• چهارشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93081406463
  • خبرنگار : 71419

شیعی: پیکان کار سختی در لیگ برتر والیبال دارد

شیعی: پیکان کار سختی در لیگ برتر والیبال دارد

سرپرست جدید باشگاه پیکان با اشاره به ترکیب تیمش برای شرکت در مسابقات لیگ برتر گفت: امسال چند تیم در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب کار کردند و قهرمانی برای هر تیمی حتی پیکان دشوار است.

سرپرست جدید باشگاه پیکان با اشاره به ترکیب تیمش برای شرکت در مسابقات لیگ برتر گفت: امسال چند تیم در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب کار کردند و قهرمانی برای هر تیمی حتی پیکان دشوار است.

محمود شیعی پس از انتصاب به عنوان سرپرست جدید باشگاه پیکان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با حمایت مناسبی که گروه صنعتی ایران خوردو به ورزش های فوتبال، اتومبیلرانی و به ویژه والیبال دارد، موفق شدیم تیم نسبتا خوبی را برای شرکت در لیگ برتر والیبال ببندیم. همانطور که اطلاع دارید امسال چند تیم در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب کار کردند. این هم از دستاوردهای پیروزی های تیم ملی ایران در مسابقات جهانی است که موجب شده اقبال عمومی و سرمایه گذاری در این ورزش بیشتر شود.

وی افزود: در لیگ برتر والیبال امسال کار برای هر تیمی حتی پیکان دشوار است اما بازیکنان ما تلاش می کنند تا بازی هایی در شان تیم پیکان به نمایش بگذارند. تیم پیکان در مقطعی سومین تیم مسابقات باشگاه های جهان شده است و باید تلاش کنیم تا مثل گذشته در این ورزش موفق باشیم. با توجه به آمادگی و برنامه ریزی مناسبی که در این فصل کرده ایم می خواهیم حتما به جایگاه بالایی در جدول مسابقات دست پیدا کرده و افتخارات قبلی را تکرار کنیم.

سرپرست جدید باشگاه پیکان در پایان گفت: همانطور که می دانید امسال حمایت های خوبی از سوی هواداران باشگاه پیکان به عمل آمده است. ما هم سعی داریم که از این فضا نهایت بهره را ببریم. ممکن است فرصت را از دست بدهیم، در حال حاضر بهترین فرصت برای استفاده مناسب از اقبال عمومی والیبال پیش آمده است و حالا همه تیم ها باید برای استفاده مناسب از این فضا برنامه ریزی کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال پیکان برای شرکت در فصل 1393 لیگ برتر والیبال بازیکنانی چون سید محمد موسوی، رضا قرا، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، امیرحسینی و ... را در اختیار دارد و در کنار تیم های شهرداری ارومیه، میزان خراسان و متین ورامین از مدعیان قهرمانی به شمار می رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha