• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93081105486
  • خبرنگار : 71418

اعتراض بسکتبال دانشگاه آزاد به حضور بازیکنش در تیم پتروشیمی

اعتراض بسکتبال دانشگاه آزاد به حضور بازیکنش در تیم پتروشیمی

هادی عامری سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با انتقاد از حضور میثم میرزایی در ترکیب تیم پتروشیمی گفت: این بازیکن با ما قرارداد دو ساله دارد و بدون رضایتنامه به کویت سفر کرده است.

هادی عامری سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با انتقاد از حضور میثم میرزایی در ترکیب تیم پتروشیمی گفت: این بازیکن با ما قرارداد دو ساله دارد و بدون رضایتنامه به کویت سفر کرده است.

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفت و گو ایسنا با انتقاد از رفتار باشگاه پتروشیمی و میثم میرزایی اظهار کرد: در شرایطی که میثم میرزایی با باشگاه دانشگاه آزاد قرارداد دو ساله دارد و ما رضایتنامه او را صادر نکردیم این بازیکن به همراه پتروشیمی راهی کویت شده و در جام القادسیه دست به توپ شده است. مگر این بازیکن با دانشگاه آزاد قرارداد ندارد؟ چرا چنین اتفاقی افتاده است؟ اگر او در این تورنمنت مصدوم شود چه کسی پاسخ ما را می دهد؟ وقتی یک بازیکن قرارداد دو ساله با تیمی دارد نباید به هیچ وجه با او وارد مذاکره شد و باید باشگاه‌ها باهم صحبت کنند.

عامری ادامه داد: باشگاه پتروشیمی برای محمد جمشیدی و میثم میرزایی نامه ای به ما داد که رضایتنامه می خواهد. محمد جمشیدی در ایران ماند و به کویت نرفت و رفتار حرفه ای انجام داد اما چرا میرزایی راهی این کشور شد؟ باشگاه پتروشیمی و میثم میرزایی رفتار حرفه‌ای انجام ندادند و باشگاه در حال پیگیری این موضوع است و تا امروز تصمیم می‌گیرد که در صورت نیاز به طور رسمی موضوع را پیگیری کند. جمشیدی یک بازیکن حرفه‌ای است و تا زمانی که رضایتنامه نگیرد جایی نمی‌رود. توافق‌هایی هم انجام شده و اگر پتروشیمی شرایط را قبول کند رضایتنامه این بازیکن صادر می شود اما میثم به هیچ وجه نباید در این تورنمنت شرکت می‌کرد.

او با اشاره به شرایط کنونی تیم پیش از فصل جدید لیگ برتر گفت: شرایط خوبی داریم و تمرین‌ها به بهترین شکل زیر نظر آقای شاهین‌طبع برگزار می شود. تیم ما کامل شده و با قدرت برای این فصل تمرین می‌کنیم تا به امید خدا بتوانیم از ابتدا نتایجی شایسته کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال پتروشیمی هم‌اکنون به مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت القادسیه کویت رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha