• جمعه / ۷ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93060704008

آخرین جملات پیش از ترک ایران

کی‌روش درگفت وگو با ایسنا: وزیر و رییس فدراسیون با هم کنار بیایند تا برگردم

کی‌روش درگفت وگو با ایسنا: وزیر و رییس فدراسیون با هم کنار بیایند تا برگردم

کارلوس کی‌روش در آخرین لحظات ترک ایران گفت: تا وقتی وزیر ورزش ایران مخالف حضور من در تیم ملی باشد، نمی‌شود کار کرد و تنها راه حل بازگشت من به ایران این است که وزیر و رییس فدراسیون فوتبال با هم کنار بیایند تا بتوانم دوباره به تیم ملی ایران خدمت کنم.

کارلوس کی‌روش در آخرین لحظات ترک ایران گفت: تا وقتی وزیر ورزش ایران مخالف حضور من در تیم ملی باشد، نمی‌شود کار کرد و تنها راه حل بازگشت من به ایران این است که وزیر و رییس فدراسیون فوتبال با هم کنار بیایند تا بتوانم دوباره به تیم ملی ایران خدمت کنم.

کارلوس کی‌روش که صبح امروز ساعت 11:45 با پرواز امارات تهران را به مقصد دوبی ترک کرد، پیش از ترک ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: من آمده بودم تا با امضای قراردادی چهار ساله باز هم برای فوتبال ایران کار کنم و همه تلاشم را به کار گیرم تا تیم ملی ایران در مسابقاتی که پیش‌رو دارد موفق باشد. من همه توافقاتم را با علی کفاشیان، رییس فدراسیون ایران انجام داده‌ام، اما ظاهرا وزیر ورزش و جوانان ایران با حضور در من در تیم ملی مخالفت کرده است. بنابراین وقتی وزیر ورزش کشور مخالف باشد من دیگر کاری نمی‌توانم انجام دهم.

وی که این گفت و گو را در آخرین لحظات ترک ایران با ایسنا انجام می‌داد ، تاکید کرد: من می روم و اگر فوتبال ایران مرا بخواهد باید رییس فدراسیون و وزیر ورزش با هم کنار بیایند و اگر توافقی میان آنها باشد، می‌توانند از من دوباره خواهند که به ایران برگردم.

کی‌روش باز هم تاکید کرد: اگر وزیر ورزش مخالف باشد نمی‌شود کاری کرد. به هر حال من هدفم موفقیت تیم ملی ایران بوده و هست. من نمی‌توانم خودم را به کسی و یا به جایی تحمیل کنم.

این مربی پرتغالی که پروازش با تاخیر نیم ساعته هم همراه شد در پایان خاطر نشان کرد: اگر فوتبال ایران به این نتیجه‌ برسند که با مربی دیگری کار کنند من برای هر مربی که عهده دار مسئولیت تیم ملی می‌شود آرزوی موفقیت می‌کنم و همواره دوست دارم فوتبال ایران و تیم ملی کشورش به بهترین عناوین برسد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۲:۲۵

آقاي کيروش،سرمربي تيم ملي وظيفه دارد به ليگ کشوري که سرمربي تيم ملي اش است، اعتماد داشته باشد.نه اينکه بگردد از خارج از کشور ،بازيکن پيدا کند.شما اينقدر اعتماد نداشتيد که بختيار،خلعتبري،سردار ازمون و... را در ترکيب تيم ملي بگذاريد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۲:۴۱

متاسفم براي آقاي وزير که در چندين نوبت عدم توانايي مديريت صحيح خود را نشان دادند. چه در مساله ي هيات مديره پرسپوليس چه در موضع گيري هاي بي مورد و دخالت در امور فدراسيون ها و الان هم در فاصله چند ماه به جام ملت ها اينگونه سنگ اندازي ميکنند. من خودم از مخالفان کيروش هستم اما يک حساب دودوتا چهارتاي ساده ميگويد در اين فاصله ي زماني بهترين کار توافق با کيروش است. من با افتخار هرچه تمام به جناب دکتر روحاني راي دادم تا از سبک مديريت دولت قبل نجات پيدا کنيم اما متاسفانه گويا جناب وزير هنوز معني استقلال فدراسيون ها که بديهي ترين مفهوم در مديريت کلان ورزش يک کشور است را درک نکرده اند. اي کاش از گذشته درس بگيريم.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۴:۴۱

منم مثل علي آقا به اين دولت خيلي اميدوار بودم ولي مثل اينکه خود راي بودن و عدم احترام به افکار عمومي در ورزش تبديل به اپيدمي شده!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۲:۵۲

ما متخصص وقت تلف كردن هستيم. نقطه سر خط!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۳:۴۴

آقاي روحاني ظاهرأ بلدن فقط موقع برد تيم ملي آفتابي بشن و پيام تبريک بدن و موفقيت تيم ملي رو بنام خودشون ثبت کنند.کجايي آقاي روحاني که وزير ناتوان ورزش و خادم دارن تيم ملي و پرسپوليس و استقلال رو نابود ميکنن و گور ورزش ايرانو ميکنن.اون از ولاسکو که با اينکه تا2016 قرارداد داشت گذاشتن بره اينم از کيروش.مطمئن باش دودش به چشم شما خواهد رفت.من خودم که الانش پشيمانم به روحاني راي دادم.احمدي نژاد هرجاي اين مملکت رو هم که خراب کرده باشه حداقل به ورزش کمک کرد.مربياني مثل کيروش و ولاسکو يادگار دوران احمدي نژاد هستند. واقعا بعضي وزراي دکتر روحاني مارو ياد دوران قاجار ميندازن.مثل وزير صنعت وزير ورزش وزير آموزش و پرورش ....

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۳:۵۴

بروبه سلامت نيامدي هم مهم نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۴:۲۱

حالا وقتشه فيفا فدارسيون فوتبال ايران را تعليق بکنه تا وزير اينجور دخالت نکنه بهترين مربي جهان را ازدست داديم

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۵:۳۶

ورزش ما هميشه همين طور بوده معلوم نيست که وزير ورزش چرا توي کار فدارسيون فوتبال اينجوري دخالت کند.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۶:۳۹

منم با پويا موافقم..بنده خدا کيروش با انرژي اومده بود کارشو شروع کنه..چطور برگردوندنش..مردم ازتون ناراضي ان..وزير ورزش متاسفيم..فقط وقت تلف ميکني

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۶:۴۲

خدائى وزير ورزش بايد استيضاح بشه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۶:۴۹

کيروش جان تعصب و جدي بودن در کارت بر هيچ کسي پوشيده نيست .اما مشکل همه ما يک جاي ديگريست .مافيا عين مار بر اين فوتبال چمبره زده . مطمئن باش که ديگر تو سرمربي ما نخواهي بود متاسفانه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۶:۵۶

من به عنوان يک ايراني از مجلس ميخام با يک طرح سه فوريتي وزير ورزش را استيضاح کنن .. بابا شورشو در اورده بخدا . اين از يتيمي استقلال پرسپوليس اينم از تيم ملي . وزيري که يه کشتي گير ميزاره همه کاره فوتبال خوشاب حالش

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۷:۳۰

شما جاي وزير يا رئيس جمهور 40 ميليارد به يك مربي بديد كه چي بشه؟ ضد فوتبال افتخاره؟ يه بام و دو هوا نمي شه اگه اين جوري ديگه حق نداريد از پرداخت هاي ميلياردي به فوتباليست ها هم انتقاد كنيد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۱۸:۰۴

واقعا نميدونيم چي بگيم....اون از استقلال و پرسپوليس که وزارت کردشون جاي يک سري ادم بي دانش از فوتبال و ورزش و اين هم از عاقبت تيم موفق کيروش..تبريک ميگم بتون اقاي وزير ورزش خوب داري تيشه به ريشه ميزني..منتظر اعلام خبر انتخاب قلعه نوعي يا دايي يا فرکي به عنوان سرمربي باشيد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۲۰:۲۷

الان موقع به خدمت گرفتن مايلي کهن است. مايلي،فرکي، فرياد شيران...چي شود؟! حاجي سر جدت ديگه با کسي درگيري لفظي پيدا نکن! طوفان سال 1996 در راه است...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۲۰:۴۴

من از آقاي روحاني خواهش ميکنم تا دير نشده در مورد وزارت ورزش تجديد نظر بفرمايند زيرا روندي که آقاي گودرزي در پيش گرفته هيچ فرقي با مديريت زمان علي آبادي ندارد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۲۱:۱۲

برو همانطور که نادر رفت .فوقش تو بري بيخود پول بيتالمال نميره

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۲۱:۱۶

نابخردي و بي تدبيري وزير ورزش باعث اين معضل شده ، منهم با نظر دوستان درمورد دولت فعلي موافقم .

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۷ ۲۳:۰۴

بابا اين وزير ورزش از علي ابادي و قبليها ضعيف تره بابا مجلس اينو استيضاح کنه خيلي رو اعصابه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۰۰:۰۰

آخه در کجاي دنيا (منظورم کشورهاي با حساب و کتاب ) وزير در انتخاب مربي تيم ملي نظر و دخالت مي کنه ؟! اين امر مربوط به فدراسيون رشته مربوطه است نه وزير...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۰۰:۰۴

مثل روز روشن رئيس فدراسيون توصيه پذير ما افکار عمومي و هواداران فوتبال رو بازيچه خود قرار داده.همه ميدونن که کفاشيان با کروش به توافق رسيده بود ولي وزير ورزش که فرقي بين مربي فوتبال و اسکواش نميبينه مانع امضاي قرارداد شد.مطمئن باشيد اين خيانت به فوتبال بي جواب نميمونه. چوبش رو فرکي يا برانکو يا هر بخت برگشته ديگه اي خواهد خورد. صداي کروش کروش تماشاگران,روزنامه هاي مستقل,و هواداران فوتبال فهم بر سر مربي آينده تيم ملي مثل پتک فرود خواهد آمد!

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۰۱:۰۶

سلام .....مربي خوبي بود اما بهتر که رفت....توي جام جهاني جز پر درامد ترين مربي ها بود که درامدشو ايران ميداد............اما چه گلي ب سرممون زد؟ درسته چنتا بازيکن خوب اورد تيم ملي و اردو هاي خوب برگزار کرد ولي چه فايده ....با اون مبلغ پولي ک گرفت و حتي قرار بود بيشتر هم بشه....اقاي وزير کاره درستي کردي چون با اون مبلغ پول خيلي کار هاي ديگه ميشه تو ورزش انجام داد......بعدشم نتايج خوب يا بد ما تو فوتبال همش ب مربي بر نميگرده تا زمانيکه ليگ خوبي نداشته باشيم همينطوري نتايج ضعيفه .....ولي واليبال بسکتبال کشتي و....ک نتايج تيم ملي خوبه ب خاطر برنامه ريزي چند ساله و ليگ قوي هس

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۰۱:۲۳

آدم از وزير انتظار دارد براي ايجاد راهکارهايي تلاش کند تا فساد در فوتبال به حداقل ممکن برسد، تا حق قانوني پخش را براي فدراسيون بگيرد، تا ورزشگاه ها بعد از ده سال ويراني به سمت ساختن شدن پيش بروند، و غيره. خوب دخالت غير قانوني در فدراسيون هم رويکرد جناب وزير فعلي و رؤساي تربيت بدني قبلي است. يادتان هست که فلاني ميگفت شما کانديد نشو يا ديگري ميخواست خودش رئيس فدراسيون هم باشد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۵:۴۶

تو خوب بودي . تو همون کسي بودي که با دست خالي رفتيم به جنگ نايب قهرمان جهان ما ميگفتيم 3 تا بخوريم عاليه . اما تو فکرت بردن ارژانتين بود کيروش جان مثل بازي با ارژانتين توي قرار داد بستن هم کم شانسي