• جمعه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۰:۰۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93062112320
  • خبرنگار : 71419

علیرضا معمری: والیبالیست ها همه چیز را ثابت کردند

علیرضا معمری: والیبالیست ها همه چیز را ثابت کردند

کارشناس والیبال با ابراز خشنودی از پیروزی تیم ملی ایران مقابل آرژانتین گفت: بازیکنان ایران باز هم توانایی های خود را نشان دادند و همه چیز را ثابت کردند به ویژه اینکه که بدون ولاسکو هم می توانند پیروز شوند.

کارشناس والیبال با ابراز خشنودی از پیروزی تیم ملی ایران مقابل آرژانتین گفت: بازیکنان ایران باز هم توانایی های خود را نشان دادند و همه چیز را ثابت کردند به ویژه اینکه که بدون ولاسکو هم می توانند پیروز شوند.

علیرضا معمری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این پیروزی را به شیرمندان والیبال ایران و تمام ایرانی ها و ورزش دوستان ایران تبریک می گویم. شاهد یک بازی فوق العاده از بازیکنان ایران بودیم. ثابت شد که خود بازیکنان بودند که قبلا جهان افتخارات را فتح می‌کردند. آن ها نشان دادند که این موفقیت ها نتایج سال ها کار بوده است. بازیکنان ایران در برابر آرژانتین واقعا کم اشتباه بودند. یادمان باشد که ولاسکو رفته بود تا آرژانتین را موفق کند.

وی افزود: به نظرم حالا جامعه والیبال به این نتیجه رسید که کواچ در تیم ملی والیبال ایران جا افتاده است. در ورزش های گروهی مربی باید ابزار اولیه را داشته باشد. اگر ولاسکو شش سال قبل در میلان تیم ایران را دید و وارد گود شد به خاطر همین ابزار بود. این فرد سال ها قبل ابراز مناسب را در ایران دید، آمد و موفق شد. حالا هم ولاسکو همان فرد است. اما در آرژانتین خمیر اولیه را ندارد. او تا کنون بازی های متزلزلی را داشت. همه کارشناسان قبل از مسابقه هم همین نتیجه را پیش بینی می کردند.

کارشناس والیبال با تاکید بر موفقیت های اخیر والیبال گفت: بودن در جمع چهار تیم و یا نبودن در آن مرحله چیزی را ثابت نمی کند. مهم بازی های خوب بازیکنان ایران است. اگر همین طور پیش برویم و فعل خواستن را صرف کنند در سال های آینده شاهد موفقیت های بزرگتری از والیبال ایران خواهیم بود. آخرین اتفاقی که برای والیبال ایران افتاد سفر به آمریکا بود. بازی های تدارکاتی خوبی در آن جا داشتیم. تفکر حرفه ای ما در آن اردو موجب پیروزی های تیم در مسابقات جهانی شد.

معمری در پایان گفت: حالا جایگاهی که درخورشان والیبال ایران بود را بدست آوردیم. اگر این تیم درست هدایت شود، می توانیم به زودی شاهد بدست آوردن مدال طلای بازی های آسیایی باشم. والیبالیست های ایران نشان دادند که ایرانی چه توانایی هایی دارد. بازیکنان ایران نشان دادند که می توانند بدون ولاسکو هم موفق باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha