• شنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 93082411890
  • منبع : فضای مجازی

«آیتم مربوط به مرتضی پاشایی ممنوع شد»

نحوه اجرای شاهین جمشیدی - مجری برنامه تلویزیونی گلخانه - جمعه شب شبکه سه سیما با واکنش مردم مواجه شد.

نحوه اجرای شاهین جمشیدی - مجری برنامه تلویزیونی گلخانه - جمعه شب شبکه سه سیما با واکنش مردم مواجه شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری فرهنگ و هنر نوشت: تعدادی از کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صفحه این مجری شبکه سوم سیما حمله و ادعا کردند که خنده‌های بیش از حد و پوشش نامناسب مجری برنامه گلخانه با فوت مرتضی پاشایی همخوانی نداشته است.

شاهین جمشیدی نیز بلافاصله در اینستاگرام پاسخ منتقدانش را اینچنین داد:

بیان چند مورد ضروری است: 1- از زمانی که خبر فوت خواننده محبوب مرتضی پاشایی را شنیدم تا الان جدای از ناراحتی و اشک‌ها و گریه‌ها در تدارک ساخت آیتم‌های مناسب برای مرتضی بودیم و قرار بود احسان علیخانی و محمد علیزاده را حضوری به برنامه دعوت کنیم که متأسفانه به دلیل انبوه تجمعات طبق دستور مدیران صداوسیما پخش هرگونه آیتم به این مناسبت ممنوع شد و حتی به اصرار من بیست دقیقه اول برنامه ارتباط تلفنی گرفتیم و صحبت کردیم، حتی صحبت کردن راجع به این موضوع هم ممنوع بود.

2- بدونید که انتخاب مهمون و روش برنامه دست من نیست و دست تهیه‌کننده است و حتی برای ابراز تأثر و تأسف هم دچار محدودیت بودم. جزو اولین کسانی بودم که صبح غم خودم را از این فاجعه به اشتراک گذاشتم.

3- واقعاً آفرین به این همه حرمتی که گذاشتین. نمی‌دونم واقعاً بعضی‌ها جوگیر شدند و با این حرفا که ناراحتن یه جوری ژست می‌گیرند.

4- اینکه چرا ممنوع بود رو من هم نمی‌دونم. به من ربطی نداره. من به حرمت فوت مرتضی تیره پوشیدم. کدوم مجری دیگه تیره پوشید؟ همه شاد پوشیدن. اینکه لبخند زدم و اینا هم احترام به مهمون حضوری‌ام بود. ای کاش شما خیلی چیزا رو می‌دونستین و اینجوری قضاوت نمی‌کردین. ممنونم واقعاً آفرین! فقط توروخدا مواظب جوسازی‌ها باشین. اینا همون‌هایی هستن که فیلم جون‌کندن مرتضی رو پخش کردند.

به گزارش ایسنا، عصر ایران نیز با بازنشر این مطلب، تصویری از صفحه اینستاگرام این مجری تلویزیون منتشر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۱:۱۱

توهين شاخ و دم نداره .....جو گير چيه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۲:۰۳

براي صداوسيماي اين مملکت متاسفم که اينقدر با مردمش فاصله داره...

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۲:۱۳

واقعا واژه جو گير رو خوب اومدي....

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۲:۲۲

واقعا براي صدا وسيما متاسفيم که براي يه جوون هنرمند ک ميليونها طرفدار داشت و به لحاظ شخصيتي در رتبه ي بي بديلي بود هيچگونه اقدام موثر انجام نداد.اينگونه مردم رو دلزده ميکنيد که ....

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۴:۰۴

خدايش بيامرزد و روحش شاد. ايشون هم يک انسان هنرمند بود مثل بقيه هنرمندان.وقتي مشکاتيان اين نوازنده چيره دست و يا جوان هاي ديگر اين سرزمين که در جواني بدرود حيات گفتند چه کرديم؟ امروز هم همان کار را بکنيم.به چه دليل بايد در خيابانها و پارکها جمع شويم و صحنه هاي زشتي را پديد آوريم تا دل پدر و مادر داغدارش را پرخون کنيم؟ شايد خيلي ها ندانند ولي روزي احسان عليخاني از آرزوهاي پاشاي موسيقي ايران خواهد گفت.شايد در برنامه ماه عسل سال آينده احسان زيارت عاشوراي اباعبدالله با صداي مرتضي عزيز را پخش کند. خوشحالم از اينکه خداوند او را دوست داشت و عمر کوتاهش را کوتاهتر نکرد با نديدن عاشوراي حسيني. مرتضاي عزيزم دوستت دارم ...

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۴:۰۹

واقعا مايه تاسف هست که شبکه هاي ماهواره اي اين قضيه رو بهتر پوشش دادن و ارزش بيشتري قايل شدن ولي صدا و سيماي ما چي؟ بزور اجازه ميده چند دقيقه درباره فوت يه خواننده محبوب صحبت بشه ! بعد ميگن چرا مردم از رسانه هاي داخلي دلزده ميشن؟

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۴:۲۵

پدر آقاي مرتضي پاشائي از مردم خواست که براي پسرش زيارت عاشورا بخونن چون اين دعا رو دوست داشت و آرزوش رفتن به زيارت نجف و کربلا بود. سوالي که پيش مي‌آد اينه که چند نفر از افرادي که خودشونو داغ‌دار اين شخص مي‌دونن و توي تجمعات شرکت کردن، براي مرتضي پاشائي زيارت عاشورا مي‌خونن؟ با اون وضعيت بد حجاب و کارهائي که مي کنن خودشونو طرف‌دار و داغ‌دار کسي مي‌دونن که به امام حسين(عليه‌السلام) و زيارت عاشورا ارادت داشت. اين خيلي بده که فقفط به زبون طرف‌دار باشي و زماني که پاي رعايت حجاب و شئونات به وسط بياد جا بزنه

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۵:۰۱

تلويزيون ملي يعني همين ديگه...!!!؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۵:۴۰

از عموم مردم ملتمسانه ميخوام با حضورشون تو تشييع جنازه و دفن مرتضي جواب اين توهين رو بدن

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۶:۳۱

خدايش رحمت کند ولي رفتار مردم هم درست نيست.اين قضيه انقدر بزرگ نيست که بخاطرش يه سري کارها بشه.ايشون يه هنرمند بوده و هرچي هم کنسرت ميزاشته پولش ميرفته تو جيب خودش.چرا مردم براي بچه هاي سرطاني که مثل فرشته ميمونند کاري نميکنن؟ايشون يه خواننده بوده و کاري هم براي کشورش انجام نداده.کشوري که توش مرگ يه خواننده مهمتر از مرگ دانشمندا و افراد مهم قلمداد بشه ،فقط خدا ميتونه کمکش کنه.متاسفم.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۷:۲۳

اگه عاشق امام حسين و کربلا و زيارت عاشورا بود که تلويزيون بايد تبليغش مي کرد نه حذفش مي کرد! والله بخدا مملکته داريم علاقه مردم و جوونا رو هم زير سئوال مي برند

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۱۸:۴۷

در مملکتي که معيار شده تيپ/ لباس/ خبر / ورزش وموسيقي انتظاري جز اين نميشه داشت که يک کسي مانند اين مرحوم بدون هيچ سابقه کار جالب توجهي فوت کنه و بعد برخي جو گير ها عزا بگيرند. روزانه چندين استاد دانشگاه و دانشمند علمي در اين مملکت فوت ميکنه/ منابع دارن به غارت ميرن و همه از مشکلات اقتصادي دارن خرد ميشن و کسي به فکر نيست.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۲۰:۲۶

جناب جمشيدي آيا بهتر نبود در پيامتان از لفظ جون کندن استفاده نميکردين؟؟!!

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۲۱:۲۱

فقط مي تونم بگم براي صداوسيمامتاسفم که حتي برا بيننده هاش هم ارزش قائل نشد. به همين دليله که ماهواره از نون شب هم واجب تر شده واقعا متاسفم.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۲۱:۲۳

شما دارين خودتونو ميبينيد فقط عزيز من خانواده اش رو هم در نظر بگيريد اونا از همه داغ دارترند نميشه كه اومد شب فوتش اهنگشو گذاشت عكسشو گذاشت تا داغشون زيادتر شه بابا يكم فكر كنيد بعد نظر تونو بگيد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۴ ۲۳:۱۷

مردم ماهمه جوگيرند باباحالا مرتضي پاشايي فوت کرده خدارحمتش کنه مگه کم جوون ميميرند تااون موقعي که هستند بايدقدرشونودونست والا حالا به هيچ دردي نميخوره

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۵ ۱۲:۲۵

جناب جمشيدي!فيلم جون کندن مرتضي؟؟ ادبياتي بهتر از اين نبود؟!