• جمعه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93062112498
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

ظریف: آرژانتین را حریفی برای ایران نمی‌دیدم

ظریف: آرژانتین را حریفی برای ایران نمی‌دیدم

فرهاد ظریف با ابراز خرسندی از پیروزی ایران بر آرژانتین اظهار کرد: پیش از بازی هم می دانستم پیروز می شویم. من آرژانتین را حریفی برای ایران نمی دیدم.

فرهاد ظریف با ابراز خرسندی از پیروزی ایران بر آرژانتین اظهار کرد: پیش از بازی هم می دانستم پیروز می شویم. من آرژانتین را حریفی برای ایران نمی دیدم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان پس از دیدار با آرژانتین گفت:«من قبل از بازی هم می دانستم برنده ایم. نه به خاطر اینکه تیم ولاسکو حریفمان بود و برای پیروزی انگیزه داشتیم، به خاطر اینکه تیم روان کار می کند. هر کدام از بچه ها در هر پستی کارشان را به خوبی انجام می دهند. می بینید که بین بازیکنان برتر هم چهار نفر بین برترین ها هستند. این نشان می دهد کار تیم خوب است.»

وی گفت: «من آرژانتین را حریفی برای ایران نمی دیدم. شاید از استرالیا بیشتر می ترسیدم چرا که یک بار در انتخابی المپیک اسیرش شده بودیم اما مطمئن بودم که آرژانتین را می بریم. روز قبل از بازی هم بچه ها قول دادند که سه امتیاز را بگیرند. به جز ست دوم که بازی نزدیک شد در دو ست دیگر آرژانتینی ها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.»

ظریف درباره بازی با لهستان اظهار کرد:«نمی دانم بازی با لهستان چطور می شود فقط میزبانی آنها کار را برای ما سخت می کند. تماشاچیان زیادی که به سالن می آیند، شاید به تیم ما فشار بیاورد. البته ما هم به بازی پر تماشاچی عادت داریم. امیدوارم از دو بازی آینده هم امتیازات لازم را بگیریم وگرنه حیف است تا اینجا امده ایم به مرحله بعد نرویم.»

مردان ایران به غوچ رفتند

تیم ملی والیبال مردان ایران صبح جمعه برای انجام دو دیدار پایانی اش از مرحله دوم رقابت های جهانی لهستان، بیدگوشچ را به مقصد غوچ ترک کرد.

ملی پوشان کشورمان عصر جمعه و صبح شنبه جلسات تمرینی خود را در این شهر پی می گیرند تا شنبه شب راس ساعت 22:55 در برابر لهستان، میزبان مسابقات به میدان بروند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha