• سه‌شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93060402651
  • خبرنگار : 71277

جوکوویچ پس از ازدواج: تنیس دیگر اولویت من نیست

جوکوویچ پس از ازدواج: تنیس دیگر اولویت من نیست

نواک جوکوویچ تنیس‌باز حرفه‌ای و محبوب صربستانی این روزها دغدغه‌های دیگری غیر از تنیس دارد.

نواک جوکوویچ تنیس‌باز حرفه‌ای و محبوب صربستانی این روزها دغدغه‌های دیگری غیر از تنیس دارد.

به گزارش ایسنا، جوکوویچ که اخیرا ازدواج کرده است از زندگی جدید خود می‌گوید: بدون شک زندگی تغییر می‌کند و در کنار آن اولویت‌ها نیز تغییر می‌کنند. با توجه به زندگی‌ام، خانواده‌ام، همسرم و فرزند آینده‌ام دیگر تنیس اولویت اول من نیست. من روز به روز احساس بهتری دارم. مطمئنا تلاش خودم را می‌کنم تا در مسابقه‌های آزاد آمریکا در شرایط خوبی باشم و از خودم انتظارات زیادی دارم مخصوصا الان که احساس می‌کنم وقتش است که بیشترین قدرتم را نشان دهم. من می‌خواهم تا آنجا که می‌توانم مسابقه‌های بیشتری را ببرم.

وی همچنین گفت: من می‌خواستم در مسابقه‌های کانادا و سینسیناتی نیز بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم، اما متاسفانه حتی به بهترین عملکرد خود نزدیک هم نشدم. در دو ماه گذشته اتفاقات مهمی در زندگی من رخ داده است و دوران حساس زندگی من بوده است. فکر می‌کنم کمی از جذابیت بازی‌ام در زمین مسابقه کاسته شده، اما همه این‌ها عادی است. من برای اولین بار است که چنین دوره‌ای را در زندگی‌ام می‌گذرانم. من با افرادی که اطرافم ازدواج کرده‌اند و بچه‌دار شده‌اند صحبت می‌کنم و از آن‌ها می‌پرسم که چگونه این موقعیت را مدیریت می‌کنند و این جنبه از زندگی چه تاثیری بر کار حرفه‌ای آن‌ها داشته است و بر تمرکز فکری آن‌ها و بر کل زندگی آن‌ها چه میزان موثر بوده است. من از ازدواج و بچه‌دار شدن لذت خواهم برد.

راجر فدرر 33 ساله که در انتظار تولد دومین بچه‌های دوقلوی خود است، نیز از مکالمه خود با جوکوویچ درباره تجربیات خود می‌گوید: من از گذشته خود با جوکوویچ صحبت کردم. این شرایط عادی است. وقتی که وارد زندگی خانوادگی می‌شویم باید خود را از نظر ذهنی آماده کنیم. من فکر می‌کنم که این برهه از زندگی بسیار هیجان‌انگیز است. من فکر می‌کنم جوکوویچ باید زندگی را مدیریت کند. با این حال فکر می‌کنم که او لحظات خوبی را تجربه خواهد کرد. او به زودی من را با 4 بچه می‌بیند و خواهد دید که نگه داشتن یک بچه مثل آب خوردن است!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۱۷:۴۵

بازهم از دنيا عقبين! دومين دوقلوهاي راجر فدرر خيلي وقته که بدنيا اومدن!