• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۳ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93073017291
  • خبرنگار : 71518

فوتبال و حق پخش؛ نظر شما چیست؟

فوتبال و حق پخش؛ نظر شما چیست؟

پافشاری فدراسیون فوتبال برای دریافت حق پخش تلویزیونی باعث شد بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر از تلویزیون پخش نشود.

پافشاری فدراسیون فوتبال برای دریافت حق پخش تلویزیونی باعث شد بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر از تلویزیون پخش نشود.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته اختلافات میان صداوسیما و فدراسیون فوتبال بر سر حق پخش تلویزیونی بالا گرفت و در نهایت باعث شد تا فوتبالدوستان و هواداران تیم‌های مختلف، نتوانند بازی تیمهای محبوبشان را تماشا کنند.

علی کفاشیان طی نامه ای به سازمان لیگ دستور داده بود تا از هفته دوازدهم اجازه ورود دوربین های سیما را به ورزشگاه ها ندهند. شاید در ابتدا خیلی ها فکر می‌کردند که این یک تهدید است و عملی نخواهد شد اما کفاشیان نشان داد بر سر دریافت حق پخش فوتبال جدیت خاصی دارد و تهدیداتش را عملی می‌کند.

دیروز تعداد اندکی از فوتبالدوستان برای تماشای دیدار پرسپولیس برابر سایپا به ورزشگاه آزادی آمده بودند. خبرنگار ایسنا با تعدادی از آنها همکلام شد تا نظر آنها را درباره ممنوعیت ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها را جویا شود. نظرات گوناگونی مطرح شد اما نقطه مشترک همه آنها این جمله بود: ما از صداوسیما می‌خواهیم فوتبال را پخش کند و کاری به اختلافات نداریم.

"صابر"، یکی از تماشاگران میانسال که در ورزشگاه حاضر بود، به خبرنگار ایسنا گفت: تنها تفریح من همین فوتبال است اما به خاطر مشغله کاری نمی‌توانم تمام بازی ها را به ورزشگاه بیایم. نمی‌دانم چرا صداوسیما به بینندگانش احترام نمی‌گذارد؟ اگر بازی امروز پخش می‌شد من در محل کارم بازی را تماشا می‌کردم.

تماشاگر دیگری که در کنار صابر نشسته بود، گفت: اصلا ما هیچ. کسی که در شهرستان زندگی می کند و دوست دارد بازی پرسپولیس را ببیند باید چه کار کند؟ صداوسیما و فدراسیون توافق نمی‌کنند، آن وقت ما باید عذابش را بکشیم؟ مگر صداوسیما مردمی نیست؟ برای مردم برنامه نمی‌سازد؟ پس فوتبال را هم باید به خاطر خواسته مردم پخش کند.

یکی دیگر از تماشاگران که به ورزشگاه آزادی آمده بود به خبرنگار ایسنا گفت: نمی‌دانم چه کسی از پخش نشدن فوتبال سود می‌برد اما این را می‌دانم که مردم کاری به اختلافات ندارند و انتظار دارند صداوسیما بازی ها را پخش کند. خیلی ها برایشان سخت است که برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند، در حالی که می‌توانند به راحتی در منزل و یا محل کارشان بازیها را تماشا کنند، با این اوضاع معلوم نیست چه خواهد شد. صداوسیما با عدم پخش بازی پرسپولیس نشان داد که به خواسته مردم اهمیت نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، هواداران فوتبال، سرمایه های اصلی این ورزش محسوب می‌شوند. در سال های گذشته از تعداد هوادارانی که برای تماشای فوتیال به ورزشگاه می آیند روز به روز کاسته می‌شود اما همین هواداران بازی های تیم محبوبشان را از تلویزیون دنبال می‌کردند. حال که صداوسیما تصمیم گرفته بازی ها را پخش نکند، تکلیف خواسته فوتبالدوستان ایرانی چه خواهد شد؟

آیا با تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر ممنوعیت ورود دوربین ها به ورزشگاه تا زمان دریافت حق پخش تلویزیونی موافق هستید؟ آیا صداوسیما باید پیشنهاد فدراسیون در مورد حق پخش تلویزیونی را پذیرفته و بازیها را پخش کند؟ شما کاربران محترم می‌توانید نظرات خود را در رابطه با مساله حق پخش تلویزیونی و عدم پخش بازی ها مطرح کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۲:۵۷

من با اينکار فدراسيون فوتبال موافقم. شايد تنها کار مثبتي که در اين دوره رياست کفاشيان انجام شد همين کار بود. يکبار براي هميشه بايد جلوي قلدر بازي صدا و سيما گرفته بشه. از بس مفتکي و دزدکي فوتبالها رو از کانالهاي خارجي پخش کردند و کسي جلوشون رو نگرفت عادت کردند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۳:۰۵

من کاملا با اقدام فدراسيون فوتبال موافقم. چون حق و حقوق فوتبال به خاطر خودخواهي صدا و سيما داره پايمال ميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۳:۱۳

به نظر من اصلا نشون ندهند. به جاش صدا و سيما بياد ورزشهاي ديگر رو نشون يده. مثل شمشيربازي! هم پول کمتر (يا صفر) ميخواد و هم حواشي نداره. يا اصلا هندبال نشون بدهند يا ... . اگر به نفع فوتبال و (سياست) و جايگزيني براي تفريح مردم و ... دارند، پخش نکنند. به نظر مياد اين سياست کاري براي حل کردن مشکلات فاش شده فوتبال و سرپوش گذاشتن به اونها باشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۳:۱۶

ضعيت صدا وسيما هم مثه صنعت خودروسازي کشوره! انحصاريه و داخلم هيچ رقيبي نداره. واسه همين مديرانش تصور ميکنن هر تصميمي بگيرن و هرچي بسازن و پخش کنن همه مجبورن قبول کنن! چند ساله دارن مجاني بازيها رو پخش ميکنن و از کنارش کلي درامد داشتن! حالا چرا براشون سخته که حق فدراسيون و باشگاهها رو بدن؟ مديران صدا وسيما اميدوارن اين بارم فشار افکار عمومي و مصلحت انديشي باعث بشه فدراسيون کوتاه بياد. بنده شخصا حاضرم هيچکدوم از بازيها رو نبينم اما صداوسيما براي يکبار هم که شده به خواست و نظر ديگران اهميت بده!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۳:۱۷

اقاي کفاشيان با اين هياهوها سعي در کمرنگ کردن ناکاميهاي فوتبال ايران را دارد .!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۳:۲۹

13سال بازيهاي ليگ پخش شد، بازيها چه بهبود کيفيتي داشتند؟ از ايسنا ميخوام سطحي نگري را کنار بذارد و ريشه اي بپردازد که چرا کيفيت ليگ پايينه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۳:۵۱

فردوسي پور اگر مرد عادلي است نحوه حق پخش مسابقات در ايران و ساير کشورها را در برنامه 90 اين هفته روي آنتن ببرد در حالي که مدام از تکنولوژي و... و نبود آن در فوتبال ايران ايراد مي گيرد و همه زواياي تاريک فوتبال را نورافشاني مي کند . بهتر است در مورد زور گويي صدا و سيما و درآمد ميلياردي که از فوتبال نصيبش مي شود توضيح دهد تا ما او را باور کنيم.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۳:۵۲

کفاشيان مرسي کوتاه نيا

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۳:۵۳

به نظر من بهترين تصميم رو آقاي کفاشيان گرفتند. ايشان نشون دادن که صادق هستند و به دنبال منافع فوتبال. چرا حالا منتقدان فدراسيون سکوت کرده اند؟! چرا کسي از فدراسيون بابت رفتار قلدرمابانه صداوسيما دفاع نمي کند؟! اگر اين منتقدان مغرض صلاح فوتبال رو مي خواستند فارغ از اختلاف نظرهايشان از اين تصميم حمايت مي کردند اما آنها نشان دادن بر خلاف کفاشيان صادق نيستند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۳:۵۸

صدا و سيما بايد حق پخش فوتبال را پرداخت کنه همانطور که به خارجيها پرداخت ميکنه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۴:۲۰

به نظر من فدراسيون بايد رو حرفش بايسته تا بتونه حق فوتبال و از صدا وسيما بگيره

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۴:۲۴

به عقيده من فدراسيون بهترين کار ممکن را در اين زمينه انجام داده. ترجيح ميدم تا دستيابي کامل به خواسته به حق فوتبال کشور بازيها از صدا وسيما پخش نشه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۴:۴۶

حالا ببينيد آن برنامه سازي که قدرت فدراسيون فوتبال را ندارد طي اين سالها چه عذابي از نامهرباني‌هاي صدا و سيمامي‌کشد. اين خواسته همان خواسته استاد شجريان بود که "صدا و سيما بايد حقوق توليدکننده يک اثر را پرداخت کند". و جالب اينکه سالهاست صدا و سيما کوتاه ترين راه يعني عدم پخش صداي استاد شجريان را بعنوان راه حل اجرا مي‌کند... اينجاست که جاي خالي کانالهاي خصوصي بشدت حس مي شه...

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۴:۴۹

به نظره من اقاي كفاشيان در دوران رياستش يك كار مفيد انجام داده باشه اونم همين كاره

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۴:۵۴

به نظر من صدا و سيما مي تونه به جاش يه سري برنامه هاي آموزشي نشون بده. مثلا چطوري روابط خوبي با هم داشته باشيم يا مثلا زن و شوهرها چطوري مي تونن با هم بهتر باشن. به نظرم بهتر از اينه که يه سري آدم همينطوري دنبال توپ بدوند و بقيه اونا رو نگاه کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۴:۵۶

تا زماني که حق پخش انحصاري در اختيار صذا و سيما باشه و صداوسيما نخواد حق طبيعي فوتبال را پرداخت کند همان بهتر که پخش تلويزيوني نداشته باشيم بهترين راهکار تغيير قانون ميباشد تا رقابت در زمينه حق پخش تلويزيوني ايجاد شود و شبکه هاي خصوصي ايجاد و اين انحصار از بين برود

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۴:۵۹

همون بهتر که پخش نشه ما هم حمايت ميکنيم به اميد روزي که ديگه تلويزيون فوتبال ايراني پخش نکنه و فقط لاليگا رو پخش کنه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۵:۰۲

بدون هيچ ترديدي صدا و سيما بابت پرکردن بخش اعظمي از کنداکتور شبکه هاي مختلف خود از جمله شبکه 3، ورزش، شما و شبکه هاي استاني و جام جم هاي برون مرزي با پخش مستقيم بازيها و برنامه هاي متعدد کارشناسي بايد حق پخش اين مسابقات را به باشگاهها پرداخت کند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۵:۱۱

اگر دو سه فصل ليگ برتر ايران پخش مستقيم نداشته باشد، فساد از فوتبال ايران ريشه کن خواهد شد! بهتر که به اين زودي به توافق نرسند!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۵:۱۴

سلام دو تا نکته : 1. قطعا قيمت حق پخش بيشتر از اينه که ميخاد بده اما " چرا صدا وسيما اصلا بايد اين هزينه سنگينو پرداخت کنه؟ " بهتره پخش تلويزيوني به غير از صدا و سيما فروخته بشه مثه شرکتاي بين المللي و فدراسيون درامد داشته باشه ، مردمم ببينن . (البته به شخصه از ديدن ليگ داخلي لذت نميبرم ،اروپا جذابتره وقتمو واسه اونا ميذارم تا فوتبالي که فساد توش بيداد ميکنه ) 2.هزينه اي که قراره واسه پخش فوتبال بشه صرف پخش رشته هاي المپيکي بشه تا هم اون فدراسيوناهم ، نه فقط از اين طريق که از طريق جذب اسپانسر درآمد جذب کنن و باعث پيشرفت اون رشته ها بشه . ورزشکاراي اون رشته هام اقلا ي درآمدي بدست ميارن

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۵:۱۵

جناب کفاشيان.. بهترين کار ممکن رو انجام داديد.. با توجه به پول هنگفتي که صدا و سيما از کنار فوتبال اين مملکت نصيبش ميشه مثل برنامه90 ، بايد درصدي از اين سود رو به فدراسيون پرداخت کنه.. اگه تابحال نميداده دليل بر درستي کار نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۵:۲۲

به نام خدا البته باز ما داريم يک جهته نظر ميديم - يک طرف فدراسيون و باشگاه‌ها رو بگذاريم و پولي که از دولت ميگيرن! يا پولي که از شرکت‌هاي توليدي که باشگاه متعلق به آنجاست ميگيرن! که البته همه از جيب مردم ميره! حالا چرا بايد دوباره دولت پول بده اين بار به نام صدا و سيما به اين باشگاه‌ها که اون‌ها بدن به بازيکنان تا ماشين‌هاي چند صد ميليوني رو بکنن چند ميليارد و.../ حالا صدا وسيما رو نگاه کنيد. 1) آگهي ها رو اول سال در يک مزايده چکي ميفروشه و از تبليغات بيشتر درصد ميگيره که همون مبلغيه که به فدراسيون ميده. 2)مبالغ به صندوق دولت واريز ميشه و فقط سازمان بودجه ساليانه بدون هيچ اضافه اي دريافت ميکنه و.../حالاشما بگيد بايد صداوسيما از کجا 180 ميليارد به فدراسيون بده تا به بازيکنان بدن تا اونها وضع زندگيشون بهتر بشه تا ... تا....

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۵:۴۷

اگه صدا و سيما بخواد ذره اي از پول بيت المال صرف اين فوتبال کثيف و فوتباليستاي بي تعصبش کنه، اون دنيا من يکي که ازش نميگذرم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۵:۵۴

حق با فدراسيون فوتبال است و بايد صدا و سيما همانند ساير کشورها حق پخش را تمام و کمال پرداخت نمايد

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۵:۵۶

تا وقتي دستگاه نظارتي نباشه اين پول هيچ دردي از فوتبال دوا نميکنه چون همه ش صرف مربي خارجي و پر کردن جيب بازيکنان درجه 3 و مدير و... ميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۶:۱۲

صداوسیما حلالت نميکنم اگه يه قرون پول واسه اين فوتبال بپردازي. مشک آن است که خود ببويد نه آنکه به زور از جيب بيت المال بکشن بيرون و بخورن و بنز و پورشه مازراتي بشه زير پاي فوتباليستها که اي کاش فوتباليست بودن. فوتبال ايران 10 ساله به ايرانيها يه بازي خوب بدهکاره

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۶:۱۸

خداوکيلي تواين همه سال که استاد خنده شده رئيس فدراسيون فوتبال فقط تنها کار درستي که اين آقا کرد همين بود که نذاره دوربينا رو راه بدن تو ورزشگاهها. اميدوارم حداقل پاي اين يه کار درستي که کرده واسته و حق پخش بازيارو که يه بخششم به باشگاهها ميرسه رو از صداوسيما بگيره. هرچندکه تو زمونه اي که رابطه جاي ضابطه رو گرفته فکر نميکنم اين کاراي درست ادامه داشته باشه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۶:۴۵

تلويزيون ايران عادت کرده فوتبال مفت پخش کنه. مگه نمي بينيد فوتبال اروپا را پخش ميکنه يه ارمي هم جلوي ان شبکه پخش کننده مي ذاره تا سر همه شيره بماله

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۶:۵۴

به نظر من صدا سيما نبايد پول بده که خرج فوتبال شه. يه دربي رو بخره کافيه. تلويزيون ايران که خصوصي نيس که کلي پول داشته باشه . همين پول ها رو صرف بالا بردن کيفيت فيلم ها کنه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۷:۳۱

سلام چرا صدا و سيما لجبازي ميکند اين همه درامد ميلياردي از فوتبال ميبرد و حاضر به پرداخت رقم ناچيزي از ان به باشگاهها نيست مگر چقدر پول بايد به کارمندانش بدهد.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۷:۴۲

به نظر من که کار خوبي کرد فدراسيون بايد يه جايي جلوي استعمار فوتبالو مي گرفت

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۸:۰۰

پس فردوسي پول چکار کنه اها بره زبان درس بده انگار توي اين مملکلت فقط اوانگليسي بلده ... ايسنا جان اينو حذف نکن خواهشا.خوب با اين پخش زنده ليگ بي کيفيت شخصيت افراد را به تمسخر ميگيره درروايات اسلامي ما امده بايد ابروي افراد حفظ بشه اگه خطايي هم کرده مراجع ذي صلاح رسيدگي مي کند مگه او مدعي العموم است

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۸:۳۱

اقدام قاطع و شجاعانه فدراسيون فوتبال از معدود اقدامات مثبت کارنامه آقاي کفاشيان است.ايشان نشان داد غير از لبخند و شوخي کارهاي جدي هم مي تواند انجام دهد. آقاي فردوسي پور هم اين هفته ميتونه تبليغات قبل و ميان برنامه شو براي عکسهاي بازيها پخش کند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۸:۳۵

فدراسيون بايد تمام و کمال حق اش رو از صدا وسيما بگيره، بازي هاي ليگ برتر ايران هم ليگ انگليس نيست که نگران نديدنش باشيم . حق با فدراسيون فوتباله

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۸:۳۹

دليل سکوت برنامه نود و ناعادل کيروشي پور در اين باره و نپرداختن به آن، در اين هفته به عينه مشخص شد،اگه فدراسيون حق اش رو بخواد و دوربين ها رو راه نده، و صدا و سيما هم حقش رو نده، برنامه نودي وجود نخواهد داشت !!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۹:۰۵

يکي از کارهاي درست فدراسيون همينه همينه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۹:۱۰

صداوسيما خوب كاري ميكنه بازيها رو پخش نمي كنه چون فوتبال ما ديگر اون جذابيت رو نداره.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۹:۱۸

بهترين کارو فدراسيون کرد.يک عمر به ما گفتن در فلان تاريخ انحصار فلان کالا به انگليس داده شد فلان تاريخ انحصار... به روسيه داده شد حالا انحصار رسانه جمعي به صدا و سيما داده شده هيچي از فوتبال نصيب آقايون نشه سالي 500ميليارد درآمد صدا سيماست فقط از فوتبال. کلا صدا سيما يه شبکه مستندش ديدن داره يکي برنامه هاي ورزشي والسلام

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۹:۳۲

كفاشيان تو عمرش تو فدراسيون اگه يك كار مثبت كرده باشه اون همين كاره . از صدا و سيما كه اين همه درآمد داره توقع ميره كه پول فوتبال رو بده و مسئولان فدراسيون هم بايد در عوض گرفتن حق واقعي فوتبال، به زير ساختهاي فوتبال بيشتر رسيدگي كنه و اين پول ها رو در كشف استعداد ها و آكادمي ها و ساخت ورزشگاه هاي مدرن به كار بگيره و نه جاي ديگر؟؟؟؟در كل صدا و سيما اگه مردم براش مهمه بايد مثل پولي كه به كشورهاي خارجي ميده به فوتبال خودمون هم بده حالا اگه فوتبال داخلي كيفيت نداره دليل اين نميشه كه دوستان مسئول پول تبليغات رو بگيرن و نوبت به حق فوتبال شد دم از كيفيت بزنند.راه كار ديگر اين است كه انحصار رسانه ملي شكسته بشه و مسئولان يكبار براي هميشه به جاي شعار دست به تغييرات بزنند و اجازه تاسيس شبكه اي به نام فوتبال رو به فدراسيون و يا شركتي خصوصي كه زير نظر فدراسيون باشد را بدهد تا خود فوتبال از مزايايش استفاده كند و خرج خود را در بياورد.من بيننده راضي ام رسانه ملي فوتبال رو پخش نكنه تا حق فوتبال داده بشه .

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۹:۳۲

دومين کارخوب کفاشيان بعد ازخنديدن همين کاره............

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۹:۳۹

شايد کسي نتواند به ورزشگاه برود و بازي تيم محبوبش را تماشا کند از صدا و سيما خواهشمندم که بازي هاي ليگ برتر را از صدا و سيما پخش کند من طرفدار پرسپوليس هستم ولي نتوانستم به ورزشگاه بروم چون سرکار بودم و نتوانستم به ورزشگاه بروم از صدا و سيما خواهشمندم اينقدر با مردم لجبازي نکند و تمام بازيهاي ليگ برتر را پخش کند

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۰:۱۰

بابا بديد شبکه هاي خارجي. هم پول بيشتري ميدند هم با کيفيت بالاتري پخش مي کنند. ما هم ميريم از ماهواره نگاه مي کنيم. به همين راحتي. ارزآوري براي اقتصاد ايران هم داره.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۰:۱۱

صداسيما زحمت بکشد حق پخش باشگاها را بدهد ظلم به فوتبال تا کي

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۰:۱۵

براي صدا و سيما متاسفم.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۰:۳۱

سلام اين فوتبال دوزار ارزش نداره که بخواين براش پولم بديد. اين اقا با اين کاراش داره خرابکارياشو تو فوتبال مي پوشونه. ولي اين دفه مثل دفعه قبلي نيست که اينطوري تو فدراسيون خودشو نگهداره و خرابکاريارو ادامه بده.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۰:۳۴

با حق پخش موافقم نه فدراسيون کفاشيان

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۰:۳۶

من کاملا موافقم نبايد حتي حق نمايش يک تصوير به صدا و سيما داده بشود وقتي درآمدشون قطع بشود آنوقت حق فوتبال را خواهند داد چطور نود براي بند کفش بازيکنها هم نظر سنجي مي کند ولي در خصوص حق پخش چنين کاری نميکند اگر بتوانند دوام بياورند من به شما قول ميدهم که اول از نمايش خانگي پخش خواهد شد و تعداد زيادي فرصت کاري غير دولتي ايجاد خواهد شد و دوم طرفدارها به استاديوم ميروند بعد از صعود به جام جهاني اين بهترين کاري هست که فداراسيون انجام داده حتما بايد وکيل قوي بگيرند و از حق فوتبال دفاع کنند حتي براي يک تصوير هم بايد هزينه پرداخت کنند من قول ميدهم حتي هزينه تبليغات را هم ميتوانند بالا ببرند

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۰:۴۳

سلام مردم چه گناهي کردند که هميشه قرباني دعواهاي دستگاهها هستند.صداو سيما سود را فقط براي خود ميخواهد وقتي ثانيه اي Nميليون پول ميگيرد بايد بخشي را به فوتبال کمک کند رسالت خودرا با پول عوض کرده

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۰:۴۸

در جواب ان دوستاني که ميگويند پول بيت المال را نبايد داد بايد عرض کنم که دو دو تا چهار تا پول مفت نمي خواهند بدهند پخش مي کنند جاش از تبليغ چند برابر درآمد کسب مي کنند به همين سادگي در تمام دنبا انجام مي شود حالا اينکه من و شما نميتوانيم جلوي خودمون را بگيربم و مبشينيم نگاه مي کنيم نشانه جذابيت فوتبال است اگر بازيکن درآمد دارد خوب انهم به همين روش باشگاه مجبور به خريد رقابتي است پس مجبور است براي بازيکنها بهتر پول بيشتري بدهد بعدم شما فراموش نکن از اين پول مالبات داده ميشود و از آن مهمتر فوتباليست مگر چند سال فوتبال بازي ميکنند و اين جوانها از ميان چند هزار جوان دست چين شده اند و لياقت درآمد بالا را دارند مثل يک جراح متخصص هر کسي تخصصي دارد

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۱:۵۸

مسلماً در متن قانون تمام کشورها و از جمله ايران اين مسئله هست که يکي از راه‌هاي درآمد براي فدراسيون‌ها(اعم از فوتبال و بقيه ورزش‌ها) حق پخش زنده‌ي تلويزيوني مسابقات ورزشيه، پس چرا به قانون احترام گذاشته نميشه؟ تعجب مي‌کنم از دوستاني که حق رو به صدا و سيما مي‌دن! اگر فدراسيون بتونه از طريق اين حق پخش براي رشد فوتبال برنامه‌ريزي کنه بسيار عالي مي‌شه.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۲:۰۴

چنانچه فدراسيون پاکي داشتيم هر چقدر صدا و سيما حق پخش پرداخت شود صحيح است زيرا حسابي هست و کتابي، ولي وقتي مثل الان باشد توقع آش با جاش و همه چي مال من مال مردم هم مال من درست نيست و آخر سر هم نتيجه اش بشود نتايج درخشان تيمهاي ملي در سطوح مختلف که امروزه آبروي فوتبال ايران حداقل در آسيا ديگر چيزي ازش نمانده شکست از يمن!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۲:۱۳

كاملا با اين موضوع مواقم، تا كي فوتبال ما بايد از راه گدايي پول خودش رو در بياره؟! همه دارن از كنار فوتبال پولدار ميشن ولي خود فوتبال روز به روز ضعيف تر. صدا و سيما ديگه واقعا كم مونده وقتي بازيكني مصدوم ميشه تبليغ پخش كنه تا اون زمان رو هم از دست نده. من حاضرم بازي تيم محبوبم رو نبينم ولي حق تيمم ضايع نشه.كاملا پشت فدراسيون هستم سر اين موضوع..

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۲:۲۲

اخه نيگاه کردن به اين فوتبال با اين کيفيت بازي فقط مفت صرف ميکنه..من که 2 ساله فوتبال ايران رو نيگا نميکنم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۲:۲۴

بهتر که پخش نميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۲:۳۶

اخه وقتي بيشتره باشگاه هاي فوتبال دولتي هستن و سالانه از دولت بودجه دريافت ميکنن ديگه چه لزومي داره صداو سيما هم پول بده اونم به اين فوتبال کثيف

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۲:۵۹

حق با فدراسيون است و صدا و سيما اگر انحصاري نبود براي گرفتن حق پخش التماس ميکرد!فدراسيون نبايد کوتاه بياد حتي اگر هيچ بازي از راديو و تلويزيون پخش نشود.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۳:۰۹

حق پخش حق فدراسيون و فوتبال.من بااينکه اهل زاهدانم و پرسپوليسي تعصبي هم هستم و خيلي ناراحتم که نميتونم به ورزشگاه برم يابازي رو ببينم ولي با ابنکار کفاشيان شديدا! موافقم.بابا حقشونو باید بدن.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۰:۱۴

صداوسيما وظيفه اش راضي نگه داشتن مردم است.صداوسيما ارگان دولتي ميباشد ومال مردم است.اين همه درامد صداوسيما کجا ميرود.کاري نکنيد صداي مردم درايد.تنها دلخوشي مردم فوتبال است ان هم ميخواهيد از مردم بگيريد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۰:۴۳

حق فدراسيون هست که از اين درامد 500 ميلياردي صدا و سيما حداقل 100 ميليارد داشته باشه...کفاشيانم اگه 1 حرکت درست کرده باشه همينه..افرين...از صدا و سيما هم خواهشمندم اينقد حق فوتبالو نخورن

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۱:۵۷

عاليه

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۲:۵۸

يعني فدراسيون بهترين کار رو کرده.فقط يک ليگ برتر مونده که منتظريم ببينيم کي اونم تعطيل مي شه...

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۳:۲۶

دادن حق پخش وظيفه صدا و سيماست لذا بايد به وظيفه اش عمل کند و اگر توان ندارد مانع کشورهاي خارجي جهت پخش بازي هاي ايران نشود

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۴:۰۳

هزينه تلويزيون از بودجه تاميين ميشه پول فوتبال هم از بودجه تمام هزينه ها از جيب مردم در نهايت چيزي كه اخرش مونده دعواي اين دو براي مردم

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۶:۴۲

همون بهتر که اين فوتبال صد من يه غاز ليگ ايران پخش نشه باور کنيد چيزي را از دست نميدهيد ، هرچند صدا و سيماي ايران چند سال اخير برنامه مزخرف مثل اين سريال هاش زياد داره.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۶:۵۹

صدا و سيما با اون همه درامد از فوتبالي كه بايد كمكش كنه چي ميخواد مگه ما افراد دو كشوريم ؟،همه كمك كنند تا ملت را راضي كنند،

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۷:۰۵

حق با فدراسيون است آقايان فکرکردن اينجاهم پادگانه

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۷:۱۷

اميدوارم آقاي رييس مجبور نشه بخاطر احقاق حق فوتبال و اينکه براي اولين بار نشون داد فدراسيون مستقل هست ، استعفا بده! ايسناي عزيز لطفا يه نظر سنجي الکترونيکي بذار تا آمار آرائ موافق و مخالف بهتر معلوم شه .

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۷:۴۴

متاسفم ازصداوسيما

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۷:۴۹

خدايي اينجا را حق با فدراسيون فوتباله .بالاخره يك حركت مثبت انجام داد.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۷:۵۲

هر انتقادي که به صدا و سيما وارد باشه اين يکي وارد نيست مگه سر گردنست 200ميليارد حق پخش!!

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۸:۱۶

اگه صدا و سيما ملي است بايد جهت دادن حق پخش به فدراسيون از مالکان اصليش نظر خواهي کند نه نظر شخصي چند نفر . به نظر بنده دادن حق پخش به فدراسيون باعث رونق و پيشرفت در فوتبال خواهد شد.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۸:۲۷

از بودجه ميخوره از قبضاي پرداختي مردم ، تبليغات....اونوقت برنامه هاشم صد رحمت به تي وي كره شمالي.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۸:۴۵

اين فوتبالي ها هم از توبره مي خورن هم از آخور، هم بودجه دولتي مي گيرن هم حق پخش مي خواهن،اينکه نميشه باشگاه با بودجه دولتي اداره بشه بعدا بگه حق پخش به من بدهيد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۸:۵۵

آيا مي دانيد صدا و سيما چقدر از دولت طلب کار هست؟ من خودم از کارکنان صدا و سيما هستم و به اين موضوع آگاهم پول تبليغات دور زمين را فدراسيون مي گيرد و اسپانسر مي خواهد از صدا و سيما پخش گردد کمي به موضوع منطقي نگاه کنيم نه احساسي

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۹:۰۲

به نظر من پخش نشدن فوتبال از تلوزيون داراي فوايد زير است : 1- برق جهت تماشاي تلوزيون هدر نميرود 2- مردان وقت بيشتري جهت رسيدگي به امور زندگي و زنان خود دارند 3- هي ميگفتن تعداد تماشاگران در استاديومها کمه! باور کنين چندتا بازي رو پخش نکنين تا ببينين چقد استاديومها پر بشه !!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۰۹:۴۱

کار خيلي خوبيه اين جلوگيري از دوربينها اميدوارم ادامه دار باشه يکي اينکه ورزشهاي ديگه پيشرفت ميکنن دوميش که دليل اولي که گفتم مهمتره اينکه دوتا جريان بي ارزش که الکي خودشانو ملي مينامنند از چشم مردم افتادن بيشتر ميفتند يکي صداوسيما ديگري فوتبال

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۱۰:۰۷

اين که در تمامي اين سال ها صدا و سيما به واسطه انحصار رسانه اي حق فوتبال را پايمال کرده شکي نيست اما اگر فدراسيون مي خواست چنين کاري انجام بده زمان هاي بهتري هم بود. در شرايط فعلي، اين اتفاق کاملاً باخت - باخت خواهد بود اگر ادامه پيدا کنه. چون هم صداوسيما بيننده اش به واسطه همين فوتبال ها است (و البته درآمدش) و هم فوتبال در وضعيت خوبي نيست و داره روز به روز بيشتر هوادارانش رو از دست مي ده.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۱۰:۲۱

بالاخره بعد 6سال کفاشيان يه خورده جنم از خودش نشون داد .همه دوستان خوب ميدونن که درامد صدا سيما از پخش زنده فوتبال و از يه طرف و برنامه هاي ورزشي که مثل قارچ تو صدا سيما رشد کردن به خصوص برنامه نود از طرف ديگر هر هفته به ميلياردها تومن ميرسه حالا ببينيم برنامه نود که موجوديتش از اين فوتباله چي ميخواد پخش کنه .

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۱۰:۲۲

خدايي فوتبال ايران ديدن داره ؟ جاش حيات وحش نشون بدن کيفش بيشتر

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۱۱:۳۴

اگه بازي ها پخش نشود بهترين کمک به اين فوتبال نحيف و در حال موته، انقدر اين فوتبال بي کيفيت شده که مردم اصلا نگاه نميکنند پس بهتره پخش نشه

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۱۳:۲۹

دوستان وقتي تلوزيون خصوصي در مملکت نيس رقابت نبس داستان همينه . يادتونه سالاي اول همراه اول چه کلاهي و چه ظلمي ومنتي بر مردم روا داشت؟يکسال تو نوبت و از اين حرفا؟ با اومدن شرکتاي ديگه شاخ همراه اول شکست. حالا هم اگه تلوزيون خصوصي بياد از شر صدا و سيماي گروه جبهه پايداري و دوستانش خلاص ميشيم با اين اخبار حال بهم زن و پر از سياهي. تا وقتي فوتبال دولتي و صدا و سيماي فعلي باشه فوتبال و مملکت اصلاح نميشه شک نکنيد.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۱۴:۲۹

حيف پول که خرج اين فوتبال کثيف و بازيکناي پولکي بشه.ايسنا جون بچاپ حقيقته

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۱۴:۳۸

آقاي کفاشيان لطفا روي حرفتون پافشاري کنيد تا اين ضرغامي کوتاه بياد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۱۵:۵۸

آخه بازي اينا اصن ديدن داره؟ آخه کسي که فقط و فقط به فکر پوله و بازي کردنشم از يه بچه مدرسه اي بدتره من نميفهمم چرا انقد واسش سر و دست ميشکنن درسته جوانان ما تفريح اصن ندارن ولي واسه چارتا آدم که حتي شخصيت الگو بودنم ندارن انقد سر و دست نشکنين بابا

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۲۲:۲۱

يه سؤال چرا ايسنا تو خبرايي كه منظور داره نظر ها رو نمايش مي ده

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۱ ۲۲:۲۶

اقا فرهاد،إصلاح طلب سياست زده،يه لحظه اون عينك سياسيتو بزار كنار ،به نظرت اين كار از اين جيب به اون جيب نيست ؟؟؟استقلال خصوصيه ،پرسپوليس يا سپاهان و تراكتور؟

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۲ ۱۱:۵۱

سلام.بسيار کار خوب و ارزشي از طرف فدراسيون فوتبال بود تا زمانيکه ضرغامي حق پخش را به باشگاه ها بدهد خدا به کفاشيان در اين زمينه کمک کند و مطمئن باشد احاد ورزش دوست طرفدار فدراسيون ميباشند

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۲ ۱۳:۵۴

هيچ كس موافق اين كيفيت فوتبال وهزينه گزاف براى ديدن اين كمدى نيست اساسا رويه بايد به شكلى باشد كه تلوزيون به شكل خصوصى و نه از بيت المال به شكل كابلى ارائه شود و هر هوادارى هزينه اشتراك بپردازد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۲ ۱۴:۳۹

راز بقا از اين فوتبال بهتره

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۲ ۱۹:۰۸

اقا احمد منظورم اينه که بايدرقيب خصوصي باشد تا قيمت و کيفيت بره بالا وقتي برايت رقيبي نباشه همين آش و کشک خاله هست بخور ونخوريش پاته واقعيت ربطي به اصلاح طلبي ندارد. هرچند که اصلاح طلبي افتخاره

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۲ ۲۲:۴۰

بذار بفهمن که اين فوتباليستها ارزش ندارن 100 ميليون بگيرن چه برسه به دو ميليارد، بفهمن براي مردم مهم نيست که نشون بدن يا ندن، تبليغات نباشه، تماشاچي نباشه، در فوتبال هم تخته ميشه اين پولهاي مفتم نميگيرن، مردم پول ندارن بخورن اينها سال 2 ميليارد ميگيرن

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۳ ۱۰:۲۲

آفرين آقاي ضرغامي ايول مگر اينکه شما بتونين جلوي اينا رو بگيرين. البته خدا کنه هدف ايسنا از انعکاس اينجوري خبر، تضعيف صداوسيما به دليل انعکاس واقعيات کشور و دوري رسانه ملي از سياست‌زدگي و خيلي چيزاي ديگه نباشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۳ ۲۲:۱۱

بخشي از درامد صداوسيما از تبليغات زمان فوتبال ميباشد و سرگرمي مردم فوتبال است بخاطر مردم صداوسيما با فدراسيون کنار بياد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۴ ۰۲:۱۲

براي اولين بارنيست که شاهد اين قضايا مي شويم وهربار اين فدراسيون بوده که کوتاه آمده. بخشي از درآمدهاي ناشي از تبليغات تلويزيوني درهمه جاي جهان به باشگاهها تعلق مي گيرد البته مبلغ پيشنهادي فدراسيون هم منطقي به نظر نمي رسد به گمان بنده دليل تخصيص ندادن اين پول به فدراسيون وباشگاهها هم فقط وفقط رعيت پروري وارباب مسلکي ست، مثلا فکر کنيد هرباشگاهي مبلغ 30-40 ميليارد بگيرد آنوقت مواجه مي شويم با هجوم تيمها ومديران خصوصي ، چيزي که زياد به مذاق آقايان خوش نمي آيد وهراسي که سالهاست در ذهن شان چنبره زده است وازاينروست که همواره باشگاه هايمان را دولتي واينچنين وابسطه مي خواهند! اميدوارم فدراسيون مثل هميشه کوتاه نيايد.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۴ ۰۹:۰۱

بجاي اين که پول به فوتبال بي کيفيت ايراني بدهند فوتبال اروپا را پخش بکنند و اينکه آقاي جلالي مي گويند دوبي اسپورت 250 مي دهد فدراسيون با دوبي اسپورت قرارداد ببندند.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۴ ۰۹:۱۳

صدا و سيما مرده خوري رو خوب بلده

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۴ ۱۲:۰۴

صداوسيما بايدحق پخش روبه فدراسيون پرداخت کنه چطورحاضره چندميلياردبراي پخش سريالهاي درپيتي پرداخت کنه

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۴ ۱۲:۵۷

صدا و سيما بايد حق پخش فدرسين را پرداخت نمايد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۴ ۱۸:۳۴

يه سرگرمي نصفه و نيمه هم داشتيم که با ديد جهان سومي آقايان ( مسئولين فوتبال و صدا و سيما)از بين رفت!

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۵ ۰۶:۳۶

البته صدا و سيما بايد حق پخش رو پرداخت كنه چون تو تمام دنيا همين كار ميشه كه خود يه نوع درامد واسه باشگاه ها محسوب ميشه اما از يه طرف فكر ميكنم كه چه بهتر ليگ بى كيفيتمون پخش نميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۵ ۱۸:۴۸

صداو سيما همان ليگ اروپا را پخش کند بهتر است حداقل يک بازي خوب را مي بينيم.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۶ ۰۳:۲۲

تو رو خدا ديگه فوتبال ايراني پخش نکنين حالا ديگه وقتشه که ديگه ازشون راحت بشيم . فوتبال هاي رئال و بارسا رو پخش کنين جاي اين فوتبال. من که راضي نيستم حتي يک ريال از بيت المال خرج پخشش بشه. هر کي مي خواد ببينه پولشو بده مثل کشور هاي خارجي.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۶ ۰۸:۴۵

بنظرم فوتبال نبايدازتلويزيون پخش شودچون امثال برنامه نودبراي خودشان دکان بازکردندباصحبت هاي فتنه گرانه تعدادي کارشناس نماهافقط هزينه کارشناس رابه صداسيماتحميل وخودشان را مطرح ميکنندوضمنا"اينقدرهم که هزينه فوتبال کرديدحالا چه دسته گلي رابه جامعه معرفي کرديد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۶ ۱۲:۱۱

مگر قبلا از ما نظر خواسته بودند؟

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۱۰:۴۶

به نظر من در اين فوتبال و صداسيما رو باهم گل بگيرن

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۸ ۲۰:۳۴

صداوسيماوظيفه دارد حق پخش را به فدراسيون فوتبال پرداخت كند? درود بر استاد كفاشيان

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۹ ۱۰:۴۳

بنظرمن صداوسيمامثل تمام دنيابايد پول حق پخش روپرداخت کنه.وقتي ميلياردها تومان بابت تبليغات قبل ووسط بازي درآمدداره چرافدراسيون بايد بي نصيب باشه؟شايد با اين درآمد بشه بايه تيم بزرگ دنيا بازي کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۹ ۱۱:۳۹

بنظر من حق با فدراسيون فوتبال است، در تمام دنيا حق پخش را به فدراسيون ها مي دهند ولي متاسفانه در ايران با وجود درامد ميلياردي صدا وسيما از تبليغات از دادن حق پخش به فدراسيون خوداري مي کند، به نظر من سکوت مجلسم در اين باره خيلي جالبه! چرا که اگه بحث عوض کردن يه رئيس فدراسيون يا يه سرمربي بود دخالت ميکرد ولي در اين حالت سکووووت کرده!!

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۰۹ ۱۷:۴۲

به نظر من که خيلي عالي شده که فعلا فوتبال ايراني تلويزيون پخش نميکنه خيلي مذخرف هستند و بدتر وقت کنداکتور شبکه رو اشغال ميکرده انشاالله که ديگه پخش نکنه.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۱۰ ۱۴:۰۱

حيف وقت صدا و سيما نيست ، براي تماشاي فوتبال ليگ ايران حروم بشه .. همان بهتر که فوتبال اصلاً پخش نشود . يه قل دوقل پخش بشه بهتره

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۱۴ ۰۲:۱۴

آن پولي راکه ميخواهند براي پخش بازي پيکان و راه آهن بدهند,براي بازي هاي ليگ اسپانيا و انگليس بدهند, حتي ديدن بازي استقلال و پرسپوليس هم که همش مساوي ميشه ديگر ملال آور شده