روش بايد بمونه، از اين بهتر نمي‌تونيم بياريم

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۳ ۱۵:۵۸

زنده باد ايران زنده باد ايراني . افرين به غيرت کي‌روش و بچه‌ها