• دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 93090301779
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

معاون وزیر صنعت تاکید کرد

ایجاد فضای امن کار همراه با حفظ حیثیت و منافع ملّی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تلاش دولت این است که دیوار بلند بی اعتمادی را پایین بکشد و فضای امن کار همراه با حفظ حیثیت و منافع ملّی فراهم کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تلاش دولت این است که دیوار بلند بی اعتمادی را پایین بکشد و فضای امن کار همراه با حفظ حیثیت و منافع ملّی فراهم کند.

به گزارش خبرنگا ایسنا، منطقه خلیج فارس، سیدرضا نوروز‌زاده در مراسم آغاز بهره‌برداری از حوضچه خشک تعمیرات کشتی شرکت کشتی سازی عظیم گسترش هرمز با اشاره به اهمیت این پروژه تصریح کرد: کشور ما دارای ظرفیتها و امکانات بسیاری است که متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم آن گونه که باید از آنها استفاده کنیم؛ ما در مقابل کم‌کاری‌ها و چالش‌ها مسوول هستیم و وظیفه ما پیدا کردن راه حل برای مشکلات و کمبودهاست.

وی با تأکید بر اینکه باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، افزود: تلاش دولت این است که دیوار بلند بی اعتمادی را پایین بکشد و فضای امن کار همراه با حفظ حیثیت و منافع ملّی فراهم کند؛ باید از منابع موجود در راستای تقویت رفاه و اقتصاد مردم استفاده شود و کشوری با این همه پتانسیل امروز نباید دغدغه ی فراهم کردن شغل داشته باشد.

رئیس سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران در ادامه گفت: ایران می‌تواند قطب کشتی‌سازی منطقه شود و وظیفه ما این است که امکانات و سرمایه های بالقوه را بالفعل کنیم.

وی درباره کمبود اعتبارات و منابع مالی بیان کرد: درست است که منابع و اعتبارات لازم است اما عزم ملی و اراده مهم تر از منابع مالی است چرا که پیش از این پول ها بود و دستاوردی نبود.

نوروززاده افزود: ما موظفیم که اعتبار خود در برابر کارفرمایان را همانند وزارت نفت احیا و بازسازی کنیم و در این راستا باید از ابتکار و تخصص نیروها به عنوان یک سرمایه بهره بگیریم.

به گزارش ایسنا، حوضچه خشک تعمیرات کشتی سازی با هدف افزایش توان تعمیرات شناورهای بزرگ در کشور و توانایی ورود هم زمان دو کشتی برای تعمیرات به داک، دارای ظرفیت شناورهایی با وزن 300 هزار تن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha