• چهارشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93081406491
  • خبرنگار : 71518

رضاییان: در بحث حق‌پخش فدراسیون پیروز نشد

رضاییان: در بحث حق‌پخش فدراسیون پیروز نشد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان می‌گوید در توافق فدراسیون و صدا و سیما مردم پیروز شدند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان می‌گوید در توافق فدراسیون و صدا و سیما مردم پیروز شدند.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره‌ی توافق فدراسیون فوتبال و صدا و سیما، اظهار کرد: معتقدم توافق کردن خیلی بهتر از توافق نکردن است. البته پولی که قرار است به باشگاه‌ها برسد، شایسته آنها نیست اما از این که این اختلافات از بن بست خارج شد من راضی هستم.

وی افزود: دیوار مذاکرات شکسته شد و در نهایت توافق حاصل شد. در کشور ما صدا و سیما دولتی است و بحث حق پخش به نوعی بحث ملی است و منافع مردم را در بر می‌گیرد. معتقدم فدراسیون باید توافق می‌کرد. البته فدراسیون فوتبال در این توافق پیروز نبود و فقط مردم پیروز آن بودند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در ادامه با بیان این که اگر توافق صورت نمی‌گرفت اسپانسرهای دیگر هم کنار می‌کشیدند، اظهار کرد: اسپانسرهای تبلیغات محیطی و همین طور روی پیراهن تیم‌ها به خاطر حق پخش تلویزیونی و این که بازی‌ها از تلویزیون پخش نمی‌شد باشگاه‌ها را تحت فشار قرار داده بودند. اگر توافق با صدا و سیما حاصل نمی‌شد شاید این اسپانسرها هم کنار می‌کشیدند و مشکلات بیشتر می‌شد.

وی ادامه داد: من دوست داشتم در این توافق پول بیشتری به باشگاه‌ها برسد و حق واقعی آنها پرداخت شود، اما متاسفانه این گونه نشد.

رضاییان درباره این که قرار است وزارت ورزش و جوانان پول حاصل از صدا و سیما را بین باشگاه‌ها تقسیم کند، گفت: اگر بخواهیم دولت را وارد این مساله کنیم شاید در آینده مجددا AFC ایراد بگیرد. باید پولی که از این طریق به دست می‌آید مستقیما به حساب سازمان لیگ واریز شود و سازمان لیگ این پول را به عنوان درآمد به باشگاه‌ها بدهد.

وی در پایان درباره بازی تیمش برابر سپاهان نیز خاطر نشان کرد: این بازی برای ما فوق‌العاده‌ مهم است. ما چند هفته‌ است که شکست نخورده‌ایم و امیدوارم در اصفهان هم این روند را ادامه دهیم. روزهای سختی را پیش‌رو داریم ولی تیم ما آماده گذر از روزهای سخت است. من به روند رو به رشد تیمم اعتقاد دارم و حتی اگر تیم سقوط کند از مکوندی حمایت می‌کنم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha