• یکشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 93102815220
  • خبرنگار : 71464

شرایط شرکت در چهارمین جشنواره مد و لباس فجر

شرایط شرکت در چهارمین جشنواره مد و لباس فجر

دبیرخانه جشنواره مد و لباس فجر، فراخوان چهارمین دوره‌ی این جشنواره را در 9 بخش تخصصی منتشر کرد.

دبیرخانه جشنواره مد و لباس فجر، فراخوان چهارمین دوره‌ی این جشنواره را در 9 بخش تخصصی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره‌ی مد و لباس در 9 بخش مسابقه شامل لباس بانوان، آقایان، کودکان، نوجوانان، بخش طراحی زنده لباس، کیف و کفش و طراحی پارچه، بخش علمی و دانشگاهی شامل بخش رقابتی عملی و علمی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، بخش آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، بخش فرهنگی و هنری شامل بخش‌های رقابتی، غیر رقابتی، فیلم و تئاتر، بخش موسسات هنری مد و لباس، بخش صنعت و فناوری‌های نوین، بخش سازمان‌ها، اتحادیه‌ها وانجمن‌ها، استان‌ها و اقوام، عرضه محصولات کاربردی اسلامی ایرانی و بین‌الملل برگزار می‌شود.

در بخشی از این فراخوان آمده: با عنایت به الطاف الهی و در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارایه سبک زندگی اسلامی و ایرانی بنیاد ملی مد و لباس با مشارکت وهمکاری هنرمندان وفعالان ودست اندرکاران عرصه طراحی وتولید پوشاک و با مساعدت ویژه کارگروه ساماندهی مد و لباس در نیمه اول اسفندماه ۱۳۹۳ چهارمین جشنواره بین‌المللی مد ولباس فجر را برگزار می‌کند.

در این فراخوان همچنین آمده است: شرکت در جشنواره مد و لباس فجر بر اساس بخش‌های مختلف، برای تمام طراحان، تولید کنندگان، عرضه کنندگان و فرهیختگان حوزه مد و لباس کشور آزاد بوده و متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره و با طی مراحل، ثبت‌نام کنند.

از سوی دیگر در این دوره حوزه‌های تازه‌ای مانند کیف، کفش و طراحی پارچه و طراحی زنده در بخش مسابقه، فیلم وتاتر در بخش فرهنگی و هنری و همچنین رقابت کتاب ها در بخش علمی و دانشگاهی به جشنواره افزوده شده است.

همچنین بر اساس مقررات جشنواره هر طراح می تواند حداکثر با ارایه ۱۰ اثربدون تکرار رنگ وسایز در هر بخش جشنواره شرکت کرده و از هر هنرمند حداکثر سه طرح به هریک از بخش‌های مسابقه راه پیدا خواهد کرد.

در این فراخوان همچنین به تفصیل برنامه‌های کارگاه‌ها و نشست‌های جشنواره با موضوع‌های مشخص اعلام شده است. همچنین دبیرخانه جشنواره ملاک‌ها و شاخصه‌های داوری‌ها را به شکل کامل در هر بخش منتشر کرده است.

طراحان و هنرمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت فراخوان کامل جشنواره و فرم ثبت نام به سایت http://www.iranmode.comبه عنوان پورتال اختصاصی بنیاد ملی مد و لباس مراجعه کنند.

این در حالی است که مرحله ارسال آثار بخش مسابقه بر روی کاغذ، مقوا و یا لوح فشرده 10 بهمن ماه به پایان می‌رسد.

چهارمین جشنواره مد و لباس فجر 5 تا 11 اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha