• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 93052512859

نظر شما درباره استیضاح وزیرعلوم چیست؟

نظر شما درباره استیضاح وزیرعلوم چیست؟

دکتر رضا فرجی ‌دانا در پنجم آبان ماه سال 92 توانست با وسواسی که نمایندگان مجلس در مورد وزارت علوم داشتند پس از دو گزینه پیشنهادی با 159 رای مثبت سکان وزارت‌خانه را بر عهده بگیرد.

دکتر رضا فرجی ‌دانا در پنجم آبان ماه سال 92 توانست با وسواسی که نمایندگان مجلس در مورد وزارت علوم داشتند پس از دو گزینه پیشنهادی با 159 رای مثبت سکان وزارت‌خانه را بر عهده بگیرد.

اما وزیر علوم که استاد تمام دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران است، کمتر از یکسال پس از به عهده‌گرفتن سکان وزارت علوم و در آستانه روزهایی که دانشگاه‌ها برای بازگشایی و سال تحصیلی جدید آماده می‌شوند، خود را برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان متقاضی نخستین استیضاح در دولت یازدهم آماده می‌کند.

خبرگزاری دانشجویان ایران، در ادامه انتشار نظرات استادان و نخبگان جامعه علمی و دانشگاهی کشور با طرح پرسش « نظر شما درباره استیضاح فرجی دانا چیست؟» از دیگر مخاطبان خود می‌خواهد دیدگاه‌هایشان را درباره این استیضاح در بخش نظرات همین خبر درج کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۸:۳۸

استيضاح سياسي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۸:۳۹

بااستيضاح مخالف هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۸:۴۲

کاملاً با استيضاح ايشان موافقم. ارزش هاي انقلاب و نظام بيش از هر چيز ارزش دارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۱۵

اولاً که خدمت به خلق از هر چيزي ارزشمندتر است. ثانياً ارزش‌هاي انقلاب و نظام مگر چيزي غير از اين است که آگاهي انسان افزايش يابد و دانايي‌اش بيشتر شود؟ در حال حاضر در وزارت علوم چه کاري خلاف اين انجام مي‌شود؟ لطفاً براي من ناآگاه با استدلال بفرماييد چطور اين استيضاح در جهت افزايش آگاهي و دانايي است؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۸:۴۵

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۸:۴۵

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۸:۴۶

مردم به دولت دکتر روحاني رأي دادند و به وزرايش هم اعتقاد دارند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۸:۵۰

داشتيم اميد وار مي شديم که دانشگاه ها بهبودي علمي يابند ما با مشغول شد به اين موارد ضرر اصلي را آموزش علمي مي کند چرا بايد وزير علوم قرباني مسائل بي اهميت سياسي شود. چرا نمي گذارند ثبات که لازمه کار علمي و برنامه ريزي است به فضاي دانشگاه ها برگردد.از ايشان هم مي خواهم جلوي هيئت علمي شدن بورسيه هاي غيرقانوني را بگيرد. بسياري از مردم عادي حتي معتقدند در استانه سال جديد تحصيلي مطرح کردن بحث اتيضاح وزير علوم. نشانه بي خردي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۸:۵۵

وزيري وزين و متين و باسواد است. انتخاب رؤساي دانشگاه‌ها از بين اشخاص برجسته و قوي باعث استحکام و انسجام سرمايه انساني دانشگاه‌ها شده است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۰۱

اين استيضاح كاملا سياسيه نه علمي.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۰۳

100% مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۰۹

با سلام به عنوان يک عضو هيات علمي دانشگاه، به اطلاع استيضاح کنندگان مي رساند که عملکرد آقاي دکتر فرجي دانا، کاملا در راستاي پيشرفت علمي و مصالح کشور بوده است. و قاطبه اعضاي هيات علمي دانشگاه ها و دانشجويان از عملکرد ايشان بسيار احساس رضايت ميکنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۰۹

بايد استيضاح شود چون فضاي دانشگاه‌ها بي‌اعتماد شده است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۰۸

به نظر شما علت اين بي‌اعتمادي، از دولت قبل نيست؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۱۱

استيضاح کاملاً بازي با افکار عمومي و به استهزا گرفتن نظر مردم تو انتخابات پارساله... استيضاحي کاملاً سياسي...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۱۳

اميدوارم نمايندگان مجلس با مردم همراهي کنند و به اين استيضاح سياسي راي ندهند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۱۴

صددرصد مخالف استيضاح

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۴۹

صد درصد مخالف استيضاح هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۱۶

مخالف استيضاحم. اميدوارم نمايندگان با مردم همراهي کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۱۶

احسنت به نمايندگان. ايشون بايد زودتر از اين حرفا استيضاح ميشد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۲۰

به عنوان يک دانشجوي دکتري واقعي، عملکرد وزير علوم بسيار مثبت ارزيابي مي کنم و در واقع ايشون دانشگاه را از فروپاشي علمي نجات دادند. استيصاح ايشان کاملاً سياسي هست.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۲۸

با اين استيضاح با بررسي جميع جهات، کاملا مخالفم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۳۰

بنده به عنوان كارشناس ارشد كشور اقدام برخي نمايندگان اصولگرا مبني بر طرح استيضاح آقاي دكتر فرجي دانا را كاملا سياسي مي‌دانم. آقايان طراح استيضاح چون منافع خود و اطرافيانشان را در خطر مي‌بينند اقدام به طرح اين استيضاح براي امتيازگيري و مسكوت گذاشتن موضوع بورسيه‌ها كرده‌اند. آقايان استيضاح‌كننده بايد بدانند اين طرح استيضاح بر خلاف خواست اكثريت دانشجويان،‌ استادان و دانشگاهيان كشور است و اگر بخواهند منويات سياسي خود را در اين طرح استيضاح ادامه دهند پاسخ محكمي از همين دانشگاهيان در انتخابات آينده دريافت خواهند كرد. از آقاي دكتر فرجي دانا هم مي‌خواهم در روز استيضاح محكم از اقدامات خود در صحن علني مجلس دفاع كرده و بصورت كاملاً واضح و آشكار اسامي كساني كه از رانت بورسيه استفاده كرده‌اند را اعلام كند و از عواقب كارش هرچه باشد نترسد و ملاحظه‌كاري را كنار گذاشته و مطمئن باشد فارغ از هر نتيجه در روز استيضاح،‌ با اين كار بالاترين خدمت را به جامعه دانشگاهي كشور كرده است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۳۹

موافق. من به عنوان دانشجوي دکتري با تمام وجود لمس مي‌کنم شرايطي که در وزارت جديد حاصل شده. لذا آن را مفيد براي مصالح عمومي کشور مي‌دانيم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۴۰

مخالف استيضاح

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۴۳

کاملا سياسي و دلايل استيضاح غير منطقي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۴۵

عملکرد ايشون کاملاً مثبت و منطقي بوده و استيضاح کاملاً سياسي است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۴۵

بايد فساد را افشا کند و از هزينه‌هاش نترسد. بايد بگه دولت کريمه چه حق و حقوقي از اين ملت ضايع کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۴۷

به عنوان دانشجوي سال آخر کارشناسي امسال اوضاع از دو سال قبلش بسيار بهتر شد. به شدت مخالف استيضاح ايشانم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۴۹

به جاي بازخواست از مقامات سابق به خاطر ده‌ها يا صدها مورد فساد و تخلف و اجرا نکردن صريح قانون در دولت سابق يکي از بهترين وزراي کابينه را استيضاح ميکنند و قطعا هدفشان ناکارامد کردن دولت و نااميد کردن مردم است. يادمان نرفته اينان همان نمايندگاني هستند که به وکيل الدوله بودن افتخار ميکردند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۵۳

اقاي دانا بايد بدون در نظر گرفتن نتيجه استيضاح واقعيت ها رو بيان کنن . اونوقت هر نتيجه اي به دست بياد ايشون برنده‌ان

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۹:۵۹

استيضاح ايشان صرفا انتقام گيري از انتخاب مردم است چراکه فرجي دانا دقيقا هماني انجام مي دهد که مردم در خرداد 92 بخاطر آن راي دادند. تندروها هم بدانند دانشگاه بعد از استيضاح هم راه فرجي دانا را پرشتاب مي‌رود.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۰۳

مملکت نيست که داريم. کسي هم که دلش ميسوزه و بخواد کاري انجام بده انگ يه چيزي مي بنديم بهش.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۰۵

با سلام، به نظرم نبايد پيش داوري کرد اجازه دهيم استيضاح انجام شود تا واقعيت ها مشخص شود ، مردم ما حرف نمي زنند اما خيلي با هوش هستند ، وخيلي راحت در زمان معين ودر انتخابات حرفشان را مي زنند .

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۰۵

با سلام، به نظرم نبايد پيش‌داوري کرد. اجازه دهيم استيضاح انجام شود تا واقعيت‌ها مشخص شود. مردم ما حرف نمي‌زنند اما خيلي باهوش هستند و خيلي راحت در زمان معين و در انتخابات حرفشان را مي‌زنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۱۲

صددرصدمخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۱۴

کاملا با استيضاح ايشان مخالفم سياسي هست استيضاحشون نگاه کنيد چه کساني عضو هيات علمي شدند بورسيه هاي تقلبي حق خيلي ها ضايع شده خيلي از مغزها به خارج از کشور رفتند آموزش عالي بايد علمي و داراي اعتبار جهاني باشه و اين کسب نميشه مگر با قانونمندي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۱۵

استيضاح کاملاً سياسي است. تازه دانشگاه‌ها از نظر علمي جان تازه گرفته‌اند و ضوابط بر روابط غلبه کرده است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۳۱

عملکرد ايشان مثبت است. با استيضاح مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۴۳

دکتر دانا در تاريخ جمهوري اسلامي در يادها باقي خواهد ماند. ايشان به جهت احقاق حق ملت و ايستادگي در برابر فساد و رانت‌خواري و بيراهه رفتن جريان علم دارن در خانه ملت توسط برخي ورشکستگان سياسي استيضاح مي‌شن. وزير آزاده علوم در راه عدالت دارند ايستادگي مي‌کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۴۶

به نظر من بگذارند وزير کارش را بکند. حداقل دو يا سه سال از وزارتش بگذرد تا عملکرد ايشان در دانشگاهها بازخوردداشته باشد. بر چه اسنتاداتي مي گويند کار علمي کم شده است؟ ديدگاه ايشان مبني بر کيفي‌سازي دانشگاهها خيلي خوب است. استيضاح زودهنگام مي باشد. البته استيضاح يک فرصت طلايي براي وزير هست که مي تواند برنامه هاي انجام شده را و در حال انجام و اينده را براي ملت تشريح نمايد. خيلي نگران نيستيم انشالله تيم مشاوران وزير برنامه مدوني براي استفاده از اين فرصت داشته باشند. نمايندگان استيضاح کننده به دنبال احساسي کردن جلسه و به حاشيه بردن جلسه استيضاح خواهند بود لذا وزير بايستي مستدل و متقن از عملکرد مجموعه دفاع نمايد انشالله خدا کمک خواهد کرد. با سپاس

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۴۷

100%استيضاح سياسي است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۵۸

نمايندگان محترم مجلس!!! از اينکه بستگانشان در دانشگاه‌هاي معتبر دنيا نتوانستند با بورسيه‌هاي دولتي "به دليل بي‌سوادي" وارد شوند، حالا تصميم گرفتن با استيضاح يه جورايي انتقام بگيرند اميدوارم که خداوند هدايتشان کند آمين

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۵۸

جالبه مخالفاي استيضاح همشون تو يه ساعت و نزديک به هم نظر دادن. نظر ما رو هم تاييد کن

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۰:۵۹

فکر مي‌کنم به خاطر بورسيه‌هاي غيرقانوني قبل مي‌باشد. بنده خودم شاهد يکي از اين اشخاصي که اين بورسيه را گرفته است بوده‌ام.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۰۳

100% مخالف استيضاح

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۰۷

با سلام. آقاي دکتر فرجي‌دانا يک دانشمند فرهيخته با مديريت عالي هستنند. استيضاح‌کنندگان بدنبال منافع خود هستند و از اقدامات آقاي دکتر در خصوص بررسي پرونده‌هاي بورس و ديگر رانتهايي که دولت قبل به اين دسته داده است نگرانند. همچنين اين دسته هنوز حاضر نيستند بپذيرند که مردم با راي به آقاي دکتر روحاني يک نه بزرگ به عملکرد دولت قبلي و روند قبلي گفتند. ان‌شاءالله که خداوند باز کمک ميکند و اين استيضاح فرصتي پديد مي‌آورد که وضعيت اين دسته از نمايندگان براي مردم روشن شود و به مدد خداوند استيضاح هم راي نمي‌آورد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۰۷

من با استيضاح مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۰۸

مخالفم. ارزش هاي انقلاب را ايشان ميتوانند در دانشگاه ها زنده کنند. يا علي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۱۵

هيشکي نيست به مصطفي بگه کدوم ارزش‌ها داره از بين ميره. اينا همش بازي سياسيه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۱۵

استاد دانشگاه هستم. همه مي‌دانند سطح علمي دانشگاه‌هاي ما (اساتيد و دانشجويان) هر روز بيشتر افول مي‌کند. با اين روند توسعه علمي کشور آينده خوبي نخواهد داشت. اگر کسي جلوي رانت‌خواري‌هاي علمي و بورسيه‌هاي سفارشي را بگيرد خدمتي ارزنده به جامعه علمي کشور نموده است. من مخالف استيضاح ايشان هستم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۳۵

معلومه با وجود شماها سطح علمي کشور آمده پايين

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۱۸

استيضاح صحيح نيست چون عملکرد ايشان در جهت منافع ملي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۲۵

مجلس بايد وظيفه اش را انجام دهد ولي نبايد سياسي کاري بکند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۲۶

100000000000% مخالف استيضاح وزير هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۳۹

در زمان وزارت ايشان فضاي دانشگاه‌ها پويايي و شادابي خود را باز يافت و با قشر دانشجو براي اولين بار با احترام برخورد شد. از رئيس‌جمهور محترم عاجزانه تقاصامندم در صورت مثبت بودن استيضاح ايشان فردي کاملا يکسان و همسو با ايشان را براي تصدي وزارت علوم تعيين نمايند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۴۷

لطفا يه باکس نظرسنجي بذاريد تا يه درصد خام و روشن دست استيضاح کننده‌ها بياد.ايشون يه چهره علمي کاملا شناخته شده هستند و همه کاراشون هم جنبه علمي داشته.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۴۹

کاملا مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۵۳

با سلام کاش زمان استيضاح، دانشگاه‌ها باز بود و اين نمايندگان دولت سابق اعتراضات به استيضاح رو در دانشگاه‌ها مي‌ديدن

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۵۶

بهترين پاس براي دکتر فرجي ارسال شده و به نظرم ايشان مي تواند با آبشاري جانانه مردم را از دليل واقعي واقعي واقعي استيضاح خود آگاه کند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۱:۵۹

اين نمايندگان عقل کل که بعضيشون هم توي کميسيون آموزش مجلس هستند، خدائيش مي‌دونن استاد تمام مخابرات يعني چي؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۰۲

کاملا مخالفم. تازه يه انسان دلسوز و وطن‌پرست پيدا شده که ميخواد براي پيشرفت کشور کار کنه البته اگه آقايون بذارن!!!! استيضاح ايشون فقط دليل سياسي داره

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۱۱

شرم آوره برا اصولگرايان افراطي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۱۱

افشاي بورسيه هاي غير قانوني و اينکه دوستان دور هم جمع شدند و به دوستان و آشنايان از خودشان بي‌سوادتر تسهيلات دادند ... اين استيضاح به نظر من افتضاح مجلس است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۱۱

مخالف صددرصد. به جاي ايشان، وزير سابق محاکمه شود و توضيح دهد درباره بورسيه‌ها ...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۱۹

استيضاح لازم است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۲۰

به عنوان يک عضو کوچک از جامعه اعضاي هيأت علمي که قريب به 20 سال در دانشگاه هرمزگان مشغول به کار است، معتقدم که انگيزه اصلي استيضاح‌کنندگان نه نگراني از وضعيت علمي کشور بلکه اغراض سياسي و يک نوع تسويه حساب با جناب آقاي روحاني است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۲۲

بنده به عنوان يک عضو هيات علمي دانشگاه تاکيد مي کنم که اين استيضاح صرفا سياسي است. بنده کاملا از عملکرد آقاي فرجي دانا راضي هستم. واقعا براي مجلس متاسفم که به خاطر منافع حزبي و گروهي چنين کاري را در برنامه خود قرار داده. خواهشم از آقاي وزير بر ملا کردن اسم برخي افراد است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۲۲

نه تنها بنده بلکه بسياري ديگر از دانشجويان و همچنين اساتيد با استيضاح کاملا موافقيم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۰۷

جناب دانشجوي دکتري احتمالاً جنابعالي و اون اساتيدي که مي‌فرماييد از قانون‌مداري دکتر فرجي دانا آسيب ديده‌ايد که موافق استيضاح هستيد. شايد هم خودتان با همان بورسيه‌هاي غيرقانوني دانشجوي دکتري شده‌ايد...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۳۷

درود بر فرجي دانا

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۴۰

صد در صد مخالفم. جامعه به آرامي نياز دارد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۴۹

کاملا سياسي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۵۲

اگر بورسيه‌ها را عنوان نمي‌کرد، هنوز وزير بود.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۲:۵۷

غير از مقاومت وزير در قضيه بورسيه‌هاي غيرقانوني، استيضاح‌کنندگان دنبال حفظ سنگر دانشگاه براي انتخابات بعدي خودشون هم هستند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۰۴

قرباني حزب‌بازي‌هاي آقاي رئيس‌جمهور شد واقعا عوض کردن رئيس بعضي از دانشگاه‌ها سياسي نبود؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۰۸

در شرايط فعلي به صلاح نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۱۲

با توجه به شناختي که از دوستان استيضاح کننده هست، کاملاً مشخص است که دوستان بهارستاني صرفاً يک هدف سياسي را دنبال مي کنند و اين استيضاح نه جهت دفاع از حقوق ملي است بلکه در راستاي اهداف شخصي آقايان هست. حال با توجه به شناخت آقاي وزير و بازخورد تصميمات يک ساله ايشان، بسيار متاسف خواهم شد که هيات دولت چنين وزنه اي را از دست بدهد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۱۳

- اگر اين عده از نماينده‌ها مي‌خواستند عملکرد دکتر دانا را ارزيابي کنند در اين يکسال جز مواضع حزبي آنها که به خطر افتاده چه مشکلي ديده‌اند؟ در اين زمان عملکرد ايشان منفي نبوده است. - در نقطه مقابل هم بايد اين افراد رو در ليست سياه برخورداري از منافع خاص در دولت قرار داد تا فرق تعامل و تقابل را درک کنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۱۵

کاملا سياسي کاري است ونمايندگان موافق استيضاح در دوره بعدي نمايندگي مجلس مطمئن باشند که راي نخواهند اورد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۳۱

استيضاح برگ زرين ديگري به كارنامه اخلاقي و علمي ايشان اضافه خواهد كرد. ان‌شاءالله كه عدو سبب خير مي‌شود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۳۴

با استيضاح مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۳۹

به عنوان يک دانشجواي دکتري واقعي در عملکرد دکتر فرجي دانا رضايت کامل داشته و اين استيضاح را سياسي مي‌دانم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۴۹

نمايندگان استيضاح‌کننده بهتر است حالا که نامشان هم منتشر شده از اين کار صرف نظر کنند، وگرنه جايي در مجلس بعدي نخواهند داشت.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۵۱

صددرصد موافق استيضاح

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۵۴

اين فرصت بسيار خوبي براي وزير است که آنچه در اين چند سال اخير بر وزارت علوم رفته را شجاعانه به گوش مردم برساند، تا سيه رو شود هرکه در او غش باشد!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۲۳:۵۴

اين فرصت بسيار خوبي براي وزراست که آنچه در اين چند سال اخير بر وزارت علوم رفته شجاعانه به گوش مردم برسانند تا سيه‌رو شود هرکه در او غش باشد!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۰۲

هزار درصد مخالف. فرجي دانا بره داداش فرجي دانا مياد نگران نيستيم. کساني بايد نگران باشند که منافعشون در خطر افتاده

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۰۹

عملکرد ايشون عالي بوده و نمايندگان نشون دادن که نماينده مردم نيستند و ذره‌اي عملکرد براشون مهم نيست. کمر همت بستن براي نابودي دولت. درود بر دکتر فرجي دانا

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۱۱

وزير علوم را مي‌خواهند استيضاح کنند تا اسناد تقلب علمي، بورس غيرقانوني، اخراج دانشجو و استاد، تک‌قطبي کردن فضاي دانشگاه و... فاش نشود استيضاح‌کنندگان، خودشان استيضاح مي‌شوند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۱۵

استيضاح صددرصد سياسي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۲۱

ما جمعي از دانشجويان دانشگاه شهيد چمران اهواز صددرصد با استيضاح مخالفيم. اين يک استيضاح سياسي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۲۴

به نظر من اين استضاح کاملا سياسي است و افراطيون نگران جو شاداب دانشگاه‌ها براي اثرگذاري در انتخابات مجلس آينده هستند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۳۰

کاملا مخالف استيضاح ايشان هستم! باز هم مي‌خواهند نخبه‌کشي کنند!؟ چون از دانش و دانشگاه درک بالايي دارند نمي‌توانند تحملش کنند!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۳۴

جاي مجلسي ها بودم زودتر از اينها جلوي فتنه رو مي گرفتم. اما جلوي ضرر رو هروقت بگيري منفعته. برو حالشو ببر

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۳۷

صددرصد سياسي. همه اينو مي‌فهمند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۵۴

مخالفم،استيضاح کاملا سياسي است. عملکرد ايشون بسيار خوب بوده

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۰:۵۴

مجلس به جاي اينکه در اين شرايط سخت مددکار دولت باشد، مدام با احضار وزرا مشکلات دولت را بيشتر و بيشتر مي‌کند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۰۲

استيضاح نشان مي‌دهد منافع شخصي آقايان به خطر افتاده است. آقاي فرجي دانا بسيار شجاعانه در مسير درستي حرکت کرده است. با استيضاح مخالفم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۰۵

اميدوارم استيضاح صورت بگيره تا دکتر فرجي دانا بدون ملاحضات تمام تخلفات 8 سال گذشته رو براي مردم روشن کنه؛ بدون نگراني از نتيجه استيضاح.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۰۵

آقاي دکتر فرجي‌دانا يکي از بهترين وزيران علوم اين چند سال اخير است. ايشان جان تازه‌اي به فضاي دانشگاهي کشور داده‌اند و استيضاح ايشان اصلا به صلاح نيست.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۰۹

بنام خدا رستمي هستم کارشناسي ارشد مهندسي نفت از ياسوج. نه من بلکه کساني که چند صباحي در سيستم آموزش عالي اين کشور درس خواندند مي توانند شهادت دهند که آقايان جبهه پايداري ظرفيت شکست رو نداشتن و ندارن. به خدا بحث بورسيه و دانشجوهاي ستاره دار و روساي دانشگاه ها همش بهانست. اينا مي‌خوان چوب لاي چرخ دولت بذارن. ايشالا در انتخابات آينده مجلس جواب دندون‌شکني به آقايان خواهيم داد. در ضمن همه مجلس هم که اينا نيستن. ايشالله نماينده فهيم استان ما که رياست کميسيون برنامه و بودجه رو هم در اختيار دارن و انسان خوش‌فکر و خوش‌بياني است به همراه جناب آقاي دکتر مسعود پزشکيان و ديگر عقلاي مجلس جلوي استيضاح رو خواهند گرفت. اگر هم نه که حتما خيريتي در کار بوده. شايد همه چيز قراره دست به دست هم بده که جناب آقاي دکتر جعفر توفيقي معرفي بشن. درسته که شايد مجلس موافقت نکنه با وزير شدن دکتر توفيقي ولي دهن‌کجي خوبي خواهد بود مضاف بر اينکه امکان اينکه يه 6 ماهي خود اقاي دکتر توفيقي سرپرست باشند هم وجود دارد و اين يعني هل من مبارز؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۱۰

دانشگاهيان از دکتر فرجي‌دانا حمايت مي‌کنند. استيضاح‌کنندگان در حدي نيستند که براي دانشگاه‌هاي ايران تعيين تکليف کنند اما متأسفانه در جايگاهي قرار گرفته‌اند که هيچ صلاحيتي براي آن ندارند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۱۲

به عنوان دانشجو دکتري مخالف هستم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۱۳

جرمش اين بود که اسرار هويدا مي‌کرد ...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۱۳

من دانشجوي دکترا در يکي از بهترين رشته‌هاي علوم فني و مهندسي هستم و و بدون تقلب و دزدي جايگاه علمي وارد اين مقطع شده‌ام. خداوند را شاهد مي‌گيرم و آبروي علمي‌ام را گرو مي‌گذارم که عملکرد علمي و مديريتي ايشان کم‌نظير و کاملاً مثبت و براي عرصه علمي و ادبي کشور مفيد و کارساز است و خداوند شاهد است که استيضاح ايشان کاملاً يک بازي سياسي است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۱۶

مهمترين دليل استيضاح ايشان اين است که بورسيه‌هاي غيرقانوني آقازاده‌ها را برملا کرده و به قول نمايندگان (؟) آنها را سرگردان کرده است. شرم‌آور است که برخي نمايندگان به جاي اينکه از خجالت سر به زير بيندازند، اين طور ايشان را محکوم مي‌کنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۱۶

بعلت تلاش وزارت علوم براي بازگرداندن استقلال به دانشگاهها و احترام به حق اساتيد در انتخاب رياست دانشگاه اين استيضاح را غير اصولي و بدون توجه به نظر بدنه دانشگاهي مي دانم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۳۶

موافق استيضاح. صد درصد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۱:۴۰

موقعيت خوبي پيش‌آمده تا مردم نمايندگانشان را بهتر بشناسند شايد در آينده‌اي نزديک با تجربه بهتر انتخاب کنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۲:۱۵

کاملا موافقم فضاي دانشگاه از علمي به باندبازي نزديک شده

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۲:۳۱

فقط جنبه سياسي داره و استيضاح کنندگان نگران منافع شخصي خوشون هستند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۳:۰۷

به شدت مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۳:۴۹

اين دوستان محترمي که در کامنتها اعلام کردن موافق اين استيضاح هستن و ميگن ارزشهاي انقلاب از هرچيزي مهمتره ميشه بگن آقاي فرجي دانا چه کاري انجام داده که بر خلاف ارزشهاي انقلاب هست؟ اين استيضاح سياسي است و در تاريخ ثبت خواهد شد و تاريخ قضاوت خواهد کرد. مخالف استيضاح

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۴:۱۴

به عنوان دانشجوي دکتري، ايشون توي اين 10 ماه فاتحه دانشگاهها را خوند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۴:۲۹

به طور حتم مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۷:۱۵

کاملا مشخصه اين استيضاح سياسيه. هرکاري هم بکنن مردم دوباره به طرز فکر احمدي نژادي راي نميدن....

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۷:۲۴

باسلام . امضاءکنندگان استيضاح با اغراض سياسي درصدد استيضاح وزير علوم هستند.در آستانه شروع سال تحصيلي چنين اقدامي از نمايندگان مردم به صلاح کشور و مملکت نيست . ضمن اينکه مردم با افشاء گريهاي اخير در وزارت علوم از خيلي مسائل آگاه شدند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۷:۴۰

وزير علوم بهترين وزير است و نبايد توسط تندروها استيضاح شود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۷:۴۴

100درصدمخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۷:۴۸

اين استيضاح کاملا سياسي است و از طرف کساني مطرح شده که آقاي وزير در مورد اعطاي بورسيه بصورت غيرقانوني براي اطرافيانشان افشاگري نموده‌اند. به عبارت ديگر نوعي تلافي است. اينجا ايران است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۷:۵۱

به عنوان يک دانشجوي دکتري، 100 درصد مخالف استيضاح هستم و فکر ميکنم اين موضوع کاملا سياسي است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۷:۵۸

مخالفيممممممممممممممم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۷:۵۸

برآيند حرکت‌هاي دولت مثبت است. مدرک دانشگاهي بدست‌آوردني است؛ بخشيدني نيست. آقاي فرجي دانا بايد دانشگاه را از کساني که حق ديگران را پايمال کرده‌اند و بدون شايستگي وارد دانشگاه شده‌اند پاکسازي نمايد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۷:۵۹

استيضاح ازاوجب واجبات است چون فضاي مسموم دانشگاههاي کشورهم ازلحاظ مديريتي وهم ازلحاظ ارزشهاي اسلامي وديني يعني تيشه به ريشه وفروپاشي کامل يک کشوردرآينده

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۰۳

استيضاح هميشه سياسي و امري سياسي است. از اين رو حق نمايندگان است و آنها مي‌خواهند اين بار هم روبروي مردم بايستند. اين‌ها معلوم نيست وكيل‌المله هستند يا وكيل 3000 نفر

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۰۷

صددرصد مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۱۳

سلام ضربه وزير از مجموعه مافيايي موجود در وزارت علوم است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۱۶

اشتباه بزرگي است کشور را در مقطع کنوني با چالش مواجه مي کند مشابه مسئله وزير کشور آقاي کردان است . مسئولان قواي سه گانه براي حل آن تلاش کنند .

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۱۹

استيضاح حق نمايندگاني واقعي از مردم است و اگر به طور منظم وزيران به سوالات پاسخ دهند انحراف به وجود نمي‌آيد. هرچند استفاده ابزاري از آن فقط در جهت منافع سودجويان است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۲۲

متأسفانه اگر كسي خوب كار كرد حتماً بايد به او فشار آورد تا حرف نزند و حقا يق را نگويد. صددرصد مخالفم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۲۴

کاملاً با استيضاح موافقم. من که در اين مدت در دانشگاه‌ها هيچ پشرفت علمي نديدم. فقط چيزي که خوب نمايان است وجود چهره‌هايي است که مخالف نظام و انقلاب و جزو طرفداران فتنه‌گران در سال 88 مي‌باشند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۲۷

بنده معتقدم اينا با اومدن دکتر فرجي دانا منافعشون به خطر افتاد. عزل بي‌سوادهاي دوران دولت قبلي از دانشگاه‌ها و نصب فرهيختگان به جاي اونا دل خيلي‌ها رو از جمله کسايي که برادرزاده و خواهرزاده‌هاشون با معدل 10 و 11 بورسيه شدن، به درد آورده. به اميد خدا استيضاح وزير محترم و با شخصيت و انقلابي علوم رأي نمياره

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۲۹

به نظر من بايد استيضاح بشه و ايسنا فقط داره در حمايت از ايشان عمل ميکنه. چون من بارها کامنت گذاشتم اما هيچکدوم را ظاهر نکرد. بي شک ايسنا همانند وزير علوم داره يه موج خفقان رو درست مي کنه که انشاالله با استيضاح اين وزير، ايسنا هم ميفهمه که اشتباه کرده

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۳۶

واقعا درک نمي‌کنم که چرا دل برخي نمايندگان به حال اين ملت نمي‌سوزه؟ واقعا الان زمان استيضاح وزير علومه؟ اين استيضاح کاملا سياسي است و هيچ شکي هم توش نيست. من شک ندارم که حمايت اساتيد محترم و دانشگاهيان برجسته و اعضاي هيأت علمي دانشگاه‌ها جلوي کنار رفتن وزير لايقي همچون آقاي دکتر فرجي‌دانا رو مي‌گيره. درود بر وزراي کارکشته و دلسوز

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۳۶

100% مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۳۹

هرچند حالا که بخش بزرگي از فشارهاي سابق از روي دانشجويان و استادان برداشته شده مشکل کمبود بودجه نمي‌گذارد دانشگاه‌ها واقعا به کارکرد اصلي خود برسند ولي باز هم در همين يک سال عملکرد دکتر فرجي دانا از دو وزير قبلي خيلي بهتر بوده است. استيضاح ايشان درست نيست.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۴۴

مخالف استيضاح

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۴۵

کاملا مخالف هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۵۳

کاملا سياسي هست....100 درصد مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۵۶

كاملا مخالفم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۵۸

اي خدا كِي اين نسل رو از مجلس ريشه‌كن مي‌كني تا مردم يك ذره روي آرامش را ببينند؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۸:۵۹

يك آدم بي‌سواد هم مي‌فهمه كه استيضاح سياسي هست.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۹:۳۳

يک استيضاح کاملا سياسي و در جهت تامين منافع رانت‌خواراني که در 8 سال قبل منابع کشور را به يغما بردند و دانشگاه را نابود کردند و ارزش‌هاي اسلامي و ديني را به سخره گرفتند درود بر دکتر دانا

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۹:۳۵

با سلام به نظر من بعنوان يک دانشجويي که ساليان سال در اين نظام غيرآموزشي تحصيل کرده‌ام بايد بگويم که بهترين کار همان استيضاح است و بايد جلوي ورود چنين افرادي به بدنه دانشگاه گرفته شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۹:۳۸

مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۹:۴۱

مخالفم، و اميدوارم آقاي فرجي دانا فسادهاي موجود در وزراتخانه شان و ارتباط آن با اشخاص و اتفاقاتي که با رو کردن آن ها برايشان گذشت را حالا که به اسناد دسترسي دارند به صورت مکتوب درآورند تا در تاريخ بماند، عجيب است که هيچ دانشجويي در حمايت از وزير علوم نمي تواند مقوايي دست بگيرد و جلو مجلس برود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۹:۴۳

به شدت مخالف استيضاح وزير علوم هستم؛ آن هم در شرايط فعلي، صددرصد اين استيضاح سياسي و گروکشي است. متأسفانه برخي نمايندگان فارغ از مشکلات جاري کشور قصد تسويه حساب سياسي و جناحي با ساير رقباي خود را دارند که اين امر بسيار ناپسند است. عليرغم تاکيدات موکد مقام معظم رهبري مبني بر حفظ وحدت و آرامش در کشور و خصوصاً در فضاي آموزشي و علمي کشور، نمايندگان محترم ظاهرا حل برخي مسائل بدور از جنجال برايشان مقدور نيست. اساسا برخي از طيف‌هاي سياسي با ايجاد جنجال و بلوا ادامه حيات سياسي مي‌دهند که دود اين مسأله در چشم مردم مي‌رود. کاش همين نمايندگان عزيز در زمان خانه‌نشيني رئيس دولت قبل و نافرماني از دستور ولي فقيه زمان به شدت موضع‌گيري مي‌کردند. کاش همين نمايندگان محترم در قبال تاراج اموال بيت‌المال موضع‌گيري مي‌کردند. کاش و کاش و كاش‌هاي فراوان ديگر. والسلام

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۹:۴۴

برگرداندن اساتيد و رفع مشکل دانشجويان ستاره دار کار بسيار معقولي بوده است. ضمنا حاکميت خرد و دانش در دانشگاه در حال تثبيت شدن است. اميدوارم عقلاي مجلس از اين اقدامات ايشان تجليل کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۰۹:۵۳

مجلس نياز به خانه تکاني دارد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۲۲

تعبير بسيار زيبايي کرديد دوست عزيز. اين مجلس واقعاً نياز به خانه تکاني دارد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۰۰

100درصد موافقم ... اونهايي که ادعاي پيشرفت در حوزه علمي کشور رو دارن و از موافقت استادان سخن ميگن، چرا افت دو پله‌اي رتبه علمي کشور در يکسال گذشته رو مدنظر قرار نمي‌دن. بايد واقع‌بين بود ان‌شاءالله.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۰۰

استيضاح‌کنندگان اهداف ديگري به جز اعتلاي علم و دانش در کشور دارند و متأسفانه از قدرت برکناري وزير هم بر خوردار هستند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۰۸

من فارغ التحصيل دوره روزانه رشته مهندسي شيمي ورودي سال 83 هستم، سال اول دانشگاه که دولت اصلاحات بر مسند امور بود، واقعا فضاي عادلانه‌اي در همه زمينه‌ها در دانشگاه حاکم بود. اما از سال تحصيلي 84، متاسفانه انگار طاعون به دانشگاه زده باشه، برخي چنان قدرت گرفتند و بر دانشجويان حکومت مي‌کردند که دانشجو جرأت نميکرد به نگهبان دم در دانشگاه بگه "تو"!!! چون ممکن بود بزنه توي گوشش. کما اينکه در دانشگاه ما اتفاق افتاده بود. زنده باد دکتر فرجي دانا.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۰۹

به عنوان يك دانشجوي كارشناسي ارشد كاملا موافقم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۱۱

بهتر است فردي قوي تر انتخاب شود. وزيري که نتوانسته است روساي منصوب احمدي نژاد را تغيير دهد بهتر است نباشد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۱۶

فاجعه بارتر از بورسيه ها بي قانوني و فاميل بازي مامور به تحصيلان مربي دانشگاهها در مقطع دکترا دانشگاههاي کشور است که اگه به کلاسهاي دکترا دانشگاهها سري بزنيد ميبينيد نصف کلاس بقول اساتيدشان سفارشي بيسوادند و نصف ديگه قبول کنکور و باسواد، مربي شدنشان هم از طريق دانشگاههاي کوچک و محروم جذب شده اند و متاسفانه بعنوان هيات علمي در اين دانشگاهها با اون هيات هاي جذب سفارشي جذب شده اند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۱۷

اگر در فاصله يکسال عملکرد ايشان مورد سوال است؛خوب، با پرسش و پاسخ مشخص ميشود کدام يک اشتباه ميکرده اند. ولي من معتقدم که اول شما بايد در مجلس تکليف آن بورسيه هاي مسئله دار رو روشن کنيد و بعدا ببينيم آيا جايي براي استيضاح مي ماند!!!؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۲۱

يه اشتباه جبران ناپذير هست

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۳۷

26 سالمه و با اينكه سه سال دانش‌آموز برتر يك منطقه تهران بودم به دليل شرايطم هيچوقت بيشتر از دو ترم نتونستم در دانشگاه باشم و هر بار ترك تحصيل كردم امسال اولين باره كه تونستم دانشگاه رو ادامه بدم. استيضاح اشتباه محضه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۳۹

سوابق اجرايي و مديريتي ايشان در طي سالهاي گذشته حاکي از آنست که ايشان از انديشمندان متعهد و بزرگي هستند که نبايد جامعه رااز دستاوردهاي ايشان محروم نمود .

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۳۹

مطمئن باشيد حزب اقليت اگر اختيار و قدرت داشتند حتما خود آقاي دکتر روحاني رو هم خلع قدرت ميکردند. اين حزب، حزبي کاملا احساسي است که واقعيت را برنمي‌تابد. مطمئن باشيد مردم قضاوت خواهند کرد. پرچم بالاست.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۴۸

کاملا مخالف هستم. اين استيضاح يک عقده‌گشايي سياسي است، دانشگاهيان محکم و استوار کنار رييس جمهور محبوب ايستاده اند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۵۱

موافقم؛ چون فرصت افشاگري براي وزير محترم فراهم مي‌شود. ايشان موظفند که از اين فرصت به نحو احسن استفاده کنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۵۴

مخالفم. همه به خاطر منافع افرادي از داخل خود مجلس است که منافع شخصي‌شان به خطر افتاده و نمي‌خواهند دستشان جلوي مردم رو شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۰:۵۶

آقاي فرجي دانا شخص فرهيخته اي هستند ولي حقيقت تلخ کشور ما اينه که هميشه براي بد و بدتر چونه ميزنيم حقيقت اينجاست کساني هستند که حتي از فرجي دانا هم مناسب‌ترند ولي حتي اجازه ورود به سيستم رو ندارند. دوستان سيستم مشکل داره نه يکي دو تا وزارتخانه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۰۳

تا کي بايد دانشگاه تاوان اين سياسي‌بازي‌هاي اين آقايون رو بده؟ اميدوارم فرجي‌دانا در روز استيضاح همه‌چيزو رو کنه تا اگر هم استيضاح شد يکسري حقايق رو مردم هم بدونن...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۱۲

تنها چيزي که در مقايسه دو دولت مي‌بينم اينکه كه داره به اين دولت ظلم ميشه. در دولت قبل: به کار بردن کلمه استيضاح موجب توهين به انقلاب و... ميشه. در اين دولت: استيضاح موجب پيشرفت کشور و حق مسلم نمايندگان مردم مي‌شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۱۲

100% مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۱۸

يک استيضاح کاملاً تلافي‌جويانه غير اصولي و غيرقانوني. کسايي که از افشاگري‌هاي دکتر فرجي دانا متضرر شدند و تعدادشون در مجلس زياده، دست به يکي کردند که اين ايشون رو برکنار کنند. از هيأت علمي شدن اين بورسيه‌هاي بي‌سواد بايد جلوگيري کرد. ما همه از دکتر فرجي دانا حمايت مي‌کنيم. متأسفانه در مجلس برخي آدماهاي قانون‌گريز حضور دارند که به دنبال قانون‌گذاري هستن. خدا به ما رحم کند...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۲۱

واقعادر حيرتم وقتي كساني آمدند و نظام آموزش عالي را به ويرانه تبديل كردند، هر چه بي سواد بود را روي كار آوردند و در دانشگاهها خفقان ايجاد كردند، اين نمايندگان محترم استيضاح كننده كجا بودند؟ حال شخصي دانا و توانا و لايق آمده تا تمام اين پلشتي ها را سامان دهد. آيا بايد او را استيضاح نمود يا اينكه به او مدال افتخار داد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۲۹

100% مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۳۸

چرا كسي نمايندگان را استيضاح نمي‌كنند چون واقعاً اصلا به فكر مردم نيستند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۴۵

صد در صد مخالفم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۱:۵۰

در صحت اين مستندات شکي وجود ندارد . اما شک در اين است که ايسنا بي طرف نيست . مغرض است . گاهي با باد احمدي نژاد و گاهي با باد روحاني و گاهي با باد خاتمي . هر جا مصلحت و يارانه و مساعدت دولتي بوزد . حقيقت و بي طرفي و مصالح ملت و مملکت کيلويي چند؟!! شرم آور است در کامنت هايي که منتشر مي کنيد و فيلتر مي کنيد حداقل رعايت عقل و خرد مخاطب کنيد . قطعا منتشر نمي کنيد . از اين بهتر عجب دارم طريقي گر بياموزي ! گر بياموزي !!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۰۳

عاليه ولي مثل اينکه زور نماينده‌ها به اين دولت نمي‌رسه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۰۴

واقعاً بايد متأسف بود از اينكه نماينده ملت برخلاف مصالح عمومي ملت حركت كند. بايد متأسف بود از اينكه يك نماينده به راحتي در يك برنامه تلويزيوني به رأي مردم و رئيس‌جمهور منتخبشان توهين كند (برنامه ديشب شبكه 1). اينها به كجا وصلند؟ آقاي هاشمي ما منتظريم كه دست به كاري بزنيد كه غصه ملت سر بياد. اين جماعت در مجلس خود را قيم ملت مي‌دانند. تاريخ به شما نفرين خواهد كرد، وقتي به اين شكل مقابل اراده ملت مي‌ايستيد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۰۸

اين استيضاح کاملا سياسي است و آدم را ياد استيضاح عبدالله نوري در دوره خاتمي ميندازه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۰

درود بر وزير محترم علوم. وقتي برخي نمايندگان منافع خودشان را در خطر ميبينند بحث را سياسي كرده و دلسوز مردم ميشوند و دوست ندارند افراد باسواد و بالياقتي همچون فرجي دانا كه از جمله استادان ممتاز و شاگرد اول در دانشگاه و در دوران تحصيلات عالي بوده اند باشند. خدا خدا خدا خدا تو شاهد باش.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۵

اين نمايندگان با اين کارشان فقط مي‌خواهند اسم آقازاده‌هاشون اعلام نشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۵

واقعا براي اين تعداد انگشت‌شمار که خود را نماينده مردم مي‌دانند ولي به نظرات مردم اصلا کاري ندارند متأسفم. آنها مي‌دانند که در انتخابات آينده هيچ جايي در مجلس نخواهند داشت. براي همين تا بتوانند چوب لاي چرخ دولت خواهند گذاشت

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۷

صددرصد موافففففففففففففففففففففففففففففقم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۷

دکتر فرجي دانا در مدت کوتاه وزارت خود باعث دلگرمي جامعه دانشگاهي شده است. همين دلگرمي باعث پيشرفت و اميد در دانشگاه‌ها مي‌باشد. فکر مي‌کنم براي کمتر از يکسال از وزرات ايشان تنها همين دستاورد تا کنون کافي باشد. نبايد انسان‌هاي دلسوز براي اين مملکت را از سمت‌هاي مهم به همين راحتي از دست بدهيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۸

واقعا متاسفم از اين اقدام و صد در صد مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۹

کم لطفي ميکنه دلبر با ما

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۲۸

استيضاح کنندگان مخالف دولت نيستند. آنها مخالف ملت هستند و درصدد انتقام گيري به خاطر راي 24 خرداد 92!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۲۹

در کشورهاي جهان سوم اگر بخواهي مملکتت را آباد کني، خانه‌ات ويران مي‌شود و اگر بخواهي خانه‌ات را آباد کني مملکتت ويران مي‌شود...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۴۵

با سلام و احترام. استيضاح براي چه چيز و به خاطر چه اعمالي ؟؟؟ در شرايط كنوني كه رهبر معظم انقلاب نيز بر اهميت علم و دانش مكررا در صحبت هايشان تاكيد مي‌كنند اصلا به نظر منطقي و صحيح به نظر نمي رسد در آستانه بازگشايي دانشگاهها و مراكز آموزش عالي كشور چنين كاري انجام گيرد . با تشكر

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۴۶

97 درصد مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۴۷

با سلام. به نظر بنده استيضاح وزير علوم به مانند بسياري از فعاليت هاي مجلس يك حركت حزبي است و نه يك مطالبه حقوقي براي مردم كه نمايندگان موكل انها هستند.بنده نه تنها با اين استيضاح مخالفم بابت استيضاح هاي نشده قبلي نيز ابراز تاسف مي كنم .تا زمانيكه نمايندگان مردم نتوانند فعاليت حزبي خود را از وظيفه اصلي جدا كنند مشكلي حل نمي شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۵۰

کساني که نه ارامش دانشگاه راميخواهندونه نگران دانشجويان هستند ونه به فکرتوليدعلم ميباشند،وتنهابه فکرمطامع سياسي وپيشبردمقاصدحزبي وگروهي وسنگ اندازي درراه پيشرفت کشوروکندکردن حرکت دولت وبي اثرکردن راي ملت هستند،بدنبال استيضاح وزيرميباشندواين امرکاملا سياسي است،همچنانکه دلواپسي شان سياسي بود،وبخاطرکشورنبود...اين امرهم سياسي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۵۰

نمايندگان مجلس بايد سخنگوي مردم بوده و خواسته عموم مردم را دنبال کنند. با نگاهي به نظرات همين نظرسنجي (به عنوان يه جامعه آماري کوچک) مشخص است که استيضاح وزير علوم خواسته عموم مردم نيست!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۵۰

خيلي کار بدي کردن....

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۵۳

پارسال نيز وزارت علوم و آموزش و پرورش وزير نداشت و با اين کار نمايندگان مي خواهند قشر فهميده جامعه را بدبخت کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۰۲

آقاي فرجي دانا فردي ملايم، قاطع است که به حفظ مقام وابسته نيست. بنابراين فردي مناسب براي اصلاح خرابکاريهاي 8 سال گذشته در دانشگاهها و وزارت عتف است. با توجه به ويژگيهاي اخلاقي ايشان،چه استيضاح راي نياورد و چه راي بياورد پيروز اين ميدان خواهد بود. اما به صلاح آموزش عالي است که ايشان وزير بمانند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۱۶

مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۱۹

صد در صد مخالفم، همه ميدانند كه مجلسيان قصدشان اين است كه چوب لاي چرخ دولت بگذارند .واقعا باعث تاسف است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۲۲

کار خوبي است. ايشان بايد زودتر از اينها استضاح ميشد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۴۰

چون حرف حساب زده و طبق قاناون عمل کرده بايد استيضلح بشه؟ باشه اصلا شما درست ميگي. اگر ايشون بايد استيضاح بشه حکم جناب اقاي دانشجو در زمان وزير علوم بودنشون چيه؟ وجدان داريد جواب بديد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۳۴

مجلس بايد بازگوي تفکرات مردم باشه(مردمي باشه) اما متاسفانه مجلس ما اين گونه نيست به فکر ونظرات همه احترام ميذاره الا مردم چون مردم و تفکراتشون رو اصلا قبول نداره

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۴۳

کاملا مخالفم متاسفانه مجلس برخورد سياسي مي کند وگرنه بحث بورسيه هاي غير قانوني در دوره قبل وجود داشت اما حتي يک سوال از هم وزير سابق نپرسيدند آقاي فرجي دانا محبوب است و خواهد ماند نمايندگان محترم يکبار بهتر است سوگند خود در پيشگاه ايزد يکتا را مرور کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۵۱

اصلا موافق نيستم کشور به آرامش نياز داره

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۳:۵۹

کاملا مشخص است ونيازي به نظر خواهي نيست ، گروهي که خودرا مالک کشور ميداند وبراي نظر اکثريت مردم ارزشي قايل نيست به جهت انتقام گيري ازوزيرعلوم وملت ايران دست به اين اقدام زده است . متاسفانه استفاده از رانت ورابطه طي هشت سال گذشته وارد خون عده اي شده که به اين راحتي حاضر به گذشت از آن نيستند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۰۳

مخالف استيضاح هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۰۴

مخالف هستم.بالاخره افشا کردن بورسيه اقازاده ها اينم داره ديگه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۰۸

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۰۹

به نظرم بايد بذاريم روال قانوني طي بشه. استيضاح حق نمايندگانه و قانون هم اين اجازه رو داده. دوستان يادشون باشه که ما داريم درباره مجلس حرف مي زنيم و با وجودي که کليت مجلس با نگاه سياسي ما مخالفه ولي در هر صورت يک نهاد قانوني و ذي صلاحه. به همين دليل مثل هر کشور دموکرات ديگه اي بايد اجازه بديم کار خودشو بکنه.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۱۴

همه ميدانيم که اين استيضاح سياسي وناشي از مطامع وزياده خواهي هاي بعضي از نمايندگان است گرچه مردم انشا الله در انتخابات آتي جوابشان را خواهند داد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۲۶

مخالف استيضاح

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۳۰

به شدت مخالفم ، فرجي دانا شخصيتي محترم و عادل هستند که فقط منافع يه حزب کوچک رو به خطر انداختن

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۳۲

يه نظر سنجي درست حسابي چهار گزينه‌‌اي بگذاريد! اين چيست؟؟؟ چطور بفهميم كي ميبره پس ؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۳۴

به نظرم آقاي فرجي دانا که حمايت جامعه نخبه ايران رو پشت سرش داره، بايد بره و تو مجلس به صورت انتحاري دست به افشاگري بزنه و اين اقليت رو که خودشونو مالک کشور ميدونن رسوا کنه. ميخوان اينطوري وجهه يه آدم علمي و نخبه رو خراب کنن؟ بالاخره يکي بايد دست اينارو رو کنه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۳۶

اميدوارم استيضاح صورت بگيره تا دکتر فرجي دانا بدون ملاحظات تمام تخلفات 8 سال گذشته رو براي مردم روشن کنه؛ بدون نگراني از نتيجه استيضاح.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۳۷

مخالف استيضاح ايشان هستم چون از وقتي ايشان وزير علوم شدند تغيير را احساس کرده ام

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۳۹

اگر چنين نمايندگاني نداشتيم اين مشکلات را هم نداشتيم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۴۰

بنده نه در راي گيري رياست جمهوري شرکت کرده ام نه موافق آقاي روحاني و ساير آقايان نامزد انتخابات رياست جمهوري بودم ام چون كلا نااميدم، با اين حال در اين يک سال متفاوت شدن فضاي دانشگاه را به چشمان خودم ديدم و کاملا مخالف با استيضاح وزير علوم هستم. بگذاريد تک شعله هاي اميد که در دل ما روشن مانده، خاموش نشود!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۴۳

بايد استيضاح شود چون که اکثر روساي دانشگاها روعوض نکرد معلومه آدم سياسي علمي نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۴۳

جواب اين مجلس را در انتخابات آينده مجلس خواهيم داد. اينها دوره احمدي نژاد کجا بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۴۵

و مجلس به صورت انتحاري دست به افشاگري بزنه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۴۶

درود بر اين آدم با شعور همين مثلااساتيدي که الان مدعي هستند در سال 88 که من در مقطع دکتري دانشگاه تهران رتبه 3 به دست آوردم با لابي و غيره رتبه 8 را جاي من انتخاب کردند فقط طرف چون اصلاح طلب بود و من اصولگرا. بدنه دانشگاه را با رانت و رفيق بازي در دست گرفته اند و فکر مي کنند از دماغ فيل افتاده اند. درود بر احمدي عزيزمان كه مانع تبعيض شد. انقدر ناراحتند که مرتب عدد سازي مي کنند اگر آمار خودشان را بررسي کنيد رقم آن خيلي بيشتر مي شود. سه هزار ميليارد اختلاس به خود اونها مربوط بود و زمينه سازي آنها اين وضع را ايجاد کرد حالا هم به دنبال انتقامند. انشاء الله نمايندگان با دست پر به مجلس خواهند آمد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۴۷

اين استيضاح يعني رسوايي هر چه بيشتر متجاوزين به حقوق مردم بگذاريد اين استيضاح انجام شود ببينيد چگونه رسوا ميشوند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۵۴

يک استيضاح کاملا سياسي اميدوارم دست به افشاگري بزند تا سيه روي شود هر که در او غش باشد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۰۰

معلومه که تمام اين نظرات موافق رو چند نفر توي ايسنا هستند که مدام کامنت ميذارن هاهاهاها

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۰۲

مگه ايشون به جز فعاليت سياسي فعاليتي داشتند که استيضاحشون غيرسياسي باشه ؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۰۷

مخالف شديد استيضاح هستم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۰۸

چه اکثريت اقليت نماي قدرتمند دشمن علمي هستند اين گروهک پايدار دلواپس!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۱۳

بااستيضاح مخالفيم.بهترين وزير دولت

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۳۱

فکر ميکنم اقايون هنوز تو حال و هواي سال 90-91 هستند. اقا احمدي نژاد رفت. حالا يه ساله روحاني رييس جمهوره. مي خواهيد بفهميد يا نه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۳۳

نمايندگاني كه تا قبل از روي كار آمدن دولت روحاني، مشكلات و معضلات وزارت علوم و تحقيقات در اولويت هاي آخر رسيدگي در امور جاريشان بود، ولي الان به مهمترين دغدغه ذهني آنها بدل گشته چه تصوري مي توان كرد جز اينكه منافعي در خطر است كه صد البته اين منافع شخصي است وگرنه نمايندگان مردم (بخوانيد نمايندگان دولت قبل) مشكلات و هزار بدبختي اكثر دانشجويان (تاكيد مي كنم اكثر دانشجويان) را اگر ديده بودند (كه ديدند) بايد به روي مبارك خودشان مي آوردند (كه نياوردند). به هر صورت چند ساليست كه قشر اقليتي هستند كه صدايشان 100 برابر صداي اكثريت شنيده مي شود و نمايندگان اين اقليت در مجلس هم دلواپس دائمي همين گروه اقليت مي باشد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۳۷

مخالف شديد استيضاح هستم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۴۰

مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۵۳

اول شما سايتت رو درست کن که بشه نظرات رو تاييد يا رد کني و بعد نظرسنجي کن

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۵۹

مجلس دلواپسان، نمي خواهيم. مجلسي که درد منفعت خود را دارد نمي خواهيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۶:۱۴

اون مجلس ششم بود دوست عزيز سال‌ها از اون مجلس گذشته

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۶:۲۲

بايد يکي مثل طيب‌نيا يا هاشمي بياد وزارت علوم مگه اين دو وزير اصلاح‌طلب نيستند پس چرا در وزارت اقتصاد و وزارت بهداشت شاهد فعاليت سياسي نيستيم؟؟؟ براي اينکه اين دو نفر تحصيلکرده و دلسوز هستند و من متأسفم براي آقاي فرجي‌دانا که جز فعاليت سياسي و برکناري فعاليتي در وزارت علوم نکرده

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۶:۳۰

مجلسي‌هاي دلواپس! اميدوارم حق مردم ما دامن شما را بگيرد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۶:۳۶

مخالفم با تمام وجود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۶:۳۸

مردم تا حدي تحمل دارند. اين 50 نماينده رو مردم فراموش نمي‌کنند. 50 نماينده‌اي که معلوم نيست چرا اصرار دارند يکي از بهترين وزراي کابينه استيضاح شوند، به جاي اين کارها به دولت براي حل مشکلات مردم کمک کنند. در همه‌جاي دنيا مجلس در راستا با اهداف دولت و ملت حرکت مي‌کند ولي در ايران متأسفانه...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۶:۴۹

مخالف وقتي شما وزراي دولت قبل رو با اين دولت مقايسه مي‌کنيد، واقعاً سخته بفهميد چرا زاهدي و دانشجو را استيضاح نکردن. اگر قرار بر استيضاح بود در اين مجلس، بايد به ازاي هر 100 بار استيضاح کامران دانشجو، 1 با فرجي‌دانا رو استيضاح مي‌کردند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۷:۰۳

مخالف صددرصد استيضاح!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۷:۲۳

به نظر من استيضاح وزير صنعت و معدن و تجارت واجبتر از وزير علومه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۷:۲۹

استيضاح صد در صد سياسي است و من با آن مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۷:۳۰

استيضاح مهر اثبات ناحق بودن گروهي فرصت‌طلبه که به اسم نماينده مردم راي کار هستند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۷:۳۳

موافقم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۷:۳۷

واقعاً برا ايسنا متاسفم كه اين اينطور مسائل را به نظرسنجي عمومي مي‌گذارد. بهتر كار سياست را به سياست‌مداران بسپاريم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۷:۴۴

موافقم. مي‌خواست دست تو لونه زنبور نکنه.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۸:۱۰

دوستان عزيز الان کساني که دنبال حقشون هستن نامشون فتنه‌گر....انقلابي که مردم انجام و خون دادن متعلف به افراد خاص....الان هم کوچکترين اعتراضي از طرف مردم نشان داده بشه...چيزي جز مرگ و سرکوب در انتظارمون نيس....خداوند پناه وزير عزيزمان باشند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۸:۱۵

همه ملت مي‌دانند هدف اين چند نماينده چيست. مردم هوشيارند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۸:۲۱

اميدوارم جلسه استيضاح آقاي فرجي دانا همچون جلسه استيضاح عطاءالله مهاجراني کلاس درسي براي نمايندگان مجلس باشد... يکي از موارد استيضاح ايشان گويا يکسال بدون تنش و سالي آرام براي دانشگاه‌هاست. چيزي که بسياري از تنش‌خواهها که سالهاست در اين مملکت جا خوش کرده‌اند آن را برنمي‌تابند... ما بي‌صبرانه منتظر دفاع محکم و بي هيچ ترسي و مراعاتي از آقاي فرجي دانا هستيم...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۸:۲۲

لطفا دلايل استيضاح رو مشخص کنيد بعد نظرسنجي بذاريد تا با آگاهي کامل از دلايل موافقت يا عدم موافقت رو اعلام کنيم... با اين نظرسنجي‌ها فقط يه عده‌اي رو به جون هم ميندازين

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۸:۲۸

بسيار عالي.راي دهندگان به روحاني منتظر دفاع او از شعارهاي انتخاباتي او و ديدن و شنيدن تغييراني هستند که تيم دولت وي در قياس با دولت احمدي‌نژاد انجام داده است. استيضاح وزير او يک فرصت است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۸:۳۸

عملكرد آقاي زاهدي و دانشجو وزيران دولت احمدي نژاد كه عالييييي بود! مثلا در دانشكده خبر يك جوان 33 ساله را كردند رئيس كه آنقدر گند زد كه خودشان برش داشتند و بعد تازه كردندش استاندار فارس كه از آنجا هم برش داشتند. حالا دانشگاههاي ديگر بماند . اين يك نمونه را با چشم ديديم. در ضمن ميشه موافقان استيضاح بگن منظورشون از رشد علمي چيه؟ مقالاتي كه گند خيليهاشون در كپي‌كاري در مياد و فقط تعدادشون رو بدون اينكه ارزيابي كيفي بشن به رخ مي‌كشيم. سيستمي كه در بين خود نخبگان مخالفان بسياري داره... مي‌ خواهيم صد سال سياه اين مقاله‌ها معيار رشد نباشند. وضعيت تجارت در آموز عالي كشور و البته مدارس هم كه مثل روز روشنه و بايه حساب سرانگشتي از مافياي كتاباي كمك‌درسي و كلاسهاي كنكور و اصرار بر اينكه همه بايد به ضربو زور هزارجور مثلا دانشگاه مدرك بگيرند. حالا سواد چي؟ تو بگو دوزار. يه مريم ميرزاخاني هم كه باشه ميذاره ميره خارج ديگه. اين سيابازيا رو براي اونايي دربيارين كه باور مي‌كنن.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۸:۴۸

اشتباه محض يك سوال از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي دارم. خانه تعداد بسياري از شما بزرگوران دانشگاه است. چرا نسبت به استيضاح فردي دانشگاهي كه به اذعان تمامي يا شايد اكثريت قريب به اتفاق دانشگاهيان و فرهيختگان ايشان بهترين روند علمي را در طول سال‌هاي اخير برقرار كرده‌اند سكوت كرده‌ايد؟ شايد اگر اين استيضاح درباره ديگر وزراي محترم صورت مي‌گرفت اين سكوت قابل تأمل نبود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۹:۰۴

گرچه با استيضاح وزير توانمند و با لياقت علوم صددرصد مخالفم اما از اين اقدام مجلسيان خوشحالم. چون مي‌دانم اين کار مانند تير خلاصي براي آنها خواهد بود و مردم هوشمند ما که در انتخابات قاطعانه دولت تدبير و اميد را برگزيده‌اند، با اين بي‌احترامي و بي‌اعتنايي نمايندگان به راي خود به راحتي کنار نخواهند آمد. مردم با «نه» قاطعانه در انتخابات مجلس آينده پاسخ تمام اين بي‌حرمتي‌ها را خواهند داد. به اميد روزي که مجلس جاي نماينده‌هاي واقعي مردم باشد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۹:۰۹

ملت شريف ايران جوجه را آخر پاييز مي‌شمارند، حالا مونده تا گندش در بياد: طي اين هشت سال گذشته با اين خرابکاريهايي که در آموزش عالي شده ديگه، 1) دانشجوي نوبلي نخواهيم داشت 2) دانشجويان بي سواد و بنيه هاي علوم پايه آنها افتضاح 3) اساتيد جديد نه قديمي که نسل آتي را پرورش مي‌دهند همه منتخب هياتهاي جذب فرمايشي وزير قبلي اند که با رياکاري فراخوان ميدادند و از بين آنها رفقا و فاميلهاشون را جذب ميکردند و حالا شدن هيات علمي دانشگاه که قرار نسل آينده را پرورش بده. از پارسال تا ابتداي امسال خيلي از دانشگاهها رؤساشون از دولت قبلي بودند پس اگه افول علمي داشتيم لابد از کارشکني و مقاومت منفي اين افراد بوده کما که اخيرا رئيس دانشگاه تهران منصوب شدند. خدا بدادمون برسه هر آن

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۹:۱۲

بنده با استيضاح موافقم. در يک سال گذشته دولت جناب روحاني به اصطلاح عاميانه گير سه پيچ داده بود به احمدي‌نژاد. همه چيز را به گردن آنها مي‌انداخت. الان ايشان مي‌فهمد مخالف يا منتقد اصلي مجلس هست نه احمدي‌نژادي که ديگر مسئوليتي ندارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۹:۲۸

کاملا سياسي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۹:۳۶

صد در صد مخالفم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۹:۴۵

سلام تاکيد مي کنم اين يک استيضاح سياسي است و استيضاح سياسي پيامدهاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و... مطلوب و خوشايندي ندارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۹:۵۳

موافق استيضاح هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۱۹:۵۸

دقيقأ استيضاح سياسي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۱:۲۰

مخالفم. زيرا اقليتي از نمايندگان دنبال منافع شخصي هستند نه منافع ملي بخاطر همين دلواپس و نگران هستند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۱:۳۴

انشاالله دلواپسان نگرانيشان روبه اتمام است. در بين 50 نماينده بعضي حتي يک نطق هم نداشتند!! اميدوارم کمي نگران بازگشايي سال جديد تحصيلي باشند...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۱:۴۴

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۱:۵۳

استيضاح حق نمايندگان است اما فرجي دانا استادي متعهد و متخصص است و وزيري لايق و توانمند. با درايت نمايندگان منصف و خداترس، انشاالله دکتر فرجي دانا به کارشان ادامه مي دهند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۱:۵۵

با استيضاح به شدت مخالف هستم من خودم دانشجوي دانشگاه تهران هستم، دکتر فرجي دانا يک فرد کاملا علمي و با اخلاق هستند، من با ايشان برخورد بسياري داشته ام از همه نظر بي نظير هستند. مجلس دوباره نشان داد که واقعا بي خاصيت و به درد نخور هست

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۲:۰۲

سگ زرد برادر شغاله

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۲:۰۷

جالبه + و - هايي که به نفع شما نيست قابل کليک کردن نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۲:۳۷

به نظر من وقتش را زياد کنند خوبه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۳:۰۰

دکتر فرجي دانا از اساتيد دانشکده فني دانشگاه تهران بودند و بنده هم توفيق آشنايي با ايشان را داشتم. استادي آرام، متدين و غيرجنجالي. به نظرم مظلوم واقع شدند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۳:۳۲

درود بر فرجي دانا

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۳:۳۷

مخالفم زيرا عملكرد خوبى در داشته و همه كارهايش مطابق قانون و شفاف بوده و به دور از سياست زدگى

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۳:۴۱

موافق

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۶ ۲۳:۴۶

مخالف مخالف مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۰:۰۵

کاملا مخالف استيضاح هستم. متاسفم از اينکه يک عده کوتاه فکرند و تنها منافع خود را در نظر مي گيرند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۰:۱۰

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۰:۴۶

منم اگر مثل خيلي ها از رانت براي گرفتن بورسيه و سهميه دکتري استفاده ميکردم بعد گندش بالا ميومد حتما استيضاح مي‌کردم... همين نماينده خودمون اومده دکتري گرفته...بهش دادن، کي داده معلومه...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۰:۴۷

من به عنوان يک دانشگاهي که 20 سال از عمرم را در اين حيطه صرف کرده‌ام معتقدم افرادي مانند فرجي دانا و هر کسي که مانند ايشان فکر مي کنند بيشتر دانشگاه ها را از فضاي علمي و اموزشي دور و به حاشيه هدايت مي کنند. بهتر است افراد غير سياسي اما معتقد و وطن دوست و عالم بر اين مسند گمارده شوند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۲:۱۲

کاملا سياسي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۲:۳۶

موافقم . جاي بسيار اندوه براي کشوري با سبقه ي علمي و فرهنگي عميق اينطور از فردي که نزديک به تمامي روساي دانشگاه ها رو عوض و افراد نشان دار که بعضا براي رسيدن به رياست با هم نزاع کردند رو جايگزين کردندچه طور ازپاکي و درستي انخاب و تصميمش دفاع مي شه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۴:۴۹

اينکار مجلس باعث افتخار وزير علوم و دولت است دودش به چسم خود مجلسيها خواهد رفت

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۸:۰۱

سياسي و انتقام گيري جناحي و سهم خواهي است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۸:۰۲

فقط ميتونم بگم براي نمايندگان مجلس متاسفم! اون زماني که داشتي با لابي گري بچه تو ميفرستادي خارج بايد فکر حالا رو هم ميکردي ! اين استيضاح در حقيقت استيضاح خودتونه در ديد مردم!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۸:۲۸

مخالف استيضاح هستم عملکرد وزارت علوم در اين مدت کوتاه، آرامش و نشاط را به مراکز آموزش عالي برگرداند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۸:۴۲

موافقم. وزير و معاونينش بايد محاکمه شوند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۸:۵۲

عده اي در مجلس مي خواهند به هر طريقي به دولت ضربه بزنند، امروز هم با استيضاح دکتر فرجي دانا! براي چنين مجلسي متاسفم که مصالح کشور را نمي بينند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۸:۵۶

تو نديدي چون تو صف سبد کالاي احمدي نژادي بودي !

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۰۵

عموجون اون کسي که ما رو تو سبد کالا مثل گداها قرار داد روحاني بود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۹:۱۷

دانشگاههاي مملکت شيعي ايران جاي سکولاريسم و ليبراليسم و ماترياليسم و ... افکار شيطاني غربي نيست !!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۹:۲۰

واضحا منافع شخصي در پشت اين استيضاح وجود داره اما نمايندگان استيضاح کننده اين فکر رو نکردن که اين کار کلا ميتونه باعث عدم راي به آنها در آينده بشه و ضرر اصلي بدون توجه به نتيجه متوجه خود آنهاست. تازه افشاي بيشتري از گذشته هم صورت ميگيره. معادله تماما به ضرر آنهاست لذا با اميد به آنکه وزير برکنار نشود من موافق هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۹:۳۴

استيضاح وزير محترم علوم يه کار کاملا سياسي است که در پي به خطر افتادن منافع برخي، آقايان به دنبال اجراي آن هستند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۹:۴۳

مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۹:۵۰

تمام مسأله بر سر افشاي بورسيه‌هاي آقايون مي‌باشد اگر چنين مسأله‌اي نبود مطمئن باشيد جناب وزير استيضاح نمي‌شد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۹:۵۸

ان شاالله مردم در انتخابات بعدي مجلس ، نمايندگاني کارآمد که خدمتگزار ملت باشند را به خانه ملت مي فرستند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۰۹:۵۹

مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۰:۰۱

ملت شريف ايران جوجه را آخر پاييز ميشمارند، حالا مونده تا گندش در بياد: طي اين هشت سال گذشته با اين خرابکاريهايي که در آموزش عالي شده ديگه، 1) دانشجوي نوبلي نخواهيم داشت 2) دانشجويان بي سواد و بنيه هاي علوم پايه آنها افتضاح3) اساتيد جديد نه قديمي که نسل آتي را پرورش ميدهند همه منتخب هياتهاي جذب فرمايشي وزير قبلي اند که با رياکاري فراخوان ميدادند و از بين آنها رفقا و فاميلهاشون را جذب ميکردند و حالا شدن هيات علمي دانشگاه که قرار نسل آينده را پرورش بده. از پارسال تا ابتداي امسال خيلي از دانشگاهها روساشون از دولت قبلي بودند پس اگه افول علمي داشتيم لابد از کارشکني و مقاومت منفي اين افراد بوده کما که اخيرا رييس دانشگاه تهران منصوب شدند. خدا بدادمون برسه هر آن

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۰:۰۶

مخالفم بهترين حرف راروحاني زد ... بي سوادها

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۰:۰۸

قطعا مردم شريف ايران در انتخابات بعدي مجلس تجديد نظر خواهند کرد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۰:۲۰

بــــــــراي ســــقوط اخلاق در مجلس شوراي اسلامي عميقا متاسف و متاثرم متاسفم كه در مجلس شوراي اسلامي كساني نشسته اند كه آشكارا از بورسيه هاي غير قانوني دفاع مي كنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۰:۲۳

با استيضاح کاملا مخالفم چون سياسي است به نظر من بايد به آقاي رمضاني رييس دانشگاه ياسوج (براي اولين بار مطرح کرد) و دکتر فرجي دانا مدال افتخار و شجاعت داد چون بورسيه هاي ناعادلانه و با رابطه و بدون ضابطه را پيکيري کرد نه اينکه استيضاح کرد.!؟!؟!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۰:۳۰

قطعا منافع عده اي از نمايندگان و منسوبان آنها به خطر افتاده است. خدا لعنت کند رانت خواران را که از زمان دولت قبل مانده‌اند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۰:۳۱

من فکر نمي‌کنم که اين مطلب که اين کامنتهاي موافق استيضاح به همراه نظرات مثبت روي اونها و نظرات منفي روي کامنتهاي مخالف استيضاح کار مجموعه خاصي است خيلي هم دور از واقعيت باشه. من که هر کاري کردم نتونستم نظر مثبت و منفي بدم. يعني دست اندرکاران سايت هم نمي تونن نظر بدن؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۰:۴۵

من عاشق اين دعواها و بگو مگو هستم تا اخر شب با يک کيلو تخمه بشينم بي بي سي نگاه کنم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۰:۴۹

وزيري که تا حالا سکوت کرده بايد برکنار شود. يک وزير شجاع براي مبارزه با فساد لازم است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۰۳

مسله کاملا سياسي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۰۴

يکي از نمايندگان استيضاح کننده با رئيس دانشگاه حوزه خودش بخاطر اينکه افراد معرفي شده ايشان را کاملا قانوني عضو هيات علمي نکرده بود درگير شد و چون رانت مورد نظرش برآورده نشد، وزير را استيضاح کرد. اونا به فکر کشور نيستند. اونقدر به فکر منافع شخصي خودشون هستند که حاضرند کشور را فدا کنند. چرا از خواب بيدار نمي شوند و کمي در منفعت خواهي خودشون تجديد نظر نمي کنند؟ آقايون نماينده, شما را قسم ميدهم به هرچي اعتقاد داريد مملکت رو فداي منافع فردي نکنيد. يکي از دوستان مي گفت يک نفر براي نمايندگي در شهر بزرگ بايد بيش از دو ميليارد داشته باشه. کسي که دو ميليارد بايد خرج کنه که بياد مجلس, حتما بايد از مجلس بيش از 4 ميليارد در بياره. رياست محترم مجلس بفرمائيد يک نماينده چطور و از کجا ميتونه اين پولو دربياره؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۰۵

من به نوبه خود از اين دکتر آزاده تشکر و حمايت ميکنم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۱۱

مخالف استيضاح

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۱۲

بايد استيضاح شود شما حزب باديد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۲۰

موافق نيستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۲۱

بايد استيضاح شود او دارد زمينه اغتشاش در دانشگاها را فراهم مي کند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۲۹

فرجي‌دانا اصلا تو اندازه وزارت نبود و نيست، چه امثال شما بگيد چه نگيد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۳۲

بسيار باعث شرمندگي است نمايندگاني که فقط سياسي کار ميکنند وبه فکر حل مشکلات مردم نيستند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۳۶

همانطور که موقع سنگسار يک مجرم همه شاهدان بايد پاک از جرم باشند آيا بين اون 50 نفر آدم پاکدستي هست که به خودش اجازه استيضاح بتونه بده؟ شب قبل از استيضاح من براي جناب وزير جوشن کبير خواهم خواند تا خود 50 نماينده استيضاح بشن

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۳۶

بهترين انتصابات دانشگاهي و بر ملا کردن قانون شکني آقايان با فرستادن آقا پسرهاي خود با معدل 13 به خارج کشور، باعث شده تا گروهي از افراد تندرو که ماه‌هاي پاياني خود را در مجلس مي‌گذارنند آخرين تلاشهاي خود را براي به زمين زدن دولت انجام دهند، به نظر اکثر کارشناسان 90 درصد مجلس آينده تغيير خواهد کرد پس دوستان آقايان دکتر، تمام توان خود را در پي اين گذاشته‌اند تا هر جور که شده آخرين ضربات را هم وارد کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۳۶

با سلام استيضاح حق مجلس است همچنانکه راي اعتماد و يا راي عدم اعتماد حق مسلم مجلس است و انتظار اين است که همه اينها در راستاي منافع ملي و کارنامه واقعي مسئول مربوطه و بدور از حب و بغض و منافع شخصي و بر پايه عدل انصاف و رضاي خداوند متعال باشد و فکر ميکنم وزير محترم علوم بار ديگر راي اعتماد نمايندگان محترم را کسب خواهد کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۳۶

اينها تحمل مديران و انسانهاي باسواد را ندارند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۳۷

دکتر فرجي دانا شايستگي کامل دارند و آناني که درصدد استيضاح ظلم به دانشگاهيان و نظام علمي کشور مي نمايند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۴۱

تا کي بايد دود تسويه حسابهاي شخصي و جناحي به چشم دانشجو بره؟ اگه به قيامت اعتقاد داريد از اون ور آب (قيامت) بترسيد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۱:۵۳

صددرصد مخالف...مي خواهند خرابکاريهاي هشت سال گذشته خود را تطهير کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۰۲

قطعا كه مخالف هستم اما بهتر نيست سازوكار اين نظرسنجي را بگونه ديگر تغيير دهيد. آري - خير

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۰۷

مخالف استيضاحيم همين

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۱۴

مخالف صد در صد هستم .

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۱۴

کاملا کاملا موافق هستم بايد استيضاح شود ان شاالله به اميد خدا هر چه زودتر برکنار مي شود هورررررررراااااااااااا

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۱۵

ايسنا، صفحه شما را به دليل عدم امکان ثبت نظر و گزينش جهت دار نظرات ترک خواهيم نمود.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۱۵

به نظرم مجلس مماشات کرده و الا خيلي وقت پيش بايد استيضاح مي شد. اين همه مدير انقلابي چرا افرادي مثل ايشان در راس دانشگاه باشند؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۲۰

شود، ياجلوي بورسيه هاي غيرقانوني گرفته مي شود استيضاح خوبه اما اگر به فکر از دست رفتن موقعيت خودشان در دانشگاهها هستند يا به فکر ضربه زدن به رئيس جمهور هستند اين رويه درستي نيست.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۳۱

کاملا سياسي و به قصد انتقامجويي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۳۵

با سلام. استيضاح کاملا سياسي و مغرضانه است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۳۵

اين استيضاح کاملا سياسي است و از وکيل الدوله هاي دولت خدمتگزار بيش از اين هم انتظار نداريم. هرچند شايد هدف مجلس اين باشه که گربه را دم حجله بکشه تا ديگه هيچ وزيري و مديري و وکيلي و رييسي... جرات نکنه که ...!!!( راستي خودم هم ترسيدم اون هم اساسي)

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۳۹

از باب اينكه دست خيلي از نمايندگان و آقايون صاحب منصب بابت تقلب و پارتي بازي رو شده و ميشود خوب بود اما براي نمايندگان متاسفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۳۹

با استيضاح مخالفم اما دست خيلي از آقازاده‌هاي آقايوني كه در بهترين دانشگاه ها با پارتي رفتن رو ميشه ... خدا كنه كه همين بشه ...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۴۳

با استيضاح وزير به خاطر شائبه افشاي بورس هاي قلابي مخالف هستم و شائبه حمايت جناحي از فساد را افزايش ميدهد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۲:۵۹

منم مخالف استيضاح هستم.به نظرم فردا سه شنبه دانشجويان و اساتيد گرامي جهت حمايت از وزير بايد روبروي مجلس بصورت مسالمت آميز تجمع کرده و حمايت خود را از وزير محترم اعلام نمايند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۰۷

براي چنين مجلسي متاسفم ...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۱۲

مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۱۴

سلام بازار تهمت و روغ گويي خوب گرم است بده نفر اول رشته خودم در کارشناسي و ارشد. مرگ بر فتنه گر

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۲۱

اصولگرايان بدانند عمر سياسيشون به اتمام رسيده و بزوديه زود دوباره زمام امور به دست اصلاح طلبان خواهد افتاد. دکتر فرجي دانا بهترين وزير کابينه مي باشند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۳۰

مخالف استيضاح هستم. عملکرد وزارت علوم در اين مدت بسيار خوب و قابل دفاع بوده است فقط مي توان تاسف خورد. وزير علوم قرباني سياسي‌کاري شد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۳۴

دکتر فرجي دانا با برنامه مدون و خوبي که داشته است توانسته در اين يک سال اخير وضعيت نظام آموزش عالي رو بهبود بده و نظام مرده آموزش عالي رو احيا کنه . استيضاح کنندگان مطمئن باشن در مقابل تاريخ پاسخگو خواهند بود.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۳۶

سلام عليکم؛ بنده با استيضاح اين مرد بزرگ و عالم مخالفم. 27/05/1393

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۴۲

بگيد از تلويزيون پخش کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۵۰

استيضاح کاملا سياسي است و من به عنوان يک دانشگاهي مخالف استتيضاحم وزارت علوم تو اين ده ماه خوش درخشيده اگر چه عزل دير هنگام روساي دولت قبلي يکي از ايرادهاي واداده بر وزير هست بايد بر عليه خواسته اين نمايندگان سريعا نسبت به تعويض روسا اقدام مي شد تا اينقدر متوقع نشوند نمايندگان افراطي اصولگرا

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۵۰

احمقانه است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۵۵

واقعا جاي تاسف دارد که بخاطر حقيقت گويي و دفاع از اموال بيت المال کسي را مورد بازخواست قرار دهند. ايکاش واقعا نمايندگان مجلس، نمايندگان مردم بودند، نه اينکه نظرات شخصي خود را اعمال کنند مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۵۹

بنده مخالف استيضاح هستم زيرا از نظر من همه دولتمردان و خدمتگزاران ملت بايد با صداقت و راستگويي به کار خود ادامه بدهند. آقاي فرجي دانا نه اين موضوع را از غرض بلکه اين موضوع را وظيفه ميدانست. در يک دولت اسلامي چنين موضوعي مايه ننگ است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۰۰

خدايا! كساني را که باعث اين لطمات و آسيبها مي شوند، از دايره رحمتت دور نگهدار

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۰۳

مخالف و متاسف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۰۵

مخالفم. اين استيضاح سياسي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۱۰

شديدا مخالف استيضاح هستم!! هرچند وقتي اين مجلس وزراي خيانتکار دولت قبل رو استيضاح نکرد، بايد منتظر استيضاح فردي شايسته همچون دکتر فرجي دانا مي‌بوديم!!!! استيضاح سياسي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۱۶

مخالف با استيضاخ وزير و موافق با برخورد با نمايندگاني که از رانت استفاده کرده و فکر باج گيري هستند براي اقوام خود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۱۶

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۱۸

در حالي که همه ي ملت تلاش مضاعف خود را به کار گرفته تا در فضايي آرام زمينه ي رشد و ارتقاي فرهنگي و اجتماعي جامعه را فراهم سازد عده اي که تنها دغدغه ي بزرگ شان منافع فردي نه جمعي ست دست به دست هم داد ه اند تا سد راه شوند نياز به هيچ توضيح اضافي نيست مراکز آموزش عالي ما امروز بيشتر از هر زمان ديگري نيازمند جوي آرام و دور از سياست زدگي ست جوي که از فرار مغزها و خروج گسترده ي نخبگان جوان جلوگيري کند و بستري مناسب براي پيشرفت کشور فراهم سازد کاش تفکرات نمايندگان سمت وسويي اينگونه داشت ...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۲۷

وعده ي ما انتخابات آينده ي مجلس براي يکدست کردن دولت و مجلس قدم بر ميداريم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۳۴

مفتخرم هيات علمي دانشگاه ياسوج و تحت مديريت برادر فرزانه پروفسور فرجي دانا خدمت مي‌کنم. براي درخواستي که داشتم پسرم را که دانشجوي کامپيوتر دانشگاه تهران است خدمت استاد فرستادم. در اتاق کارشان در دانشگاه به روي همه باز است و با گوش شنوا درد دل اين هيات علمي با سابقه را از زبان پسرش شنيدند. درست است که هنوز پاسخي دريافت نکرده‌ام ولي منش استاد برايم الگوست. استيضاح اين فرزانه را بي انصافي مي‌دانم و آرزو مي‌کنم در روز استيضاح با آرامشي که از ايشان سراغ دارم پاسخگوي نمايندگان محترم باشند و ايشان مجدد راي اعتماد کسب نمايند که بي شک کسب خواهد نمود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۳۵

استيضاح حتما سياسي، جناحي و شخصي است اما اين كار نبايد به پاي مجلس گذاشته شود اقليت تندروي مجلس كه منافع سياسي، اقتصادي خود را در خطر مي‌بيند دست به اينكار زده است. البته به نظر من اين كار براي دولت خير دارد حتما

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۴۳

از چنين مجلسي جز اين کار چيز ديگري متصور نيست. مردم بدبخت ايراني بايد حداقل دشمنان قسم خورده خودشان را در مجلس آينده بشناسند و در راي دادن محتاط باشند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۴۸

فقط برکناري مردم رو راضي ميکنه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۴:۵۴

در مدت 4 سال دوم آقاي احمدي نژاد بسياري از دانشجويان خوب و مستعد به حاشيه رانده شده و افراد سياسي و باندي جذب دانشگاههاي مطرح تهران شدند. مقايسه رزومه اين افراد گوياي واقعيت ها است....

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۰۷

سياسي است .به جاي اينكه با كارهاي غيرقانوني هاي صورت گرفته برخورد شود يقه مظلوم را گرفته اند كه چرا قانون شكني ما رو لو ميدهي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۱۳

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۱۷

اگر فرجي دانا استيضاح شود برايش بهتر است چون به يك اسطوره ملي تبديل خواهد شد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۲۶

کاملا موافق

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۲۶

به نظر من هر جرياني را بايد با مخالفان خودش شناخت، مخالفين آقاي فرحي دانا کساني هستند که نه سابقه انفلابي و نه سابقه علمي خاصي ندارند و بازيچه هاي دست زاهدي. زاکاني و حداد ناعادل هستند...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۲۸

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۳۷

اگر چيزي بالاتر از موافق بود ميگفتم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۴۲

مخالف استيضاح هستم و متاسف براي اين مجلس

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۴۲

مخالفم .واقعا مسخرست بزار 2 سال کار کنه بعد ببينين چي ميشه. شما نماينده ملت نيستيدما همچين چيزي نميخايم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۴۳

حتما بايد استيضاح بشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۴۷

کاملا مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۴۹

كساني دم از استيضاح وزير علوم ميزنند اصلا دانشگاه را نمي شناسند و شايد فقط براي نماز جمعه به دانشگاه رفته اند لذا انتظاري بيش از اين از آنها نداشته باشيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۵۵

با چي مخالفي؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۵۶

كاملاً مخالفم چون بايد در وهله اول نمايندگان خودشان استيضاح شوند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۲۷

فرجي دانا سركرده فتنه گران است بايد استيضاح شود.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۳۱

روشن است که استيضاح بهانه اي براي منحرف کردن اذهان عمومي از بي قانوني ها در سالهاي گذشته و انتقام شخصي است. مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۴۳

استيضاح به حق و شايسته اي است. بايد از سقوط بيشتر علمي کشور جلوگيري شود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۴۵

كاملاً مخالف چون نما يندگانى كه دنبال استيضاح هستند حتما خود يا فاميلشان استفاده كننده از اين بورس هستند. واقعا متاسفم براي نمايندگاني كه خوب و بد را تشخيص نمي دهند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۲۲:۰۱

نظر دانشگاهيان اگر ملاک است قاطبه دانشگاهيان اين استيضاح را افتضاح سياسي براي مجلس اصولگرا مي دانند چون دکتر فرجي دانا دانشمندي متدين و در خدمت کشور است. استيضاح بعد از کمتر از يک سال راي اعتماد فقط جنبه سياسي و انتقام گيري است نه انجام وظيفه نمايندگي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۴۷

با استيضاح کاملاً مخالفم. متاسفانه برخي نمايندگان مجلس منافع ملي را فداي منافع سياسي و حزبي خود مي کنند که بايد پاسخگو باشند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۵۱

متاسفانه طيف تندرو مجلس به جاي اينکه به فکر قانونگذاري صحيح و اصولي باشند بيشتر در پي ايجاد اختناق و آشوب هستند. مگر مي شود از جرياني که دستشان براي ملت رو شده و ثمره ي 8 سال مديريتشان براي کشور بار رواني و درگيري هاي مزمن داشته، حالا امروز به فکر آرامش در دانشگاه باشند. به نظر بنده در روز استيضاح دکتر روحاني و همچنين آقاي فرجي دانا بايد جواب دندان‌شکني به فتنه گران پايداري بدهند البته با رعايت ادب و شان دولت که به قول آن عزيز در حصر: ادب مرد به ز دولت اوست...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۵۱

بسمه تعالي، استيضاح وي عمل انقلابي ناب است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۵۵

الان اين يعني نظر سنجي! همين قدر بگم فرقي بين دوگروه نيست! دوره قبل افراد بيسواد وارد دانشگاه شدند اما قبل از آن نيز افراد آنچنان باسوادي هم که فرض ميشود در دانشگاه نبودند. ضمن اينکه برخي از بورس گرفته ها هم آقازاده بوند. برخي هم نسبت به کشور تعهدي نداشته و پس از گرفتن بورس خارج، ماندن در کشور مقصد را ترجيح دادند. در مورد اين موضوع بهتر است کاملا غير سياسي عمل شود. حضرت امام خامنه اي هم فرمودند دانشگاه نبايد محل احزاب سياسي شود. فراموش نکنيد دکتر حسابي ها و چمران هاو بسياري ديگر به هيچ حزبي گرايش و در واقع گرفتار نبودند. آنها تنها، دانشمنداني متعهدبودند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۵۵

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۱۹

مخالف استيضاحيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۲۵

تمام وزرا و وکلاي مجلس بايد استيضاح بشوند. واقعيت اينجاست.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۳۷

شديدا مخالف اين استيضاح غيرقانوني هستم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۴۰

من هم مخالفم ولي با اوضاع به وجود آمده استيضاح انجام شود بهتر است چرا که دلايل استيضاح و جواب هاي آقاي وزير خود اشتباه بودن استيضاح را اثبات مي کند...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۴۵

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۴۶

به جاي اين کارها به نظر من قيمت ها بايد ارزون بشه برگرده به سال 88. قيمت شير -نون-برنج-پنير-ماست-بنزين-آب- برق-بليط قطار.حزب ج مياد سرکار تقصير حزب ب ميندازه.ب مياد تقصير الف ميندازه. مجلس تقصير دولت دولت تقصير دولت قبلي. دولت قبلي تقصير مجلس. همه ميگن من نبودم دستم بود تقصير آستينم بود. جالبه بعضياشون مخالف صوري هم دارند. مثل مناظره جمعه درباره ي تورم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۸:۴۴

صددردصد مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۸:۴۷

اين شمار اندک از نمايندگان بايد بدانند که ما مردم مي فهميم که اين ساز مخالف براي خوشايند احزابه وگرنه وزير علوم شخصيت علمي است و نگاه او نگاه نخبگان است. ضمنا سزاي افشاي بي قانوني و خيانت به مردم استيضاح نيست، تقدير است. نمايندگان به خود بيايند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۹:۰۳

با استيضاح وزير علوم کاملا مخالفم و غير منطقي ميباشد وچوب لاي چرخ دولت ميباشد و تلافي شکستهاي پي در پي ميباشد ولي يقين دارم اين بار هم تندروها شکست ميخورند. به قول بقال سرکوچه ما اقا محمد ميگويد اينجا چقدر خوب وآرام است ولي حيف عده اي هوا را آلوده کردند و تنفس را براي ما سنگين کردند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۹:۲۰

نمايندگان استيضاح کننده! انتخابات مجلس در پيش است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۹:۲۵

صد در صد موافقم ! سال گذشته دانشگاه دانشگاه نبود ، سيرک بود ! آشوب و غوغاسالاري در دانشگاه بيداد ميکرد ، دانشگاه محل تحصيل هست نه سهم طلبي جريان هاي سياسي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۹:۳۷

استيضاح استيضاح استيضاح استيضاح استيضاح

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۹:۳۹

اين استيضاح آزمون بزرگي است براي راه يافته هاي مجلس دربرابر ملت بزرگ ايران. اميدوارم وزيرمحترم علوم پس ازکسب راي اعتماد دوباره خط مشي اعتدال رادنبال کند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۱۹:۴۷

استيضاح = اسطوره شدن فرجي دانا

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۲۰:۰۳

5 ساله که با تهمت زدن به افراد بي دفاع و فتنه گر جلوه دادنشون دارند فتنه هاي بيش از حد درست ميکنند. اگر راست ميگوييد در حضور مردم به متهمان اجازه دفاع دهيد!!! خيلي بد داريد کار ميکنيد. از مکر و تهمت دست برداريد و بدانيد که خدا هم صبري دارد و مکر خدا بالاترين مکرهاست!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۲۰:۴۳

با اتفاقات افتاده در وزارت علوم کمي هم دير شده

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۲۱:۳۳

سياسي و بدور از منطق و عقل. بله استيضاح حق مجلس است ولي وقتي که درست و منطقي باشد نه اينکه توسط افرادي ديکته شده باشد و مجلس هم مجري دستورات انها باشد. مجلس با توسعه علمي کشور هم مشکل دارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۲۱:۵۷

به عنوان دانشجوي دانشگاه تهران براي مجلس متاسفم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۲۲:۰۰

سلام فرجي دانا از افرادي هستند که استان خراسان شمالي را معرفي كردند تا در ايران استان را بعنوان پيش قدم در امر خير استيضاح بدانند افرين به نماينده ما ؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۲۲:۱۳

مخالف استيضاح اين وزير شايسنه هستم واقعا براي افراطيون متاسفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۲۲:۵۱

مخالف استيضاح هستم و اين استيضاح را سياسي مي دانم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۲۳:۳۳

بنده به عنوان عضوي از استان گلستان بسيار متاسفم كه نمايندگان امضا كننده استيضاح از اين استان زيادند انتخابات مجلس جبران مي كنيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۷ ۲۳:۳۵

مخالف. اين مجلس اگر خيلي دلسوز است موضوع براي بحث و خدمت به نظام زياد است بيکاري گراني خودرو افسردگي بي‌پولي اول بايد از مردم نظر سنجي کنند که آيا اين مجلس با اين مکانيزم اصلا بايد اين صلاحيت رو داشته باشه يا نه

avatar

باتوجه به عملکرد يکساله ايشان و اصرار بر انتخاب هاي سياسي و حاشيه دار و ادبيات نادرست و سياسي در مساله بورسيه ها و چند مورد ديگر خواهشمندم تا نمايندگان به ايشان راي اعتماد مجدد ندهندو جناب رييس جمهور فردي کم حاشيه و پرکار همچون وزير بهداشت را معرفي کند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۰:۰۵

بهتر است نمايندگان نقد و مديريت را به اهلش بسپارند. فکر نميکنم در زمينه بررسي عملکرد فرجي دانا کسي بهتر از دانشجو بتواند نظر دهد.و مخالفت حداکثري دانشجويان با استيضاح بر همه آشکار است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۰:۰۵

بهتر است نمايندگان نقد و مديريت را به اهلش بسپارند. فکر نميکنم در زمينه بررسي عملکرد فرجي دانا کسي بهتر از دانشجويان بتوانند نظر دهد.و مخالفت حداکثري دانشجويان با استيضاح بر همه آشکار است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۰:۳۶

کاملا مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۰:۵۱

من کاملا مخالف استيضاح هستم. براي خودم متاسفم در شهري زندگي ميکنم که دغدغه نمايندگانش برداشتن رييس فرهيخته دانشگاه زابل است (زيرا ايشان به زياده خواهي ها پاسخ رد داده اند) و به دليل اينکه خواستشان توسط وزير علوم برآورده نشده خواهان استيضاح وزير علوم هستند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۰:۵۳

کاملا موافقم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۱:۴۹

دانشجو هستم و مخالفم

avatar

با سلام؛ دکتر فرجي دانا با عزم خود نشان داد که فارغ از هر جناح سياسي، به دنبال آن است تا جايگاه دانشگاه‌هاي ايران را به همان جايگاه اصلي خود بازگرداند و در اين راه بدون در نظر گرفتن فشارهاي غيرواقعي از سوي مخالفين خود قعاليتش را ادامه خواهد داد تا ايران اسلامي قله‌هاي پيشرفت را با سرعت بالاتري طي کند. اينجانب به عنوان يکي از فعالين رسانه در استان خوزستان و منطقه آزاد اروند، مخالفت شديد خود را با استيضاح اعلام مي‌کنم و اميدوارم دولتي که برخاسته از آراي مردم و حمايت رهبري است با کمک مجلس نمايندگان، گام‌هاي استواري را براي کشور بردارد. شهيد مطهري (ره) مثال زيبايي دارد: «همه ديده‌اند تا وقتي قطار حرکت نکرده و يک جا ساکن و ايستاده است کسي با او کاري ندارد و از کنارش به راحتي و بدون کوچک ترين توجهي عبور مي کند ولي وقتي همين قطار حرکت کرد بچه‌ها به دنبالش مي دوند و از دور و نزديک به سوي آن سنگ پرتاب مي کنند»

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۴:۲۴

با يک نگاه ساده به ليست نمايندگان فقط يک تعريف ميتوان ارائه داد: آخرين تير حاميان احمدي نژاد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۸:۱۲

بجاي استيضاح وزير علوم در مجلس بايد قاليباف بخاطر كشته شدن دستفروش در شوراي شهر استيضاح بشه چرا مجلس اصولگرا براي حمايت از مستضعف و دستفروش كاري نميكنه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۸:۱۷

خوبه بايد برکنار بشه تا کم کم ريشه سياسي کاري و باند بازي از معدن علم مملکت رخت برکند. اين مرد انگار بغض و کينه از يه سري ها داره

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۸:۱۹

باسلام نمي دانم چرا نمايندگان محترم تصميم در اين زمينه را با توجه به نظرات شورا هاي دانشجويي مد نظر قرار نمي دهند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۸:۱۹

موافق صد در صد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۸:۳۷

کاملا مخالف هستم. مردم استيضاخ را خواهند شنيد و از انتخاب نماينده شهرشان تاسف خواهند خورد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۸:۳۷

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۸:۵۸

فرجي دانا وزير مي ماند چرا که هماره خرد و فرزانگي در اين آب و خاک از زير غبار سربرآورده

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۰۹

باسلام جناب اقاي دکتر فرجي دانا.... اگر يقين داري روزي پروانه مي شوي بگذار روزگار هرچه مي خواهد پيله کند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۱۵

موافقم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۱۹

بايد به خاطر خطاهايش بدون استيضاح از بدنه دولت اخراجش کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۱۹

مخالفان دوليت مي خواهند با به چالش کشيدن وزارت علوم دوباره روزهاي آرامش دانشجويان را به هم زده و دولت را با مشکلات جديد روبرو کنند و از اين طريق به اهداف شخصي خود برسند در حاليکه اگر ذره اي در هر کسي حس وطن دوستي باشد با دولتي که برخاسته از راي مردم است همکاري مي کنند نه دشمني.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۲۲

کاملا مخالفم.از نظر بنده در طول مديريت ايشان فضاي دانشگاهها اميدوار کننده شده است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۳۶

اميدم به کلي از استيضاح کنندگان قطع شد و آرزو ميکنم براي هميشه از صفحه سياست مملکت حذف شوند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۳۹

سلام.واقعا واسه خودم و ملت متاسفم که نمايندگان به جاي اينکه بقيه مسئوليتشان را انجام دهند به فکر استيضاح هستند. متاسفم از اون وقتي که گذاشتم و راي دادم به چنين نمايندگاني.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۴۱

کاملا موافقم

avatar

براي فاش شدن بيشتر تخلّفات انجام گرفته از سوي برخي نمايندگان مجلس و معرفي آنان به مردم، چندان بد نبوده است و مي تواند در جهت شناخت بيشتر موکلين از نمايندگان خويش، بسيار مفيد واقع گردد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۰۰

سياسي و براي تسويه حساب است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۱۱

اين استيضاح سياسي است و هيچ وجهي به لحاظ علمي و اجرايي نداشته و نتيجه‌اي جز ايجاد اخلال و چالش در امور آموزش عالي در آستانه بازگشايي دانشگاه ها و آغاز سال تحصيلي جديد ندارد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۱۲

با استيضاح مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۱۴

اميدوارم مجلس با دانشگاهيان همراهي کند و مقابل مردم و دانشگاه ها نايستد. چون اين استيضاح کاملا سياسي است و مردم قضاوت خود را خواهند کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۱۵

آقاي فرجي دانا که در راستاي بهينه کردن فضاي دانشگاهها قدم برميدارند از اين بازي سياسي فقط از وزارت خانه خارج ميشن و حوزه علم کشور لطمه خواهد ديد انشالله نمايندگان از استيضاح منصرف شوند و فضا را از آشوب و اختناق دورنگهدارن

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۲۱

وقتي که هنوز ادله اي درست و منطقي براي وزير اعلام نشده است وبراي قضاوت کارنامه اي چند ماهه وجود دارد، اين به دور از عقل گرايي و منطق است ... کاش به جاي طرح استيضاح، ايشان را براي اهداف درست حمايت مي کردند. دانشگاه محل علم و دانش است نه سياسي بازي و اعمال سياسي کاري نمايندگان محترم مجلس.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۳۷

وزير علوم ايده آل جامعه مدني است و استيضاح اشتباه است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۴۰

مخالفم. فرجي دانا از پاک ترين وزاري روحاني است نمي توانم باور کنم مجلسيان که بايد طرفدار حق باشند او را به ناحق و به خاطر رو کردن بورسيه هاي غير قانوني استيضاح کنند!!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۴۴

مخالفم اقا

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۱:۰۲

براي وجود علمي ومنش و شخصيت ايشان احترام قايلم و ايشان را ناجي علم و ادب در دانشگاههاي کشور ميدانم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۱:۱۲

دکتر فرجي دانا اگر بر صدارت وزارت بماند که هيچ! اگر نه، گويي اميرکبير را بار ديگر رگ زده‌اند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۱:۲۵

به نظر ميرسد سياسي باشد ومنفعت خواهي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۱:۳۵

چنين شخصي بايد استيضاح شودچون باندي انتخاب شد بايد وزير نفت و صنعت ومعدن هم استيضاح شوند ما پشت سر نمايندگان هستيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۱:۴۹

موافقم گر چه جهت گيري ايسنا کاملا مشخص بوده در اين قضيه ولي استيضاح لزوما به معناي برکناري وزير نيست خيلي حقايق روشن ميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۱:۵۸

به نظرم مهمترين نکته اين اتفاقات حرکت به سمت شفاف سازي است و حداقل فايده اين استيضاح حتي اگر وزير راي نياورد جلوگيري از رانتهاي مشابه است و اگر وزير علوم بتواند اين رانت خواران را افشا کند در آينده اين رانتها کمتر خواهد بود فرقي نمي کنه در کدام دولتها اين اتفاق افتاده مهم اين است که حق خيلي از دانشجويان مستعد اين کشور در طول سالهاي گذشته پايمال شده است و اميدوارم با اين شفاف سازي ها کمتر شاهد بي قانوني از طرف مسوولين باشيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۰۴

فقط اينو مي دونم که جبهه پايداري يکي از بزرگترين اشتباهات سياسي عمر خودشو انجام داد. مطمئناً استيضاح وزير علوم راي نمياره و دولت روحاني با اين موفقيت، واکسينه مي‌شه و به روند خوب خودش ادامه مي‌ده ...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۰۴

100 درصد موافقم وجود همچين وزيري که افراد وابسته به فتنه 88 رو راحت مياره توي فضاي دانشگاهي واقعا مضره

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۰۸

با استيضاح کاملاً مخالفم. متاسفانه برخي نمايندگان مجلس منافع ملي را فداي منافع سياسي و حزبي خود مي کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۱۲

مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۱۴

آقا رضا ته نخ رو کشيد سر نخ دادش در آمد. نکش آقا نکش !!! وقتي آلودگي زياد شد بايد سمپاشي کني وگرنه کل باغ از بين ميره!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۲۰

يکي بايد اين نمايندگان رو استيضاح کنه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۲۱

مخالفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۲۶

دوستان عزيز بيائيد کمي عمقي به اين مسئله نگاه کنيم مخالفت يا موافقت نظر ماست . چرا آقاي فرجي دانا بحث بورس غير قانوني افراد را الان بالا آورده چرا اسامي را قبل از اين به جامعه اعلام نکرد چرا اين را به زمان استيضاح خود موکول کرده مگر گفتن واقعيت زمان و مکان مي شناسد؟ درست است که وزير و وزارت قبل با بي عدالتي اين بورس ها و استخدام ها را تقسيم کرده که بايد هم جوابگو باشد . اما چرا آقاي فرجي دانا دست به انتصابات شبهه دار زده است ( اين انتصابات است که بورس غير قانوني ، استخدام با پارتي و سفارشات ، انجام کارهاي سياسي بجاي علمي و پژوهشي در دانشگاه خواهد شد ) . بهتر است الان برخورد شود تا ايشان هم همانند وزير قبل ، در 3 سال آينده نباشد و فقط ما بعدا مثل همچين روزهايي در اينجا نظر ارسال کنيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۲۹

فقط برکناري

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۳۱

شديدامخالف هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۳۲

آقاي وزير چندين ماه است که بارها در مجلس بوده است و نماينگان نظر خود را با ايشان درميان گذاشته اند. آقاي وزير دفاعي از آنچه نقد شده است نکرده بود بلکه هر بار قول تغيير رويه را به نماينگان داده بود. بدون قضاوت در مباحث، بي توجهي آقاي وزير يک نوع دهن کجي به قانون و مجلس است که نبايد از آن گذشت. در مقابل آقاي وزير مسئله بورسيه آشنايان وکلا را برا خاموش کردن منتقدين پيش کشيد که نه قانوني بود و نه اخلاقي. اگر مجلس و قانون را بپذيريم بايد گفت که اين استيضاح براي حفظ وجدان و اخلاق و قانون در کشور واجب است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۳۸

در کشوري زندگي ميکنيم که استاد تمام رشته برق با سواد و معلومات بالا و مديريت صحيح، بايد پاسخگوي افرادي باشد که ... .

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۵۰

با سلام خدمت جناب دکنر فرجي دانا ايران به مردان ازاده اي چون شما افتخار ميکند و اين در تاريخ ثبت ميشود.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۵۳

اين استيضاح نشان مي دهد چه کساني نماينده مردم هستند و چه کساني نماينده احزاب! و نتيجه اي جز محبوب تر شدن اقاي دکتر و منفور تر شدن برخي اقايان ندارد ... مگر ميشود بعد از دوره اي سخت براي محيط علمي کشور بيايند و در طول يک سال راجع به وزير قضاوت کنند؟ هرچند اين مدت کوتاه گوياي کارامدي ايشان و کادر مدريتي است که انتخاب کرده اند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۵۴

کاملا مخالفم و متاسفانه صرفا يک اقدام حزبي و سياسي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۵۷

منم کاملا مخالفم مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۱۴

اميدوارم نمايندگان واقعي ملت با راي بالاي خود به ابقاي وزير محترم علوم، جواب دندانشکن به طراحان استيضاح بدهند وآنها را سر جاي خود بنشانند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۲۲

اين عمل هيچ پشتوانه منطقي نداشته و فقط هدف تضعيف توان دولت دکتر روحاني ميباشد و از مصاديق آن هم پخش شبنامه در مجلس است اين رفتار نادرست نمايندگان فقط جامعه را دچار تشنج مينمايد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۳۵

اين نمايندگان عزيز هنوز نمي خواهند باور كنند که دولت عوض شده و تفکرات آنها در دولت خريداري ندارد. بعد از ميلي منفرد توفيقي بعد از توفيقي فرجي دانا بعد از فرجي دانا ... اين سه نقطه را يکي مثل اين سه نفر شايد هم اصلاح طلب تر پر مي کند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۳۹

تا جاييکه تو اخبار اومده، اول ايشان ليست بورسيه هاي غير قانوني رو اعلام کردند و بعد استيضاح مطرح شده ...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۴۲

کاملا موافق استيضاح هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۴۹

اين استيضاح ناشي از افشاي اسامي بورسيه هاي غيرقانوني است و وابستگان بورسيه شده بالا بالايي هاست واي به حال آن دانشجوياني که تحت تعليم اين متقلبين قرار بگيرند چي ميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۵۷

قبل از استيضاح مي بايست پول بيت المال كه توسط افراد مشخص با نام بورسيه و به ناحق صرف شده به خزانه برگرداند / دوم افرادي كه اين احكام و دستورات را جهت بورسيه نمودن صادر كرده اند از كار بركنار كرد / نمايندگاني كه فاميل و آشناي آنها در بين بورسيه قرار دارند حق اظهار نظر نداشته باشندو استعفاي خود را نيز بنويسند / بعد بر اساس قانون اگر كار به استيضاح كشيد موردي ندارد!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۰۶

تاكي بايد امير كبيرانمان را بكشيم؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۰۹

من با استيضاح موافقم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۱۰

موافق استيضاح هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۲۴

از دست کارهاي اين گروه کوچک در مجلس من به ستوه امده ام. شما را به خدا به ما مردم گرفتار گراني و بيکاري و بيماري رحم کنيد و بگذاريد دولت کارش را بکندو مشکلات را سامان دهد. چرا در هشت سال احمدي نژاد هيچ صدايي از شما اقايان بلند نبود؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۲۹

کاملا سياسي و انتقامي است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۳۱

مخالف استيضاح هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۴۷

مخالف استيضاح فرزند مخلص و پاک ملت هستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۵۲

استيضاحي غير خردمندانه و ناشي از ترجيح منافع گروهي بر منافع ملي و علمي كشور است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۵:۲۰

به عنوان يک دانشجوي اهل تفکر، بعد از انتشار خبر مربوط به استيضاح دکتر فرجي دانا که بدون شک يکي از برجسته ترين و فرهيخته ترين اساتيد علمي کشور هستند و شايستگيشون هم در کلاس درس و هم در وزارتخانه براي دانشجويان و همکارانشون کاملا آشکار و اثبات شده هست، با خودم فکر کردم که افرادي مثل من که به قول آقايان آينده سازان مملکت هستيم و تازه در ابتداي راهي قدم برمي داريم که بزرگاني مثل دکتر فرجي دانا سالها پيش طي کردند، با مشاهده رفتاري که در مقابل تلاش هاي بي شايبه آنها باهاشون ميشه دلمون رو بايد به چه چيزي در اين مملکت خوش کنيم ...به نظر من استيضاح افراد شايسته اي مثل دکتر فرجي دانا براي طراحانش پيامدي جز فرو رفتن هر چه بيشتر در انزوا و انزجاري که خودشون مسببش هستند نداره، چون ماه هميشه پشت ابر نميمونه و برنده واقعي در هر حالت دکتر فرجي داناست.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۵:۲۴

اقاي دكتر فرجي دانا ميتوانند دانشگاه ها را به سمت دانشگاه هاي مفيد به حال انقلاب مديريت كنند. فرد شايسته اي مي باشند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۵:۳۰

من مخالف استيضاحم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۵:۴۳

مخالفان «دانا»يي به جان «پايداري» هاي مجلس به «نه» هاشان نه، «آري» هاي مجلس به جان زهره، طيب زاده نوري عطاء اللهِ سلطانِ صبوري به جان شخص اسماعيل کوثر به جان منظري از شهر «رابر» به جان فاطي و مسعود و بيژن به جان مردهاشان و به هر زن به جان هرکه دارد نام زاکان سپاهاني، دليجاني و تهران به جان نادران و هم کثيران به قدوسي- کريمي، آقا تهران به جان طاهريِ اهل گرگان به جان بندر گز و گميشان به جان بذرپاش و زاده کوچک به جان مجري تفکيک و تيغک! به جان هرکه با ميل و به اجبار حضورش هست در برگه نمودار به جان مردهاي پشت صحنه به جان پاسپان شهر و شحنه به جان بورس هاي سه هزاري و به حيثيت قانون گذاري که استيضاح تو خيلي سياسي است «کليد»ي نيست مجلس، بلکه «داس»ي است وليکن فرصتي در پيش داري تو مسئوليتي با خويش داري تو راز آن¬ ها را بر ملا کن بگو، بستيز و «لا حول و لا» کن تو «دانا» يي و دانايي «کليد» است در اين دولت که «تدبير» و «اميد» است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۵:۵۷

استيضاح بخاطر قانونمندي آقاي وزير ، واقعا که...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۶:۳۳

کاملا مخالفم ومتاسفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۶:۵۹

کاملا موافق استيضاح هستم ايشون از آقاي ميلي منفرد مشورت (يا شايد هم دستور) مي گيرند و سوابق آقاي منفرد هم بر همگان آشکار است که البته خروجي آن افکار هم مشخص بود. البته ايشون بايد بعد از مجلس به دادگاه هم بروند تا به شکايت دانشجويان بورسيه بابت اعاده حيثيتشون پاسخگو باشند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۷:۰۵

اين استيضاح کاملا جناحي و غرض ورزانه است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۷:۵۵

واقعا حيفه وزير علومي که بخش زيادي از دانشجويان اون رو مي پسندند به خاطر مقاصد گروهي و شخصي غير ملي از کار برکنار بشه---

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۸:۴۱

واقعا" به نمايندگان تبريک ميگم چون وزريري که با داس اومده بايد با داس بره ....

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۹:۱۸

اشتباهه....

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۹:۲۰

استيضاح اين وزير مخالف منافع ملى است.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۲۰:۲۳

موافقم کاملا ايشون کاملا سياست زده کرده دانشگاه ها را

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۲۰:۲۷

صددر صد مخالف اين اقدام سياسي هستيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۲۰:۳۰

سياست زدگي و کينه توزي شاخصه لاينفک جبهه پايداري است .. 10000000000000%%% مخالفيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۲۰:۴۹

باورم نيست ز بد عهدي ايام هنوز قصه ي غصه که در دولت يار آخر شــد ساقيا لطف نمودي قدحت پرمي باد که به تدبير تو تشويش خمار آخر شد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۲۰:۵۴

مخالف

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۲۱:۰۰

براي نمايندگان مجلس: به نام خداي يخشنده ي بخشايشگر... اي کساني که ايمان آورده ايد، براي خدا به داد برخيزيد [ و ] به عدالت شهادت دهيد، و البتّه نبايد دشمنيِ گروهي شما را بر آن دارد که عدالت نکنيد. عدالت کنيد که آن به تقوا نزديکتر است، و از خدا پروا داريد، که خدا به آنچه انجام مي دهيد آگاه است. (سوره مائده آيه8)

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۲۱:۳۱

صددرصد مخالف هستم .اين استيضاح کاملا سياسي وغرض ورزانه است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۲۲:۲۶

بيچاره اينجا ايران است کار کني استيضاح ميشي راست بگويي استيضاح ميشي دروغ نگي استيضاح ميشي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۲۳:۰۸

اميدوارم از اينکه فرصتي که براي وزير فخيم اين دولت پيش آمده است، ايشان بتوانند گوشه اي از مخروبه هاي دولت سابق در اين وزارتخانه را به نمايش بگذارند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۲۳:۱۷

"عصاره ملت" اين دولت است که آن هم در چشم اقليتي کوچک همچو چشم‌زخم ميماند ...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۰۰:۰۷

کاملا موافقممممممممممممممممممم