• دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۳ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93090301979
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

"توافق" عاملی برای تطهیر چهره استکبار نیست

"توافق" عاملی برای تطهیر چهره استکبار نیست

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: "توافق" عاملی برای تطهیر چهره استکبار نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: "توافق" عاملی برای تطهیر چهره استکبار نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی در همایش اقتدار طلاب و روحانیون بسیجی ، با تاکید بر این‌که فرهنگ بسیجی در کشور سبب شد تا هشت سال در مقابل ابر قدرت‌های جهان بایستیم، گفت: استکبار در تلاش است تا با بهره گیری از شیوه‌های مختلف مانع از گسترش این فرهنگ در کشور شود.

حاج‌صادقی با بیان این‌که کارشناسان آمریکایی معتقدند راز ماندگاری انقلاب اسلامی پیوند امت با ولایت است، ادامه داد: آنها به خوبی می دانند که امت بی‌ولایت خطری برای آنها ندارد و درصدد هستند تا برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی به سراغ زدن رابطه امت با رهبری بروند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اتاق فکر آمریکا پس از مدت‌ها مطالعه و تحقیق به این نتیجه رسیده است که امام بی امت اقتدار ندارد.

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی از دیگر اهدافی است که دنیای استکبار به دنبال خدشه‌دار کردن آن است، عده‌ای معتقدند ادبیات انقلاب اسلامی تنها ادبیات دوستی است و استکبارستیزی در آن جایی ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که نباید اجازه دهیم اینگونه تفکرات در نظام اسلامی کشورمان رشد پیدا کنند،خاطرنشان کرد: از مهمترین ارکان انقلاب ما، برخورد با جریان‌های استکباری است.

وی با بیان این‌که بدخواهان کشورمان، دشمن بزرگی نیستند، اما زهرخورده‌اند، بیان کرد: باید با بصیرت‌افزایی و ولایتمداری جنگ نرم دشمن را از ریشه خنثی کرد.

حاج‌صادقی به مذاکرات هسته‌ای کشورمان اشاره و تصریح کرد: اگر در مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسیم نباید فراموش کنیم که این توافق عاملی برای تطهیر چهره استکبار نیست و در هیچ شرایطی نباید به آنان اعتماد کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در هیچ شرایطی نباید به استکبار اعتماد کرد، دشمنان درصدد نابودی ماهیت دینی انقلاب اسلامی هستند و با بنا نهادن اسلام سکولار برای رسیدن به این مسئله تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha