• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 93070301647
  • خبرنگار : 71424

تغییر نام 70 مدرسه در کشور به "کودکان شهید غزه"

تغییر نام 70 مدرسه در کشور به "کودکان شهید غزه"

قائم مقام سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از نامگذاری و تغییر نام 70 مدرسه در سطح کشور که نوساز هستند یا عنوانی دارند که قابل تغییر است، به نام "کودکان شهید غزه" خبر داد.

قائم مقام سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از نامگذاری و تغییر نام 70 مدرسه در سطح کشور که نوساز هستند یا عنوانی دارند که قابل تغییر است، به نام "کودکان شهید غزه" خبر داد.

قاسم حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دنشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی امسال با هفته دفاع مقدس مقارن شده است اظهار کرد: از جمله برنامه‌هایی که همه ساله به اجرا در می‌آید برگزاری سخنرانی‌ها، نمایشگاه‌ها و انتشار ویژه‌نامه‌هایی برای ارتقای سطح دانش و بینش دانش‌آموزان نسبت به دفاع مقدس است.

وی افزود: گرامیداشت مقاومت 50 روزه مردم غزه در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی نیز از جمله موضوعاتی است که توسط این سازمان دنبال می‌شود.

قائم مقام سازمان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به اینکه یک چهارم از شهدای غزه کودکان و دانش‌آموزان بودند، همچنین یک چهارم از مدارس غزه در بمباران‌های رژیم صهیونیستی ویران شد، گفت: زنگ مقاومت در برخی مدارس کشور همزمان با آغاز سال تحصیلی نواخته شد که هدف از این اقدام زنده نگه داشتن این رشادت‌ها و مقاومت‌هاست.

حبیب‌زاده افزود: مدیران آموزش و پرورش در استان‌ها مصوب کردند که 70 مدرسه در سطح کشور که نوساز هستند یا عنوانی دارند که قابل تغییر است، در سال تحصیلی جدید به نام "کودکان شهید غزه" نامگذاری شوند و یا تغییر نام پیدا کنند.

وی با اشاره به طرح جمع‌آوری دلنوشته‌های دانش‌آموزان ایرانی برای دانش‌آموزان غزه اظهار کرد: این اقدام در راستای ابراز همدردی با کودکان غزه انجام می‌شود.

جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی برای بازسازی مدارس غزه

قائم مقام سازمان بسیج دانش‌آموزی به برنامه نمادین جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی برای بازسازی مدارس غزه را در مدارس کشور در مهرماه اجرا خواهیم کرد گفت: تاریخ دقیق این برنامه هنوز دقیقا مشخص نشده است ولی قطعا در مهرماه اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۷

مردم ديگه داره حالشون بهم مي خوره. بسه ديگه. هق هق هق

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۲

مگه مسئول نام گذاري مدارس بسيجه؟ مگه نبايد وزارت آموزش پرورش تصويب کنه؟ چرا پس خود وزارت خونه اعلام نکرده؟