• شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 93102010775
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

عضویت تمامی معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان

عضویت تمامی معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان

روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با انتشار خبری اعلام کرد که قریب به اتفاق فرهنگیانی که بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در مهرماه ١٣٩٣ به عضویت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان درآمدند، بر اساس خواست و تمایل خود همچنان عضو موسسه هستند.‌

روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با انتشار خبری اعلام کرد که قریب به اتفاق فرهنگیانی که بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در مهرماه ١٣٩٣ به عضویت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان درآمدند، بر اساس خواست و تمایل خود همچنان عضو موسسه هستند.‌

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، در این خبر آمده است: «به دنبال اینکه عضویت فرهنگیان در صندوق ذخیره در طول ماه‌های منتهی به مهر ١٣٩٣ با افزایش چشمگیری روبرو بود و رکورد تازه ای به جای گذاشت، مدیران موسسه و مسولان آموزش و پرورش تصمیم گرفتند تا با صدور بخشنامه‌ای، تمامی فرهنگیان را به عضویت صندوق ذخیره فرهنگیان درآورند.

متعاقب عضویت فرهنگیان در صندوق ذخیره، ضریب نفوذ اعضا در غالب استانهای کشور به نزدیک ١٠٠ درصد رسیده است و با توجه به واکنش معلمان به این بخشنامه، انتظار می رود این ضریب نفوذ کماکان حفظ شود.

اطلاع رسانی به موقع و مناسب، هماهنگی و همکاری بین بخشی، شفاف سازی، افزایش آگاهی فرهنگیان درباره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، استفاده از روش ترغیبی و اقناعی برای حفظ اعضا و افزایش مزایا و خدمات حین خدمت در کنار حفظ روند سودآوری موسسه باعث شده که فرهنگیان به عضویت خود در صندوق ذخیره ادامه دهند.

همچنین آمار فرهنگیان عضو صندوق برای نخستین بار در تاریخ فعالیت ١٩ ساله آن به مرز یک میلیون نفر رسیده است.

بنابراین استقبال فرهنگیان سراسر کشور برای عضویت در صندوق نشان می‌دهد که ارسال بخشنامه وزارت آموزش و پرورش یک اقدام مناسب، به موقع و در راستای درخواست و تمایل آنان بوده است.

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سال ١٣٧٤ به منظور ارتقای معیشت فرهنگیان تاسیس شد و هدف آن عضویت ١٠٠ درصدی فرهنگیان کشور به منظور بهره گیری تمامی فرهنگیان از خدمات و مزایای این موسسه است».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۰-۲۰ ۱۳:۳۰

ما که به زور شديم چي؟

avatar
۱۳۹۳-۱۰-۲۰ ۱۴:۰۳

بدون اجازه از اول مهر معلمان را عضو صندوق کرده اند و از حقوق آنها کسر کرده اند و قرار بود بازگردانند هنوز خبري نيست. بگوييد تا به حال چه خدمتي به معلمان کرده ايد جز قرعه کشي چند ماشين با شرايط ليزينگي.

avatar
۱۳۹۳-۱۰-۲۰ ۱۸:۵۴

من تمايلي براي اين کار ندارم و نداشتم ولي به زور عضوم کرده اند من وقت نداشتم که نامه به سازمان ببرم در ضمن من قبلا يکبار انصراف داده بودم .بهتر بود به جاي اينکه بگويند هرکس نمي خواهد فلان کار بکند ميگفتند کساني که مي خواهند نامه ببرند و عضو شوند .

avatar
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۰۹:۰۹

به نام معلمان و با پس انداز معلمان و به کام ديگران لطفاً در مورد عملکرد صندوق گزارش تهيه کنيد

avatar
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۲۰:۳۰

من و همسرم را هم بدون رضايت عضو صندوق كردند و يك ماه هم حق عضويت از حقوقمان كم شد كه راضي نيستيم ولي با كلي پيگيري لغو عضويت شديم بانك وام خودرو با بهره 16 درصد مي دهد ولي صندوق يك اتومبيل بين 1000 كارمند يك منطقه قرعه كشي ميكند ومبلغي بعنوان وام تعيين ميشود آن هم با بهره 17/5 درصد.... عجب خدمت بزرگي ....