• شنبه / ۶ دی ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 93100602436

بزرگداشت سالگرد حماسه 9 دی با عنوان "روز روشنایی"

بزرگداشت سالگرد حماسه 9 دی با عنوان "روز روشنایی"

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه‌هایی را تحت عنوان روز روشنایی برای پنجمین سالگرد حماسه 9 دی برنامه ریزی کرده است.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه‌هایی را تحت عنوان روز روشنایی برای پنجمین سالگرد حماسه 9 دی برنامه ریزی کرده است.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی محمدی مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشست خبری تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی بیان کرد: رویکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دوره جدید نسبت به مناسبت‌های مذهبی و انقلابی به این گونه است که برنامه‌ها به صورت فراگیر برگزار شود. همانگونه که در تجربه‌های قبلی مانند مهربانی با غزه، برنامه‌های هفته دفاع مقدس با عنوان رزمنده‌ایم، به صورت یک اقدام فراگیر در همه صحنه‌ها با ساختار یکسان انجام شد.

وی با اشاره به نگاه بصیرت افزایی و تاکید بر نقش ولایت در مسیر بحران‌ها گفت: برای برنامه ریزی ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی با عنوان روز روشنایی نیز سعی شده است تا تمامی برنامه‌ها به این مناسبت در کلیه برنامه‌های شهر تهران با ساختار یکسان برنامه ریزی شود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به سلسله نشست‌های موضوعی با عنوان صبح روشنایی گفت: این نشست‌ها در فرهنگسرای رسانه، کار و فرهنگسرای شهر، فرهنگسرای امام، ‌بهاران، در روزهای یکشنبه،‌ دوشنبه و سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود. همچنین آیین گشایش مجموعه نمایشگاه‌های عکس با عنوان قاب‌های روشن در روز یکشنبه در فرهنگسراهای گلستان، بهمن، شفق، ملل، اخلاق، اندیشه، امید برگزار می‌شود.

محمدی در خصوص برنامه‌های روز دوشنبه هشتم دی ماه اظهار کرد: شب شعر عصر بیداری در فرهنگسراهای ابن سینا، ولاء، تهرانسر، اشراق، IT برگزار می‌شود. در این روز همچنین نشست موضوعی صبح روشنایی نیز در فرهنگسراهای رسانه، کار و فرهنگسرای شهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزاری نمایشگاه پوستر روشنا را یکی دیگر از ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی، فرهنگسرای مترو، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای مهر، فردوس، خاوران و رازی در روز سه شنبه نهم دی ماه برپا خواهد شد.

محمدی افزود: در روز چهارشنبه 10 دی ماه نیز در فرهنگسراهای سرو، بهمن، بهاران، مهر، رویش، خاتم، گلستان، امید، عطار، انقلاب، امام، ملل، ولا،رضوان، تهران،‌معرفت، اخلاق و خاوران نیز اکران فراگیر فیلم‌های جشنواره عمار را خواهیم داشت.

به گفته محمدی در آخرین روز از هفته در فرهنگسرای رضوان برنامه‌ای با عنوان دیدار خوب رویان برگزار خواهد شد که طی آن بر سر مزار شهدای مقابله با حوادث 88 حاضر خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی رئیس فرهنگسرای انقلاب و دبیر ویژه برنامه‌های روز روشنایی نیز با تاکید بر اینکه نهم دی ماه 88 نقطه عطفی در تاریخ سیاسی اجتماعی کشور ماست، گفت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد و آنرا متعلق به مردم متدین و انقلابی می‌داند.

وی ادامه داد: در برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تلاش کردیم تا در حضور مردم و غیر سیاسی بودن این حماسه تنیده شدن آن با مفهوم عاشورا و علایق مذهبی مردم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha