• جمعه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93062112436
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

داورزنی: مردم دعا کنند و منتظر روی سکو رفتن والیبال باشند

رئیس فدراسیون والیبال پس از پیروزی بر آرژانتین گفت: مردم منتظر خبر رفتن تیم ملی والیبال روی سکو باشند.

رئیس فدراسیون والیبال پس از پیروزی بر آرژانتین گفت: مردم منتظر خبر رفتن تیم ملی والیبال روی سکو باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی که برای دور دوم مسابقات قهرمانی جهان به شهر بیدگوشچ رفته،‌ پس از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل آرژانتین اظهار کرد: « پیروزی 3 بر صفر مقابل آرژانتین تنها شاهکار ایران نبود. قبل از این هم تیم ملی امریکا و ایتالیا را شکست داده بود. اما امشب (دیشب) بچه ها مقابل تیمی بازی کردند که ولاسکو را داشت. شناخت کامل او از بازیکنان ایران از نظر کارشناسان کار را کمی سخت می کرد اما ملی پوشان انگیزه زیادی برای برد داشتند و با بازی مسلط و استفاده از توانمندی هایشان نشان دادند هیچ کس جلودارشان نیست. از حالا مردم باید دعا کنند و منتظر خبر رفتن تیم روی یکی از سکوهای قهرمانی جهان باشند.»

وی درباره نتیجه تیم ملی در دور مقدماتی تصریح کرد:« مگر نتیجه ای بهتر از دومی دور مقدماتی هم هست. تیم ایران با چهار برد و تنها یک باخت به دور دوم مسابقات رسید. این نتیجه بدی است؟ امیدوارم که مسئولان ورزش، مجلس و دولت هم توجه ویژه ای به این تیم کنند. هرچند بازیکنان به خاطر پاداش در تیم ملی بازی نمی کنند اما اتفاقی که حالا در مسابقات قهرمانی جهان که بعداز المپیک مهمترین مسابقه در دنیای والیبال محسوب می شود، افتاده را هیچ تیمی به دست نیاورده است. فکر می کنم با کمی توجه بازیکنان ملی پوش با انگیزه بیشتری برای افتخارآفرینی ها بعدی آماده می شوند. چرا که مردم حامی همیشگی والیبال هستند. ادامه کار پشتیبانی مسئولان را هم می طلبد.»

رئیس فدراسیون والیبال خانواده بازیکنان را در این کار بزرگ سهیم دانست: «خانواده بازیکنان با خویشتنداری در مدتی که بازیکنان از آنها دور بودند سهم بزرگی در این موفقیت دارند.»

داورزنی درباره تیم نوجوانان گفت:« حالا تیم نوجوانان هم بدون ست باخته سهمیه جهانی گرفت. تیمی که بازیکنانش پشتوانه های تیم ملی است.»

وی پیروزی تیم ملی بر آرژانتین را به مردم تبریک گفت: « این موفقیت ها را به همه مردم و ایرانی های سراسر دنیا تبریک می گویم. چرا که انها همه جا مشوق تیم هستند. حتی برای رقابت های جهانی هم خیلی از ایرانی های مقیم اروپا به لهستان امده اند تا حامی تیم ملی باشند. »

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha