• چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 93082814794
  • منبع : نمایندگی خراسان شمالی

برخورد مرگبار کامیون با اتوبوس

برخورد مرگبار کامیون با اتوبوس

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی گفت: صبح امروز 3 تصادف در استان خراسان شمالی رخ داد که در این تصادف‌ها 9 نفر کشته و 47 نفر زخمی شدند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی گفت: صبح امروز 3 تصادف در استان خراسان شمالی رخ داد که در این تصادف‌ها 9 نفر کشته و 47 نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، حسن شکوری نسب اظهار کرد: صبح امروز در پیچ روستای بدرانلو بجنورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه 7نفر در سر صحنه فوت کردند و 18 نفر نیز مصدوم شدند.

شکوری نسب تصریح کرد: در حال حاضر مصدومان این حادثه با آمبولانس‌های هلال احمر و اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی گفت: در حادثه‌ای دیگر یک دستگاه اتوبوس در محور آشخانه –چمن بید واژگون شد که متاسفانه در این حادثه نیز دو نفر در سر صحنه فوت،هفت نفر درمان سرپایی و 17نفر دیگر از سرنشینان نیز به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در تصادف دیگر که صبح امروز در دو راهی شهرستان گرمه و جاجرم اتفاق افتاد یک دستگاه مینی بوس واژ‌گون شد و در این حادثه نیز 12 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

برخورد یک دستگاه کامیون به اتوبوس 18 زخمی و 6 کشته بر جای گذاشت

در همین راستا فرمانده عملیات آتش نشانی بجنورد نیز گفت: مقارن با ساعت 4:10 صبح امروز، برخورد دو دستگاه کامیون و اتوبوس بعد از روستای تاتار بجنورد، به شماره 125 آتش نشانی انعکاس داده شد.

‌عباس جفاکش افزود: در محل حادثه 10 نفر از سرنشینان اتوبوس و کامیون در داخل خودروها حبس شده بودند‌ که با تلاش امدادگران آتش نشانی بجنورد و هلال احمر با تجهیزات نجات از میان آهن پاره‌ها خارج شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه تعداد دو نفر از سرنشینان کامیون و چهار نفر از سرنشینان اتوبوس بعد از فوت حبس شده بودند که امدادگران زیر بارش باران با بریدن قسمت‌های زیادی از اتوبوس و کامیون افراد را خارج نمودند.

جفاکش ادامه داد :در این حادثه مصدومین نیز توسط خودروهای اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال و سایر مسافرین در پاسگاه نیروی انتظامی و هلال احمر اسکان یافتند.

طبق گفته‌ی یکی از سرنشینان تمامی 42 نفر سرنشین اتوبوس اهل فریدون کنار بوده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha