• سه‌شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93081306090
  • خبرنگار : 71419

آخرین وضعیت تیم شهرداری ارومیه پیش از لیگ برتر

آخرین وضعیت تیم شهرداری ارومیه پیش از لیگ برتر

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: 80 درصد ترکیب تیم ما بومی است و به هیچکس قول قهرمانی نداده ام.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: 80 درصد ترکیب تیم ما بومی است و به هیچکس قول قهرمانی نداده ام.

جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از اینکه بازیکنان ملی پوش ما برگشتند، تمرینات شکل کاملی گرفت. بازیکنان تیم ملی از نظر جسمانی و روانی خیلی تحلیل رفته بودند و خیلی سخت بود که ریکاوری کنیم. خدارا شکر کار خوب پیش رفته است اما هنوز زمان بیشتری نیاز داریم که تیم در شرایط ایده آل مسابقه قرار گیرد و همه شرایط مسابقه را تحمل کند. تیم هایی که بازیکنان ملی پوش زیادی دارند در هفته های اول ممکن است نتوانند همه توانایی خود را نشان دهد.

وی با اشاره به مصدوم های تمیش گفت: علیزاده همچنان مصدومیت دارد. او عمل جراحی کرده و فعلا به صورت انفرادی تمرین می کند و او را در اختیار نداریم. پوریا فیاضی هم کمر درد جزیی داشت. در کل چند بازیکن ما مصدومیت های جزیی دارند که امیدوارم مشکل آن ها برطرف شود. ما در این فصل حقیقتا دنبال بازیکن بومی بودیم. 80 درصد تیم ما به نوعی بومی هستند و 15 بازیکن ارومیه ای الاصل داریم. هیچ شهرستانی چنین سرمایه گذاری در والیبال نکرده است. ارومیه با حدود هشتصد هزار نفر جمعیت تیم بومی خوبی بسته است. حتما دنبال این هستیم که نتیجه خوبی بگیریم و توقعات زیادی که از این شهر هست را برآورده کنیم. باید در مرحله اول به فینال برسیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره برنامه های تدارکاتی تیمش در شروع لیگ برتر گفت: متاسفانه بازی تدارکاتی به آن صورت نداشتیم. تنها دو بازی با شهرداری تبریز در ارومیه یک مسابقه هم با این تیم در تبریز داشتیم. از نظر بازی های تدارکاتی هم شایدحریفان ما شرایط بهتری از ما دارند. شهرداری تبریز تیمی است که ملی پوش نداشته و توانستند مدت زیادی با هم تمرین کنند. بانک کشاورزی هم تیم هماهنگی دارد و متین ورامین هم مدت زیادی با ترکیب اصلی خود کار کرده است. به نظرم بازی با هیچ یک از این تیم ها آسان نیست.

سیدعباسی خاطرنشان کرد: از روزی که به تیم شهرداری ارومیه آمده‌ام به هیچ کس قول قهرمانی نداده‌ام. باید گام های اول را برای ساختار باشگاهی برداریم. برای قهرمانی باید ابتدا به دنبال یک مدل و سیستم باشیم. تا حدود 50 درصد این سیستم را راه اندازی کردیم و ممکن است به قهرمانی برسیم. اما برای سال های بعد هم برنامه داریم. در لیگ ایران چیزی قابل پیش بینی نیست. لیگ پویایی داریم که تیم دوازدهم جدول هم می تواند برای تیم اول جدول خطرناک باشد. تمام بازیکنان ایران با انگیزه هستند و این هم تهدیدی است که در مورد تیم های مدعی وجود دارد. باید به بازیکنان بزرگ هشدار دهیم.

وی افزود: روی کاغذ می توان درباره قدرت تیم ها حرف زد. باید دید کدام تیم ها بهترین عملکرد را دارند. پیکان، مشهد، ارومیه و متین مهره های خوبی دارند. تیم های بعدی مثل تبریز را هم نباید دست کم گرفت. همچنین تیم بانک کشاورزی هم به تمام معنا یک تیم است. روی کاغذ می توان این شش تیم را قدرتمند دانست اما شرایط می تواند کاملا متحول شود و چیزی قابل پیش بینی نیست. امیدوارم امسال لیگ با کیفیت تری داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha